Codemasters pod skrzydłami EA ma mieć dużą swobodę
Wilson porównał EA do „szafki z cudami”, obejmującymi technologię, marketing etc., z których deweloperzy mogą wziąć to, co jest im potrzebne
Tylko nie zapomnijcie wziąc cudów z półki z nazwą: wincyj mikrotransakcji!!
Zaczynają mnie niepokoić te przejęcia przez molochy nastawionych tylko na zysk bo to nie wróży nic dobrego dla nas graczy.
Ea i bioware teraz m$ i Bethesta i znowu ea i codemasters.
Chcą zniszczyć kolejne studia.
Na nudne i generyczne gry też musi być miejsce. Jest masa studiów, która tworzy świetne produkcje. MS, bethsesdą, Ea czy bioware nie ma co się przejmować.
Czy ta swoboda wygląda mniej więcej tak?
"Macie nam zrobić nastawioną na multi i mikrotransakcje grę wyścigową o jak najnudniejszej stylistyce tak aby skierować ją do jak najszerszego grona odbiorców, albo was zamkniemy. Aha i nie zapominajcie o DLC.
W sumie to nastawienie na multi jeszcze niczym złym nie jest, największy gry wyścigowe skupiają się na nim i jest ok. Tylko niech nie robią tego kosztem trybu dla jednego gracza...
Mam nadzieje, ze szambo w postaci DiRT 5, to ostatnia ich slaba gra. Nie mozna zapomniec, ze wraz z uzyskaniem liencji WRC, beda musieli bardzo sie postarac. To, co Kyloton zrobil z ta seria, to kawal porzadnej roboty, a WRC 10 zapowiada sie na gre wrecz idealna. Tu nie bedzie miejsca na DiRTa w nowych szatach.
EA jest zadowolone bo wystarczająco dużo mikropłatności teraz codemasters robią więc kasa się im zgadza.
Zresztą codemasters do EA obecnie bardzo pasują wydają gry tasiemce które są nie dopracowane ale są co roku łatają je przez 8 miesiecy a potem koniec 0 wsparcia i kolejna odsłona za pełną kasę oczywiście tak samo zbugowana np. w F1 to samochód bezpieczeństwa ostatnio widziałem chyba w wersji 2017 by jako tako działał, my team w ogóle nie oddawał formy zespołów z 2020 bo źle ustawili a by nie trzeba zaczynać od 0 to potem tego nie poprawili, kalendarz i tory też były inne bo im się nie chciało zrobić tego specyficznego sezonu bo tasiemiec tego nie przewidywał za dużo pracy, tak samo dobór opon przez AI nic wspólnego z rzeczywistością nie miał wszyscy na miękkich z topowych zespołów w Q2 czasy robili i musieli na takich startować w wyściugu. Mam takie gry gdzie światło nie dochodzi jak najlepsze rzeczy w nich nie działają.
tak samo dobór opon przez AI nic wspólnego z rzeczywistością nie miał wszyscy na miękkich z topowych zespołów w Q2 czasy robili i musieli na takich startować w wyściugu.
Bo taki jest przepis. Wszyscy którzy awansują do Q3, muszą wystartować do wyścigu na tym samym komplecie opon (nie tylko tej samej mieszance, ale na tym konkretnym zestawie) na którym zrobili najlepszy czas w Q2
Wykupienie Codemasters przez EA na pewno będzie miało negatywny wpływ na jakość ich produkcji, ale trzeba też pamiętać, że ostatnie ich gry były naprawdę słabe. Dirt 5 zrobiony na kolanie, Grid przechodzący bez echa, PC3 odchodzące od udanej formuły poprzedniczek, kierując się bardziej w stronę Shifta. Jedynie F1 trzymało fason, ale czego się spodziewać po serii, która z roku na rok się ledwo co różni.
Także jak wyjdzie ich kolejna gra i będzie kijowa, to nie tylko EA powinno zbierać baty.
Dużą swobodę ale jak coś zrobią nie jakby EA chciało (np. zapomną mikrotransakcji zaimplementować) to ich w niecały miesiąc zamkną.
Codemasters pod skrzydłami EA ma mieć dużą swobodę
czymajta mnie bo zara sczeznę.