Wiedźmin w świecie Skyrim dzięki modyfikacji A Witcher's Adventure
Jestem w szoku, jak przemodelowali mechanikę poruszania się. Owszem, ona dalej nie wygląda super duper, ale wszyscy wiemy jak drewnianie porusząła się postać w oryginalnym Skyrimie, a tutaj te animacje nóg i postaci są bardzo płynne. Oczywiście domyślam się, że twórcą moda na poruszanie się postaci jest ktoś inny, niż twórca moda o wiedźminie, ale jednak jest to warte odnotowania.
Mody na animacje były już dawno.
Problem w tym, że jak zmienisz animacje do swojej postaci, to działają one na każdą postać w grze.
Każdy npc będzie teraz tak biegał.
To zależy od moda, bo da się to rozdzielić.
Bez sensu. Raz, że oba to fantasy, a dwa, że świat Wiedźmina 3 jest ładniejszy i ciekawszy niż świat Skyrima. Zrozumiałbym, gdyby Wiedźmina przeniesiono np. do Cyberpunka, ale do Skyrima nie ma to najmniejszego sensu.
Oblivion na 2006 rok wyglądał prawdopodobnie lepiej niż Wiedźmin 3 na 2015 więc nie zapędzałbym się z tym ładniejszym światem.
Skyrim max zmodowany wizualnie pod kilkoma względami potrafił ładniej wyglądać niż Wiedźmin 3 max zmodowany. A w jaskiniach to najbardziej widać. Skyrim na teksturach 4K nie ustępuje wiele roślinnością RDR2.
Ale coś za coś. Zmodowany mocno Skyrim waży 90 gb.
Nie widzę sensu w twojej wypowiedzi. Ktoś sobie zrobił taki mod bo taką miał ochotę ... i tyle.
Proszę mi tu Piranhy nie obrażać. Oni się od 20 lat ciągle borykają z problemami z finansowaniem swoich projektów, przez co studio obecnie składa się z 32 osób... Elexa tworzyli 3 lata w jeszcze mniejszym składzie.
Jest to dośc imponujący wyczyn. Obecnie mało jest takich studiów będących w stanie produkować tak duże gry, w tak małym składzie.
W CD Project nad Cyberpunkiem pracowali przez dłuższy okres 30-40x większą ekipą...
Ale CD Project to też nie jest moloch w stosunku do 10x większego Ubisoftu.
Szczególnie biorąc pod uwagę, że oni to robią na własnym silniku z własnymi autorskimi efektami specjalnymi typu opóźnienie akomodacji oka. Który to efekt moim zdaniem dodaje dużo więcej realizmu niż RTX w większości gier.
tak, przez tyle lat nie nauczyć się robić normalnych animacji to jest niezwykły wyczyn.
Natanoslav Drejkovski
Można zgodzić się w 100% z tymi animacjami.
G1 był nowatorski i klimatyczny.
G2 bardziej rozbudowany i grywalny w stosunku do jedynki.
G3 postawił na otwarty świat.
I na tym można zakończyć. Bo już nic nowego kolejne gry PB nie wniosły.
R1 zadośćuczynienie za zabugowany i nudny G3, ale to bezpieczny naśladownik G1 i G2 z nijakim bohaterem.
R2, R3, Elex bardzo odstające od gier konkurencji. Mocny regres.
Sam fakt, że dwie pierwsze ich gry są zdecydowanie najlepsze wiele mówi.
Animacje praktycznie z ich pierwszej i ostatniej gry niewiele różnią się. Ale Elex powiedzmy gorzej wypadł pod tym względem od Risen 1 i 3.
Skład ekipy jest malutki i nadal niewiele większy niż za czasów produkcji G1 i G2. Do tego cały czas siedzą na tym samym silniku od G3.
Ciągle imponuje mi to jak niektórzy gracze potrafią być kreatywni, twórcy i związani z pewnymi grami tworząc wszelakie mody do tych czy innych produkcji. Zastanawiające jest to, ile wszelakich modów mogłoby się ukazać w grach CDPR, gdyby ich tworzenie oraz implementacja były równie proste co tworzenie modyfikacji do Skyrima lub gdyby miało się profesjonalne narzędzia do ich równie prostego tworzenia i implementacji.