Watch Dogs Legion - hakerzy udostępnili kod źródłowy
Gra o hakowaniu sama została zhakowana... Tak jakby.
I co teraz powiedzą osoby, które twierdziły wcześniej, że kradzież kodu to tylko akcja marketingowa?
Crack pewnie wleci razem z nowym AC za kilka dni. WD za 480zł i AC za 440zł to gruba przesada jak na taki chłam.
Ale Ty rozumiesz że kradzież kodu źródłowego to coś innego niż scrackowanie gry? To tak jakbyś się nabijał że skradziono plany silnika a przecież auta mają zamontowane alarmy.
Gra o hakowaniu sama została zhakowana... Tak jakby.
I co teraz powiedzą osoby, które twierdziły wcześniej, że kradzież kodu to tylko akcja marketingowa?
Dalej będą twierdziły że to akcja marketingowa. Bo sprzedaż i recenzje nie są takie jakie by twórcy chcieli. Ta gra miała walczyć z Cyberpunkiem 2077 miała być jego konkurentem. A wyszło jak wyszło. Teraz sprzedaż gry wzrośnie.
A dobrze im tak widać po tej akcji, że to chytre korpo nastawione na zysk które potencjalnych nabywców gier traktuje jak złodziei.
O żesz! Poważne przestępstwo.
Prawdopodobnie pliki źródłowe zawierają również całą bazę narzędzi silnika gry (programów własności Ubisoftu, które zostały użyte przez developerów do faktycznego tworzenia wszystkich części Watch Dogs, bo to ten sam engine), które prawie nigdy nie są częścią oficjalnych publicznych finalnych buildów gier. Do tego wszystkie tekstury, modele, dźwięki w oryginalnej nieskompresowanej jakości. Jeśli to prawda, to będzie ogromny cios dla Ubisoftu. Prawdopodobnie staną na nogach, żeby ich złapać.
Ale jest też pozytyw, będzie wiadomo jak kompresuje się assety i tworzy patche, zwłaszcza jakby faktycznie wyciekły też te narzędzia, pozwoli to za modowie gry, podmianę tekstur, modeli, modyfikacje skryptów a może i tworzenie nowej zawartości.
Bo nikt nie zbuduje sobie na podstawie silnika i assetów własnego legionu jako komercyjnej gry, nawet zmienionej, bo prawo własności ale nieoficjalne modowanie może kwitnąć
W takim przypadku Valhalla też może wyciec, bo AC od lat prosi się o modyfikacje (broni- okładkowa szabla z kloszem w Black Flag, strojów- outfit z Victory i zmieniona mechanika z kapturem w Syndicate, nawet zmienili karwasze w Brothrhood i dodali w ACll).
Jeden komentarz i screenshot twierdzi, że 538 GB plik jest skompresowany 7zipem. Po rozpakowaniu dane zajmują ponad 1 TB na dysku. W dodatku ponoć nie ma (jeszcze) kodu źródłowego, ale są (tylko i aż) narzędzia developerskie i assety. Prawdopodobnie wypuścili te rzeczy wstępnie, a to co najważniejsze zostawią jako następną kartę przetargową z Ubisoftem.
Ożeż! Dzięki za info, o tym szczerze mówiąc nie wiedziałem.
Ironic.
Denuvo jest dodawane do kodu prawdopodobnie przez samą firmę Denuvo, więc raczej nie ma tam kodu źródłowego tego zabezpieczenia.
Oczywiście, że nie ma. Jak ktoś skacze z radości, bo myśli, że teraz razem z tym wyciekł kod najnowszej wersji Denuvo to się myli. Sam kod źródłowy Legionu jest według plotek w większości buildem z 2019 roku i sporo brakuje, a wiele plików wymaga potwierdzenia logowania i haseł Ubisoftu, ale potwierdzenia nigdzie nie ma, a biorąc pod uwagę, że przy projektach takiej skali te 560GB to nie jest jakaś porażająca liczba jest to całkiem prawdopodobne.
No ciekawe co jeszcze im wykradli. Zaraz się okaże, że w przyszłym tygodniu wypłynie też Valhalla.
To teraz dam sobie rękę uciąć że moderzy czy inni tego typu ludzie naprawią ten optymalizacyjny shi& szybciej niż samo ubi
Może z wydanego bubla zrobią coś lepszego a przede wszystkim z optymalizacji..Ubi się nie kwapi do update..
Na grzyb komu jakiś kod źródłowy. W Polsce i tak masowo są kupowane konta z grą od Januszy za 1/10 ceny sklepowej. Nie opłaca się ściągać gry z torrentów od nieznanych użytkowników jak za 10zł mamy dostęp do konta z możliwością aktualizacji gry. Z tym się nie wygra nawet na ebayach gdzie ludzie mają lepsze pensje to jest norma i jest mnóstwo kupujących.
Janusze to się biją o karpia w Lidlu. Ludzie sprzedający dostęp do takich kont to najzwyklejsi ZŁODZIEJE.
To jest przecież normalne zarabianie na kradzionym produkcie.
za 10 zl mamy dostep do konta z gra :DDD napisz jeszcze ze jak pały wpadną na chate i ci zawiną kompa za 6k bo gosc sprzedał ci dostep do konta kupionego za kradzioną karte kredytową. ogarnij sie człowieku.... chcesz być ciagany jak ostatnio ludziki z allegro co u jednego pana kupili red dead 2 ? :P NIE sONdzę. Fajny ten link do kradzionych gier:D
Ostatnio taki Janusz poszedł siedzieć !
Mam nadzieje że inni skończą tak jak on !!
szkoda ze nie ma przycisku lubie to :P
No teraz to już ubi przesadziło z promocją tej gry...
P.S. Może ktoś w końcu z tego źródła znajdzie czemu optymalizacja u ubi ssie od lat.
"Nie oznacza to oczywiście, że tytuł został „scrackowany”, bo ten proces zajmie zapewne trochę czasu cyfrowym przestępcom."
Kto miał kupić lub takie plany, to kupił. Kto nie planował kupować, to i tak by nie kupił, a ściągnie sobie i pogra - a może gra mu się spodoba i kupi legalną wersję?
"Kto miał kupić lub takie plany, to kupił. Kto nie planował kupować, to i tak by nie kupił"
"(nie wiemy, czy produkcja chroniona jest oprogramowaniem Denuvo)"
To mało wiecie xD
Żartuje.
Tak, Watch Dogs: Legion jest chroniona przez DENUVO.
nie da sie zoptymalizować kupy łajna aby wyszedł schabowy....
No są informacje że to jedynie część kodu źródłowego... Trzeba pamiętać że kod źródłowy to nie skompilowana gra a żywy kod maszynowy zapisany w języku programowania który musi być potem poddany translacji na kod wynikowy. Tytuł powstał na zmodyfikowanym autorskim silniku Disrupt co również utrudnia uzyskanie docelowej postaci kodu wynikowego gry.
Czyli co? Crack szybciej powstanie, czy jak?
Taka duża firma ten Ubisoft a takie śmieciowe zabezpieczenia.
Rozumiem Pana ziutka że stróżówki, że może się nie znać na zabezpieczeniach i zainstaluje tylko firewalla i nie będzie klikał w podejrzane pliki, ale firmy IT?
One powinny nie nie do spenetrowania!
One powinny nie nie do spenetrowania!
Takie firmy nie istnieją, bo nie istnieje zabezpieczenie, którego nie da się złamać. A skoro istnieją ludzie, którzy potrafią stworzyć niezwykle złożone zabezpieczenie, to istnieją również tacy, którzy takie potrafią złamać. Podobna sytuacja była z Denuvo. Większość wieszczyła koniec piractwa i cracków, bo program jest zbyt złożony dla crackerów. Fakt, że zajmuje im to czasem nawet rok, ale nadal wiele się nie zmieniło i gry od różnych grup nadal się pojawiają.
Każde nawet najlepsze zabezpieczenie da się złamać.
Każda broń powołuje do życia anty-broń, jak mówiła kobieta pracująca :P
560GB to chyba głównie nieskompresowane assety (pliki graficzne, modele i dźwięki). Jeśli to byłby kod źródłowy, to chyba wydrukowany i potem zeskanowany w jakiejś kosmicznej rozdzielczości.
Jeden komentarz i screenshot twierdzi, że 538 GB plik jest skompresowany 7zipem. Po rozpakowaniu dane zajmują ponad 1 TB na dysku (1038 GB). W dodatku ponoć nie ma (jeszcze) kodu źródłowego, ale są (tylko i aż) narzędzia developerskie i assety. Prawdopodobnie wypuścili te rzeczy wstępnie, a to co najważniejsze zostawią jako następną kartę przetargową z Ubisoftem.
Źródło: https://boards.4channel.org/v/thread/530840379#p530887879
Widzę że niektórzy nie rozumieją tego jak poważny jest wyciek kodu źródłowego tak nowej gry.
Oznacza to że rozwiązania, skrypty, know-how na który programiści ubisoftu spędzili dziesiątki tysięcy godzin, jak nie setki tysięcy, zostały niewykradnięcie i każdy może sobie podpatrzyć, podskubać i zaimplementować u siebie za darmo.
To jest ogromna wartość intelektualna, zwłaszcza że w takich grach zwykle wykorzystywane są doświadczenia i gotowe elementy kodu z innych gier tej firmy.
i bardzo dobrze, i tak bym nie zagral nawet jakby doplacali, ale kazdy cios dla ubi to pozytyw :)