Nowa aktualizacja CS:GO wprowadza zmiany, na które czekano od lat
To Dobrze.
Jeśli wierzyć VNN, to podobno pracują i może za 3 miesiące się w becie pojawić. Ale nie ufał bym temu za bardzo.
Masz na myśli Counter-Strike: Source 2 ??
Jestem za, ale tylko jeśli będę już miał mocny komputer, w przeciwnym razie będę musiał zostać przy CS:GO, CS: Source, CS:CZ.
To wspaniale. Dziękuję
Zadaję to pytanie na wielu forach i naprawie żadnych nikt mi nie odpowiada albo po prostu mnie ignorują bo pamięta Te starą mapę Dust 1 nie chodzi mi o Dust 2 a o jego poprzednika a zarazem większą wersję dust short Czy ktoś może się skontaktować z Benem albo z osobą odpowiedzialną za cesa aby ktoś mi przywrócił te cholerną mapę albo jakąkolwiek w Photoshop odczytał orkiszową jak to się nazywało wróćcie mi stare czasy z pierwszej gry najpierw był overpass na którym kolege podglądnełem jak on grał a później on mi dał Dusta 1 Wtedy jeszcze grał się na nie pamiętam czy to było CS 1.6 to była dobra gra
Napisz raz jeszcze tylko po polsku tym razem, może cie ludzie nie zignoruja
Zainstaluj sobie Counter-Strike: Condition Zero - tam masz zarówno mapę de_dust2 jak i zwykłą de_dust.
Nie jestem natomiast pewien, czy w grze Counter-Strike: Source jest mapa de_dust, ale jestem pewien, że od czasu połowy października 2018 roku, czyli odkąd gram w CS:GO mapy takiej jak de_dust w CS:GO nie było, bo była tylko de_dust2.
Jakie zmiany bym proponował ?
Proponowałbym aby przynajmniej jeden dzień w roku, np. na dzień dziecka broń taka jak rewolwer R8 miała tak potężną siłę rażenia jak miała zanim została mocno znerfiona.
Na filmikach na których widziałem jej działanie przed nerfem widać, że to była prawdziwa armata umożliwiająca zabicie jednym strzałem nawet z najdalszej odległości, jeśli tylko się kogoś trafiło.
Tej grze już nic nie pomoże. Jest przestarzała pod względem mechanicznym oraz graficznym. I zanim zacznie ktoś pisać "ale ta gram ma taka być, żeby dużo osób grało". Jest wiele gier nastawionych na rywalizację, mającą dużą liczbę graczy i lepszych pod każdym względem. Mogę narzekać bo spędziłem przy tej grze ponad 1200h.
Zmiana mechaniki to byłby strzał w kolano. CS musi mieć taką mechanike. Grafike mozna podciagnąć ale nie jest to istotna sprawa. Patrz z czym wyskoczył Valorant i ludzie oszaleli. CS ma byc schematyczny, powtarzalny.
Grafika to tak jest istotna w DOBREJ strzelance, że najlepiej grać na minimalnych...
CSGO przeżywa renesans i wiadomo, że z jednej strony jest to wynik Koronawirusa, z drugiej ostatnie misje zrobiły swoje ale też po prostu jest to gra unikalna i zwyczajnie dobra. Mechanika gry się nie zestarzała od 20 lat i się to raczej nie zmieni. Jak komuś TAKA mechanika nie pasuje to ma CODy i inne takie. Co kto lubi.
Narzekać w CSGO można na:
- lagi,
- tickrate,
- haxy,
- drętwość custom gier,
ale to nie tylko w CSGO występuje.
PS. 1200 godzin w CS to tak bez szału : ]
kaagular - najbardziej można by się przyczepić do cheaterów oraz do tego, że system w grze Multiplayer powinien lepiej dobierać graczy pod względem ich poziomu, którego wyznacznikami są m.in. ilość zagranych godzin w ciągu ostatnich 2 tygodni, całkowita ilość zagranych godzin odkąd się założyło konto Steam na którym zainstalowało się CS:GO, względnie mogli by dobierać graczy na podstawie rangi lub na podstawie tego jaki procent celnych strzałów w głowę mają, albo ilości dotychczasowych fragów w grze Multiplayer.
Często się zdarza tak, że w grze Multiplayer w trybie Uproszczonym na de_dust2 jak zaczyna się grę, to ktoś kto jest początkujący w konfrontacji z wymiataczami lub cheaterami jest praktycznie bez szans i wtedy nikogo nie dziwi jak taki gracz pod koniec meczu ma np. 2 Z, 15 Ś (zabił dwa razy, a jego zabito 15 razy).
Co innego w trybie Deathmatch - tutaj nawet ktoś kto gra od niedawna ma szansę mieć wynik np. 15 Z, 30 Ś, albo 20 Z, 20 Ś.