Polskie Land of War: The Beginning z przeciętnymi ocenami na Steam
Dokładnie. Nie rozumiem takiego gadania, że skoro polskie studio i polska historia to powinniśmy więcej wybaczyć. Gra od samego początku wyglądała słabo i zapewne nadaje się do dawniej wydawanych gazetek za 20zł.
Nie ma też co usprawiedliwiać twórców, że to debiutanci. Mogli sobie wziąć łatwiejszy projekt, zdobyć doświadczenie i potem zabrać się za ambitniejszy projekt.
Zresztą są gry które też tworzone przez debiutantów czy małe studia a były zrobione bardzo dobrze. Przykład - Hell Let Loose - przez większość czasu nad grą pracowały 2 albo 3 osoby.
To było do przewidzenia, że gra okaże się co najwyżej średniakiem. Poza bugami, niemal wszystkie opisane wady były widoczne w przedpremierowych materiałach. Kilka miesięcy temu pisałem, że gra nie powinna kosztować więcej niż 54 zł. Teraz stwierdzam, że to i tak jeszcze dużo. W pozytywnych recenzjach przewijają się teksty, że to nowe studio, że trzeba dać im szansę i nie oceniać ostro ich gry. Sorry, ale wielu innych deweloperów potrafi stworzyć świetną pierwszą grę i ja jako klient oceniam produkt finalny. Na szczęście tutaj było widać co się szykuje, dlatego nawet nie brałem pod uwagę zakupu.
Dajcie to na GOGa!
Nie wspieram monopolu steama, chce wspierac alternatywe, a GIG daje najwiecej i pieniadze zostana w kraju zamiast leciec do bogatego juz USA.
Dajcie gre na GOG!
Ile oni wam zapłacili za tyle artykułów? Nikt się nie spodziewał po tym wielkiego sukcesu.
To było do przewidzenia, że gra okaże się co najwyżej średniakiem. Poza bugami, niemal wszystkie opisane wady były widoczne w przedpremierowych materiałach. Kilka miesięcy temu pisałem, że gra nie powinna kosztować więcej niż 54 zł. Teraz stwierdzam, że to i tak jeszcze dużo. W pozytywnych recenzjach przewijają się teksty, że to nowe studio, że trzeba dać im szansę i nie oceniać ostro ich gry. Sorry, ale wielu innych deweloperów potrafi stworzyć świetną pierwszą grę i ja jako klient oceniam produkt finalny. Na szczęście tutaj było widać co się szykuje, dlatego nawet nie brałem pod uwagę zakupu.
Dużo elementów graficzny jest dobrze zrobionych.
Dokładnie. Nie rozumiem takiego gadania, że skoro polskie studio i polska historia to powinniśmy więcej wybaczyć. Gra od samego początku wyglądała słabo i zapewne nadaje się do dawniej wydawanych gazetek za 20zł.
Nie ma też co usprawiedliwiać twórców, że to debiutanci. Mogli sobie wziąć łatwiejszy projekt, zdobyć doświadczenie i potem zabrać się za ambitniejszy projekt.
Zresztą są gry które też tworzone przez debiutantów czy małe studia a były zrobione bardzo dobrze. Przykład - Hell Let Loose - przez większość czasu nad grą pracowały 2 albo 3 osoby.
Akurat przecena 10-15% jest popularna na premiery, na Steam. Wielu poważniejszych wydawców też tak robi i to z dobrymi grami. Nie wiem z czego się śmiejesz, chyba tylko ze swojej niewiedzy.
To szczerze mówiąc pierwszy raz widzę przecenę premierowego tytułu. No ale może rynek kaszanek rządzi się innymi prawami
Twórcy zapowiedzieli że przez 7 dni od dnia premiery grę będzie można nabyć z -15% rabatem. Spowodowane było to tym, że byli zmuszeni przełożyć premierę gry. Stąd ta promocja na "pocieszenie"
Nie grałem, ale jeśli jest słaba technicznie itp, to jakie ma znaczenie o czym jest ? Dla mnie żadne. Gra ma być dobra i tyle. Fajnie, że taka tematyka, ale jeśli jest słaba, to lepiej obejrzec film wojenny a nie grać. Ale jesli model strzelania ponoc nie jest zły, to może lepiej zrobić multiplayer, by gra nie umarła.
Dajcie to na GOGa!
Nie wspieram monopolu steama, chce wspierac alternatywe, a GIG daje najwiecej i pieniadze zostana w kraju zamiast leciec do bogatego juz USA.
Dajcie gre na GOG!
Od dawna wiadome było że gra jest na poziomie niewiele wyższym niż "gazetkowe fpsy" które kupowało się za dzieciaka w kioskach po ~15zł
Dodatkowo płatne, extra bronie w grze singiel jako DLC, to no... co?
Bronienie tutaj twórców że "To ich pierwsza gra!" jest nie w porządku, gdyż wielu devów stworzyło perełki jako swój debiut. Z kolei jeśli twórcy wiedzieli (a raczej tak było) że wyjdzie im "średniawy" fps, to zawsze można było zmienić formę gry w coś innego, jak np. Valiant Heart.
Tworzenie kolejnego generycznego klona Call of Duty nigdy nie był kluczem do sukcesu. Zamiast kombinować z FPSem, MS Games mogło skupić się na mniejszym projekcie, choć lepiej zrealizowanym. Tak to Land of War jest kolejnym pośmiewiskiem polskich programistów.
Widziałem trochę z 3 godzin. I jest tak jak myślałem.TOPORNIE. I zgadłem że jest misja czołgowa z tankietką, jest misja samolotowa z łosiem i PZL ,jest obrona Westerplatte .I tak, wszystko wygląda mocno przeciętnie.Swoją drogą, ten Łoś to był naprawdę świetny bombowiec jak na tamten okres. Ogólnie gra do zagrania, ale za 20 zł.
Tragedia kiepska optymalizacja do tego grafika XD zwłaszcza efekty porażka przykład ogień i wybuchy. przecież wyglądają jak z gry z przed 20 lat
Dialogi jeszcze dało by się grać gdyby miały sens a dość że go nie mają to jeszcze poruszanie ustami. jakby im mordy skleili.
Dla mnie drewno jakich mało wraz z odrzucającym trailerem oraz informacją o tym kto dbał od strony historycznej o wierność dot. II WŚ (a był to agent wywiadu SB). Nie wiem kto normalny w Wolnej Polsce, przy tej ilości wybitnych historyków wybiera kapusia. Dla mnie porażka roku.
Mnie rozwalila ta wstazka "free dlc inside". No kurde, nie konsultowali z nikim jak to wyglada? Totalnie budzi skojarzenie gry z gazetki, a nawet kojarzy sie z platkami sniadaniowymi, ze cos tam do nich dorzucili jakas zabawke
Call of Duty WWII też zbiera mieszane recenzje. A tak na serio, to bugi można załatać pathem, optymalizacja to też sprawa względna (jak masz słabszy sprzęt to się ujawnia dopiero), więc tak na serio to oprócz AI, konkretnych wad brak, bo te pierwsze już są łatane w parchu, tak jak to było z herousami IV, więc mają szansę przebić się z oceny 7/10 do 8/10.