Techland nie spieszy się z premierą Dying Light 2 - i wcale się nie dziwię
W ankiecie brakuje mi czegoś pomiędzy "fenomenalnie" a "tak średnio", bo moim zdaniem ani jedno, ani drugie. Fenomenalnie wyglądała na pokazie w 2019, ale to nie znaczy, że teraz jest już tylko średnio. Ja bym powiedział, że wygląda po prostu dobrze (ładniej niż Cyberpunk, ale gorzej niż Far Cry 6).
Jestem optymistycznie nastawiony. Gra wygląda świetnie.
To ciekawe, bo ja bym poweidział że FC6 wygląda gorzej nieco od DL2
ja ostatnio głosno stwierdziłem ze dobra grafika nie ratuje gry jeśli gameplay to kupa. ( valhalla)
Co jest a co nie jest "kupą", to kwestia absolutnie subiektywna. Gdyby wszyscy myśleli tak jak ty, Valhalla nie odniosłaby takiego sukcesu, a obiektywnie jest inaczej.
W makro skali Cyberpunk jest piękny, ale w mikro skali modele, tekstury, animacje czy oświetlenie potrafią wyglądać bardzo średnio.
Dla mnie też Far Cry 6 wygląda słabo. Choć być może na PC jakość będzie się zgadzać.
A co do Cyberpunka to wg mnie właśnie NPC i ich animacje nie mają sobie równych.
W makro skali Cyberpunk jest piękny, ale w mikro skali modele, tekstury, animacje czy oświetlenie potrafią wyglądać bardzo średnio.
no nie, w skali mikro modele tekstury i oświetlenie wyglądają tak samo dobrze jak w skali makro
CD-Projekt Red też mieli ogromne ambicji co do Cyberpunk 2077, jeśli chodzi o wybory i konsekwencji w połączeniu z otwarty świat, ale coś za słabo się postarali w tej kwestii. Wiedźmin 2 jest nadal numer 1 od nich, jeśli chodzi o wybory i konsekwencji.
Oby Techland nie spotka podobny los. Oby nie podali daty premiery tylko dlatego, że gracze są niecierpliwi i narzekają na brak wieści o grze. Czas pokaże.
A Wiedzmin 1 nadal number one jeśłi chodzi o klimat i muzykę Adama Skorupy,...która jest klimatem i bohaterem gry w samym sobie.
Zgadza się. To prawda, że mają ułatwione zadanie dzięki gotowy silniku. Ale nie zmienia to faktu, że wybory i konsekwencji na dłuższy metę dla sandbox to niełatwe zadanie.
CD-Projekt nie mieli problemu z Wiedźmin 2, bo jest częściowo liniowy. Jak zaczyna się nowy akt, to nie można wrócić do poprzednie mapki. Sandbox to zupełnie inna sprawa, czego było widać po Wiedźmin 3 w porównaniu do W2.
Nie oczekuję od Dying Light 2, że będzie 100% RPG, ale byłoby miło, gdyby można przechodzić 2-3 razy, a każdy z nich będzie zupełnie inne doświadczenie. To byłoby interesujące jest patrzeć świat DL z różnych perspektywa. W końcu to jedna z głównych obietnicy Techland o Dying Light 2.
Miłego grania i dużo zdrowia. :)
Wydaje mi się, że w przypadku Techlandu i Dying Light 2 nie ma nacisku ze strony graczy na natychmiastową premierę. Wydaje mi się, że przed sytuacją z Cyberpunkiem również nie było takiego nacisku na Techland. Lecz teraz, po tym co się stało z właśnie ze wspomnianą grą od CDPR wydaje mi się, że cierpliwość graczy wzrosła i wolą poczekać, niż się później zawieść.
Dying Light był raczej średni, ukończyłem i zapomniałem o nim. Początkowe zapowiedzi dwójki przyjąłem na chłodno ale teraz muszę przyznać że zapowiada się naprawdę świetnie i dobrze że nie spieszą się z wydaniem gry tak jak CDP.
Byle tylko byl Ray Tracing, reszta w tego typu grze mnie nie interesuje.
Wiele komentarzy przeczytałem dzisiaj ale ten jest najbardziej beznadziejny...
Byleby tylko nauczyli się czegoś z ostatniej wpadki CDPR. W skrócie pisząc, jak mają bubla technicznego i o tym wiedzą, to trudno, premiera za kolejne pół roku. Najgorzej, jak świadomie się zdecydują na wydanie bubla w stanie bety lub czegoś ciut lepszego. Ciekawi mnie też, jak grę przyjmą gracze? Czy rzucą się do sklepów, itp. Niektórzy się tym nie interesują i kupują, bo jest reklamowana ale tych bardziej świadomych i interesujących się branżą nic nie usprawiedliwia. A grudzień, to czas promocji i zniżek. Nie trzeba specjalnie lecieć do sklepu po nową grę AAA, bo gier w promocjach i tak jest cała masa. Każdy zrobi, jak zechce ale kolejny bubel, który pomimo negatywnych ocen za stan techniczny, zarobi furorę i zwróci się w 5 dni, to jasny sygnał, że takich gier ludzie chcą i takie będą otrzymywać.
Tak jak ktoś już wspomniał, Techland ma większe doświadczenie w tego typu produkcjach niż CDPR.
No i tak jak w felietonie zostało wspomniane, druga część Dying Light, będzie jak pierwsza część. Miasto, dzień i noc, potwory, tylko że wszystko będzie dwa lub więcej razy większe i rozbudowane.
Więc na czas produkcji w Dying Light 2 wpływa raczej fabuła i różne ścieżki wyboru, które mają wpływać na otaczający nas świat. Nie wydaje mi się żeby to było coś wyjątkowego, czego jeszcze nie było, bo jestem sceptycznie nastawiony i myślę, że nadal będzie to dość liniowa gra przykryta iluzją wyboru. Ale mimo wszystko na pewno jest to coś, na co trzeba poświęcić więcej czasu, tym bardziej, że w poprzedniej części czy przy innych produkcjach Techland nie robiło czegoś takiego, więc jest to ich pierwszy raz.
Myślę że warto czekać, nawet jeżeli mieli by przesunąć datę premiery na kolejny rok. Chociaż wydaje mi się że skoro w końcu podzielili się z datą, to są pewni, że tyle czasu im wystarczy.
Nie ma co się spieszyć. W pośpiechu można "zgrzeszyć".
Poza tym mam czas. Przede mną odpicowana wersja pierwszej odsłony i pewnie mi się trochę zejdzie. Do tego czasu będę już mógł kupić kolejną odsłonę połataną i w rozsądnej cenie. :-]
Oby Techland nie śpieszył się jak w przypadku CP2077 to byłby już drugi policzek w krótkim czasie dla "polskiego rynku".
Policzki jak wiemy mamy dwa a nie każdy lubi nadstawiać kolejny raz albo co gorsza nadstawiać inną część ciała ;-E
Życzę twórcom sukcesu a graczom wyśmienitej zabawy.