Valve wyjaśnia brak Half-Life 2: Episode 3
Czyli nie będzie epizodu 3 dlatego że
a) nie mają pomysłu na fabułę
b) byli bardzo zajęci rozwijaniem source 2... do 2015 roku
c) spodobały im się darmowe gierki z mikropłatnościami
Ciekawe czy wydadzą kolejną część Alyx, czy może stwierdzą, że VR się już przejadło i trzeba czekać na kolejny przełom w technologii.
siera97 - Zobacz zakończenie Alyx a punkty od A do B będziesz mógł wyrzucić do kosza :)
Dzieki za informacje. W końcu po 13 latach część wytłumaczyli po epizodzie drugim. Trochę to słabe jak dla mnie ale czy to oznacza trzecią część gry ?? https://www.youtube.com/watch?v=Yx8KMtQGLcM
Powiem ci że niezbyt mnie rajcuje HL, nie przeszedłem nawet jedynki. Bawi mnie po prostu postawa Valve i ich wodzenie fanów za nos. Ponadto umieszczenie jakiegoś tam zakończenia w żadnym stopniu nie wyjaśnia gigantycznej przerwy i braku bezpośredniej kontynuacji.
siera97 - po prostu uznali, że firma ma inne priorytety. Dzięki temu zarobili masę pieniędzy z CS:GO czy Doty 2. Pamiętaj, że Valve powstało po to, żeby generować przychody, a nie spełniać zachcianki fanów "bo im się należy kontynuacja". Skoro nie byli w stanie wykonać kontynuacji, która by była dobra, to dobrze że jej nie zrobili.
W sumie to niczego nie tłumaczy, dalej mogli zrobić epizod 3 tylko zabrakło im... pary.
No, ale teraz mamy gierkę na VR więc już pewnie o następnej normalnej części można zapomnieć, będą stukać VRkowe gówienka. Zrobili ludzi i każdy się podnieca, że można krzesełkiem headcraby odpychać i mazakami po ścianach pisać.
Takich lemingów to tylko doić.
Właśnie ten wywiad dokładnie pokazuje, że nie będą stukać, przynajmniej nie w marce Half-Life.
I czym oni niby ludzi zrobili w bambuko? Tym, że po paru latach od powiedzenia, że pracują nad grą VR w uniwersum Half-Life wydali ją? To jest złe według ciebie?
Serio, naprawdę nie rozumiem tutaj co niektórych ludzi. Byle bluzgać, byle hejtować, bo ktoś zranił twoje biedne uczucia i musisz odgryzać się głupimi tekstami na growym pudelku.
Nie wiesz o co chodzi? To się nie dziwie że to wszystko tak wygląda, naciągnęli ludzi na kupno epizodów których nie skończyli, po iluś latach robią grę w którą nie wszyscy będą w stanie zagrać i teraz się tłumaczą.
Pudelek czy nie, ktoś to czyta, a co któryś wysnuje wnioski. Chcesz zakazać ludziom wolnej wypowiedzi? Czy każdy krytyczny tekst jest bezpodstawnym hejtem...? Bo ktoś obraża korpo które przez 13 lat miało w dupie fanów swojej marki i teraz się śmiesznie tłumaczy że nie mieli weny i chcieli sobie zrobić benchmark? Trzeba było skończyć epizody i robić następną rewolucję po 13 latach...
Gholume
Dokładnie. Też nie rozumiem tego płaczu, że HL :A jest grą VR. To, że gra zbiera pozytywne recenzje od graczy to każdego normalnego gracza powinno tylko cieszyć. Taki hajt ti bym rozumiał gdy HL VR był by kompletnym crapem. Nigdy nie będę krytykował bardzo dobrej gry nawet jeśli w nią nie zagram.
Ivraas, strasznie bredzisz.
"naciągnęli ludzi na kupno epizodów których nie skończyli"
Straszne. Dalej się nie możesz pozbierać widzę.
"Chcesz zakazać ludziom wolnej wypowiedzi?"
Skąd wysnułeś taki wniosek? Gdzie ja coś takiego napisałem?
"Czy każdy krytyczny tekst jest bezpodstawnym hejtem...? Bo ktoś obraża korpo"
Tak, obrażanie korpo z powodów tak idiotycznych jak zranione uczucia fana to jest bezpodstawny hejt. Obrażanie korpo to jest hejt. Obrażanie to nie jest krytyka. Nieważne, czym sobie to wytłumaczysz.
"korpo które przez 13 lat miało w dupie fanów swojej marki"
Valve jako firma może robić, co zapragnie. Jeżeli będą chcieli zrobić nagle symulator randki to go kurde zrobią i nie potrzebują do tego aprobaty fanów, którzy muszą smarować tyłek maścią, bo nie wyszło kolejne 20 części ich ulubionej gry.
I wiesz co? Ja też takich fanów miałbym głęboko. Takich właśnie jak ty, roszczeniowców i chamów.
Valve może sobie robić co chce ze swoimi markami, a konsumenci mogą sobie ich hejtować jak tylko chcą. To działa w obie strony, nie musimy przyklaskiwać każdej ich decyzji, możemy być nimi wręcz oburzeni, jeżeli mamy takie odczucia.
Zawsze mnie śmieszyło, gdy ktoś w necie bronił jakiejś sprawy i w odpowiedzi dostawał teksty typu "pewnie wziąłeś w łapę", "ciekawe ile ci zapłacili" itp.
Ale teraz, gdy widzę
Ale w jednym masz rację, tak jak oni mogą sobie robić co chcą, tak i ja mogę sobie pisać to co uważam za słuszne.
PS. Ten wypierd w postaci tłumaczenia odnośnie trzeciego epizodu jest dopiero szczytem chamstwa.
Steam i życie z prowizji jest powodem.
spoiler start
W sieci dostępne jest już zakończenie gry i na samym końcu jest zapowiedź Half Life 3, a przynajmniej tak się wydaje. Jest scena w której Eli nie zginął, bo G-Man pozwolił Alyx go uratować. Ale nagle obserwujemy już wszystko z punktu widzenia Gordona, którego budzi Eli, z tyłu leży martwy Advisor (Shu'ulathoi), Dog przynosi łom, daje go nam Eli i mówi, że Alyx zniknęła. Czyżby wreszcie kolejna część. Oby. I oby było normalnie na PC bez VR.
spoiler stop
Nie będzie epizodu 3 ale będzie Half Life 3.
Zakończenie Alyx rozsadziło mi głowę. Valve wciąż umie w świetne historie.
W opisie Source 2 a w dziale w skrócie Source 3...
Mili Państwo.
_
Otóż z tym HL Alyx, tudzież HL3, albo HL2 epizode 3 ..... będzie (moim zdaniem) DOKŁADNIE TAK SAMO jak w przypadku (pamięta ktoś jeszcze ?) Duke Nukem Forever, czyli ....... pogra chwilę ten kto kupił sprzęt, po czym ..... nastanie cisza, bo nikt normalny nie będzie kupował niezbyt taniego sprzętu dla jednej gry.
Poza tym, tak jak pisałem, ...... czyli .... ci którzy swego czasu liczyli na HL3 po prostu już mają to już w głębokim poważaniu.
Inaczej pisząc, wyjdzie ten HL Alyx czy inne na PC tak żeby można było zagrać normalnie, to .... pewnie ludzie kupią, ale ....... czas minął i już (moim zdaniem) nic nie napędzi sprzedaży tego uniwersum, czyli gier z HL w tytule.
Nie kupuje tego za wytłumaczenie że przez taki szmat czasu nie mieli pomysłu jak poprowadzić kampanie. Ludzie dając im 2 lata załóżmy na opracowanie jakieś fabuły + kolejne 5 bo tyle zajmuje gdzieś stworzenie bd gry to jest 7 lat a nie 12 i oni może dopiero teraz zaczynają.
Powód jest oczywisty i niektórym znany pracowali sobie nad silnikiem + zbierali kasiorke z CSowych skinów gdzie nie trzeba było zbyt dużo robić aby się dorobić. Po co się męczyć w jakąś fabułę i nowe gry jak można dobrze zarabiać na takim CSie.