NiOh 3 nie powstanie; Koei Tecmo inwestuje w nowe projekty
Sekiro, Nioh 1, Nioh 2, Ghost of Tsushima... Wystarczy już na jakiś czas. Przyda nam się jakaś odmiana.
Nioh i Nioh 2 dla mnie bardzo miła przygoda choć trudniejsze platyny szkoda że nie będzie trylogii. Ale nie wiem co by musieli tam wrzucić żeby było coś nowego.
Oba NIohy mam w bibliotece steam i czekaja na ogranie, 1 kupiłem jak miałem hjp na japońskie klimaty a dwójke dostałem w prezencie i cóż, trzeba ograć zeby sie nie zmarnowało (głównie dwójka)
Jedynka była w ps plus i takie trochę meh. Niech lepiej zrobią ninja gaiden ;)
Nioh 1 trochę pograłem, sporo fajnych zmian względem oryginalnych DS, jeśli sobie poradzę na pewno zagram w dwójkę.
Na razie zacząłem Sekiro i dostaję straszne lanie, mam już 7 minibosów za sobą ale jak dla mnie poziom trudności to kosmos.
Szkoda Nioh, bo te szybkie soulsy bardzo mi się podobają ale już przy dwójce jest dużo kopiuj-wklej więc nie ma co odcinać kuponów.
Brednie gościa co nie grał w Nioh 2 oczywiście są wrogowie skopiowani ale mechanika walki jest inna dużo więcej broni do używania . Zamiast ducha z 1 jest forma yokai która jest dużo słabsza dodane rozpryskowe kontry . Wiele pięknych lokacji i mnóstwo nowych bosów , a Dlc to jest miód malina . Więc tylko grać , a nie narzekać .
Więc tylko grać , a nie narzekać .
A właśnie, że narzekać. Bo Nioh 2 wygląda jak Nioh 1.5 i gdzie nie oglądam streamów, czy let's play na YT, tam każdy mówi to samo. Dlatego czekam aż wyjdzie na PC i poczekam na obniżkę wersji kompletnej, a w międzyczasie ogram jedynkę.
Może jednak wskrzeszenie marki Ninja Gaiden. Do Nioh 2 wrzucili już jako opcjonalnego bossa Ryu Hayabusę, może to jakaś wskazówka.
Chodzą słuchy, że ma wyjść Ninja Gaiden Trilogy, niestety wersje Sigma, które były wypłuczynami.
Obie częsci Nioh to zdecydowanie najtrudniejsze souls-like games więc szkoda bo ja akurat lubię wyzwania w grach.
resetera.com/threads/which-is-the-hardest-souls-souls-like-series-sekiro-excluded.339010/page-4
Jak Dark Souls mi się podoba, tak brakuje mi tej "uczciwości" rozgrywki w Nioh. Już pierwszy boss po prologu moim zdaniem ma słabo oznaczone ataki, tak zwany "wind-up" jest za szybki, a i gra bardzo naciska na blokowanie ataków, także tych od bossów. Jak tylko ogarnąłem, żeby blokować to poszło szybko... Tylko raczej nie spodziewałem się, że dwie małe katany mogą zablokować dwie ogromne kule.
No i z tego co słyszałem, jest mocny grind. Zobaczymy czy to prawda, ale biorąc pod uwagę to, że gra ma konstrukcję "misjową" z masą poboczniaków, jestem w stanie w to uwierzyć.