Sniper: Ghost Warrior Contracts 2 | PC
w tej czesci gry mogliby zrobic rózne etapy, np przejcie przez trójkąt bermudzki i tym samym etapy z przyszlosci przeszlosci i terazniejsze ,tak jak podobnie kiedys w mortylu było
Mamy pierwsze zapisy z eventu. Robi wrażenie spory teren akcji
https://m.youtube.com/watch?v=CEnBlwg8RfE
https://pbs.twimg.com/media/ExWUH7VXIA88vLx?format=jpg&name=small
Czy ktoś wie, czy edycja Deluxe (Arsenal Edition) jest dedykowana jedynie posiadaczom PS5 czy mając PS4 mogę też skorzystać z dodatkowego pakietu?
preorder zamowiony, mam nadzieje ze bedzie bez bugow, pierwsza czesc contracts byla najlepsza w serii, licze w przyszlym roku na kontynuacje
calosc ukonczona, rewelacja tak jak 1 czesc
nowoscia sa strzaly na kilometr, wyglada to identycznie jak te dodatkowe misje w hitmanie czyli siedzimy w jednym miejscu i mamy wglad na cala sytuacje, mozna zabic glowne cele na kilka sposobow w tych misjach
zwariowalem bo kupilem dodatkowe bronie, pistolet z wabikiem, automatyczna strzelba i snajpera SOKIL robia robote
Na mój gust dużo lepsza od poprzedniczki. W poprzedniej części już 1 misja była dla mnie za trudna i denerwowała rzadkimi zapisami. Tutaj wszystko jest wprowadzane stopniowo i nawet ignorując idiotyczne wyzwania stać nas na coraz to lepszy sprzęt. Gra do przejścia w 3 dni, posiedzenia po 4h. Szkoda tylko, że 2-3 misje od końca mamy już tyle pieniędzy, że nie ma co z nimi robić, a jednocześnie brakuje punktów ulepszeń postaci - te nie są jednak niezbędne by dobrze się bawić. Jak ktoś chce to może powtarzać misje jak w hitmanie ale mnie to kompletnie nie bawi - dla mnie to przygoda na raz, z marną fabułą. Oryginalne snajpery były moim zdaniem lepsze, ale umówmy się - to nigdy nie była gra na poziomie chociażby sniper elite.
Nie ukończyłem całej gry więc nie będę jej oceniał ale napisze powód czemu tego nie zrobiłem. Otóż...
Inteligencja wrogów w tej grze nie istnieje, po prostu jej nie ma. Przykład to pierwszy region, strzelanie na odległość ponad 1000m.Chybiles strzał i przeciwnik momentalnie wie gdzie jesteś, od razu strzela w Twoja stronę, zniszczyłeś kamerę to także przeciwnik od razu idzie w Twoja stronę, wie gdzie Cie szukać. Dodam tylko ze używałem snajperki z tłumikiem zawsze, i mając odblokowana umiejętność trudniej wykryć Ravena. Jak dla mnie ta gra jest skończona.
Poprzednia część była moim zdaniem ciekawsza co nie oznacza że ta część jest kiepska.
Ogólnie gra naprawdę na dobrym poziomie, chociaż osobiście wolałbym podobną akcję osadzoną w realiach np. II wojny światowej i na terenach Polski. Byłby ciekawszy klimat no i przy okazji promocja naszego kraju. Duży minus za brak polskiego dubbingu, kolejna gra po Medium, jakiś kompleks własnych korzeni czy co?
Gra do pogrania i tyle. To jak oglądanie szybkich i wściekłych, część x. Zawsze chodzi o to samo i niczym cię nie zaskakuje.
Przejść i zapomnieć. Niestety ale stare części jeszcze mam w głowie bo był klimat nie to co tu.
Naprawdę bardzo dobra produkcja. Po porażce jaką był SGW3 ewidentnie CI Games poszło po rozum do głowy. Porzucenie otwartego świata na rzec formuły z nowych Hitmanów wyszło serii zdecydowanie na dobre. Trafiamy na mapę, dostajemy kilka celów do wykonania plus kilka wyzwań i to tyle. Możemy cele wykonywać w dowolnej kolejności, w jaki sposób tylko chcemy. W drugiej części pojawiają się zabójstwa na ponad kilometr, co jest całkiem ciekawym pomysłem. Nie możemy podejść i przytulić naszego celu więc musimy czasami trochę kombinować. Przeglądając dostępne wyzwania można się zorientować, ze istnieje kilka sposobów na zabicie celu z takiej odległości. Jedynka w sumie była lepszą skrandanką niż grą o snajperze, tutaj te zabójstwa na kilometr sprawiają że musimy pobawić się snajperką trochę więcej. Ciężko jest wymienić w czym konkretnie dwójka jest lepsza od jedynki. Pamiętam, że przy jedynce trochę narzekałem na to że gra trochę wygląda momentami drewnianie ale tutaj tego nie czuję.
Oczywiście bolączki są takie same jak w Hitmanie, jakieś wyzwania które zakładają że będzie się grało kilka razy jedną misję aby ją wymaksować a to akurat mi się średnio podoba. Gry powinny oferować cały czas nową zawartość a nie polegać na tym, że gracz będzie 5 razy przechodził tę samą misję.
Haaa kolejny raz Polskie studia i developerzy plują na polskich graczy! Żeby nawet polska gra nie posiadała polskiego dubbingu (nie ważne jaki by był)
Dla mnie ta gra tylko nadaje sie na craca, żadnych pieniędzy nie płacić jeśli jesteś tego samego zdania.
How can Polish games not be made in Polish? This game is not worth the price if it didn't come out in your native language.
Sniper Ghost Warrior Contracts 2
ŚWIETNA GRA JAK WSZYSTKIE CZESCI TROCHE BRAKUJE ROZNYCH ETAPOW GRY ALE JEST I TAK DOBRZE POLECAM.
Mnie osobiście przynudzał ten tytuł, z rok czasu miałem go na dysku zanim go ukończyłem, było grane na siłę. Graficznie fajnie, lokacje ciekawe, ale nie wgniata w fotel. Pierwsza trójka mi się podobała, ale Contracts 1&2 to totalna nuda.
Mój gameplay: https://www.youtube.com/watch?v=Jwyeum5IAv8&t=145s
Duże brawa dla programistów - grając nie uświadczyłem ani jednego buga. Muzyka lepsza niż w poprzedniej części. Fabuła szczątkowa. Grywalność bardzo dobra. Lubię ten typ strzelania. Jedyne co mnie wkurzało, to skakanie po ścianach w niektórych lokacjach, ale z grubsza ujdzie.
Polecam.
Ogólnie średniak 7.5/10 jak dla mnie i większości graczy. Brakuje solidnej kampanii dla pojedynczego gracza. Kontrakty to jednak średni pomysł, albo dobry jako zadania poboczne. Zapraszam na serię z całej gry robię 100% https://www.youtube.com/watch?v=sIf7UfJc0w0&list=PLVYHO_RNJKKgy3i1K5hYHlDLADel713R6&index=1
Spróbowałam mimo że poprzednią grą z tej serii był Sniper Ghost Warrior 1.
Gadzety czy wybór broni? niby fajne ale AI wrogów , mapy (liczyłam na sandbox a jest liniówka z lokacjami "strzelaj na odległość" .) są zbyt liniowe.
Jakość VA jest taka sobie , najbardziej wkurzali przeciwnicy (choć to może kwestia słabych linii dialogowych). Brak manualnego zapisu denerwuje.
Ogólnie cieszę się że mogłam grę zwrócić i zapomnieć.