Gameplay z Halo Infinite wywołał falę krytyki. Demo działało na PC
Trudno się dziwić jak to wszystko wyglądało mega słabo. HALO na start powinno wejść z pie**olnięciem, a tu takie rozczarowanie :/
Może twórcy zachłysnęli się klimatem "jedynki" i postanowili go odtworzyć. Przypomnę tylko, że to były czasy, w których pecetowcy ze zdziwieniem patrzyli się na podjaranych konsolowców strzelających żelkami do krasnali. To się jednak nie powtórzy i obawiam się, że żadna ze stron się nie podjara.
Nie dziwne, że ta gra tak sobie wyglądała i tekstury się doczytywały skoro gra była z PC.
Wy się nie znacie to jest grafika Next gen, nie jest to takie proste.
Gra na tym demku wypada przeciętnie nawet jak na standardy obecnej generacji. Microsoft powinien był jednak sobie darować pokazywanie jej już teraz, w końcu lepiej żyć nadzieją pozostając w niewiedzy, niż zobaczyć coś takiego i zwątpić...
To oczywiście jeszcze niczego nie przesądza. Pamiętacie screeny z wczesnej wersji AC Unity? Tam gra też wyglądała bardzo przeciętnie (trochę jak relikt poprzedniej generacji), a finalnie miała taką oprawę, że nawet dziś może się podobać (to zasługa głównie specyficznego oświetlenia i efektów cząsteczkowych jak mgła czy dym).
https://s.cdaction.pl/obrazki/assassins-creed-unity-gora_1769b.png
Problem w tym, że ten screen z Unity jest ewidentnie alfą/wczesną betą i trudno go zestawiać z grą która ma wyjść w listopadzie za 4 miesiące. Tutaj bardziej powinieneś zestawić ten gameplay Halo z gameplayem Unity z E3 2014, bo to podobny okres czasu między premierami. I powiem więcej, oglądałem ten gameplay i tam Unity już nie przypomina gry która jest daleko do wyjścia, ale końcowy produkt. Z lekką domieszką downgradu jak to bywało u nich wtedy, ale nadal. Halo po prostu wygląda przeciętnie i nic pewnie się nie zmieni bo to nie pora na naprawę połowy gry, tylko na lifting i prace końcowe.
I tak, i nie. Poszlaki wskazują, że gra nie ma jeszcze finalnego oświetlenia (a ono robi ogromną różnicę, w zasadzie kluczową i potrafi z oprawy przeciętnej zrobić coś o wiele ładniejszego), a poza tym musimy zobaczyć inne mapy. Ta z demka była dosyć biedna, tj. płaska i z małą ilością obiektów, co mogło być celowym zabiegiem, mającym na celu ukrycie problemów z płynnością, które przed optymalizacją są w zasadzie normą.
Osobiście uważam, że taka prezentacja mimo wszystko powinna jednak stawiać na efekt "wow", nawet za cenę klatkowania, bo na to gracze mogą przymknąć oko na przedpremierowym pokazie, ale nijakość i nudę już nie... Idealny przykład to Shadow Warrior 3. Zapis rozgrywki miał ewidentne problemy z płynnością, ale za to jak wyglądał - dynamicznie, klimatycznie i po prostu pięknie! Ludzie w komentarzach na YT nierzadko pisali, że po tej krótkiej pokazówce mają na grę większy hype niż na Cyberpunka :D. Szczerze mówić, mnie też się to udzieliło. Nie twierdzę, że SW3 będzie lepszy od CP (bo to nie ta skala i nie ten budżet), ale fakt faktem, że gdybym miał decydować o zakupie na podstawie samych tylko materiałów przedpremierowych, to SW3 wygrałby moje pieniądze w cuglach ;s.
HAHAHA Ciekawe co na to Obroncy zielonych :;D teraz bedziecie zaslaniali sie forza ktora wyglada pieknie na trailerze a po czy mzaraz bedzie gameplay z grafa niczym z motorsport 7 :D
To fajna ta "potężna" konsola bez "potężnych" tytułów a jak takowe przyjdą np. od rockstara to nie będzie 60 fps w 4k. Może obsidian chociaż ogarnie bo podobno fable to ma być mmo...
Trudno się dziwić jak to wszystko wyglądało mega słabo. HALO na start powinno wejść z pie**olnięciem, a tu takie rozczarowanie :/
A czy seria Halo kiedykolwiek imponowała grafiką i technologią( no może jedynka)? Gry z serii nigdy nie były żadnym wyznacznikiem graficznym, bo zwyczajnie celowały w co innego.
„ Być może ktoś w Microsofcie doszedł do wniosku, że prezentacja nazwana Xbox Games Showcase nie może obejść się bez gameplayu z najnowszej części Halo, ale trudno nie odnieść wrażenia, że taki pokaz tylko tej utytułowanej marce szkodzi.”
Nie. Nic takiego nie ma miejsca, z powodu który wymieniłem wyżej. Seria nigdy nie była graficznym benchmarkiem, ludzie grają w halo bardziej ze względu na multi i w sumie nikt nigdy tej marce nie zarzucał tego, że graficznie odstaje od reszty. Co oni tam mogą zmienić? Animacji już raczej nie zmienią. Dodadzą parę efektów i tyle ale graficznych benchmarkowców to na pewno nie zadowoli.
Druga i bardzo ważna sprawa, gra powstaje też na obecnego Xboxa, który prawdę mówiąc nie jest mocną konsolą. Do tego doszedł otwarty świat i lipa, trzeba iść na kompromisy. MS już teraz powinien się odciąć od tego sprzętu, jak chce konkurować z Sony.
Może ta seria nigdy nie była benchmarkiem, ale dobrze by było, gdyby chociaż technologicznie była na poziomie obecnej generacji, a nie cofała się kilkanaście lat wstecz do początków poprzedniej. To, co zaprezentował MS, to plaskacz w twarz dla fanów marki, którym ja na szczęście nie jestem.
Infinite wychodzi na również na starą generację, nie wiem czy daje to podstawy do oczekiwania na oszałamiającą technologię i grafikę.
Nie bronię HI bo mam je gdzieś, po prostu przygotujcie się na parę lat takich akcji, póki nie porzucą XONE.
Battlefront 2015r. Niezależnie od wersji PS4/XO/PC prezentuje się lepiej niż TO. :/
Infinite wychodzi na również na starą generację
Mówiąc o starej masz na myśli tą pierwszą, na Xboxa z 2001 roku?
Bo jeśli tak to może...
BLIZNY to (obok HL Alyx) nie tylko najlepsza gra, ale i najlepsza oprawa. Gdybym tego nie widział, nigdy bym nie uwierzył.
Gry z serii Halo chyba nigdy nie były graficznie odbajerowanymi na maksa grami. Więc chyba nie ma co stękać
Jedynka była. Gra nie dzialała poprawnie na kartach z Shader model 1.0-1.3. Nie było w ogóle tekstu. Dopiero Radeon 9500 dawał wbrew grze właściwa oprawę graficzną.
Nawet GTX 1060 daje
Pewnie za duża rozbieżność docelowych platform:
Xbox One - Xbox Series X
Normalnie robiliby porta pod Series X bądź Xbox One... a teraz prawdopodobnie wyznacznikiem jest jakaś niewiadoma. Proste... postawili przykładowo na ogromne mapy to graficznie musi być bardzo słabo a nikomu się nie chce budować dwa razy tego samego pod mocniejsze konsole czy platformy wiecie że była gra na takim poziomie już? Graficznym? Chyba podobna do Halo...
https://www.youtube.com/watch?v=C0UAcqmWaiY
Chociaż może PlanetSide 2 wygląda lepiej XD
Ta gra chyba zawsze była lipna od pierwszych halo aż do halo 3 nadal jest paskudna. Jeszcze 4 muszę obejrzeć.
To nie powinno mieć znaczenia, że gra wychodzi również na obecną generację... Gra była odpalona na kompie o buildzie zbliżonym do XsX. To powinno wyglądać dużo lepiej. Tak wyglądał next gen 7 lat temu: https://youtu.be/jbhZUmk9f9k i to na paździerzowym procesorze i 1,8TF. Przecież tu jest przepaść na niekorzyść nowego Halo. Kurde... Nawet Crysis 3 na x360 wyglądał lepiej. Coś poszło bardzo nie tak.
wczorajsze gameplay demo działało na pececie, a nie Xboksie Series X.
To standard w branży pewnie nawet na myszce też ktoś grał tylko dodali konsolowe przyciski na ekranie, Sony też tak robi.
Prawda jest taka, że już od dawna Microsoft powinno budować hype na Infinite, zwłaszcza że to wielka marka. Chyba sobie poczekamy dłużej niż do grudnia na nowe Halo.
Wytłumaczenie może być tylko jedno, Microsoft jest PC Master Race i dlatego puszczają gry z PeCetów.
Uważam, że rozgrywka czy fabuła jest ważniejsza niż oprawa graficzna. Nie jestem fanem tej serii i nie wiem również nawet o czym ona jest. Patrząc jednak na to, jakie gry wychodzą w tych czasach, a nawet jakie wychodziły w przeciągu paru poprzednich lat, to to, co zaprezentował Microsoft wygląda naprawdę biednie...
Jeżeli to była jednak wczesna wersja gry, to myślę, że dowiedzielibyśmy się o tym wcześniej, bądź w trakcie oglądania prezentowanej gry. A tak nie było. Więc widząc fale krytyki, twórcy może wezmą się w garść i poprawią to, na co narzekają ludzie, bo myślę że gracze kupując nową konsole chcieliby zagrać w coś, co wygląda tak, jak powinno wyglądać na sprzęcie nowej generacji.
Wygląda jak zwykła gra z tej generacji, co się może nie podobać to art style. Zwykły Crossgen.
343 było hejtowane przez fanów marki, bo pierwsze trzy części miały właśnie taką kreskówkową-plastikową-sterylną-kolorową grafikę a od 4 gra stawała się mroczniejsza i szła bardziej w realizm.
Problem w tym, że wygląda gorzej niż gry tej generacji. Wszystkie Battlefieldy i Battlefronty, Far Cry, Killzone, Metro, Destiny 2, Modern Warfare, praktycznie każdy FPS tej generacji wygląda lepiej. A to było odpalone na kompie o mocy XsX....
Mnie się wydaje, że ta grafika się poprawi. Zauważyłem, że obiekty nie rzucają cieni, co IMO sugeruje, że oświetlenie jeszcze "się robi". Co mi się bardziej nie podobało, to mała dynamika starć. W Halo zawsze chodziło o mocno arcadową walkę, opartą na ruchu i z dużą ilością przeciwników. Tu tego nie widzę.
Może ci co nagrywali (twórcy? pismacy?) nie radzili sobie podczas nagrywania?
W dzisiejszych czasach nie trzeba ogarniać nawet prostych gier by je tworzyć czy o nich pisać...
Tak wygląda to źle ale jak będziemy oceniać gry po grafice to naprawdę zwątpie
w branże grową z ostateczną oceną trzeba wstrzymać się do premiery
ale przynajmniej memy są
Patrząc na to jak dobrze wyglądało Halo 4 na X360 to faktycznie nie można się dziwić takiej reakcji