Steam - czerwcowe premiery zdominowały starocie
No cóż, Titanfall 2 z kiepskim startem pokazał, że jest maratończykiem w przeciwieństwie do tłustego lenia, który męczy się po przebiegnięciu pięciu metrów, z przepłaconym działem marketingowym jakim jest COD.
A ja myślę że twórcy Titanfall 2 oddali by swoje lewe jądro w zamian za przychody CoD'a. Czy to dobrze oceń sam.
Mięć oba jądro czy mieć Raka, ale z kasą?
A tak na serio. Owszem jeśli coś tworzyłeś z czego jesteś dumny i jest to dobre to chce się by zarobiło krocie. Niestety nie zawsze coś co dobre jest sukcesem, a nie zawsze co jest sukcesem nie jest dobre. Można chociaż tyle dobrego powiedzieć o dziełach, które nie zarobiły zbytnio zyskały coś co trudno zdobyć i ma większą wartość. Coś co sprawia, że ludzi rozpoznają ten tytuł i nazywają go klasykiem i nie zapominają o nim tak łatwo nie tak jak taśmowo robione szarą masę projektowaną przez komitet. Sytuacja Titanfall 2 skojarzyła mi się z Earthbound, gra która nie nie sprzedała się zbytnio dobrze, a zdobyła status kultowej. Czy T2 zdobędzie taki status? Na pewno jest jemu to bliższe niż Call of Duty, który zaczynał jako ciut lepsza wersja Medal of Honor.
Cytując brytyjskiego krytyka growego: Na dłuższą metę jedynym „ostatecznym” gwarancją sukcesu jest dobrze wykonany produkt wysokiej jakości...Pieniądze, które można zarobić na zrzynaniu z czegoś co popularne i wykorzystywaniu głupków, zawsze w końcu wysychają...
Słabo z premierami nowych gier, to grają w starocie( które w dużej części przypadków, jak TitanFall czy Crysis 3 są dalej bardzo ładne i grywalne). Poza tym nówki kosztują 250 zł, to kupują gierki po 30-40 zł i grają w nie dosyć długo i się nimi cieszą.
Desperados III nawet nie 100k? To aż taka nisza czy po prostu tak jak w moim przypadku odstraszała cena?
Cena, wydanie gry obok TLoU2, dość niszowy gatunek. Ale cena to główny powód. THQ nic się nie uczy i dalej wydają gierki AA za pełną kwotę gry AAA. Szkoda, bo gra bardzo się udała.
Jako fan Red Alerta 2, warto sięgnąć po zremasterowanego Command&Conquera? W starsze odsłony nie dane mi było grać. Czy mechanika gry nie odrzuca w 2020?
Możecie skończyć z tym "EA wrócił na Steam"? EA nie wrócił na Steam, EA powrzucał na Steam linki do origina...
Rozumiem, że gracze z steama są połączenie z pulą graczy steama? Bo zastanawiałem się od dłuższego czasu, żeby kupić trafiała, ale nie kupiłem bo obawiałem się, że gra Multi może być martwa.
Ale o serii SimCity na steama to już EA zapomniało
Teraz zrobi się ciekawie i dziwnie ostanio jeden prezesów z Ea się wypowiedział że on nie pamięta że ea kiedy kolwiek wydało coś takiego simcity że jedyny sim jakie wydało ea to simsy a simcity to chyba paradox wydawał bo on wie city skylnies to jego kontynuacja.
Wy jesteście pewni, że ten tytuł to prawidłowy? "Zdominowały" może odnosić się w sumie do obu stron, ja bardziej to zrozumiałem, że to czerwoce premiery dominowały nad starociami, a nie że "zostały zdominowane przez"
Ciekawe jak by wyglądała ta lista, gdyby EA i Valve zachowały się jak ludzie, i umożliwili połączenie kont na Originie i Steamie, żeby nie kupować tych samych gier drugi raz. Coś mi się wydaje, że Origins nie spełnił oczekiwań garniturków z Electronica Arts.
Kiedy branża CPU i gier stoi on czasów poprzedniej generacji konsol. Ciężko mówić o starociach, co mają mniej jak 4lata.