Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Gameplay z Halo Infinite wywołał falę krytyki. Demo działało na PC

24.07.2020 14:00
-=Esiu=-
👎
8
7
odpowiedz
-=Esiu=-
205
Everybody lies
Image

Trudno się dziwić jak to wszystko wyglądało mega słabo. HALO na start powinno wejść z pie**olnięciem, a tu takie rozczarowanie :/

post wyedytowany przez -=Esiu=- 2020-07-24 14:07:47
24.07.2020 13:02
DocHary
1
3
DocHary
71
Unclean One

Może twórcy zachłysnęli się klimatem "jedynki" i postanowili go odtworzyć. Przypomnę tylko, że to były czasy, w których pecetowcy ze zdziwieniem patrzyli się na podjaranych konsolowców strzelających żelkami do krasnali. To się jednak nie powtórzy i obawiam się, że żadna ze stron się nie podjara.

24.07.2020 13:06
Headh
2
2
odpowiedz
Headh
52
Centurion
Image

Ten PC to był chyba Nintendo Switch.

24.07.2020 13:09
3
-13
odpowiedz
ifeelveryblah
21
Chorąży

Nie dziwne, że ta gra tak sobie wyglądała i tekstury się doczytywały skoro gra była z PC.

24.07.2020 13:10
4
odpowiedz
Wixy94434
1
Konsul

Wy się nie znacie to jest grafika Next gen, nie jest to takie proste.

24.07.2020 13:26
Persecuted
😐
5
2
odpowiedz
2 odpowiedzi
Persecuted
148
Adeptus Mechanicus

Gra na tym demku wypada przeciętnie nawet jak na standardy obecnej generacji. Microsoft powinien był jednak sobie darować pokazywanie jej już teraz, w końcu lepiej żyć nadzieją pozostając w niewiedzy, niż zobaczyć coś takiego i zwątpić...

To oczywiście jeszcze niczego nie przesądza. Pamiętacie screeny z wczesnej wersji AC Unity? Tam gra też wyglądała bardzo przeciętnie (trochę jak relikt poprzedniej generacji), a finalnie miała taką oprawę, że nawet dziś może się podobać (to zasługa głównie specyficznego oświetlenia i efektów cząsteczkowych jak mgła czy dym).

https://s.cdaction.pl/obrazki/assassins-creed-unity-gora_1769b.png

post wyedytowany przez Persecuted 2020-07-24 13:26:56
24.07.2020 13:40
5.1
1
zanonimizowany1239183
20
Legionista

Problem w tym, że ten screen z Unity jest ewidentnie alfą/wczesną betą i trudno go zestawiać z grą która ma wyjść w listopadzie za 4 miesiące. Tutaj bardziej powinieneś zestawić ten gameplay Halo z gameplayem Unity z E3 2014, bo to podobny okres czasu między premierami. I powiem więcej, oglądałem ten gameplay i tam Unity już nie przypomina gry która jest daleko do wyjścia, ale końcowy produkt. Z lekką domieszką downgradu jak to bywało u nich wtedy, ale nadal. Halo po prostu wygląda przeciętnie i nic pewnie się nie zmieni bo to nie pora na naprawę połowy gry, tylko na lifting i prace końcowe.

post wyedytowany przez zanonimizowany1239183 2020-07-24 13:41:51
24.07.2020 14:24
Persecuted
5.2
Persecuted
148
Adeptus Mechanicus

I tak, i nie. Poszlaki wskazują, że gra nie ma jeszcze finalnego oświetlenia (a ono robi ogromną różnicę, w zasadzie kluczową i potrafi z oprawy przeciętnej zrobić coś o wiele ładniejszego), a poza tym musimy zobaczyć inne mapy. Ta z demka była dosyć biedna, tj. płaska i z małą ilością obiektów, co mogło być celowym zabiegiem, mającym na celu ukrycie problemów z płynnością, które przed optymalizacją są w zasadzie normą.

Osobiście uważam, że taka prezentacja mimo wszystko powinna jednak stawiać na efekt "wow", nawet za cenę klatkowania, bo na to gracze mogą przymknąć oko na przedpremierowym pokazie, ale nijakość i nudę już nie... Idealny przykład to Shadow Warrior 3. Zapis rozgrywki miał ewidentne problemy z płynnością, ale za to jak wyglądał - dynamicznie, klimatycznie i po prostu pięknie! Ludzie w komentarzach na YT nierzadko pisali, że po tej krótkiej pokazówce mają na grę większy hype niż na Cyberpunka :D. Szczerze mówić, mnie też się to udzieliło. Nie twierdzę, że SW3 będzie lepszy od CP (bo to nie ta skala i nie ten budżet), ale fakt faktem, że gdybym miał decydować o zakupie na podstawie samych tylko materiałów przedpremierowych, to SW3 wygrałby moje pieniądze w cuglach ;s.

post wyedytowany przez Persecuted 2020-07-24 14:27:42
24.07.2020 13:51
Tomaszki
6
odpowiedz
Tomaszki
19
Pretorianin

HAHAHA Ciekawe co na to Obroncy zielonych :;D teraz bedziecie zaslaniali sie forza ktora wyglada pieknie na trailerze a po czy mzaraz bedzie gameplay z grafa niczym z motorsport 7 :D

24.07.2020 13:55
7
odpowiedz
zanonimizowany1339461
9
Senator

To fajna ta "potężna" konsola bez "potężnych" tytułów a jak takowe przyjdą np. od rockstara to nie będzie 60 fps w 4k. Może obsidian chociaż ogarnie bo podobno fable to ma być mmo...

post wyedytowany przez zanonimizowany1339461 2020-07-24 13:56:14
24.07.2020 14:00
-=Esiu=-
👎
8
7
odpowiedz
-=Esiu=-
205
Everybody lies
Image

Trudno się dziwić jak to wszystko wyglądało mega słabo. HALO na start powinno wejść z pie**olnięciem, a tu takie rozczarowanie :/

post wyedytowany przez -=Esiu=- 2020-07-24 14:07:47
24.07.2020 14:01
marcing805
9
odpowiedz
1 odpowiedź
marcing805
193
PC MASTER RACE

A czy seria Halo kiedykolwiek imponowała grafiką i technologią( no może jedynka)? Gry z serii nigdy nie były żadnym wyznacznikiem graficznym, bo zwyczajnie celowały w co innego.

„ Być może ktoś w Microsofcie doszedł do wniosku, że prezentacja nazwana Xbox Games Showcase nie może obejść się bez gameplayu z najnowszej części Halo, ale trudno nie odnieść wrażenia, że taki pokaz tylko tej utytułowanej marce szkodzi.”

Nie. Nic takiego nie ma miejsca, z powodu który wymieniłem wyżej. Seria nigdy nie była graficznym benchmarkiem, ludzie grają w halo bardziej ze względu na multi i w sumie nikt nigdy tej marce nie zarzucał tego, że graficznie odstaje od reszty. Co oni tam mogą zmienić? Animacji już raczej nie zmienią. Dodadzą parę efektów i tyle ale graficznych benchmarkowców to na pewno nie zadowoli.
Druga i bardzo ważna sprawa, gra powstaje też na obecnego Xboxa, który prawdę mówiąc nie jest mocną konsolą. Do tego doszedł otwarty świat i lipa, trzeba iść na kompromisy. MS już teraz powinien się odciąć od tego sprzętu, jak chce konkurować z Sony.

post wyedytowany przez marcing805 2020-07-24 14:13:08
25.07.2020 00:05
9.1
zanonimizowany1146443
59
Senator

Może ta seria nigdy nie była benchmarkiem, ale dobrze by było, gdyby chociaż technologicznie była na poziomie obecnej generacji, a nie cofała się kilkanaście lat wstecz do początków poprzedniej. To, co zaprezentował MS, to plaskacz w twarz dla fanów marki, którym ja na szczęście nie jestem.

24.07.2020 14:28
Forcebreaker
10
2
odpowiedz
2 odpowiedzi
Forcebreaker
54
Generał

Infinite wychodzi na również na starą generację, nie wiem czy daje to podstawy do oczekiwania na oszałamiającą technologię i grafikę.
Nie bronię HI bo mam je gdzieś, po prostu przygotujcie się na parę lat takich akcji, póki nie porzucą XONE.

24.07.2020 14:40
karateka12345
😐
10.1
karateka12345
26
Konsul
Image

Forcebreaker Moim zdaniem dobrze, że sony nie będzie już tworzyć gier AAA na PS4. Jeden plus, to Halo Infinite nie powinno mieć wygórowanych wymagań na PC.
Battlefront 2015r. Niezależnie od wersji PS4/XO/PC prezentuje się lepiej niż TO. :/

25.07.2020 12:46
10.2
zanonimizowany768165
119
Legend
Image

Infinite wychodzi na również na starą generację
Mówiąc o starej masz na myśli tą pierwszą, na Xboxa z 2001 roku?
Bo jeśli tak to może...

24.07.2020 14:29
11
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany146624
131
Legend

BLIZNY to (obok HL Alyx) nie tylko najlepsza gra, ale i najlepsza oprawa. Gdybym tego nie widział, nigdy bym nie uwierzył.

24.07.2020 23:55
TheCerbis
11.1
TheCerbis
70
Vanitas vanitatum

Hydro2
O co chodzi z tym Bliznami? Przejrzałem komentarze i wnioskuję, że chodzi o niedawno wydaną przez ND grę na PS4, wokół której zrobiło się sporo burzy, tak?

24.07.2020 14:37
12
odpowiedz
3 odpowiedzi
katai-iwa
50
Senator

Gry z serii Halo chyba nigdy nie były graficznie odbajerowanymi na maksa grami. Więc chyba nie ma co stękać

24.07.2020 14:40
12.1
zanonimizowany146624
131
Legend

Jedynka była. Gra nie dzialała poprawnie na kartach z Shader model 1.0-1.3. Nie było w ogóle tekstu. Dopiero Radeon 9500 dawał wbrew grze właściwa oprawę graficzną.

24.07.2020 15:12
12.2
Wixy94434
1
Konsul

A RTX 2080 to tej pory nie daje 60 fps w asssasyn creed

25.07.2020 00:35
12.3
1
zanonimizowany146624
131
Legend

Nawet GTX 1060 daje

24.07.2020 14:57
Laterett
13
1
odpowiedz
Laterett
54
Konsul
Wideo

Pewnie za duża rozbieżność docelowych platform:
Xbox One - Xbox Series X

Normalnie robiliby porta pod Series X bądź Xbox One... a teraz prawdopodobnie wyznacznikiem jest jakaś niewiadoma. Proste... postawili przykładowo na ogromne mapy to graficznie musi być bardzo słabo a nikomu się nie chce budować dwa razy tego samego pod mocniejsze konsole czy platformy wiecie że była gra na takim poziomie już? Graficznym? Chyba podobna do Halo...

https://www.youtube.com/watch?v=C0UAcqmWaiY
Chociaż może PlanetSide 2 wygląda lepiej XD

24.07.2020 21:03
pieterkov
15
odpowiedz
pieterkov
150
Senator

Ta gra chyba zawsze była lipna od pierwszych halo aż do halo 3 nadal jest paskudna. Jeszcze 4 muszę obejrzeć.

24.07.2020 21:37
16
odpowiedz
bordzisz
25
Konsul
Wideo

To nie powinno mieć znaczenia, że gra wychodzi również na obecną generację... Gra była odpalona na kompie o buildzie zbliżonym do XsX. To powinno wyglądać dużo lepiej. Tak wyglądał next gen 7 lat temu: https://youtu.be/jbhZUmk9f9k i to na paździerzowym procesorze i 1,8TF. Przecież tu jest przepaść na niekorzyść nowego Halo. Kurde... Nawet Crysis 3 na x360 wyglądał lepiej. Coś poszło bardzo nie tak.

24.07.2020 21:47
18
odpowiedz
zanonimizowany1341346
2
Chorąży

wczorajsze gameplay demo działało na pececie, a nie Xboksie Series X.

To standard w branży pewnie nawet na myszce też ktoś grał tylko dodali konsolowe przyciski na ekranie, Sony też tak robi.

24.07.2020 22:05
Ogame_fan
😍
19
2
odpowiedz
1 odpowiedź
Ogame_fan
127
SpiderBoy
Image

Gierka za 4 zł w gamepass to i nic dziwnego że nie ma napracowania.

24.07.2020 22:38
karateka12345
19.1
karateka12345
26
Konsul
Image

Ogame_fan Cześć. To dramat co M$ (343 Industries) wyrabia jedną ze swoich wiodących serii. Ta gra ma wyjść pod koniec tego roku. O.O Myślałem, że będzie wyglądało, tak jak na trailerze. Gra do gamepass jak znalazł. :X

24.07.2020 22:05
Ziomaletto1
20
odpowiedz
Ziomaletto1
44
Konsul

Prawda jest taka, że już od dawna Microsoft powinno budować hype na Infinite, zwłaszcza że to wielka marka. Chyba sobie poczekamy dłużej niż do grudnia na nowe Halo.

25.07.2020 00:47
WolfDale
21
odpowiedz
WolfDale
79
~sv_cheats 1

Wytłumaczenie może być tylko jedno, Microsoft jest PC Master Race i dlatego puszczają gry z PeCetów.

25.07.2020 02:17
Game_0ver
22
odpowiedz
Game_0ver
31
Konsul

Uważam, że rozgrywka czy fabuła jest ważniejsza niż oprawa graficzna. Nie jestem fanem tej serii i nie wiem również nawet o czym ona jest. Patrząc jednak na to, jakie gry wychodzą w tych czasach, a nawet jakie wychodziły w przeciągu paru poprzednich lat, to to, co zaprezentował Microsoft wygląda naprawdę biednie...

Jeżeli to była jednak wczesna wersja gry, to myślę, że dowiedzielibyśmy się o tym wcześniej, bądź w trakcie oglądania prezentowanej gry. A tak nie było. Więc widząc fale krytyki, twórcy może wezmą się w garść i poprawią to, na co narzekają ludzie, bo myślę że gracze kupując nową konsole chcieliby zagrać w coś, co wygląda tak, jak powinno wyglądać na sprzęcie nowej generacji.

25.07.2020 02:26
23
odpowiedz
1 odpowiedź
barnej7
165
Senator

Wygląda jak zwykła gra z tej generacji, co się może nie podobać to art style. Zwykły Crossgen.

343 było hejtowane przez fanów marki, bo pierwsze trzy części miały właśnie taką kreskówkową-plastikową-sterylną-kolorową grafikę a od 4 gra stawała się mroczniejsza i szła bardziej w realizm.

25.07.2020 02:37
23.1
bordzisz
25
Konsul

Problem w tym, że wygląda gorzej niż gry tej generacji. Wszystkie Battlefieldy i Battlefronty, Far Cry, Killzone, Metro, Destiny 2, Modern Warfare, praktycznie każdy FPS tej generacji wygląda lepiej. A to było odpalone na kompie o mocy XsX....

25.07.2020 07:43
Matysiak G
24
1
odpowiedz
1 odpowiedź
Matysiak G
154
bozon Higgsa

Mnie się wydaje, że ta grafika się poprawi. Zauważyłem, że obiekty nie rzucają cieni, co IMO sugeruje, że oświetlenie jeszcze "się robi". Co mi się bardziej nie podobało, to mała dynamika starć. W Halo zawsze chodziło o mocno arcadową walkę, opartą na ruchu i z dużą ilością przeciwników. Tu tego nie widzę.

post wyedytowany przez Matysiak G 2020-07-25 07:51:23
25.07.2020 12:48
😁
24.1
zanonimizowany768165
119
Legend

Może ci co nagrywali (twórcy? pismacy?) nie radzili sobie podczas nagrywania?

W dzisiejszych czasach nie trzeba ogarniać nawet prostych gier by je tworzyć czy o nich pisać...

26.07.2020 13:25
25
odpowiedz
zanonimizowany1339478
8
Chorąży

Tak wygląda to źle ale jak będziemy oceniać gry po grafice to naprawdę zwątpie
w branże grową z ostateczną oceną trzeba wstrzymać się do premiery

ale przynajmniej memy są

26.07.2020 16:07
GreedyDodger
26
odpowiedz
GreedyDodger
56
Konsul

Patrząc na to jak dobrze wyglądało Halo 4 na X360 to faktycznie nie można się dziwić takiej reakcji

Wiadomość Gameplay z Halo Infinite wywołał falę krytyki. Demo działało na PC