Atomic Heart - 7-minutowy gameplay i informacje dotyczące wersji na PS5 i XSX
Nie jest źle, ale na mnie nie robi już takiego wrażenia, jak za pierwszym razem. A może to kwestia niezbyt ciekawej lokacji? Zobaczymy.
No jestem ciekaw co z tego wyjdzie, fajnie się zapowiada, dość długo już to robią. Działa chyba trochę płynniej ale nie wiem czy małego downgrade'u nie było no i raytracingu nie widziałem na tym gameplayu ale może gdzieś tam jest dobrze ukryty. Ciekawe na jakiej specyfikacji ogrywane było.
To ty myślisz, że gry teraz będą wyglądać jak? To co masz na Ultra od paru lat, to teraz będzie na konsolach.I tyle. Grafika do przodu już raczej nie pójdzie.Cienie i światło na ultra ,wyglądają obłędnie. Jedynie Animacje ,otoczenie,efekt ślizgania się po powierzchni. To się powinno zmienić na lepsze.Zniszczalność otoczenia itp itd.
Bez przesady, ta gra wygląda solidnie ale nie fenomenalnie, swoją drogą wyglądała lepiej przy pierwszych pokazach, widać delikatny downgrade. Ale nie wymagajmy od niezależnego developera grafiki na poziomie AAA (a i tak wygląda bardzo dobrze). Grafika pójdzie do przodu, od szczegółowości obiektów po oświetlenie i cienie.
Chyba sobie jaja robisz z tym Ultra z obecnych pecetów
Spojrz w przeszlosc i zobacz jak wygladaly gry na poszczegolne generacje
Odpowiem - Zupełnie inaczej
Pecet w tej chwili ma troche lepssze tekstury, lepsze cienie, zasieg rysowania, czasem ray tracing i pomniejsze efekty, ktorych przecietny gracz nie dostrzeze (polecam zagrac w RDR2 tam widac jak na dloni, ze najwiekszy wpływ na grafikę maja.. tekstury, a jak ustawisz sobie wiekszosc opcji na srednie to i tak bedziesz mial grafike prawie identyczna co na ultra)
Build pod next geny bedzie zupełnie inny, ot chociazby modele postaci na pewno dostana ogromnego boosta
Oczywiscie zanim nextgenowa grafika stanie sie standardem mina pewnie ze 2 lata, Atomic Heart powstaje pod stara i nowa generacje, wiec trudno sie spodziewac next genowej grafiki nieprawdaz?
Nie zgadzam się z tobą ponieważ jak RDR2 wyjdzie na nową generację to na wersję z obecnej generacji już patrzeć nie będzie można jeżeli będziemy mieć wersję na PC i nowe konsole, tak jak np. z GTA V którego na Xbox 360 i PS3 już nikt by nie tknął.
@ Trzynaście
Trochę pojechałeś. Ultra cienie i światło,robi różnicę w każdej grze.I to widać. Owszem,na średnich detalach, gra dalej wygląda bardzo ładnie,i w sumie między średnimi a wysokimi, nie ma takiej różnicy.Ale już Ultra tak. Sam nigdy nie załączę ultra cieni i światła, nawet z super PC.Ładne to, ale zarzyna wszystko. Wolałbym lepsze animacje, poprawioną kolizję itp itd. Grafika jest absolutnie wystarczająca w dzisiejszych czasach. Np jak wygląda grafika, a jak wygląda modele postaci :D I to w dużej ilości gier AAA .
Wygląda świetnie! Ogrywam teraz Preya który jest grą wyśmienitą i już teraz czuję, że po jego ukończeniu będę potrzebował kolejnych gier tego typu!
Dlaczego ta gra na każdym pokazie chodzi w 15 klatkach?
Nudy, cały gameplay to tłuczenie robaków tą pałką. Nie pokazali broni palnej w akcji, czuje średniaka 6/10
W stosunku do pierwszej prezentacji,to widać już downgrade grafiki i animacji.A szkoda.Ale i tak wygląda bardzo fajnie.Czekam na to.Byleby było więcej niż te 20 FPS XD
Może nieco inny gatunek , ale AH gniecie takiego Dooma na atomy. :)
Czekam na te gre od pierwszych zapowiedzi ale czasu juz nieco minęło i wrazenia nie robi. Choć ciekawy, rosyjski klon 'Preya' ale rozmówki są słabe i drętwe. Tutaj jakiś prostak, osiłek z irytującym SI.
Bardzo podoba mi się system walki bronią białą, na prawdę satysfakcjonujący. Dziwne jednak że nie postarali się o to aby gra chodziła płynnie na tym pokazie, przynajmniej potwierdza się że robią ją głównie z myślą konsolach