GTA Online dostało patch z poprawką loadingów opartą na modzie
Fajnie że nawet taki gigant zauważył pomysł naprawienia problemu a nawet go docenił, implementując go w grę i dał jakąś nagrodę za robotę. Szczerze myślałem, że oleją sprawę jak to robili przez tyle lat albo nawet gościa zbanuja.
Sam chętnie skorzystam bo u mnie to masakrycznie długo się ładowało.
Nie ma to znaczenia ważne że jego praca została zauważona i doceniona i dostał za to hajs teraz za te pieniądze będzie mógł się rozwijać lub przechlać.
Skrócenie loadingu z 3 min. do 2 to faktycznie tak wielkie osiągnięcie, że powinni mu dać z 10 mln dolarów a na golu powinniście napisać jeszcze o tym z 20 newsów.
Ale z 7 do 2 to już całkiem spoko. Jeśli każdemu teraz będzie się ładować około dwie minuty to ogrom graczy na tym skorzysta, online potrafiło się czasami ładować nawet po 15 minut.
Testowane wczoraj i dzisiaj. Z głównego menu gra się ładuje od 1:30 do 2 min, przy wcześniejszym ok 9 minutowym loadingu. Z trybu fabularnego- ok 55 sekund. Także progres jest faktycznie znaczący :D
Super sprawa teraz można normalnie grać loading niewiele ponad minutę. Wcześniej to się człowiek zastanawiał czy gra się nie zawiesiła.
Jak już w jednej wiadomości pisałem: Tego typu oddolna działalność graczy jest przepiękną inicjatywą a samo nagradzanie jej przez deweloperów potrafi być właściwym podejściem.
Przecież to jest jakiś totalny blamaż, wielka firma z setkami pracowników dziękuje jednemu gościowi, że jemu się chciało, a im nie.
10 tyś dolarów za to dostał, ciekawe jak długo to rozpracowywał
swoją droga na konsoli też mi pobierało patha, ale tam nie było takich problemów i do tego po patchu nie ma zmiany w czasie ładowania
Kiedyś porzuciłem GTA:O głównie ze względu na loadingi, przez które gra była niesamowicie nudna. Pobrałem, sprawdziłem ze stoperem - gra wczytuje się regularnie w około 1.5 minuty z menu głównego, tak samo przy powrocie z misji - nie ma żadnego lewitowania w chmurach przez 10 minut jak kiedyś. Za tego patcha gostek powinien dostać 100k i stałą posadę w Rockstar, zamiast tych śmiesznych 10 kafli. W końcu developerzy z Rockstar nie potrafili tego ogarnąć przez lata.
Sprawdzałem wczoraj to dalej się długo ładuje, jest poprawa, ale może o jakieś 20%. Dalej całość trwało 5 min, a teraz około 3 minuty