Pojedynki na szable w grze twórcy animacji do Wiedźmina
Jedno pytanie:
"Dzięki temu w Hellish Quart przyjdzie nam powalczyć z zaporoskimi Kozakami, polskimi huzarami, Tatarami krymskimi, szwedzkimi rajtarami, tureckimi janczarami, a także z francuskimi muszkieterami."
Jak mamy walczyć z Polskimi Huzarami skora pierwsza taka jednostka została sformowana w czasie Insurekcji Kościuszkowskiej - przez majora Krasickiego. Chyba że chodziło o husarzy a to dwie odmienne formacje lekka i półciężka.
No, bardzo fajnie, ale te animacje wyglądają na nieco zdrewniałe. Zwłaszcza to jak postacie reagują na otrzymywane ciosy. Wygląda to tak jakby uderzenie w szablę oponenta nie wywoływało żadnej reakcji.
To jak od twórców Wiedźmina to hit boxy to będzie pierwsza liga haha.
To wygląda mega fajnie. Ta fizyka i opór jaki stawiają szable przypomina mi trochę gry ufc czy fight night, gdzie wyglądało to naprawdę dobrze a to są już dość stare gry.
wspolczuje osobie, ktora wogole wpadla na taki pomysl chyba sami masochisci beda katolwali ten tytul.
Ale Street Fighter, czy Tekken, który opiera się też tylko na krótkiej walce już jest ok? :)
No sorry, ale Mordhau jest super. Wspomnę jeszcze o GENIALNYM Bushido Blade na PSX.
Ale różnymi postaciami będzie się grało inaczej, czy to po prostu zmiana skórki? Bo jeżeli wszyscy mają dokładnie ten sam styl i ruchy, to gra szybko się znudzi.
Skojarzyło mi się z pierwszym Prince of Persia jak zobaczyłem u góry ekranu te 3 punkty oznaczające obrażenia.
Zawsze na coś takiego czkałem, realistyczną walkę mieczem.. Jest niby Exanima, ale to nie to... tam to jest tak koślawe, że szkoda gadać. Powyższy gameplay wygląda miodnie.
Świetny pomysł, chociaż chyba jeszcze sporo do roboty zostało. O ile animacje samych postaci już teraz bardzo dobre to animacje ciosów i przede wszystkim ich skutki pozostawiają sporo do życzenia. Za to fajnie, że swojski setting no i Bushido Blade było jedną z fajniejszych gier na Playstation. Niech się twórca nie spieszy z wydawaniem i szlifuje spokojnie to może być bardzo dobrze.
https://www.youtube.com/watch?v=IFZSzjSkaiE
To Bushido Blade to chyba takie specjalnie realistyczne ani trudne nie było :)
A Hellish Quart - na pewno intrygujące i oryginalne, chociaż czy chciałbym w to zagrać?... Niekoniecznie :)
Wszystko od lat rozbija sie o model sterowania, ktory dzieki wszedobylskim gamepadom i kanapowym ziemniakom cofnal sie w rozwoju o jakies 20 lat. Nie bez powodu wszystkie najbardziej dojne produkcje sa lepszymi/gorszymi samograjami. Jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego.