No Man’s Sky – aktualizacja wprowadzi wielkie mechy
Fajne. Chyba sobie wreszcie kupię.
Widzę bardzo poprawili grę od premiery. Pytanie do grających: jak to teraz wygląda? Warto?
Jeżeli lubisz latać od planety do planety, zbierać zasoby, krafcić różne rzeczy, budować bazę i latać od planety do planety w celu poszukiwania tej idealnej skanując przy okazji faunę i florę to warto. Jeżeli chcesz rozegrać sobie tylko kampanię to też warto. W sumie to warto już od momentu roku gdy weszły rozszerzenie Next i Beond. A i nie wiem czy już pisałem. Lubisz latać od planety do planety? ;)
Gra wygląda pod każdym względem o wiele lepiej, dla mnie bardzo dobrym dodatkiem był ten z budową baz. Są też nowe typy przeciwników jak np potwory podobne do tych z filmów o obcym oraz nowe planety. Gra się przyjemnie ale trochę jeszcze czuć, że przydałoby się coś więcej ale ciężko mi dokładnie sprecyzować co. Kupiłem grę ze znajomym i graliśmy w coopie, wg mnie warto bo można się trochę pobawić. :D
Ok, dzięki. Wygląda na to że już niedługo będę sobie latał od planety do planety. :)
Gra na tydzień i nic więcej. Kupiłem to jakiś czas temu i teraz mi nawet się tego nie chce włączać.
Warto.Największa satysfakcja to odkrywanie kolejnych planet i układów nazywając je po swojemu.Zwierząt, minerałów i roślin też.A w coopie z innymi graczami to już w ogóle
Napiszę Ci tak, z optymalizacją do k... nędzy powinni coś zrobić. Bo przycina, specyfikacja:
Ryzen 3 1200
GTX 1050Ti
16GB RAM
Dodam że przed wydaniem tego dużego patch (NEXT) gra działała w 45-55FPS i to jeszcze na starym komputerze. Ale do samej rozgrywki nie mogę się przyczepić, aktualizacje wszystkie darmowe i wiele wprowadziły!
Wypróbuj tej porady ze steam. U mnie poprawiło się i to znacząco.
I found a solution to the frame drops/hitching when you travel around on a planet. It won't improve overal fps, or GPU performance. It just makes FPS and CPU usage more stable.
- When you go to the Steam/steamapps/common/No Man's Sky/Binaries/SETTINGS folder there is a file called TKGRAPHICSSETTINGS.MXML
- Open it with a text editor like Notepad++
- Look for:
<Property name="NumHighThreads" value="2" ></Property>
<Property name="NumLowThreads" value="4" ></Property>
and change it to
<Property name="NumHighThreads" value="6" ></Property>
The number of cores your CPU has. In my case it's 6, but if you have got a quadcore without hyperthreading change it to 4. If you do have hyperthreading quadcore change it to 8 etc.
<Property name="NumLowThreads" value="1" ></Property>
- Close and Save the file.
Hopefully now you can travel around on planets without hitching a dropping fps ever few seconds like I can now.
Good luck!
W Twoim przypadku ustawiłbym:
<Property name="NumHighThreads" value="4" ></Property>
<Property name="NumLowThreads" value="1" ></Property>
Hymmmm. Zastanawiam się czy kolejny pojazd to jest to czego ta gra akurat teraz potrzebuje. Mam już 5 różnych i nie widzę za bardzo zastosowania dla kolejnych. No chyba, że będzie miał jakieś unikalne możliwości, ale na trailerze jakoś tego nie widać. W przypadku obecnych pojazdów gracze tworzyli tory wyścigowe. Fajnie by było, gdyby można było tworzyć areny na których mecyh mogłyby walczyć. Jednak najbardziej bym chciał żeby HG bardziej skupiło się na walkach w kosmosie (bitwy flot, może jakiś lotniskowiec na którym bym mógł stworzyć flotę myśliwców z statków znalezionych na planetach, skrzydłowi, cokolwiek, co by urozmaiciło tę cześć rozgrywki)
Najbardziej oczekiwaną przez społeczność zmianą jest wizualne i tematyczne urozmaicenie generowanych proceduralnie planet, ciekawe czy HG podoła temu zadaniu. Trzeba przyznać, że od czasu premiery gry, odwalili kawał dobrej roboty przy No Man's Sky.
Gralem dosłownie kilka godzinek po aktualizacji Next i to czego mi brakowało (lub do czego nie doszedlem);
- epickie bitwy kosmiczne
- planety zurbanizowane
- ciekawe miejsca/zdarzenia w kosmosie (jak w Universe Sandbox) np. zderzenie gwiazd...
Gdy te elementy sie pojawią to zostane wyciągnięty :)
Nie chce by mnie ktoś źle zrozumiał. Doceniam że twórcy tak często dodają nową zawartość do gry. Ale nie mogę oprzeć się wrażeniu że NMS nie idzie w żadnym konkretnym kierunku. Brak głębszych mechanik, jakiś zazębień pomiędzy nimi. Cały gameplay jest taki płytki. To tak jak by na zebraniach zespołu wyglądało to tak:
- Hej wiecie co wczoraj widziałem w telewizji ? MECHY !
- WOW!
- SUPER!
- Mam pomysł dodajmy mechy do gry.
- Ale szefie co będą one robić ?
- Czy to ważne ? Będą strzelać i chodzić i zbierać zasoby jak wszystko w naszej grze.
- A jakieś unikalne mechaniki ?
- Wyjdź.
To tylko moje odczucie ale odpycha mnie ono od gry.
No jest tak jak mówisz. Spoko, że coś robią i za darmo, ale to dalej nie jest gra tylko jakiś zbiór fukcjonalności, które nie specjalnie ze sobą się zgrywają.
Heh
Podobnie chyba robią na zebraniach zespołu odpowiedzialnego za Fortnite :)
I zeby bylo zabawniej mowa tu rowniez o mechach :P
Gra jest w porządku jako odskocznia, fajnie się lata, odkrywa... Ale gdy już mamy ulepszenia zdobyte, gdy możemy otwierać większość skrzyń, gdy nawet ekstremalna planeta nie zabije nas w kilka minut to robi się nudno... Wtedy włączasz inna grę, a do NMS wracasz po miesiącu czy nawet pół roku.
Włączasz Jarre "Waiting for Cousteau" i latasz, dopóki utwór się nie skończy te 40 minut. Nieziemski klimacik. Polecam.