Rockstar dziękuje twórcy poprawki czasów ładowania w GTA Online. Będzie oficjalny patch
Z jednej strony szok, że ruszyli tyłek, z drugiej potwierdzili jakimi są partaczami, ludzie latami na to narzekali, a oni nawet tego nie zbadali, olali kompletnie.
Faktem jest też, że oni mogą to zrobić jeszcze lepiej niż on, ale pewno nie zrobią więcej niż ten gość zrobił, będzie szybciej i każdy oleje, nie wiedzą, że mogłoby być pewno jeszcze o połowę krócej.
Czyli co ludzie ludzie z Rockstara nie potrafili tego naprawic, czy nie bardzo im sie chcialo. Moze Gta 6 sami sobie gracze stworza na licencji R* a oni zrobia najciezsza robote zgarna hajs :)
Banują w Fallout 76. Todd nie lubi jak ktoś naprawia jego grę. To musi się udać jak mawiał.
Z jednej strony szok, że ruszyli tyłek, z drugiej potwierdzili jakimi są partaczami, ludzie latami na to narzekali, a oni nawet tego nie zbadali, olali kompletnie.
Faktem jest też, że oni mogą to zrobić jeszcze lepiej niż on, ale pewno nie zrobią więcej niż ten gość zrobił, będzie szybciej i każdy oleje, nie wiedzą, że mogłoby być pewno jeszcze o połowę krócej.
Sprawa jest prosta: czy oddelegowanie team'u do optymalizacji ładowania przyniesie im więcej zysku, czy może jednak zasoby ludzkie lepiej zostawić przy tworzeniu nowego content'u? pytanie retoryczne oczywiście. Możliwe, że byli świadomi tego że może być lepiej w tej kwestii ale był to bardzo niski priorytet.
To co kolega wyżej pisał to 100% prawda. Wierz mi lub nie ale sam zostałem postawiony przed taką sytuacją: Albo wyrobie się z grą i będzie ona chodzić znośnie, albo ją doszlifuje. Szef powiedział że i tak jest spore opóźnienie i na szlify nie ma czasu, a grać sie da i to nie przeszkadza (bo nie przeszkadzało, gra nie zręcznościowa, taktyczna)
Nie pytanie retoryczne tylko zwykłe brednie, bo naprawa tego jest ŚMIESZNIE PROSTA, to po co oni w ogóle jakiekolwiek błędy poprawiają skoro mogliby nową zawartość robić, takie tam bzdury.
Tylko to nawet nie o naprawę chodzi, a sam fakt, że mimo LAT próśb, nawet tam nie zajrzeli, bo jakby ktoś tam zajrzał to już dawno by to poprawili.
To jest firma która nie musi się nigdzie spieszyć, teraz poszedł po prostu niebywały blamaż, że JEDEN gość jest lepszy od całej firmy i nie mogą tego tak zostawić, bo według was, to powinni zostawić, bo trzeba robić zawartość, co w takim wypadku takie odkrycie by zmieniło, nic, nadal by olali i robili zawartość nie?
Jestem w szoku jak pozostali, obstawiałem że już dawno smutni panowie weszli mu ze wszystkimi futrynami do pokoju.
To mnie teraz rozwalili, ten bardzo długi czas ładowania z pewnością zniechęcił naprawdę mnóstwo graczy, więc potencjalnie przez te kilka lat stracili grubą kasę z potencjalnych odbiorców mikropłatności, bo uznali, że nie ma sensu sprawdzać czemu gra wczytuje się po kilka minut! Sam dawno olałem grę tylko i wyłącznie ze względu właśnie na spędzanie wieczności przy ekranach ładowania...
No normalnie szok i nie dowierzanie, nie poznaję ich, to przecież nie w ich stylu, Rockstar co się z wami stało?
Zaraz po informacji t0st poinformował że otrzymal 10tys. dolarów od R* w ramach programu Bug Bounty.
Nie mieści mi się w głowie, że tak potężna firma jak Rockstar przez tyle lat nie potrafiła rozwiązać problemu, który sama potrafila rozwiązać osoba z zewnątrz niewielkim nakładem pracy. I nie kupuje tych tłumaczeń że "zamiast naprawić błąd lepiej tworzyć płatną zawartość do gry". Nie kupuje tego tłumaczenia, bo przez te tragiczne loadingi wiele osób po prostu odpuszcza całkowicie tryb Online, sam jestem taką osobą. Tak więc jak pisałem nie mieści mi się w głowie. Jak nie można było wygospodarować dnia czy dwóch, nawet niech to będzie tydzień pracy na rozwiązanie problemu przez który gra po prostu traciła graczy a więc i zysk.
Najczęściej "maintenance" zajmuje się niewielka grupka, która ma także inne obowiązki a większość składu przerzucana jest na inne projekty. Kasą też wszystkiego rozwiązać się nie da, bo gdyby tak było to Cyberpunk mógłby konkurować z GTA na każdym polu, środki mieli ale nie wszystko można kupić.
Pamiętać też trzeba o niesławnej literówce w kodzie Aliens Colonial Marines
Jedna literka spartaczyła całe AI xenomorfów, a błąd odnalazł i połatał jeden z moderów.
Czasami wystarczy nieszablonowe myślenie i poszukanie problemów tam, gdzie nikt inny by nie szukał :)
Uścisk dłoni prezesa R* to wystarczająca nagroda za naprawienie błędu z którym nie dawali sobie rady przez 8 lat.
Twórcy podziękowali też użytkownikowi za odkrycie źródła problemu.
Jakie podziękowania ? Dawać kasę gościowi :P
Na moje to dostanie bon o wartości $100 do wydania w GTA Online.
@ 2x UP
Nie umiecie czytać? Pierwszy akapit:
"Potwierdził w nim, że zapowiedziana poprawka do GTA Online będzie dostępna „wkrótce”, a on sam otrzymał od Rockstara 10 tysięcy dolarów"
ja zauważyłem zę wreszcie grając w tą grę godzinę nie będę ładował jej 40 minut z tego. xD ale zaraz... ja już straciłem na nią z 40 godzin swojego życia. I chyba nie wracam szybko :P tym bardziej że wyszukiwanie graaczy dalej jest ciężkie . zapro do misji dostaje kilkanaście osób . i każda raczej ma to gdzieś. czasami i tak czekałem 2h i dołączyła 1 osoba czekała 5 min wychodziła kolejna wbijała i znowu tylko we 2 . Ten system jest totalnie wadliwy i dalej średnio warty gry jak nie masz kolegów grających w to. (ja nie mam )
Widać czytują GRYOnline ;-E
https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=15569207#post0-15572107
Nie wnikając czy to długie wczytywanie było celowe czy też nie ruch RockStar PR-owo bardzo dobry. Do tego posypali szmalem. Aż chyba poczytam kto u nich odpowiada za PR.
Dziwne. Sami mogli wziąć i sprawdzić co spowalnia ładowanie Online. Na pewno wyszłoby taniej. A tak są 10 tysięcy w plecy, no może na plus troszkę zyskali w oczach niektórych osób :P Chyba że chodzi o 10 tysięcy w wirtualnej walucie GTA Online...
Teraz CD Projekt może pójść w ślady Rockstar Games ze swoim Cyberpunkiem :D
O takie GTA nic nie robiłem.
Po tylu latach wreszcie będzie można w to zagrać jak cywilizowany człowiek.
Dla tych, którzy nie wiedzą co tu się wydarzyło, przypominam o tym materiale tvgry. Pewnie o to właśnie chodzi, zwłaszcza, że mu zapłacili :) [link]
Mam pytanie a będzie bez machania łapami jak gdyby odpędzali muchy i dukania? (większość filmików)
Boję się zaryzykować. ;-D
To tylko potwierdza ze R* to zwykli partacze. Jeżeli naprawienie czegoś takiego przez tyle lat ich przerasta to nic dziwnego że zrobienie gry jednocześnie na 3 platformy jest ponad ich siły.
Gdzie deweloperzy nie mogą, tam pozostają gracze z zacięciem informatycznym i to, że w naszej społeczności są takie osoby jest czymś przepięknym oraz niezwykle szlachetnym.
boże ta sekcja komentarzy - panowie widać ze jedyne co programują to jedzonko w mikrowelce ale za to od wyzywania R* pierwsi - jakie to polskie
słabo z tymi nagrodami bo jakoś kasę da radę mnożyć do dziś bez żadnego problemu. A cziterów w tej grze jest tyle że 3 razy próbowałem i za każdym razem miałem dośc.
Nie wiem dlaczego przez tyle lat tego nie naprawili, ale wiem że na pewno nie dlatego że nie mogli sobie dać z tym błędem rady.
Równie dobrze mogło się nic nie wydarzyć i dalej kolejne lata ładowanie byłoby długie. A tak sytuacja ma szczęśliwe zakończenie dla każdego. Rockstar z rigczem.
Śmieszne i zarazem przykre. Tyle lat rozwiązanie było zapewne banalne proste dla kogoś, kto chociaż trochę się na tym zna, a zakładam, że się znają skoro pracują w R*, a wyręczyć ich musiał ktoś, kto nawet tam nie pracuję.
Trochę wstyd. Ale też dobrze, że R* nie postanowiło ukarać gracza, a co najlepsze, to że go wynagrodzili i naprawili przynajmniej jeden aspekt gry przez który to między innymi przestałem grać.