Remake System Shock na nowym pokazie rozgrywki
Graficznie bardzo ładnie, pytanie jak z atmosferą? Na filmiku tego się nie sprawdzi i trzeba zagrać. Choć chętniej zagrałbym w remaki dwóch pierwszych Thiefów.
Udostępnili kiedyś demko pierwszego poziomu, które ograłem i wyglądało to mega biednie. Widzę, że jednak zrobili znaczny postęp i jest dużo lepiej. Ciekawe jak z optymalizacją, bo wtedy pomimo okrojonej grafiki nie chodziło to dobrze.
Graficznie ładnie ale czego się spodziewać. wszędzie ciemno to błyski można dodać.
Pusta stacja i korytarze.
Walka/poruszenie wygląda na sztywną i powolną. Brak tych kocich ruchów bohatera.
Akurat w tej grze brak tej "kociej gracji" ma sens. Bohater nie jest żadnym komandosem, wyszkolonym w strzelaniu z każdej broni i walce w ręcz.
Glowny bohater nie gra tez na zadnym instrumencie i nie twerkuje i wiele innych. Czyli jak zwykle do wszystkiego sie mozna przyczepic gdyz poniewaz.
Może w dalszej grze, z nowymi wszczepami czy gadżetami (deskorolka, woo), będzie to wyglądało lepiej.
Muzyka brzmi mocno Preyowato, czyżby wykorzystali fakt że Bethesda poprztykała się z Mickiem Gordonem?
gitarowe wstawki muzyczne powodują, że na myśli przychodzi mi Prey (2017)
uważam, że powinni zostawić lekko zremasterowany oryginalny soundtrack, który dawał klimat
Zapewne nie będzie to łatwe, jako że jedynka miała soundtrack mixowany na bieżąco na podstawie tego co działo się na ekranie :)
ale główne "tematy" można by było zachować, chodzi o ten "dziwne elektroniczne" i niepokojące motywy :)
Jedynki nie przeszedłem, więc się nie mogę doczekać na remake. Ale w SS2 zagrywałem się do bólu :D
https://www.youtube.com/watch?v=BMOTBnPsHVY
Podobnie i dlatego teź czekam na ten tytuł. Wygląda to kapitalnie i genialny balans aby nie zepsuć dawnego wyglądu ale jednak w świeżej oprawi, mi to odpowiada.
Panowie, w takim razie ściągać System Shock Enhanced Edition z GOG za grosze i zagrywać się w oryginał!!! Działa na najnowszych systemach bez problemu. Fakt, czuć w mechanice gry toporność i starość, ale po kilku minutach jej opanowania klimat tej gry po prostu wgniecie w fotel. Polecam, polecam i jeszcze raz polecam z czystym sumieniem!!!
Jakieś to drewniane i kolorowe jak na jakiejś tam paradzie, a łamigłówka z obwodami gdzie robi się ją trzymając dalej pistolet - żałosne w drugiej dekadzie XXI wieku.
Może za darmo w Epic Store kiedyś...
Zarąbista gierka od razu przypomina się stary Domm Alien izolacja czy Soma wiec dla mnie to pozycja obowiązkowa czekam...
A i tak powinien wyglądać gameplay pokazowy z gry a nie 23 fps albo z konsoli typo obraca analogiem 3.5 dnia jak by ktoś tak grał w tej grze widzę też potencjał dla RTX gówienek.
To już wygląda nawet lepiej, bo te pierwsze gameplaye były strasznie brzydkie, drewniane i jakieś takie niskobudżetowe, chociaż mówcie co chcecie ale mi się bardziej podobał ten poprzedni remake który zakopano w piach, który był spojrzeniem na tę grę na nowo, i nieco odbiegał od oryginału, i to był bardzo dobry ruch, tak jak Resident 2 Remake też odbiega od oryginału, i tak powinno zostać bo widać teraz że na siłe chcą zadowolić starych fanów oferując prawie to samo tylko z nową grafiką, zamiast pokusić się o trochę urozmaiceń, bo może i starzy fani będą zadowoleni, ale nowych tym mogą nie zyskać, a bez nowych fanów w tej branży jest ciężko.
Tak to jest, jak się ugina kark przed pogrążonymi w nostalgii fanatykami oryginału. Remake'owanie tej gry 1:1 nie ma sensu, bo ona zestarzała się nie tylko w zakresie oprawy graficznej, ale także level designu czy mechanik rozgrywki. Przenosząc jakiś element ze starej epoki w nową, zawsze trzeba sobie zadać pytanie: do czego służył on w oryginale i jak jego funkcja sprawdza się na tle współczesnych rozwiązań? Capcom zrobił to przy okazji 4 ostatnich Residentów i wyszedł na tym doskonale, z sukcesem łącząc klasyczne z nowoczesnym i zaskarbiając sobie przychylność starych i nowych fanów. Gdyby się do tego zastosowano i tutaj, projekt poziomów z pewnością nie wyglądałby tak jak obecnie. Jego rolą te 27 lat temu było stworzenie wrażenia przebywania na pokładzie stacji kosmicznej i o ile kiedyś się to nawet udało, tak dzisiaj wypada to po prostu tragicznie. Ten zagmatwany system korytarzy, drabinek, tuneli i ślepych zaułków przypomina bardziej jakiś kanciasty labirynt i nie ma najmniejszego sensu z użytkowego punktu widzenia. Żaden grający nie uwierzy, by ktokolwiek o zdrowych zmysłach mógł zaprojektować i zbudować stację kosmiczną w taki sposób, przez co immersja zwyczajnie zdycha już na starcie.
Ehh, zmarnowana szansa na rewitalizację i uwspółcześnienie wspaniałej marki.
Ogarniasz ze gra zostala zasponsorowana ze zbiorki fanow i jest robiona wlasnie dla nich? Dziwne, ze chleb ktory kupuje w sklepie nie jest czekolada albo bananem tylko dlatego, ze ktos wolalby cos innego zobaczyc w cudzym koszyku. Gratz
Dla mnie System Shock 2 klimatycznie i fabularnie był o wiele lepszy od jedynki. No, ale może z nową technologią dadzą radę.
Wygląda to nieźle. Od SS1 nie wymagam bóg wie co, chcę głównie poznać jej historię. Jeżeli balans tej gry będzie dobrze zrobiony, to chętnie nadrobię odświeżoną jedynkę.
Dwójkę kilka razy przeszedłem, która jest 10/10 - ścisła czołówka gier jakie miałem okazję zagrać i widać po gameplayu, że dwójka rozwinęła to co jest najlepsze z jedynki i jest po prostu od niej lepsza.
Ci co chcą w System Shocku akcji to zapowiedzieli przecież trójkę i tam jak na System Shock dużo się dzieje w trailerze.
Bardzo mi się podoba i nie mogę się już doczekać. A co do premiery to mało wiecie i nie sprawdzacie wszystkich źródeł. Na GOG od dawna widnieje data 31.08.2021 oraz można już zakupić w przedsprzedaży.
Oczywiście wiadome że data może ulec zmianie, ale GOG raczej by nie podawał daty na oko. Jakąś podstawę co do tego musieli mieć od studia.
Niniejszy gameplay napawa mnie optymizmem. Jest naprawdę klimatyczny, mroczny, trzyma fason, porównując do oryginału oczywiście muzyka inna, ale tworząca wspaniałą atmosferę survival horroru, takiej trochę też izolacji. Ten System Shock musi się udać, remaster musi zebrać pochlebne opinie. Koniec i kropka!!! :D