Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Data premiery i pierwszy zwiastun Project CARS 3 na silniku gry

03.06.2020 21:24
1
Komandor_Jonasz
55
Pretorianin

Seria zawsze byla ladna, ale problemem byl model jazdy i dbalosc o jakosc zawartosci. Zobaczymy co zrobia, ale nie oczekuje cudow. Jeszcze gadka w przeszlosci o dwa razy lepszej grze niz PC2 i zmiazdzeniu konkurencji xD Pozyjemy, zobaczymy.

03.06.2020 22:05
sasuke284
2
odpowiedz
4 odpowiedzi
sasuke284
87
Fleshless

Pod względem realizmu zrobią krok w przód i dalej będą lata świetne za Assetto Corsą.
Przynajmniej można liczyć na w miarę dobry symulator bo już druga część była symulacją więc raczej nie uproszczą modelu jazdy tylko postarają się go jakoś bardziej urealnić.
Pc2 jest symulatorem wbrew opinii niektórych tu osób, tyle że nie pod względem samego w sobie modelu jazdy tylko pod pozostałymi względami, pod względem imersji wyścigów, pod względem pogody i zmian na nawierzchni i pod względem wpływu tych zmian na samochód, te aspekty czynią pc2 symulatorem a pc 3 raczej gorsze od pc2 nie będzie bo ciężko jest spieprzyć kontynuacje gry wyścigowej jak na moje mniemanie.
Ale prosze sie nie nastawiać na realizm na poziomie Assetto Corsy, gra będzie bardziej realistyczna od pc2 ale nie aż tak realistyczna, widać to po tym co oni chcą dodać:
każdy z wehikułów będziemy mogli ulepszać i modyfikować według własnych potrzeb. Po raz pierwszy w serii pojawi się też kompleksowy edytor wyglądu karoserii, zbliżony do tego, który znany jest z np. serii Forza Horizon.
jak się skupili na modyfikacji pojazdów to pod względem realizmu będzie to krok w przód w porównaniu do pc2 i dalej będą lata świetlne za assetto corsą
ps. no graficznie prezentuje się ładnie, niech jeszcze dadzą ray tracing to przebiją Assetto Corsę Competizione chociaż pod względem graficznym

post wyedytowany przez sasuke284 2020-06-03 22:09:58
03.06.2020 22:41
tytus77
2.1
tytus77
4
Junior
Wideo

w twojej opinii to jest sim? proszę tu masz wersja beta https://www.youtube.com/watch?v=BNh3klfx2Rk Po tym co zobaczyłem na tym filmie nawet nie łudzę się ze to kiedyś będzie sim, trójka wygląda jazdą jak zwykłym nfs :/

03.06.2020 22:48
sasuke284
2.2
sasuke284
87
Fleshless

O, nie widziałem tego gameplaya, nie wiedziałem że nawet takowy gdzieś jest. Teraz mam tylko nadzieje że ten gameplay jest z wersji z ustawionymi wszystkimi ułatwieniami a nie na pełnej symulacji ;_;

post wyedytowany przez sasuke284 2020-06-03 22:49:47
03.06.2020 23:54
WolfDale
😒
2.3
WolfDale
79
~sv_cheats 1

Po obejrzeniu tego nagrania wygląda to fatalnie. Jeśli tak ma wyglądać produkt końcowy, to ja dziękuję...

04.06.2020 00:42
2.4
sticky_dude
72
Generał

Przykra sprawa, nawet GRID 2019 wygląda lepiej

03.06.2020 22:20
3
odpowiedz
1 odpowiedź
Olekrek
47
Rotmistrz

Mam nadzieje, że zmienią sposób ustawiania poziomu trudności, bo w obecnej formie gra jest nie grywalna.
Przed każdym wyścigiem muszę najpierw przejechać kilka okrążeń, by zobaczyć jaki czas wykręcę i dostosować poziom do mojego czasu. W innym przypadku przeciwnicy dublują mnie kilkukrotnie mimo, że trasę pokonuję bezbłędnie. I tak jest z każą serią, każdym torem i każdym autem. Nie jest normalne, że przeciwnik jadąc po jakimś torze F1 w Escorcie Mk1 robi lepszy czas niż bolid F1. I jak gracz ma rywalizować z takim przeciwnikiem? Balans jest tu skopany po całości.
Poziom trudności oparli w 100% na czasie okrążeń przeciwników co jest błędne, bo gracz jest żywy. Nie ma algorytmu, który poprowadzi auto jak po sznurku. Jadąc takim samym torem jazdy, z taką samą prędkością np. Escortem Mk1 nie da się wejść z taką prędkością jak komputerowy gracz w zakręt, bo po prostu stracimy przyczepność.

post wyedytowany przez Olekrek 2020-06-03 22:24:27
04.06.2020 11:00
kuzyn123
3.1
kuzyn123
130
Konsul

Mnie bardziej irytuje to, że lekka kałuża wytrąca pojazd gracza kompletnie z jazdy a komputer nic sobie z niej nie robi i z pełną prędkością przez nią przejeżdża. To samo ze zderzeniami, jak ja nie wyhamuje i uderzę przeciwnika to mam zdezelowane zawieszenie, za to mój samochód mogą bombardować i nawet nie są draśnięci, a ja nie mogę normalnie jechać bo np. odpadł spoiler.

03.06.2020 22:25
4
4
odpowiedz
1 odpowiedź
JK.96
67
Pretorianin

Ale jak to?
Grę pokazali w takim okresie?
Przecież to nie moralne jest...

Co do gry, zapowiada się nie najgorzej.

03.06.2020 23:55
WolfDale
4.1
WolfDale
79
~sv_cheats 1

To prawda, do paki z nimi wszystkimi!

03.06.2020 22:59
|13|
👍
5
odpowiedz
|13|
79
walas85

Data premiery i pierwszy zwiastun Project CARS 3 na silniku gry

Wygląda świetnie, z miłą chęcią zagram jak tylko się pojawi na rynku.

03.06.2020 23:00
BlurekPL
6
odpowiedz
BlurekPL
137
Generał

To teraz, jak ci sami ludzie wypuszczają takiego graficznego bubla zwanym Fast and Furious...

No nie powiecie mi że F&F to mniejsza marka od Project Cars i ta druga dostała większy budżet XD

04.06.2020 00:37
Draugnimir
8
odpowiedz
Draugnimir
137
Mały diplodok

GRYOnline.plRedakcja

O rety, co tak szybko? Więc mam w jednym półroczu wygospodarować czas (i pieniądze) nie tylko na nowe WRC, nową Forzę i (potencjalnie) nowe Gran Turismo, ale też na nowe Project CARS? You're mad, Slightly Mad...

spoiler start

Acz spadkobiercę Shifta 2 zawsze powitam z szeroko otwartymi ramionami.

spoiler stop

post wyedytowany przez Draugnimir 2020-06-04 00:38:32
04.06.2020 07:25
😂
9
odpowiedz
Irvory
33
Chorąży

A to konsoli już nie robią? :D

04.06.2020 07:26
AIDIDPl
10
odpowiedz
AIDIDPl
179
PC-towiec

Ja też kupię na premierę prawdopodobnie. Specjalnie dla PC2 kupiłem kierownicę, pedały i drążek zmiany biegów oraz trackhat.

04.06.2020 07:30
Herr Pietrus
11
odpowiedz
2 odpowiedzi
Herr Pietrus
230
Ficyt

Tak jest!
Wyścigi na dwa lub trzy okrążenia, system xp, acziki, brak zmian pogody i zjazdów do boksów, nierealistyczne miejskie trasy, zbyt agresywne AI, dużo stłuczek i oderwany od rzeczywistości tuning.
Na to wszyscy czekali!

Może i Shift nie był zły, może był fajny, ale dekadę temu...

04.06.2020 10:56
BlurekPL
11.1
BlurekPL
137
Generał

Mnie to cieszy nawet że gra wygląda na bardziej arcadeową, i że będzie to coś w stylu właśnie Shifta, od bardziej realistycznych wyścigów po torach masz Gran Turismo, Assetto Corsę czy nawet tą Forze Motorsport z wyłączonymi wszystkimi wspomaganiami, nie potrzebny jest na rynku kolejny "symulator'' a arcadeowe wyścigi na torach ostatnio oferował chyba Shift 2.

04.06.2020 12:06
Herr Pietrus
11.2
Herr Pietrus
230
Ficyt

Wybacz ale nie gram na konsoli więc nie mam, tak samo arkadowych zresztą, FM albo GT, a ACC czy nawet AC mają mizerną zawartość w porównaniu z CARS 1/2

post wyedytowany przez Herr Pietrus 2020-06-04 12:08:15
04.06.2020 11:40
12
1
odpowiedz
Juan Seba Bach
9
Legionista

Mam nadzieję, że nie chcą znowu podejść do tematu symulacji. Mam nadzieję, że PC3 będzie leżało gdzieś między Forzą Motorsport a Gran Turismo. Ulepszanie pojazdów, duża ilość torów, ale również górskie drogi i trasy miejskie, model jazdy stworzony z myślą o grze na padzie, ale z dobrym wsparciem dla kierownicy. Przy okazji mam nadzieję, że dostaniemy więcej samochodów typowo drogowych jak jakieś miejskie toczydełka pierdzikółka, a mniej supersamochodów, które zapewniają najgorsze i najnudniejsze wyścigi online w każdej grze, w której się pojawiają. Jeśli chodzi o sam model jazdy, mam nadzieję, że skupią się na jego "upłynnieniu", bo wszystko na silniku Madness do tej pory zalatuje drewnem. Nie wiem, co jest przyczyną, ale szczególnie w ciasnych zakrętach nie ffb i model jazdy dają znać, że prowadzi się uproszczony model, a nie symulowany samochód. Coś czego nie odczuwam w RF2 lub AC/ACC. Najlepiej sobie z problemem poradziła Reiza w AMS2, ale wciąż czuć drewnem. Najgorzej, że braki w ffb dają o sobie znać najmocniej przy trailbrakingu, bo prawie nie czuć zmiany przyczepności i transferu masy. Dla mnie, czyli wielkiego fana samochodów turystycznych i drogowych o niskiej mocy jest to koszmar. Te samochody wymagają wykorzystania wszystkich sztuczek i technik dostępnych ludzkości, aby utrzymać jakąkolwiek prędkość, a transfer masy staje się w nich doktryną religijną.
Słowem podsumowania, co moim zdaniem powinno się znaleźć w PC3:
1) Nowy model jazdy i ffb, bardziej arcade'owy, ale bardziej "płynny"
2) System zmiennej pogody i stanu nawierzchni wbudowany w Madness (jest to jedyny powód, dla którego gram jeszcze od czasu do czasu w AMS2/PC2. Długi wyścig zaczynający się w nocy, z deszczem zaczynającym się około 3-go okrążenia i przechodzącym w ulewę, kończącym się chwilę przed wschodem słońca, by ścigać się na odbijającym światło schnącym asfalcie pełnym kałuż. Tego po prostu trzeba doświadczyć)
3) Sporo typowych samochodów drogowych, niewielka ilość super/hiper samochodów. Najlepiej cały wachlarz sportowych wozideł z lat 90.
4) Matchmaking, wyścigi minimum 6 okrążeń, zawody złożone z kilku wyścigów, opcja ustawienia reverse grid
5) Przynajmniej 4 samochody na klasę wyścigową, np. TCR, GT4 itp. GT3 może w ogóle nie być, są "daniem głównym" w gażdym simie od jakichś 10 lat, a i tak nie nie przebije ACC przez następne kilka lat.
6) Trasy
7) System ulepszeń inspirowany rzeczywistymi zawodami pozwalający stworzyć zarówno potwora do najszybszej klasy TA, jak i lekko zmodyfikowane daily do track dayów/wyścigów klubowych.

04.06.2020 20:04
ReznoR666
13
odpowiedz
ReznoR666
48
Forgive me the 666

Trochę tego się obawiałem. Project GRID 3.

Wiadomość Data premiery i pierwszy zwiastun Project CARS 3 na silniku gry