Outriders - duży patch w przyszłym tygodniu, kontrowersyjne zmiany w balansie już teraz
Dobrze, że balansują grę nawet jeśli to PvE. Były tylko 3 słuszne zestawy oparte na umiejętności związanych ze specjalną amunicją. Techno meltuje wszystko na toksycznych pociskach. To powinno zachęcić ludzi to próbowania nowych zestawów a co za tym idzie dłuższa zabawa z grą.
Nic mnie tak nie odrzuca od gry, jak zmiana balansu jak już się wkręcę w rozgrywkę.
hej, gra ma tydzien, wiec raczej nie ma sie co przyzwyczajac do swojego builda ;) a balans wydaje mi sie jest potrzebny, gram na technomancie i robie nie za mocny dps, gram na dystans, a ludzie z nizszymi lvl na innych klasach w party kosza jak poje... ni ;) moze jestem lamusem, ale to trzeba tak zbalansowac zeby nawet lamus mial cos do powiedzenia w party ;)
Lootershooter jak widać to dzisiejsze MMO i jak za czasów boomu na Wow'a wiele tych gier długo sobie nie pożyje.
dokladnie, ale widac jest zapotrzebowanie na takie gry, zyja krotko ale fun jest przedni. widac taki jest rynek, co rok, dwa trzeba wydac taka gre bo wczesniejsza juz sie znudzila a ludzie chca czegos nowego ale podobnego. nie widze w tym nic zlego. fifa wychodzi co roku bo ludzie na to czekaja. niestety w mmo jest masakra bo kazde kolejne jest coraz gorsze. to jest tak jak niektorzy narzekaja na far cry czy assasiny ze ciagle jest to samo tylko seting inny. no wlasnie o to chodzi, gra jest ta sama bo ludzie to lubia, tylko swiat jest inny. nikt nie bedzie wymyslal kola od nowa. jak cchesz cos nowego, zagraj w inna gre ;)
Albo CI co kupują w kółko to samo, oczekując jakieś nowość (naiwnie) albo nie potrzebowaliby wtedy kolejnej odsłony w innym settingu.
Bez problemu znajdziesz fora w Internecie krytykujących i domagając się lepszego produktu ludzi.
Niestety wydawcy dopiero zwracają uwagę jak są małe liczby, a nie na krytykę ich gry.
Część jest tchórzliwa i wybiera coś co się sprawdziła się milion razy bo wiedzą co dostaną. Rzecz w tym oni nie wiedzą czego chcą dopóki tego nie dostaną.
Wydawcy wymuszają na twórcach stworzenie strefę komfortu zarówno odbiorcom i firmie, wypalając chęci twórców na wymyślenie czegoś nowego i ograniczając różnorodność doświadczeń, które mogliby oferować. Ograniczają się tylko na sprawdzonych grach i odbiorcach, którzy dalej będą kupować, ale ograniczając sobie możliwość powiększenia grupy klientów. Nic dziwnego, że popychają mikrotransakcje by wycisnąć kasę z obecnych odbiorów, którzy już są zaangażowani.
Wydając mało gier, ale wydając dużo kasy na prezentacje (grafika gry lub marketing) i wyciskać soki tak długo jak się da. Zamiast dać więcej mniejszych różnorodnych gier, które jedno z nich może być sukcesem i z niej czerpać zyski by dalej móc eksperymentować. Wiele serii zaczynało jak średnio budżetowe gry: Battlefield, Gta, halo czy wiedźmiń.
no i znowu graczowi nie dogodzić może lepiej powrócić do grafiki z lat 90stych HAHAHHAHAHAHA!!!!
Heh, to jest zabawne.
Mniej przyjemna gra? To może niech zbuffują wszystko 10 razy, ale wtedy będzie przyjemne co nie, NOT.
I co z tego, że PvE, to tak samo, może niech pozwolą na czity w końcu to tylko PvE wiec komu dzieje się krzywda, że przejedziesz przez wszystkich jak niepowstrzymana siła, w końcu to nie gracze.
W tego typu grach to gracz jest produktem, więc oczywistym jest, że masz grać dłużej, dlatego będą pilnować by nie było za łatwo, za przyjemnie, by nie dało się zdobyć za dużo za szybko, bo wtedy game over, dla nich.
Ojoj płaczki z youtube'a narzekają, że najbardziej OP klasa dostanie nerfa bo nie będzie już można nagrywać filmów jacy to nie jesteśmy zajebiści i nikt się nie będzie spuszczać do naszego CT 15 xDDD I bardzo dobrze, że nerfią.
Ale będzie on płakał mam na myśli corle z kanału corle 1 na youtubie on gra właśnie ognistą postacią wsytko ashem i wybuchami wysadza ale będzie płakał że nic nie zabija.