Battlefield 6 i nowy Need for Speed w 2021 roku
Jedynie czego gracze co chca to remake NFS Carbon i Most Wanted (2005) i ludzie kupowaliby z ucałowaniem reki, NIEEEE róbmy zablokowane drążki (PDK)
Jedynie czego gracze co chca to remake NFS Carbon i Most Wanted (2005) i ludzie kupowaliby z ucałowaniem reki, NIEEEE róbmy zablokowane drążki (PDK)
EA całe życie mamy was uczyć? tak powinno być sformułowane te zdanie:
Jedną z nich będzie nowy KOTLET z serii Need for Speed...
to będzie takie kotleciszcze ze sama Geslerówna by oje...
CZEKAMY.
Albo wyciągną wnioski z Battlefielda V, albo szóstka skończy podobnie... Zamiast wymagać doedukowania się od graczy - niech sami się doedukują i wszyscy będą zadowoleni.
Albo wrócą do podejścia - jak się nie podoba, to nie kupuj... No i ludzie tłumnie nie kupią, a oni potem będą kończyć wsparcie tak szybko, jak w przypadku "piątki"...
Pozostaje mieć nadzieję że nowy Battlefield będzie bardziej przypominał BF1 niż BF5 i będzie miał season passa bo brak season passa = brak rozwoju gry bo komu by się chciało pracować za darmo.
Problem z BF jest taki, że za bardzo poszedł w kierunku Call of Duty. Dawne Battlefieldy miały trochę wolniejsze tempo. Teraz to dzikie bieganie w koło.
Firma Electronic Arts zapowiada ogromny skok technologiczny i niedostępne do tej pory rozwiązania.
Podoba mi się ich bezczelność i specyficzne poczucie humoru.
Zaskoczenie będzie napewno. Jak co roku od czasu Bf4. Coraz to nowszy chłam.
Model strzelania i poruszania się żołnierza z BF5, bo to jedyne elementy, które w ostatnim Battlefieldzie się do czegoś nadawały, a reszta na czele z klimatem pola bitwy przynajmniej na poziomie BF1 i będę zadowolony.
Model strzelania... to jedyne elementy, które w ostatnim Battlefieldzie się do czegoś nadawały
Zacny żart milordzie.
Zacny żart milordzie.
Ale to nie żart tylko moja opinia i zdanie sporej liczby osób, które grały i też tak twierdzą.
Co tam innego było dobre? Mapy? Te z Pacyfiku są okej, z podstawki nie bardzo no może poza tą mapą miejską, której nazwy zapomniałem. Customizacja postaci i mało pasujące do realiów "elity" za prawdziwe pieniądze? Strzelało i biegało za to całkiem przyjemnie. Tyle mojego zdania.
Ale to nie żart tylko moja opinia i zdanie sporej liczby osób, które grały i też tak twierdzą.
Znaczy ile procent graczy którzy grali w BF V tak twierdzi?
Bo rozumiem że zmiany w TTK mi się przyśniły, no chyba że po dwóch latach ciągłych zmian w końcu doprowadzili grę do stanu używalności. No ale sprzedałem ten tytuł po około 100 godzinach grania.
Znaczy ile procent graczy którzy grali w BF V tak twierdzi?
Bo rozumiem że zmiany w TTK mi się przyśniły, no chyba że po dwóch latach ciągłych zmian w końcu doprowadzili grę do stanu używalności. No ale sprzedałem ten tytuł po około 100 godzinach grania.
A co prowadzę statystyki ile procent narzeka? Wystarczy wejść na YT, posłuchać osób, które długo zajmowały się grami z serii BF, poczytać komentarze pod gameplayami z BF5 lub Reedita. Zamiany TTK, które można podciągnąć pod jedną z kwestii, które wymieniłem - strzelanie, były i co to zmienia? Mam nadal powtórzyć, które elementy tej gry dają radę, lecz nie wystarczą żeby zatrzymać na dłużej? Gra jest słaba i nie ma tu się nad czym rozpisywać, a porzucenie gry przez EA tylko to potwierdza, więc temat można na tym zakończyć.
A co prowadzę statystyki ile procent narzeka? Wystarczy wejść na YT, posłuchać osób, które długo zajmowały się grami z serii BF, poczytać komentarze pod gameplayami z BF5 lub Reedita.
Po pierwsze: to ty powołałeś się na jakąś sporą liczbę osób które grały, która miała by być jakoby reprezentatywną grupa graczy BF V, popierająca twoje zdanie o wartym uwagi modelu strzelania. Ty, nie ja.
Tym czasem owa spora grupa, to pewnie kilkaset delikwentów udzielających się na Yt czy innym Rededicie, w stosunku do kilkuset tysięcy, czy nawet kilku milionów które grę kupiło i grało.
Po drugie: prowadzenie jakiejkolwiek statystyki stosunku zadowolonych vs niezadowolonych graczy mija się z celem. Każdy zainteresowany widzi ilu zadowolonych dalej gra :D
Zamiany TTK, które można podciągnąć pod jedną z kwestii, które wymieniłem - strzelanie, były i co to zmienia?
Zmienia zasadniczo."Model strzelania" był według ciebie na tyle dobry elementem ze powinno się go przenieść z BF V do BF 6, a sam deweloper tak ważny element jak TTK zamieniał co najmniej 3 razy, nie mając chyba zielonego pojęcie co sam chce uzyskać. Skoro model jest dobry to po co cos w ni zmieniać.
a sam deweloper tak ważny element jak TTK zamieniał co najmniej 3 razy, nie mając chyba zielonego pojęcie co sam chce uzyskać. Skoro model jest dobry to po co cos w ni zmieniać.
No to już chyba pytanie do DICE, a nie do kogoś z forum. Bo właśnie nie wiadomo dlaczego to robili, skoro już od początku był dobry. Potem ciągle niepotrzebnie przy nim grzebali, aż w końcu znowu TTK sprowadzili do normalnej postaci.
Tym czasem owa spora grupa, to pewnie kilkaset delikwentów udzielających się na Yt czy innym Rededicie, w stosunku do kilkuset tysięcy, czy nawet kilku milionów które grę kupiło i grało.
Tysiące czy miliony osób grę kupiły i grały. W tym i ja. To że pograły ile? Miesiąc, dwa? Potem tak jak ja wróciły przy okazji Pacyfiku na kolejny miesiąc, nie oznaczają, że gra jest dobra i była sukcesem. Wiele osób (po raz kolejny jak ja) kupiły grę na dużej przecenie, która jak na grę o takim budżecie i z segmentu AAA została wprowadzona nadzwyczaj szybko, bo gra swoją jakością znacząco odstawała i nie spełniała oczekiwań. Wiele osób po prostu nie wiedziało jak gra sprawuje się "na żywo" i wydało pieniądze, które nie do końca okazały się godnie zainwestowane. Ot przez jakieś 2 miesiące bawiłem się nie najgorzej. Potem i tak wróciłem do BF1 i BF4, bo samo strzelanie nie nadrabiało reszty skopanych aspektów mechaniki.
Każdy zainteresowany widzi ilu zadowolonych dalej gra :D
To ile gra? Na oko twierdzisz, że dużo? Bo oficjalną w miarę aktualną liczbę ciężko znaleźć. Jeśli już sugerować się pierwszym wyszukaniem w Google, to jest coś pomiędzy 5, a 6 tysięcy, więc słabo. Najlepszym sposobem na określenie liczby grających niech będzie fakt, że nawet EA bardzo szybko wyrzuciło te truchło za swoją burtę.
Battlefield 6 jest pierwszą odsłoną znanego cyklu strzelanek, która trafiła na konsole PlayStation 5 i Xbox Series X. Tytuł został opracowany przez studio EA DICE. Wydawcą jest – jak zwykle – firma Electronic ...
Jest? Trafiła? Została opracowana? No no...
Electronic Arts zapowiada ogromny skok technologiczny i niedostępne do tej pory rozwiązania.
Znając ich to będzie pauza w samej grze.
Criterion parę cudownych gier zrobiło, ale w rok z takim materiałem źródłowym raczej nie wyjdzie z tego dobry NFS. Tej serii należy się reboot z prawdziwego zdarzenia, póki jej nazwa jeszcze cokolwiek za sobą niesie.
Już widzę te błędy w Netcodzie BF6, które będą do 6-9 miesięcy po premierze jak co odsłonę.
Zrobili by grę na mniejszą skalę BF:BC3 i by się rozeszło na pniu z klasycznymi modami.
Powinni zrobić Porsche 2 lub remake 1.