Marvel's Avengers - szczegóły darmowych DLC i mikropłatności
Fajnie, ze zarząd SE doszedł do wniosku, że normalne, singlowe gry w takich klimatach wcale nie mają wzięcia, bo przecież seria Arkham wcale nie miała wzięcia.
To będzie chyba największe zmarnowanie potencjału w tym roku patrząc jak dobre gry można robić w tym uniwersum- vide Spider-man na ps4.
Meh.
Dla mnie gra do ogrania po kilku latach od premiery jak już zostanie ukończona i wszyscy bohaterowie będą dostępni.
Ekhem.
Każda postać ma osobny battle pass. Ciekawe, czy jak się okaże, że każdy trzeba kupić OSOBNO to na metacritic zostanie pobity rekord najniższej oceny ;)
Gra z lootem, w której lootu nie widać, bo jest umowa z firmą na konkretne skórki, geniusz. I jak nie poprawią optymalizacji to w trybie "wydajności" na konsolach będzie można grać w porywach do 40 klatek, a w trybie "rozdzielczości" z blurem i 20 fpsami <3
Każda postać ma osobny battle pass.
Sprawdziłem z ciekawości co to ma być za F2P z tak dość unikatowymi mikro-transakcjami, wchodzę na Steam, a tam preorder za 250 złotych xDD
Było sporo "szumu" na temat EA i ich monetyzacji w Battlefroncie - ciekaw jestem jak na ich tle wypadnie ta gra ;D
"lootu nie widać"
Slowo klucz. Po co grac? Dla samych cyferek? meh... W Destiny 2, Warframe, Grim Dawnie, Diabololo, Titan Quescie, Borderlandach, itd... itemki wygladaja swietnie i o to chodzi.
Ten sam problem mialo Marvel Heroes Brevika (nie tego z Norwegii, tylko tworcy Diablo 1 i 2). Ze wzgledu na licencje nie bylo "wygladu itemkow". Ale tam przynajmiej bylo 50 postaci a nie 4 (a wiekszosc duzo ciekawsza niz nudni Hulk, Ameryka, czy ta smieszna polit-poprawna podrobka Mr Fantastica), a sama gra byla mocno rozbudowana mechanicznie a tu mam zwykla napieprzanke bez polotu.
Mimo posiadania tak mocnego IP, wroze tej grze spory fail.
Nie masz pojęcia, jak na początku wyglądało Marvel Heroes. Było bodaj 21 grywalnych postaci (w tym "nudni Hulk, Ameryka"), z czego można było wybrać tylko jedną z puli pięciu. Kolejną dostawało się losowo po ukończeniu prologu, ale również z tej samej puli. Można było dostać powtórkę, ale później to zmienili. Co prawda każda postać mogła dropnąć w grze, ale prawdopodobieństwo tego było bardzo małe. Oczywiście bohaterów można było kupić za realną gotówkę. Gra była bardzo uboga, a end-game praktycznie nie istniał. Brevik przyznał po latach, że Marvel Heroes powinno zadebiutować z dopiskiem beta.
21 vs 6
I wiem jak wygladalo MH na poczatku. Poczatki byly trudne, ale i tak gra byla o niebo lepsze (i wieksze) niz to cos tutaj.
Postacie kupowalo sie od zawsze, do konca istnienia gry. Nie wiem co to niby zmienia.
Jesli zas chcesz wiedziec to mialem prawie wszystkie (okolo 50). ;) Na samej Storm mialem ze 100h przefarmione.
Swietna gra, mimo ciezkich poczatkow. Do dzis nie moge odzalowac tego co sie stalo po odejsciu Brevika. :(
PS. Hulk i Ameryka nie sa nudni w MH. W tej grze wygladaja na nudnych. To jest roznica.
21 vs 6
Tylko że w Marvel's Avengers postacie mają być za darmo wg newsa, a w MH były tylko dwie, jeśli ukończyłeś prolog, do tego z bardzo ograniczonej puli. Tak było na początku.
I wiem jak wygladalo MH na poczatku.
W takim razie czemu przywołałeś 50 postaci z MH, skoro gra startowała tylko z 21?! Ostatecznie MH zakończyło swój żywot z 63. Napisałeś też, że gra była "mocno rozbudowana mechanicznie", z czym trudno się zgodzić. Chodziło ci o początki czy czas, kiedy roster rozszerzył się do tej pięćdziesiątki? Jeśli o to drugie, to czemu porównujesz grę, która jeszcze nie zadebiutowała, z taką, która była na rynku od kilkunastu miesięcy?
Postacie kupowalo sie od zawsze, do konca istnienia gry. Nie wiem co to niby zmienia.
Ano to, że w Marvel's Avengers mają być za darmo. W MH też potem umożliwiono odblokowywanie postaci za darmo, ale wymagało to regularnej gry. Pewnie pamiętasz o eternity splinters, skoro grałeś...
Jesli zas chcesz wiedziec to mialem prawie wszystkie (okolo 50). ;) Na samej Storm mialem ze 100h przefarmione.
Ja miałem wszystkie. Na samym Steamie mam w grze ponad 2000 godzin, a wcześniej używałem ich launchera wiadomo z jakich powodów.
Do dzis nie moge odzalowac tego co sie stalo po odejsciu Brevika. :(
Historia MH była burzliwa i to wcale nie odejście Brevika było gwoździem do trumny gry. On nigdy nie chciał zostać CEO Gazillion Entertainment, a jego wpływ na grę po debiucie był niewielki. Potem dochodziło do sytuacji, że jego pracownicy musieli wielokrotnie prostować jego bzdury.
PS. Hulk i Ameryka nie sa nudni w MH. W tej grze wygladaja na nudnych. To jest roznica.
Nie napisałem, że byli nudni, tylko zacytowałem twoje słowa. Każda postać przeszła dużo zmian, a ja nie wiem, którą fazę masz na myśli. Poza tym to czysto subiektywna kwestia. Mogę tylko napisać, że obie postacie lubiłem. Storm w pewnym momencie była potężna (dużo DOT), jej moce były ładne wizualnie, a ja miałem słabość do jej srebrnego kostiumu z lat 90. Capa uwielbiałem zwłaszcza za jego rzut tarczą z odbijaniem od wrogów, ale jego ofensywa nigdy nie była zbyt dobra, ale defensywę miał jedną z najlepszych. Był jedną z nielicznych postaci, która miały blok we wcześniejszej fazie gry, ale potem usunięto wszystkie moce tego typu ze względu. To był inny blok, niż ten, który pewnie pamiętasz.
Żebyśmy dobrze się zrozumieli: nie znam Marvel's Avengers i nie planuję w to grać, ale uważam za nieuczciwe porównywanie Marvel Heroes po wielu update'ach z grą, która jeszcze nie zadebiutowała. Brałem udział w becie MH i pamiętam, że Cap zwykłym rzutem tarczą zabierał z 1/3 HP Sentinelowi. Sprawdź sobie gameplaye z bety sprzed 7 lat i zobacz, jak wyglądały wtedy choćby drzewka umiejętności. Tylko nie pomyl z Marvel Heroes Omega, które też miało swoją betę, a tak naprawdę to był tylko trick, aby przyciągnąć nowych graczy.
No widze ze jestes duzo bardziej doswiadczony niz ja. ;) Ja gralem juz w czasach gdzie gra byla w miare "ogarnieta", ludzi bylo masa.
ESy pamietam. Postacie byly po 200, 400 i 600 chyba. ;) Wypadaly na timerze co kilka/kilkanascie minut.
Co do "rozbudowania mechanicznego" to chodzi mi o ilosc taktyk, skilli, itemkow, itd... tego bylo sporo. NApewno top gatunku, wieksze jest POE, Grim Dawn, moze D2 z modami. Na poczatku pewnie malo ale jak ja gralem to byla masa. Choc pamietam ze plaga BiS itemow byla spora (zwlaszcza artefakty chyba) i wiekszosc byla bezwartosciowa ale farmilo sie cosmici z dobrym rollem i artefakty z bossow i potem sprzedawalo. ;)
Co do drzewek to pamietam powolne revampy kazdego chara. nawet jakis buzzword na to mieli.
Ech.. i nostalgia sie wlaczyla. ;( RIP MH.
PS. Najlepszy kostium --> ;)
Nigdy nie wybaczę Square Enix jak zniszczyli ostatniego Deus Exa mikrotransakcjami, a potem płakali że gra się słabo sprzedała i do teraz nie zrobili kolejnej części mimo, że kazali wyciąć połowę zawartości fabularnej z poprzedniej części.
I zostawili fanów z gigantycznym cliffhangerem i pytaniem czy kiedykolwiek poznamy dalsze losy Adama Jensena.
Mało prawdopodobne.
Widziałem kilka miesięcy krótką rozmowę z aktorem dubbingującym Adama Jensena - były plany na kolejne części ale Square Enix wszystko zastopował i z tego co mówił temat jest już martwy.
Prędzej "zresetują" obecną serię i zrobią kolejną z Deus Exem niż tak jak
Trochę szkoda ...
Watpie, żeby w Deusie cos pocieli, dostalinysmy dlc
Sam DE MD jak dla mnie byl mimo wszystko wyśmienity, jedyne minusy to wlasnie długość i takie sobie strzelanie (ale to tez bylo w hr)
Nie interesowalem sie w ogóle tym Avengers, ciekawe jakie to noty dostanie
Tak w ciemno obstawiam 75/100
pytanie ile w tym bedzie coopa, a ile singla, jakoś ciężko się dowiedzieć z wypocin które wrzucają twórcy tej gry...
BO z jednej strony exp, loot, itemki, z drugiej fabuła na kilka godzin bez coopa.... ale za TO misje specjalne w coopie...
ale ile tych misji ? wiecej niz w fabule? tyle samo? czy moze 2-3 ?
Pewnie nie wiele bo trzeba powtarzać misję każdą postacią osobno, bo inaczej nie zdobywają XP, nie wbijają LVL ani nie dostają lootu czy to "offline" z botami czy po sieci.
A każda postać w drużynie musi mieć później wyższy lvl bo padają jak muchy na bossach.
Także system progresu do dupy, jeden wielki nudny grind i powtarzalność jak w grach na komórki.