Doom Eternal – poprawione wymagania sprzętowe i pre-load
Ufff, dobrze że będzie preload. Wymagania już są znośne :)
1080p i GTX 1060 = 60 FPS... Idealnie.
Jak miło że mogę liczyć z ich strony na maksymalne detale w FHD i 60 klatek, dobra robota ID.
W poprzednią odsłonę grałem bez problemu (1920x1080 60) i przyznam że dostałem odrobinę garba czytając wcześniejszą zapowiedź wymagań. Swoją drogą ciekawi mnie co jest powodem tych różnic w wymaganiach. Może demony będą wychodzić przez monitor na gościnne występy... choć to chyba robią od zawsze ;-P
I tak jakies troche z tyłka, przeciez RX470 a 480 to jest jakies 5% roznicy, a jeden ma byc do minimum a drugi do maksimum w full hd? WTF
https://pclab.pl/zdjecia/artykuly/stilgarus/2017/kwiecien/580polaris/wykresy/wydajnosc.png
Bardziej 10%, do tego dochodzi kwestia pamięci. Zobacz, co jest napisane przy GTX 970. Dziwi obecność tej karty w rekomendowanych, w końcu to trochę inna liga, niż GTX 1060 i RX 480.
Ta, o ile zaklad, ze u siebie uzyskam 60 klatek w 4K na Ultra ?
Mysle, ze każdego, kto ma 1080TI/2080 noTI/2070 Super i lepszy proc od 6700k ;)
Co za dno, to o HDR na sradi się postarali, a na PS i PC nie, żenada. Z jakiej racji ktoś ma płacić tyle samo za uboższą wersje, jak zwykle psychofani się nie postawią i przyjmą każdy strzał.
Mimo iż gra ma otrzymać pełną lokalizację to polskie sklepy upieraja się że gra będzie tylko z napisami, przynajmniej w wersji na PS4. Ktoś wie o co chodzi?