Microsoft Flight Simulator - wyciekł materiał z rozgrywki
Włączył grę w najniższych ustawieniach graficznych ? Bo miało wyglądać tak --->
https://www.youtube.com/watch?v=TYqJALPVn0Y
Jak nie pochwalacie to po co wrzucacie?
A nie są przypadkiem włączone tutaj wszystkie ułatwienia i najprostszy model lotu? Na najwyższym poziomie realizmu jest znacznie inaczej. Wiem, bo ogrywam Alfę od jakiegoś czasu.
dokładnie tak bez ułatwień nie jest tak łatwo i zwykły kowalski czy jankes nie ruszy samolotem z płyty lotniska :D
bo to są minimalne. Grafika w aplhie wygląda tak jak na filmie jeśli ustawisz ultra https://www.youtube.com/watch?v=TYqJALPVn0Y
BARDZO
Bardzo i tak powinno być bo dodatkowo działa na szkodę firmy i pokazuje nieprawdę. MS sam publikuje screeny społeczności i widać że gra się mocno różni od tego co było na filmie
Dokładnie tak jak myślałem. Oprócz ładnej grafiki, sam symulator nie zasługuje na to miano. Interfejs podczas lotu to nic innego jak symulator na android i ios. Tak się podniecali, xplane 11 już pogrzebali a teraz wyszło jak jest naprawdę. Ktoś tu wyżej napisał że model lotu ustawiony jest na prosty ale prawda jest taka, że testowany na alfie przez wielu tak właśnie wygląda. Śmiech na sali - na yt można obejrzeć filmy wstawione przez testerów po zerwaniu umowy NDA i ta "gra" nigdy nie będzie symulatorem. Chyba że po 10 łatach choć to zapewne zmieni też wymagania na dużo wyzsze. A teraz tak ode mnie dla wielbicieli MS - czego spodziewaliście się od gry która ma wyjść również na konsole ( Nawet na leciwg Xbox one)?
Jedna sekunda i już samolot przechyla się w lewo druga sekunda i już w prawo. Wygląda jak byśmy lecieli szybowcem co waży 650kg, a nie samolotem pasażerkim co waży 150 ton.
Jak już to mniej niż 50 ton. Po drugie to zdziwiłbyś się jak zwrotne są te samoloty. No i najważniejsze - nie wiadomo na jakich ustawieniach gra (choć obstawiam, że ma większą jak nie wszystkie wspomagania włączone).
https://www.youtube.com/watch?v=1XEsSRqnOwc
Wygląda to jak jakaś wczesna wersja alpha symulatora. Widać pełno niedorubek, grafikę chyba gorszą od powszedniej wersji. Chyba że to obniżone detale.
Gra wygląda na fajną i myślę, że trochę w nią program. Jestem zielony w tematyce symulatorów latania, ale gdy patrzę na ten cały interfejs w grze to myślę, że podołam temu i się tego nauczę. Może właśnie te ustawienia są bardziej nastawione na nowych graczy niż na speców gatunku. Mimo tego, że się na tym nie znam to bawią mnie opinie niektórych osób i gdy część ich czytam to widzę tak: „Mój dziadek był pilotem i latał w Anglii Spitfajerem. Był najlepszy, przelatał 10 tysięcy godzin na tym myśliwcu. Jak byłem mały to opowiadał mi jak się tym samolotem steruje i jak się ta maszyna zachowuje podczas lotu i dzisiaj mam 30 lat i jestem ekspertem w tej dziedzinie ". ?? Jak ktoś widzi te wszystkie wskaźniki w MFS i mówi, że to Arcade to chyba nigdy nie grał samolotami w The Crew 2, albo Ace Combat. Microsoft Flight Simulator musi się sprzedać, żeby żyć te 10 lat po premierze. Jak dedykują ją ekspertom to 90% graczy się odbije i to spowoduje szybką śmierć produkcji bez jakiegokolwiek wsparcia.
Ja proponuje nie sugerować sie jakimś badziewnym filmikiem, który zresztą pewnie w jakimś zamierzonym celu "wyciekł", tylko poczekać do premiery i wtedy pooglądać nagrania ludzi którzy będą to potrafili pokazać w różnych ustawieniach zarówno graficznych jak i fizyki lotu
Nie chciałbym być pasażerem tego samolotu podczas pierwszego lądowania. Zresztą przy drugim lądowaniu też nie.
Sporo też pewnie będzie zależeć od tego jakie mamy łącze internetowe, jeśli chodzi o jakość map i doczytywanie się ich.
Widzę, że dość duża liczba osób pierwszy raz widzi jakąś grę na innych detalach niż najwyższych...
Generalnie kiepsko jak na grę wycenianą do 500zł.
Sama animacja lotu sztywna jakaś taka wizualnie bardziej pasowała by do gier ubisoftu niż do symulatora.
Grafa no to już słabiutko czyżby im się wyreżyserowane materiały skończyły w lepszej jakości :P a może wreszcie pora pokazać jak to na prawdę będzie wyglądało.
To że złamał umowę to już jego sprawa, ale przynajmniej wiemy jak to wygląda w praktyce.
Jako alfa/beta tester powiem tylko, że powinni przesunąć datę premiery, chyba, że mają w zanadrzu jakiś magiczny, sekretny build.
Chciałbym żeby to była prawda. :)
Niezależnie od daty premiery to już jest najlepszy niemodowany symulator, lata świetlne przed konkurencją.
To screenshot, który był opublikowany na głównej stronie ;) Raczej nie podlega NDA, skoro sami go opublikowali.
No i dlatego ja poczekam z zakupem. Jezeli testerzy przestrzegaja przed zakupem w ciemno to musi byc cos na rzeczy. Poczekam jak wyjdzie patch umozliwiajacy gre w VR. Ja juz w zadne symulatory lotu/kosmiczne nie gram, jezeli nie moge uzywac mojego rifta s. Gra w nie VR traci niesamowicie.
Podobno w dzień premiery pogramy w VR
No z tego co pisza to nie. Caly czas jest mowa, ze dodadza w pozniejszym terminie. Nie ma obslugi TrackIR z tego co pisza testerzy, a co dopiero VR. TrackIr jest na rynku od 2002 roku. Ostatnia iteracja TrackIR 5 od 2009 roku. Praktycznie wszystkie symulatory lotu/kosmiczne obsluguja TrackIR wlacznie z Arma. Z tego co pisza testerzy to dziwi takie parcie na wydanie tej gry skoro ma takie podstawowe braki. No chyba, ze pandemia i licza, ze ludzie kupia bo siedza w domu. A tak ta gra da namiastke wolnosci.