Marvel's Avengers ledwie przędzie na Steamie. Bawi się nawet poniżej 1000 osób
Gra śmiecio-usługa?
Gra śmiecio-usługa?
Mogli się skupić na jakiejś dopracowanej fabule a nie jakąś sieciówkę robić. Przecież te misje męczą już w fabule a co dopiero w kolejnych godzinach gry.
jak sie wypuszcza na rynek szczyny w któreś ktoś napierdział to jaki ma być odzew społeczności ????... omijają szerokim łukiem.. proste. to nie są czasy gdzie sie wrzuca na rynek badziewie niedopracowane licząc ze gawiedź to łyknie jak pelikan kluski
Szło by się wadzić , przecież twórcy karmią gawiedź corocznymi kotletami np fifa albo assasyn typu kopiuj wklej
Ciekawe czy na pleju ta gra dożyje marca kiedy to Spiderman ma być dodany
Moim zdaniem, głównym problemem słabej sprzedaży (albo przynajmniej niewystarczającej dla twórców; jakby było inaczej to twórcy by się chwalili) jest model dystrybucji.
Gdyby część fabularna kosztowała 40 - 45 Euro, a multi było darmowe to więcej ludzi mogło by spróbować.
Zanim te wszystkie nowe postacie zostaną dodane to ta gra będzie już dawno martwa.
Zaraz będzie 0 graczy i tego im życzę, bo to jest słaba gra usługa za grube pieniądze.
problemem są czeresniaki w rurkach bo na smartfonika nie wyszło.....
Niesamowite Spiderman który był grą typowo single player sprzedał się dobrze i zyskał uznanie krytyków a sieciowe byle co do generowania kasy już nie.
Świetna wiadomość - mam nadzieje że to ***** zdechnie szybciej jak się pojawiło. To nauczka na przyszłość za bezczelne chciwe zagrywki "śmiecio-usługowe". Jeszcze będą dawać do papieru toaletowego.... dlatego już pisałem wcześniej tylko FTP może jeszcze tego trupa podtrzymać przy życiu jakiś czas...
Do nich nie dochodzi, że tego typu gry nie skupiają graczy?
Division miał problemy, Division 2 radzi sobie nieco lepiej, ale też dupy nie urywa, Anthem po prostu zginął chwilę jak się pojawił a jedyny w tego gatunku gier sieciowych jaki się trzyma to Destiny... Marvel Avangers jest kolejnym nieudanym produktem jaki celuje w ten typ rozgrywki a nadchodzi też Overwatch 2.0 jaki właśnie poza dotychczasowymi trybami ma właśnie się skupić na misjach drużynowych pve co wydaje się znowu nie trafione, zwłaszcza, że Overwatch obecnie i tak ma wiele problemów a do tego dochodzi fakt, że posiadacze 1.0 nie muszą sięgać po Overwatch 2.0 by mieć dostęp do kampani sieciowych...
Może ten typ rozgrywki by się przyjął, gdyby ktoś faktycznie sensownie go zaprojketował, a nie schematyczne i powielane misje grane do upadłego
Najlepsze czasy Destiny 2 minęły (po premierze Porzuconych, a przed Twierdzą Cieni). Gra fabularnie jest martwa, kolejne sezony to puste, bezcelowe i nudne powtarzanie w kółko tego samego. Do tego zamiast nowych lokacji, postaci czy przeciwników dostajemy recycling staroci. Bungo nie umie.
Zaraz zrobią promocje w postaci wycieku pliku .exe bez denuvo by za darmo ograć singla i paru klientow wpadnie.
Mnie cały czas to kusi kupić ale opinie strasznie zniechęcają aby wydać 200 zł
Jakoś mnie nie dziwi. Chociaż nie ukrywam, że robiąc grę na licencji Marvela (w dodatku Avengersi), to gra będzie niesamowicie rozchwytywana. No cóż... Square Enix zapewne nie szybko wróci do tematu gier-usług.
Ja się cieszę z niepowodzenia tej gry, gdyby wszystko szło dobrze to nie byłoby żadnej szansy na nowego Tomb Raidera.
Square Enix myśli że wystarczy znana na cały świat licencja i gra się sama sprzeda. Otóż nie. Może da im to do myślenia, że nie liczy się marka, tylko porządnie zrobiona gra.
Czekam na nowego Deus Exa.
Śmiano się z Fallouta a tu takie coś xD ten to chociaż odbił się od dna i radzi sobie co raz lepiej, ciekawe co tu będzie
Fragment mojego komentarza sprzed tygodnia
"Przy całej mojej miłości do wszelkiej maści latadeł i SW nie wiem czemu, ale mam dziwne przeczucie, że ta gra podzieli los Marvel’s Avengers"
Więc jakoś nie jestem zaskoczony. Avengersi odstrzeleni a w Squadrons odpadło już dwie trzecie graczy a minęło chyba pięć dni od premiery...
Tak na marginesie fakt, Avengersi słabo przędą ale podpieranie się danymi z godziny trzeciej w nocy w środę, żeby wykazać że w tę grę gra poniżej 1K osób to już niehumanitarne kopanie leżącego :)
Ja sobie odpaliłem steamcharts niedługo po premierze i już wtedy było wiadomo, że to będzie porażka.
Na premierze było ~35K graczy, a to bardzo mało jak na taki typ gry. Tydzień później już spadło do 20K, tydzień temu było 3K, a teraz spada do nawet 1K.
Po ilości reklam i różnych bundli, to oni celowali w jakieś 10mln z tą grą, a ja nawet nie wiem, czy przekroczyli 3.
Śmieszne są te komentarze i ludzie piszący o grze w która nie grali :) Optymalizacja jest bardzo dobra obecnie, nie wywala już od dawna do pulpitu, większość błędów załatanych, kampania bardzo satysfakcjonująca, a multi to zabawa przednia. Mam obecnie 30 parę godzin, kolega 40 i bawimy się dobrze, choć nie których tutaj to zasmuci :D
www.youtube.com/watch?v=Arm4KHGObiI
Tak masz rację, nie grałem
Masz całkowite prawo się świetnie bawić. Czy ktoś ci to prawo dobiera?
Ja na przykład teraz zrobię coming out i się przyznam, że świetnie bawiłem się ze znajomymi w Breakpoint zaraz po premierze. A teraz to nawet bawię się jeszcze lepiej bo wiele poprawili/dodali. Ale mnie nie przeszkadzały komentarze ludzi którzy krytykowali tę grę bo w 95% mieli rację co do wad tej gry nawet jeżeli nie grali.
Ale w tym wszystkim jest jeden mały haczyk który może mi jakoś wytłumaczysz w logiczny sposób. Skoro Avengersi są tacy super, kampania satysfakcjonująca, przednia zabawa w multi to czemu gra w nią tak mało ludzi? Nie poznali się na prawdziwej sztuce czy co?
Niech się zabiorą za remake Legacy of Kain zamiast marnować czas na coś takiego.
Dla mnie liczą się tylko gry singlowe i dlatego nie powiem że się smucę z powodu niewypału multi hehe
Niestety dziś tak robi się gry wypuszcza się takie cos z ryzykiem klapy i obserwuje co będzie... gdy nagle do twórców dociera że nikt tego nie potrzebował i nie chcę to zaraz poprawiają swoje grę i robią wszystko by nie zatonęła jak anthem itp.
I po pół roku czytamy gra wróciła na szczyt dodano wiele nowej zawartości itd.
Dla mnie gry stoją w miejscu od lat co z tego że coraz ładniejsza grafika RTXy itd. dorośli gracze potrzebują mięsa zaskoczenia dobrego jeb... czego w dzisiejszych grach ze świecą szukać zobaczymy może ten cyberpunk podniesie choć trochę porzeczkę i poruszy ambicje w innych studiach zawstydzi...
A z taką Marvelowską zmielona papa to oni mogą jedynie do nastolatków naciągać ich na kasę.
Nie czarujmy się fabuła krótka , a multi nudny powtarzalny cały czas to samo to się nudzi po czasie . Dla mnie wbicie platyny to była męczarnia. Piszecie śmiecio-usługa , a kto wam każe wydawać dodatkowy hajs na badziewne skórki? . Jak nie dorzucą nowych postaci z własną fabułą to się gra nie utrzyma.
Dla mnie wbicie platyny
Pawełku, nie masz nic lepszego do roboty? Na dziewczyny byś poszedł, języka obcego nauczył, staruszki przez jezdnie przeprowadzał.
Gra ma taki model biznesowy, że jakby była za darmo jak Genshin Impact, to może bym po to sięgnął i ograł ze znajomymi.