Microsoft Flight Simulator 2020 - data premiery, cena wersji premium to 520 zł
Jakies z dupy te lotniska, honduras, uganda, a wiele europejskich pominiete.
Bo lotnisk, z tego co się orientuje, to będzie mnóstwo ale te będą ręcznie robione przez deweloperów. Reszta będzie generowana przez grę więc mogą nie wyglądać tak dobrze. Tak było w poprzednich częściach. Lotniska w Polsce były takie sobie.
Dokładnie. O czym większość ludzi albo nie ma pojęcia, albo celowo to olewa, albo wybrane portale pomijają tę informację (np. genialne PPE).
Ta gra wygląda idealnie pod długotrwałe wsparcie jeśli będzie udana i zgromadzi jakąś społeczność. Jeśli tak się stanie to na pewno będą dodawane nowe samoloty i lotniska.
Jak za tyle samolotów i lotnisk to podejrzanie tanio... Nie to nie jest sarkazm.
Myśle nad zakupem podstawowej wersji. Jak myślicie będzie to dobre? To będzie coś w stylu ETS2 tylko że w powietrzu? Coś na zasadzie robię sobie kurs 45 minut na luzie i podziwiam widoki?
Myślę, że 45 minut spędzisz nad uruchamianiem silnika i najważniejszych systemów. Chyba, że dadzą jakieś poziomy trudności, żeby laik mógł też polatać.
Ok, czyli to będzie raczej gierka dla osób które ogarniają symulatory lotów, a nie dla laików którzy chcą sobie po prostu polatać na luzie. W takim razie chyba odpuszczam.
Należy kilka spraw wyprostować, bo są niedomówienia.
Microsoft Flight Simulator, to nie jest typowe X-Plane 11 gdzie kupowało się określone scenerie. Tutaj mamy dostęp do większości lotnisk.
Źródło:
https://www.polygon.com/2019/9/30/20885197/microsoft-flight-simulator-bing-maps-hands-on-demo
W pakiecie kupujemy jedynie lotniska, które są odwzorowane ręcznie, a nie generowane na podstawie kart lotniskowych.
Przykładowa karta dla EPWA:
https://www.ais.pansa.pl/aip/pliki/EP_AD_2_EPWA_1-1-1_en.pdf
Plusem Microsoft Flight Simulator jest dynamiczna pogoda i ruch lotniczy.
Jeżeli ktoś lata hobbystycznie, to wersja podstawowa całkowicie wystarczy, zwłaszcza, że w podstawowej wersji chyba będzie A320 :)
https://www.youtube.com/watch?v=Pa4S6RNHS2U
Reszta samolotów są mało ciekawe, jak będzie z ich jakością.
Czekam na wsparcie społeczności, zobaczymy jak się wycenią moderzy i jak ich lotniska będą dopracowane względem tych generowanych :D
Microsoft Flight Simulator, to nie jest typowe X-Plane 11 gdzie kupowało się określone scenerie. Tutaj mamy dostęp do większości lotnisk.
Czy MFS czy XP11 to jest to samo! Czyli większość posiada defaultowe lotniska w niczym nie przypominające prawdziwe (tylko układ pasów się zgadza). Tu i tu mamy jakąś ilość ręcznie wymodelowanych na tle kilkudziesięciu tysięcy złożonych ze standardowych klocków.
Do MFS2020 też będą powstawały lotniska od np. ORBX, FlyTampa, Aerosoft lub innych, które zastąpią te defaultowe. Więc też będzie się je kupowało.
Jestem ciekaw, czy i5 9600 + GTX 1660 Ti wystarczy aby pograć w FHD i maksymalnych ustawieniach. Z jednej strony grafika to już praktycznie fotorealizm, ale z drugiej to symulator, w którym raczej mało dzieje się jednocześnie na ekranie.
A będzie taki poziom trudności very very easy jak latanie samolotami w GTA 5 ?
Najpierw przetestuję więc w xbox gamepass a jak wszystko będzie dobrze, to zakupi się egzemplarz. Swoją drogą nie spodziewałem się tak szybko premiery.
Nie ma żadnego myśliwca? W X był F/A-18 a tu nie?
A co do przedstawionego świata to czy nie mówiono wcześniej, że będzie generowany na podstawie realnych danych satelitarnych? Budynki lotniskowe w takim razie też powinny być zgodne z rzeczywistością.
Michał Wiśniewski już zaciera ręce. Tylko on ma sprzęt do tej gry.
Nie tylko on, yoke z ruderami i przepustnicą kosztuje 700zł, to nie jest majątek.
Dla fanów lotnictwa cywilnego w sam raz, gra następnej generacji, ja dawno temu lubiłem gry typu F-117 od Microprose gdzie się robiło misje wojskowe.
Albo zrzucało bombe atomowa w centrum Londynu w Microsoft combat Simulator mmm to były czasy