Twórca Obcego byłby dumny; 14 minut z horrorem Scorn
14 min to za mało żeby ocenić grę, ale na to co widziałem wygląda dość monotonnie. Korytarzowa konstrukcja, przesuń "wajche", strzel itd. Do tego widać mierną optymalizację. Z pozytywów Scorn wydaję się mieć naprawdę zacny klimat.
Bez szału. Będzie wtopa jak z Agony, które przed premierą było hajpowane, a po okazało się niewypałem.
Ten gameplay to definicja gry która ukazuje się na początku nowej generacji.
Wygląda ładnie, ale gameplay jest nudny.
Ja bym powiedział, ze grafika średnia, a gameplay jest kapitalny :)
Kapitalny Gameplay? Przecież tam się NIC nie dzieje, flaki z olejem.
Zajawki dawały mi nadzieję na ciekawą i klimatyczną grę. Ale ten gameplay sprowadził mnie na ziemię. Cóż, czas pokaże...
No dla Hydro kapitalny bo nie trzeba myśleć, idziesz prosto, strzelasz do pojedynczego wroga (bo 2 czy 3 to już by było za trudno), nie masz żadnych zagadek środowiskowych (a sorry, idź do końca korytarza i wciśnij guzik żeby iść dalej). Najlepiej jeszcze checkpointy co 5 minut (albo quick save) i dla Hydro to będzie 9.5/10.
spoiler start
A jak będzie dało się grać na vr to gra roku.
spoiler stop
A jak będzie dało się grać na vr to gra roku.
Będąc szczerym to VR w tej grze mogłoby robić całkiem niezłą robotą.
może Hydro nie wie co znaczy słowo gameplay?
Ostatnio przecież w innym wątku też się żalił, że za dużo angielskich słów ktoś używał w swojej wypowiedzi
Widzisz - dla mnie gra ma być przede wszystkim rozrywką po pracy, a na e jedynym zajęciem w życiu, wiec ma wciągać, a nie być na siłę komplikowana i rozbudowywana. Jak macie inne podejście, to widać, ze macie za dużo wolnego czasu. Na CP owszem, czekam, ale nie przewiduję przejścia szybciej niż 3 miesiace po premierze.
Hydro2
jest cała masa nieskomplikowanych strzelanek, które są bardzo dobrą rozrywką na wieczór. Tutaj NIC się nie dzieje. Wygląda jak jakieś tech demo w early access niż tytuł w który można pograć dłużej niż 10 minut.
Ci to tylko przekładają premierę z miesiąca na miesiąc z roku na rok ta gra miała wyjść dawno temu i bardzo na nią czekałem teraz mam ja gdzieś ile można.
Gęsty i mięsisty klimat bazujący na Gigerze i Beksińskim świetny. Niestety poza tym nie ma nic interesującego i angażującego w tym co nam pokazują twórcy, a mam wrażenie, że od bodajże pięciu lat pokazują niemal to samo. Zobaczymy jak to się rozwinie.
Na trailerze gra nie ma kompletnie nic poza klimatyczną oprawą wizualną. Panie redaktorze skąd ten entuzjazm w nagłówku?
I wszystko co mogło by nas zaskoczyć w tej grze widzieliśmy już w trailer gamepleyach ja totalnie odpuszczam ten tytuł a bardzo na niego czekałem i liczyłem... tyle razy już przekładali premierę że nie zliczę pytanie po co? jak toporność i nijakość bije po oczach już na wjazd.
Gra miała wyjść w grudniu tego roku tak tylko dodam na koniec.
Jeszcze fajnie zaprojektowane lokacje i całkiem kompetentnie wyglądającą mechanikę walki. W grze o takiej konwencji raczej ciężko spodziewać się czegoś więcej. No może poza fabułą, ale ona na pewno też będzie, tyle że raczej w formie "niewerbalnej", opowiadana za pomocą narracji przez otoczenie (co nawet w pewnym stopniu widać na tym filmiku).
Problem widzę raczej w tym, że gra, choć nadal wygląda super i zaskakująco kompletnie (tj. jak pełnoprawny produkt, a nie tech-demo pełne placeholderów i niedoróbek), wydaje się w ogóle nie zmieniać. Dla porównania gameplay sprzed 3 lat:
https://www.youtube.com/watch?v=5bXpqc9QTcY&ab_channel=GameNews
Mam obawy, że to może być jakiś scam.
Ohyda. ta gra po prostu wygląda obrzydliwie. I nie mówię tutaj o jakości grafiki a o jej stylu... nie wiem jak spaczony trzeba mieć umysł, by tworzyć tak obleśny klimat, tak odrażający, tak paskudny, tak... aż brak mi słów na opisanie tego co przedstawia ta gra... no właśnie co? Bo wygląda to jak wnętrze żołądka, czy jelita grubego. Po prostu ohyda.
Będę rzygać!
Gra wygląda tak nie dlatego ze twórcy maja zryte głowy tylko jest oparta na twórczości H.R. GIGERA który stworzył min. xenomorfa do filmu Alinen.
https://www.youtube.com/watch?v=G3om2TOUMW8
Jak ty nie możesz patrzeć na coś takiego to pewnie moment narodzin hybrydy obcego i człowieka w Alien 4 byłby dla ciebie traumą na całe życie.
Nie udawajcie twardzieli, bo jakbyście się znaleźli w takim świecie to byście się... *. Nie rozumiem ludzi, którzy usilnie chcą pokazać w internecie jacy to oni są odporni na takie widoki. Ja rozumiem, że niektórych widok rozjechanego ciała nie przyprawia o mdłości ale co innego patrzenie na takie coś a co innego "chodzenie" wewnątrz takiego rozjechanego ciała. To jest po prostu ohydne. I tylko tym ta gra się wyróżnia... szokuje... aż za bardzo. Agony też miało szokować... coś niestety nie pykło.
To musisz szukać w grze Lust from Beyond lub wypróbować pełną wersje gry za darmo Lust from Beyond: Scarlet. Byli wcześniej i też się inspirują pracami H.R. Gigera. Obecny portal nie informuje bo jest za bardzo kontrowersyjna.
Bestiariusz jest bardzo słaby. Jak na 14 minut gry, to w sumie nic ciekawego nie było. Takie sobie coś...
Meh, gra jedyne co oferuje na tym gameplayu to klimat, cała reszta raczej nie zachęca.
To może być bardzo dobra gra ale za mało pokazali aby móc cokolwiek stwierdzić. Jak to ma być tylko symulator chodzenia, to szkoda. Sam design to za mało i gra potrzebuje konkretnych mechanik aby się podobała. Ale fakt, faktem pokazują ciągle jedno i to samo, jakby sama stylistyka gry miała ją sprzedać.
Wygląda fajnie, dodatkowo przez oryginalność świata trzeba się domyślać co czym jest. Gameplay faktycznie będzie biedny, ale same łażenie i podziwianie tych animacji da przyjemność jak te chodzone opowiastki w stylu zaginięcia Ethera czy jak to tam było
Fajny styl audiowizualny inspirowany wiadomo kim... ale poza tym może być słabo jeśli twórcy nie wymyślą nic prócz tego co pokazali na tym materiale.
Sądząc że grę robią od 2014 roku może to być kolejny projekt gdzie ambicje przerosły twórców.
Wyglada znakomicie pod względem wizualnym i artystycznym ale gameplay nie porywa. Dobrze że trafi do Gamepassa
Otoczenie wygląda bardzo klimatycznie, ale obawiam się, że po godzinie chodzenia po tak jednolitych stylistycznie korytarzach wkradnie się znudzenie tym światem.
Artystycznie ta gra jest mega. Ten świat, te dźwięki, ten klimat. Gameplay rzeczywiście mało pokazuje. Jednak gra będzie mega bo o to w niej chodzi, o klimat wylewający się z ekranu. Budzisz się w rzeczywiście obcym świecie. Nie wiesz co się dzieje, co jest czym, co masz robić i czy zaraz coś ci nie wyskoczy na twarz ze ściany. Jedyne cele to przeżyć i poznać co się dzieje. Myślę że przynajmniej na początku gameplay ma być "powolny i biedny" jak tutaj by pokazać bezradność, kompletną obcość świata i jego funkcjonowania, dać survival z małą ilością amunicji i by chłonąć klimat. Gra ma tag horror, więc sceny jumpscarowe byłyby mile widziane, a nie jak w Agony. Mi te 14min wystarczyło by się wkręcić w świat i go chłonąć (ale to może też dlatego że lubię takie klimaty artystyczne). Trzeba czekać na prezentację prawdziwej i dłuższej rozgrywki, a nie wyreżyserowanego, spowolnionego gameplayu, bo teraz można tylko gdybać.