64-bity w The Sims 3 mogą wkrótce stać się faktem
A z tego co ja pamiętam to sims 3 miały i mają problemy z wydajnością. Może te 64 bity pomogą.
Cały świat tam żyje (bez loadingów) a simy kontrolowane przez AI nie należą do najinteligentniejszych i wciągu 2-3godzin gry potrafią cały świat zasypać śmieciami/samochodami (które skrypty ukrywają, ale nie usuwają z pamięci gry), dopiero mody to naprawiają ( a i tak bywa słabo z płynnością)
W internecie są jakieś różne poradniki jak zwiększyć wydajność gry poprzez zmienianie ustawień w plikach gry, dzięki czemu Sims 3 działa na najnowszych sprzętach. Możliwe jest też pozbycie się tego ograniczenia 2GB RAM. Jeszcze są mody, które poprawiają wydajność. Gdzieś rok temu się trochę w to bawiłem, bo chciałem sobie odpalić Sims 3, ale nawet wszystkie te zmiany w plikach i mody wiele nie pomogły i gra nadal nie chodziła tak jak należy. Potrafiła się zacinać, a nawet wywalać do pulpitu po pół godziny gry.
Spoko. Sam bardzo lubię od czasu do czasu odpalić sobie TS3.
W takim STALKERze i modach do niego 64 bity zmieniają je w inną grę - płynniejszą (brak mikrościnek, których w 32 bitach nie dało się pozbyć) czy lepsza stabilność bardziej skomplikowanych projektów jak np. popularne Anomaly.
Także lepiej późno niż wcale dla Simsów. Gorzej mogą mieć chyba tylko ludzie, którzy siedzą na starych maszynach tylko do grania w jedną grę albo starocie, są tacy :]
Czekam. Simsy 3 to moja ulubiona odsłona serii więc jeśli poprawią optymalizację...klękajcie narody.
Ja tylko chcę żeby poprawili to że później w rozgrywce pojawiają się milisekundowe freezy i stuttering taki że się grać nie da.
Widać to przy obracaniu kamery.
To ja myślałem że simsy już dawno działają na 64 bitowym systemie nie ma co EA mają poczucie czasu.