Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Unikajcie morele.net jak ognia

23.06.2020 09:46
blood
👎
1
2
blood
245
Legend

Unikajcie morele.net jak ognia

Kupiłem ponad miesiąc temu wideodomofon za 2500 zł, który przyszedł uszkodzony. Dzwoniłem na infolinię, żeby być w porządku i zapytałem jak załatwić tę sprawę, bo chcę po prostu to wymienić na nowy. Zostałem poinformowany, żeby po prostu założyć zgłoszenie na stronie i za kilka dni po dostawie powinni mi wysłać nową sztukę. Dziś, po ponad miesiącu od momentu, kiedy morele otrzymało przesyłkę z wadliwym, nowym towarem dostałem wiadomość, że dostanę urządzenie NAPRAWIONE, zamiast nowego, choć wielokrotnie informowałem o tym, że interesuje mnie wymiana na nowe lub zwrot kosztów. Nie dość, że zostałem zwiedziony przez infolinię, czekałem ponad miesiąc i jeszcze wysyłają mi naprawione gówno. Przestrzegam wszystkich przed zakupami w morele.net.

23.06.2020 09:49
2
1
odpowiedz
6 odpowiedzi
zanonimizowany1293549
15
Pretorianin

Zostałem podobnie urządzony kiedyś przez Media Expert i monitorem za ponad tysiaka, który przestał pokazywać cokolwiek po 2 tygodniach używania... Uparli się na naprawę, szczerze mówiąc myślałem, że zakupiłem jakiś totalny bubel, który długo mi nie pociągnie.

Tymczasem od naprawy minęło prawie 8 lat, a monitor chodzi bezawaryjnie od tego czasu i służy mi do dziś. Także głowa do góry, może będziesz miał podobnie.

post wyedytowany przez zanonimizowany1293549 2020-06-23 09:51:11
23.06.2020 10:03
blood
2.1
blood
245
Legend

Nie chodzi mi o to ile urządzenie pociągnie. Chodzi o zasady. To czy ten egzemplarz pociągnie następne 100 lat mnie nie interesuje.

23.06.2020 19:10
Łoker men
2.2
Łoker men
60
Teamtrheestars

Ale o jakiej zasadzie mówisz? Jeśli jest wkurzony bo zajęło im to zbyt dużo czasu to masz do tego podstawę. Jednak z tego co piszesz to była nówka tyle że uszkodzona, wiec towar nawet jeśli naprawiony nadal jest nowy (chyba że wymieniali części na używki)tak więc co to za różnica czy wyślą ci inne urządzenie lub to same urządzenie po naprawie?

23.06.2020 20:41
Rumcykcyk
2.3
2
Rumcykcyk
120
Głębinowiec

W Media Expert zadali mi pytanie czy chce na gwarancje czy oddać to powiedziałem, że chce oddać i zrobiłem to bez problemu. Zaproponowali Ci naprawę, a Ty się zgodziłeś więc to jakby Twoja wina.

24.06.2020 19:31
blood
2.4
blood
245
Legend

Gdzie wyczytałeś to, że zgodziłem się na naprawę? Nic takiego nie miało miejsca.

24.06.2020 21:38
WolfDale
2.5
WolfDale
79
~sv_cheats 1

Łoker men wybacz, ale ja też bym się wkurzył. Po to kupuje się nowy sprzęt, aby działał i pachniał nowością. A niestety naprawiany sprzęt od razu po zakupie jest już wymacany i grzebany. Więc równie dobrze mogę kupić używany i zaoszczędzić. Mam małe doświadczenie z morelami, ale w innych sklepach gdzie kupowałem monitor czy laptopa zawsze sprzedawca przekazywał mi informacje że mam około dwa tygodnie na testy. I jeśli będą przykładowo jakieś martwe piksele czy sprzęt nie będzie działał jak powinien mam do nich przyjść i oddać, a oni w zamian dadzą mi drugi egzemplarz i reklamację tego uszkodzonego załatwią już we własnym zakresie dla siebie. A jeśli po tym okresie nie wrócę i coś by się zaczęło dziać po dłuższym czasie to już na reklamację mam oddać.

I to nazywa się normalne podejście, a nie dostajesz coś nowego i od razu ląduje w serwisie. I wraca do Ciebie wymacane, rozkręcane i grzebane. Ja tam dziękuje takim praktykom.

post wyedytowany przez WolfDale 2020-06-24 21:39:58
28.06.2020 00:17
Łoker men
2.6
Łoker men
60
Teamtrheestars

WolfDale

Pachniał nowością? Co? Jakoś nie chce mi się wierzyć że ktoś kupuje sprzęt dla zapachu (no może poza konkretnym urządzeniem którego celem jest wytwarzanie przyjemnego zapachu). Nie wspominając że sprzęt w fabrykach też jest konstruowany czy testowany przez ludzi. Z tego co wiem nowy sprzęt kupuje jako że używany sprzęt ma krótszy ( a przynajmniej w teorii) pozostały czas użytkowania i w zależności od produkty lepszą jakość. Jednak jak już wspomniałem naprawiony a używany czy inaczej mówiąc "stary" sprzęt to nie to samo, sprzęt może być nowy i po naprawie. A sama dyskusja dotycząca wyboru pomiędzy używanym sprzętem a nowym jest niezwiązana do tej od sprzętu po naprawie.

23.06.2020 09:55
3
1
odpowiedz
3 odpowiedzi
Likfidator
120
Senator

Sam jesteś sobie winien. Powinieneś po prostu zwrócić towar. Raz dostałem nowy, ale niedziałający zasilacz od X-KOMu. Fabrycznie zapakowany i nawet działał z wyjątkiem zasilania kabla SATA tj. jak podłączyłeś tylko zasilanie do dysku płyta nawet nie bootowała.

X-KOM nie tylko załatwił to szybko i sprawnie, ale nawet nie chcieli naprawiać, tylko kazali zrobić zwrot. Poszło szybko i sprawnie, zrobili korektę faktury, zwrócili pieniądze, a ja w tym czasie dostałem drugi zasilacz, który od nich zamówiłem. Ba, nawet dobrze wyszło, bo zamówiłem droższy zasilacz z modularnymi kablami. Co w obudowie micro-ATX okazało się zbawienne.

23.06.2020 10:02
blood
3.1
blood
245
Legend

Nie, nie jestem sobie winien bo zadzwoniłem do sklepu jak człowiek wytłumaczyć sytuację i zostałem, być może celowo, wprowadzony w błąd.

23.06.2020 11:01
NewGravedigger
3.2
NewGravedigger
190
spokooj grabarza

Tylko, że gdy zwrócisz uszkodzony przedmiot, to mogą próbować potrącić ci kasę.

23.06.2020 12:14
Mr. JaQb
3.3
1
Mr. JaQb
110
Legend

Nie, nie jestem sobie winien bo zadzwoniłem do sklepu jak człowiek wytłumaczyć sytuację i zostałem, być może celowo, wprowadzony w błąd.

To jest największy błąd, nigdy nie załatwiaj niczego "jak człowiek", bo oni "jak firma" będą chcieli obrócić sytuację tak, żeby wyjść na tym jak najkorzystniej.

23.06.2020 10:14
AIDIDPl
4
odpowiedz
2 odpowiedzi
AIDIDPl
179
PC-towiec

Mają tam czasem niezły bałan.

W piątek zamówiłem monitor, wybrałem opcję poczta polska, wczoraj dopiero zaksięgowano wpłatę a już widzę na śledzeniu paczki że kurier DHL, wydane do doręczenia, między 12-14 godziną, a na profilu zamówienia: status - Skompletowane do wysłania (pocztą).

Oczywiście dobrze że będę miał już dzisiaj, i że zapłaciłem za kuriera poczty mniej niż za DHL, ale pokazuje to pewne błędy.

23.06.2020 13:30
4.1
zanonimizowany1044195
49
Generał

Jak zamawiasz towar przez pocztę to jest to normalne. Mogłeś dopłacić za przesyłkę i zamówić kurierem to byś miał szybciej.

23.06.2020 13:35
AIDIDPl
4.2
AIDIDPl
179
PC-towiec

No ale i tak dostaję to kurierem. Kurierem DHL, a nie pocztowym i trwa to krócej a zapłaciłem mniej. Rozumiesz?

23.06.2020 10:50
aope
5
4
odpowiedz
aope
198
Corporate Occult

Tyle razy ludzie ostrzegali tu przed Morele a i tak tam kupiłeś. To tylko kolejna cegiełka do czasu gdy ktoś mimo ostrzeżeń znów skorzysta i napisze kolejne ostrzeżenie. I tak w kółko. Tak czy inaczej życzę powodzenia w dochodzeniu swojego, informacje o tym że wysyłają uszkodzony/używany sprzęt pojawiają się dość często.

23.06.2020 10:57
SpoconaZofia
6
odpowiedz
3 odpowiedzi
SpoconaZofia
80
Legend

Niezła logika. Raz na 400 zamówionych rzeczy na Allegro otrzymałem produkt uszkodzony. To oznacza że mam krzyczeć żeby omijać Allegro jak ognia ? Że ta firma jest po tylko tylko żeby oszukiwać wszystkich klientów i kraść pieniądze, bo trafił mi się uszkodzony przedmiot. Tak to na pewno wszystko było ukartowane. Żeby nie było kupiłem i dostałem monitor uszkodzony na morele za grubą kasę. Zero problemu z wymianą. Dołożyli jeszcze klawiaturę. Regularnie kupuje u nich i zero problemów mam . Jak raz na 200 przypadków to nie jest źle.

post wyedytowany przez SpoconaZofia 2020-06-23 11:03:56
23.06.2020 12:17
6.1
zanonimizowany305250
161
Legend

W teorii masz rację, w praktyce to nie pierwszy tego typu post pokazujący problemy z tym sklepem - ba, nawet nie drugi, trzeci czy dziesiąty. Morele ma problem z gwarancją, używkami i zlewaniem klienta w kwestii zwrotów, dlatego sam raczej kupuję u nich tylko drobnicę, i to raczej taką którą ciężko zepsuć.

24.06.2020 07:21
Matysiak G
6.2
Matysiak G
154
bozon Higgsa

Może to po prostu efekt skali? Mają dużo klientów, więc siłą rzeczy i dużo wkurzonych?

Czasem coś u nich kupię, raz robiłem zwrot i nie mam powodu do narzekań. To oczywiście żaden dowód, ale z drugiej strony płatne trolle w internecie to nie teoria spiskowa. Więc może morele po prostu atakuje ktoś z konkurencji?

post wyedytowany przez Matysiak G 2020-06-24 07:22:12
24.06.2020 22:35
6.3
toyminator
81
Senator

Jaki problem z używkami? Jak kupujesz części ,a nie gotowca, to nie dadzą ci używek. Z reklamacją też nie miałem problemów. Kwestia tego,kto aktualnie pracuje.A nie że to problem firmy. Są ludzie którzy dobrze składają kompa, a są tacy, którzy słabo.

23.06.2020 10:57
7
odpowiedz
sc0rpow
47
Pretorianin

Ja u nich odsyłałem zakupioną rzecz 2 razy (tego samego dnia od momentu otrzymania towaru) jako regulaminowy zwrot i oddanie pieniędzy. Odsyłałem na własny koszt. Najpierw odesłali mi dokładnie to samo bez żadnej kartki co z tym zrobili. Potem (po kolejnej wysyłce na własny koszt) odesłali to samo, tylko że nowe. A za 3 razem w końcu oddali pieniądze. Koszta wysyłek zbliżyły się do 70% wartości samego produktu, który odsyłałem wypełniając formularz dotyczący ZWROTU i ODDANIA PIENIĘDZY, a nie żadnych "napraw" lub "wymian na nowe". Po prostu bezczelnie i perfidnie naciągali mnie na wysyłki i tracili mój czas pisząc ciągle, że "zaszła pomyłka, za którą przepraszają". Raczej bałbym się kupować u nich coś droższego powyżej 400-500zł.

23.06.2020 11:23
8
odpowiedz
b212
131
Generał

A ja tam kupiłem dziesiątki rzeczy i zero problemów, pamiętaj że tu jest Polska i tutaj się z firmami kulturalnie nie pogrywa, jak coś jest nie tak to robisz zwrot tego samego dnia.

23.06.2020 11:59
Qverty
9
1
odpowiedz
Qverty
39
w olejku lub w pomidorku

Skoro przyszedł uszkodzony to trzeba było skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy a nie składać reklamacje.

Wiadomo, ze na infolinii będą robili wszystko żeby ci nie oddać pieniędzy. Tak to jest jak się nie umie w internety i nie zna swoich praw.

Dzwoniło to się na infolinię w czasach telezakupów mango, teraz to ściągasz z ich strony formularz, wypełniasz, odsyłasz im paczke, w powodach wpisujesz że towar ci nie odpowiada i rezygnujesz z zakupu i muszą ci zwrócić pieniądze.

post wyedytowany przez Qverty 2020-06-23 12:04:50
23.06.2020 12:10
kali93
10
odpowiedz
kali93
192
Isildur

Trzeba było skorzystać z rękojmi a nie gwarancji (reklamacji?). Sam sobie winny jesteś.

23.06.2020 12:12
BartekTenMagik
11
odpowiedz
BartekTenMagik
72
Opiekun Przestrzeni

Może da się nadal zwrócić?

23.06.2020 12:42
M@co
😒
12
2
odpowiedz
4 odpowiedzi
M@co
124
Krzywda

Który to już temat gdzie morele nie chce uznać reklamacji, nie zwraca kasy, wysyła sprzęt uszkodzony, wysyła sprzęt używany jako nowy? Ten sklep to jest jedna wielka firma krzak. W życiu tam nic nie kupiłem i nie zamierzam.

23.06.2020 13:17
AIDIDPl
12.1
AIDIDPl
179
PC-towiec

Czyli sam nic złego z ich strony nie doświadczyłeś?

23.06.2020 14:14
M@co
12.2
M@co
124
Krzywda

A umiesz czytać?

23.06.2020 14:40
AIDIDPl
12.3
AIDIDPl
179
PC-towiec

Odpowiedz na pytanie.

23.06.2020 17:45
😂
12.4
1
Malaga
142
ma laga

to następnym razem nie zadawaj głupich pytań skoro odpowiedź masz w pierwszym poście

23.06.2020 13:36
13
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany1044195
49
Generał

Co trochę ktoś narzeka na jakiś sklep. Jakby tak każdego słuchał to by nie dało się nigdzie towaru zamówić bo wychodzi na to że każdy sklep oszukuje. Może po prostu miałeś pecha i trafiłeś na osobę, która chciała cię oszukać i nie koniecznie jest wina samego sklepu.

post wyedytowany przez zanonimizowany1044195 2020-06-23 13:37:02
23.06.2020 13:50
13.1
zanonimizowany1293549
15
Pretorianin

Nie, pewnie nie każdy sklep, ale Net-s akurat tak i mogę potwierdzić na własnym przykładzie. Chyba prowizję pracownicy dostają za każdego wkurzonego klienta.

23.06.2020 14:48
UrBan_94
14
odpowiedz
UrBan_94
43
Geralt z Rivii

Ja tam od lat zamawiam i przez te lata miałem tylko jeden problem, że mi przysłali kość ram dopiero po 3 tygodniach. Ogólnie zero problemów.

23.06.2020 15:29
Matysiak G
15
odpowiedz
7 odpowiedzi
Matysiak G
154
bozon Higgsa

Od kiedy sklep ma obowiązek wymiany towaru na nowy?

Kupiłem u nich jakiś rok temu zestaw 5.1, nie spodobał mi się, zwróciłem i dostałem kasę z powrotem.

Zero problemów.

post wyedytowany przez Matysiak G 2020-06-23 15:30:20
23.06.2020 17:47
15.1
Malaga
142
ma laga

jeśli sprzęt sprzedawany jako nowy i sprawny przychodzi uszkodzony to z jakiej racji klient ma się godzić na naprawę skoro nawet nie zaczął go użytkować?

23.06.2020 17:49
Matysiak G
15.2
Matysiak G
154
bozon Higgsa

Bo tak stanowią warunki gwarancji?
I prawo konsumenckie?

A po naprawie dostaje towar pełnowartościowy?

post wyedytowany przez Matysiak G 2020-06-23 19:26:27
23.06.2020 18:58
😂
15.3
Malaga
142
ma laga

UOKiK miałby inne zdanie...czyli w twoim skrzywionym świecie można wystawić przedmiot na allegro jako nowy i w pełni sprawny, po czym wysłać uszkodzony/używany i zamiast wymiany na nowy oferować naprawę w ramach wielkiej łaski?

Dobre sobie, nie wiem jakim młotkiem trzeba być żeby takie "warunki gwarancji" przyjmować i uważać że wszystko jest ok.
Pewnie byłeś jednym z tych łosi, którzy w zębach przynosili pieniądze jak przyszło wezwanie do zapłaty od Pobieraczka...bo przecież regulamin.

23.06.2020 19:13
Matysiak G
15.4
Matysiak G
154
bozon Higgsa
Image

UOKiK miałby inne zdanie

Albo nie --->

.czyli w twoim skrzywionym świecie można wystawić przedmiot na allegro jako nowy i w pełni sprawny, po czym wysłać uszkodzony/używany

Rozumiem, że w twoim prostym świecie pracownik firmy wyjmuje z opakowania każdą sztukę towaru i sprawdza pod kątem wad? I że kiedy dostajesz paczkę ze śladami otwarcia, to myślisz "fajnie, znaczy przetestowali".

post wyedytowany przez Matysiak G 2020-06-23 19:25:57
23.06.2020 20:05
15.5
Malaga
142
ma laga

Rozumiem, że w twoim prostym świecie pracownik firmy wyjmuje z opakowania każdą sztukę towaru i sprawdza pod kątem wad?

czyli jeśli dostaję uszkodzony mechanicznie przedmiot (np. telefon z pękniętą szybką albo wgniecioną obudową) to rozumiem, że też według ciebie mam się prosić o naprawę zamiast żądać wymiany na nowy? no bo przecież wymiana szybki będzie tańsza niż nowy egzemplarz... a to że szybka pęknięta fabrycznie a nie w wyniku użytkowania przez kogoś innego to oczywista oczywistość, którą łykają Janusze biznesu mający ciepło w gaciach na zacytowany paragraf, który można naginać do granic absurdu.

Nie dziwota, że pracownicy morele później wysyłają płyty główne z lutowanymi elementami - oczywiście sprzedawane jako funkiel nówka

24.06.2020 07:05
Matysiak G
15.6
Matysiak G
154
bozon Higgsa

Gdzie OP napisał cokolwiek o mechanicznym uszkodzeniu?

Co do reszty EOT z mojej strony. Firma może zrobić ci grzeczność i z mojego doświadczenia wynika, że zwykle tak się dzieje, ale z doświadczenia wiem też, że najmniej może ugrać klient, który pierwsze co robi, to najeżdża na pracownika z groźną miną "bo mnie się należy". A po twoich nieuzasadnionych osobistych wycieczkach mam podejrzenia, że to może być ten przypadek. Należy się tyle, ile w umowie i przepisach. Skoro te ci się nie podobają, to pretensje do sejmu. Wszystko ponad to, to bonus.

Na razie.

post wyedytowany przez Matysiak G 2020-06-24 08:13:17
24.06.2020 10:59
😂
15.7
kolega rumcajs
22
Centurion

Lol XD To pokażesz te umowy i przepisy, które pozwalają na sprzedaż używanych, uszkodzonych przedmiotów jako nowe?

23.06.2020 16:11
Herr Pietrus
16
odpowiedz
1 odpowiedź
Herr Pietrus
230
Ficyt

Ja nam szczęście bo nigdy nie miałem z nimi problemu a zamówiłem masę rzeczy...

23.06.2020 17:07
blood
😐
16.1
blood
245
Legend

Jak to się mówi, jak jest dobrze to jest dobrze, jak jest źle, to jest nie najlepiej.

23.06.2020 18:34
17
odpowiedz
zanonimizowany1312466
4
Konsul

Ciesz sie ze zgodzili ci sie naprawic.

Ja kiedys dostalem odtwarzacz dvd z urwanym kablem to powiedzieli ze ja go urwalem, albo kurier.

23.06.2020 22:06
twostupiddogs
18
odpowiedz
twostupiddogs
252
Legend

Ja mam chyba jakiegoś wyjątkowego farta. 3 razy kupowałem u nich kompa i zawsze wszystko banglało, a jestem z tych zarzynających PC przez wiele lat...

Do tego zakupiłem sporo drobnicy i nigdy żadnych problemów - raz chyba nie podłączyli DVD...

post wyedytowany przez twostupiddogs 2020-06-23 22:23:44
23.06.2020 22:21
19
odpowiedz
2 odpowiedzi
pisz
175
nihilista

Też nie miałem z Morele problemów - ale dam wam dobrą radę - trzymajcie się z dala od Komputronika. Firma widać się zwija i nie ma już nic wspólnego z tym Komputronikiem sprzed lat. Za to co wyrabiają z "promocjami" i zamówieniami to powinien UOKiK ich rozszarpać.

24.06.2020 11:19
Herr Pietrus
19.1
Herr Pietrus
230
Ficyt

Naprawdę się zwija? Ponoć w krzyzysie rosła sprzedaż komputerów...
Czyli miejsce Komputronika zajmie xkom?

W sumie kupowałem głównie w morele i xkom z uwagi na wybór i ceny, ostatnio także w oleole, ale GPU kupiłem w promocji właśnie w Komputroniku, cenę mieli dobrą i odbiór w salonie bez problemu

24.06.2020 14:26
19.2
Gordek
173
Generał

Nie zwija się, tylko jest w restrukturyzacji. Czyli pewnie sprzedadzą część swoich sklepów, sprzętu, pospłacają kredyty i wrócą w mniejszym zakresie.

Moim zdaniem warto tam kupić, zwłaszcza że sporo rzeczy mają teraz w promocjach, ale najbezpieczniej z odbiorem osobistym i płatności przy odbiorze.
W zeszła środę zaoszczędziłem 30 zł na etui do telefonu od następnej cenowo oferty, a 60 zł od sugerowanej ceny producenta, a dodatkowo przy odbiorze w salonie odbiór miałem za 0 zł. Czas oczekiwania 4 dni.

24.06.2020 12:53
Elessar1984
20
1
odpowiedz
Elessar1984
130
Lord

Już nie raz miałem problemy z różnymi sklepami internetowymi (choć na znacznie mniejsze kwoty). Dzięki temu nauczyłem się, że lepiej iść do sklepu stacjonarnego w którym oddam w razie czego towar bez problemu.

24.06.2020 14:48
21
2
odpowiedz
Wiarołomca
85
Senator

Omijam od dawna. Ten gownosklep ciągle ma problemy z zabezpieczeniami. Przez tych imbecyli mi spam na mejla przychodził że nie udało się wysłać porno mejli z mojego adresu. Nigdy tam nic nie kupię

24.06.2020 22:33
22
odpowiedz
toyminator
81
Senator

Ciekawe.Kupiłem jeden komputer, działał,aż Radeon się nie przegrzał,bo miał wadę. Dopłaciłem stówkę, żeby mieć lepszą kartę,reszta z reklamacji. Potem dokupiłem resztę i działa. Jedyna wada, to przez nich musiałem zmieniać hasła. Ale na szczęście i tak nic nie wyciekło. A tak dobry sklep. Tańszego i lepszego nie ma. W stacjonarnym sklepie wszystko 400 zł więcej przy zakupie składaka. I jedyne co mam, to że przy awarii ,nie muszę tyle czekać...a i tak przeważnie po 3 latach coś się ewentualnie psuje, to gwarancja się kończy .

25.06.2020 09:15
Morele.net
23
1
odpowiedz
4 odpowiedzi
Morele.net
8
Legionista

Cześć, koniecznie prześlij nam numer zgłoszenia (RMA) w wiadomości prywatnej na Facebooku. Przyjrzymy się całej sprawie i pomożemy.

28.06.2020 09:04
BartekTenMagik
23.1
BartekTenMagik
72
Opiekun Przestrzeni

No! To szanuje. Przyszli osobiście do klienta sprawę załatwić. Dobrze, że przeglądają internet i próbują naprawiać swoje błędy. Zastanawia mnie czy xkom też ma tu konto :))) PS: a tych wyżej przeprosicie? Bo widzę, że mieli sporo przykrości z waszym sklepem. Dzięki :)

post wyedytowany przez BartekTenMagik 2020-06-28 09:07:23
28.06.2020 10:59
Mr.Kalgan
23.2
Mr.Kalgan
221
Gold Dragon

To może także przyjrzycie się zgłoszeniu 570808. Kupiłem od was Płytę główna Asus TUF Z390-PRO GAMING, ale nie odpowiadała mi i korzystając z prawa 14 dni zwrotu bez uzasadnienia odesłałem.Płyta kosztowała około 800 PLN. Ponieważ nosiła ślady pasty termoprzewodzącej potrąciliście (nie neguje samego potracenia a jego wysokość) 160 PLN czyli 20%. Bez wątpienia serwisant montujący i demontujący sprzęt nawalił, ale KWOTA !!!!!

29.06.2020 11:49
Morele.net
23.3
Morele.net
8
Legionista

Mr.Kalgan, tak jak przekazaliśmy w zgłoszeniu produkt nosił ślady użytkowania. Socket płyty głównej jest wysmarowany pastą termoprzewodzącą, w związku z czym wymaga on wymiany, a koszt to 160zł.

29.06.2020 14:39
BartekTenMagik
23.4
BartekTenMagik
72
Opiekun Przestrzeni

No jak socket był posmarowany to tego nie wyczyści :/ wymiana konieczna bo kto teraz kupi płytę z posmarowanym socketem?
Trzeba uważać przy montażu i tyle.

post wyedytowany przez BartekTenMagik 2020-06-29 14:39:56
28.06.2020 11:57
kiera2003
24
3
odpowiedz
1 odpowiedź
kiera2003
109
Senator

Przecież ten sklep do dziadostwo, robienie klientów w chuja jest na porządku dziennym.

Sprzedaż używanych towarów jako nowe jest nagminna, tak samo łamanie praw konsumenta. Jeśli sklep mataczy i odmawia zwrotu pieniędzy za uszkodzony produkt, to możemy skorzystać z pomocy Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

29.06.2020 11:41
Morele.net
24.1
Morele.net
8
Legionista

Cześć, jeśli otrzymałeś kiedykolwiek produkt, który wzbudził Twoje wątpliwości, koniecznie poinformuj nas. Takie sytuacje zdarzają się niezwykle rzadko jednak możesz mieć pewność, że zawsze podchodzimy do nich priorytetowo weryfikując zarówno czy nie doszło do błędu/nieporozumienia zarówno po naszej stronie czy też po stronie dostawcy. W takich sytuacjach natychmiast wymieniamy towar na inny lub zwracamy pieniądze.

Forum: Unikajcie morele.net jak ognia