CS: GO - Polak stworzył mapę w pełni podatną na destrukcję otoczenia
Coś pięknego i na swój sposób wspaniałego. Polak naprawdę potrafi. Jak Hed potrafił nie raz pokazać destrukcja otoczenia to coś niezwykle artystycznego i wzruszającego do łez, co my gracze potrafimy w grach bardzo lubić.
PS. Nie chciałbym zostać źle odebrany, ale warto by było dokonać niewielkiej korekty tej wiadomości, bo nie wszystko dało się zniszczyć chyba, że news był pisany w oparciu o wypowiedź autora moda z zamieszczonego wideo, to w takim razie najmocniej przepraszam.
Nic nadzwyczajnego. Jestem ciekawy jak z synchronizacja tego.
w pełni podatną na destrukcję otoczenia
Tak oglądam ten filmik i oglądam i mam chyba inną definicję "pełnej podatności na destrukcję"...
Red Faction było chyba najbliżej a i tam drzwi były niezniszczalne.
I nie chcę tutaj dyskredytowac modera, tylko zwrócić uwagę (poraz kolejny) na tandetny clickbyte!
Problem w tym że ta wersja Source na potrzeby CSGO ma okrojoną fizykę i destrukcję nie są tak dobre jak w Half-Life 2.
TF2 działa na innej wersji, Portal 2 itd.
Co do Red Faction tam to było wdrążone od początku, fajnie wygląda ale wszyscy pamiętamy jak Red Faction Guerilla klatkowa z powodu tej destrukcji nawet pomimo też że elementy niszczone miały obcięty LOD o 1/4 -1/2
A gra w samie sobie była średnia i nudna.
Mówię o "jedynym słusznym" Red Faction, czyli o pierwszej części.
Czyżby pesel zbyt wysoki, żeby ją znać? :)
Efekt WOW wywarł na mnie tak ogromne wrażenie, że tą grę będę wspominał do końca życia.
Problem w tym że ta wersja Source na potrzeby CSGO ma okrojoną fizykę
To nie jest problem - choć brak rozbudowanej fizyki w grach boli mnie jak cholera!
Problemem jest klepanie artykułów z kompletnie nieadekwatnymi nagłówkami w stosunku do treści.
Ciekawe jaki Twój PESEL...
Taki średniawy.
Wystarczający, żeby pamiętać "Super ekstra wow" i pozwalający mi już niedługo zakupić sportowego kabrioleta :D
zniszczalnosc niektorych takich rzeczy typu skrzynki, trumny, beczki i takie tam drobne przeszkody, juz oferowal painkiller xD. a nawet w tej grze mozna bylo zniszczyc jedna sciane, taka znajduje sie gdzies w pierwszej mapce :). nw czy w tej grze byly jeszcze jakies inne sciany zniszczalne. tam tez byla fizyka tak zaawansowana jak na tamte czasy, zachowanie sie przedmiotow, ragdoll, a nawet symulacja kinetycznej energii zdolna zadawac obrazenia danielowi. czasem jak robisz rozne dziwne akrobacje, takie, ze z ogromna predkoscia walniesz w cos jak beczki to jego kawalki wskutek rozpedu zrania daniela albo w jakis sposob odbicie jakiegos przedmiotu wskutek wybuchu lub ciagniecie linka painkillera o sciane. cos takiego na pewno sie zdarzalo w innych grach z zaawansowana fizyka, jak chociazby half-life 2 albo w crysisie...
no ale fajnie, ze mozna podziwiac uber grafike i nie miec przez to do czynienia z jeszcze bardziej zaawansowana albo przyzwoicie zaawansowana fizyka (wciaz niezbyt powszechne), choc z pewnoscia daloby sie. nie stanie sie bo trzeba jakies sily skupiac na grafike. to samo jest z AI niestety bo obecnie w wielu grach jest raczej przecietna, czasem lepsza i nic wiecej. szkoda bo mozna byloby rozwinac. no ale fajnie, ze gracze moga miec grafe na ultra, moze 10-20% ludzi skorzysta z tego.
Pełna destrukcja, a worki z cementem jak stały, tak stoją. Moder zrobił dobrą robotę, gdyż ten silnik pod tym względem jest drewniany i ciężko jest zniszczyć cokolwiek, ale nazywanie tego pełna destrukcja to przesada.
Click bait, dosłownie kilka obiektów można zniszczyć.
Swoją drogą trochę to przykre że w 2021 nie ma jakiś dobrych strzelanek z rozbudowanym systemem zniszczeń. Battlefield jest najbliżej, ale jakaś konkurencja by się przydała
Problem w tym że ta wersja Source na potrzeby CSGO ma okrojoną fizykę i destrukcję nie są tak dobre jak w Half-Life 2.
TF2 działa też na innej wersji, Portal 2 itd.
Dota 2 to już Source 2 ale i też inna wersja Source 2 tak samo HL: Alyx też działa na innej wariacji Source 2
Jarajcie się Red Faction Guerilla gdzie gra klatkowa z powodu destrukcji nawet pomimo też że elementy niszczone miały obcięty LOD o 1/4 -1/2
A gra w samie sobie była średnia i nudna LMAO
mam DejaVu ?
ten artykuł to żart, dobrze rozumiem? Słup rozpada się na 4 kawałki, doniczki spadają, beczki odlatują na boki...
Uuu, ale urwał!
ALE TO BYŁO DOBRE!
W kosmos wszystko wywaliło, masakra!
Nic nie zostało.
Włączyłem grzałkę ale z tego co widzę wcale nie "...w pełni podatną na destrukcję otoczenia"
Albo źle widziałem albo niektóre elementy są nie do ruszenia (np. skrzynki na listy)
Tak czy siak świetna sprawa urozmaicająca rozgrywkę.
Gratulacje.
sam miałem pszyjemność zagrać ale mega lagi były ale tesz nie mam najlepszego spszetu