Assassin's Creed Odyssey nadal wspierane, wyszedł patch 1.5.3
Dziwnie zrobili w tej grze płomienie, pochodnie itp bo to jedyna gra jak i Origins w której mam mocne spadki fps kiedy postać znajduje się w pobliżu dużego ognia albo i nawet używając pochodni w jaskini. Gra trzyma 45-50 fps, a tu nagle jeb -20 fps bo noc i wtedy tak fps skacze jak szalony szarpiąc ekranem.
Tu raczej chodzi o dynamiczne cienie rzucane przez światło. Większość źródeł światła w tym ognie nie rzuca cienia.
Wywalili już z gry level scaling, czy dalej są tylko cztery opcje do wyboru?
Jeśli tak bardzo musisz one shotować moby 5 lvli słabsze to możesz sobie lvl scaling wyłączyć ręcznie. Ja wolę mieć jednak wyzwanie.
Jeśli tak bardzo musisz one shotować moby 5 lvli słabsze to możesz sobie lvl scaling wyłączyć ręcznie.
Właśnie z tego co widzę, dalej nie ma opcji wyłączenia level scalingu.
Ja wolę mieć jednak wyzwanie.
A co to za wyzwanie, kiedy gra sztucznie podbija żywotność, obrażenia przeciwników i wymusza grindowanie postaci, bo bez ulepszania broni (surowce!) nasz postać de facto staje się SŁABSZA z poziomu na poziom?
Coś tu śmierdzi...
Armor set i dwa bug fixy zajmują 4 do 10 GB. Różnie ludzie piszą
Od Unity wersja kończyła się na 1.5.1 a tu bam 1.53. Coś się dzieje i chyba mi się to podoba :D
Ej jak ktoś się zna to niech powie ile może taki armor set zajmować miejsca
Czy czasem Ubisoft nie krzyczał na prawo i lewo w grudniu, że ostatni patch? Nie żebym narzekał tak tylko pytam.
EDIT: Miałem rację https://www.gry-online.pl/newsroom/premiera-ostatniej-aktualizacji-ac-odyssey-debiut-chernobylite-we/zf1cdcd
Raczej wzmacniają bo Empress dało głosowanie na kolejnego cracka i Odyssey wygrało : D