Valorant – oficjalna zapowiedź i gameplay z FPS-a autorów LoL
Toż to wygląda jak zmutowane dziecko CS'a i TF'a... Nie brzmi to nad wyraz dobrze.
Streamerzy którzy grają w fortnite mają reklamować Valoranta ?, przepraszam ja bardzo, ale co ma wspólnego Valorant z Fortnite? Valorant ma być tactical shooterem a nie opartym na RNG napieprzaniu w klawiaturę z budowanie bunkrów.
Słabo to wygląda, a te celowniki to chyba rąbnęli z jakiejś gry z lat 90tych.
Zobaczymy co z tego wyjdzie jak będzie otwarta beta, kto wie, może gameplay nie będzie taki zły.
Wygląda jak upośledzone dziecko CS GO i Overwatcha. Nawet mapa wygląda jak dust 2 i animacje przypominają CSa.
Mapa chyba przypomina bardziej Inferno, ale tak, gra wygląda bardzo niekorzystnie. Zgodzę się z określeniem niedorozwinięty, chociaż bardzo nie lubię używać tego słowa.
Trochę CSa, trochę Overwatcha i otrzymujemy Valorant. Podoba mi się sfera taktyczna rozgrywania rundy. Oczywiście nigdy nie będzie to wyglądać tak jak na gameplayu, ale wykorzystywanie umiejętności wydaje się dość ważnym elementem rozgrywki, które może sprawić że każda runda będzie mocno różniła się od poprzedniej. To co wydaje mi się słabe to niestety strzelanie. Na tyle na ile mogę wywnioskować z filmu feeling strzelania wydaje się bardzo miękki, broniom brakuje nieco charakteru.
Jak usłyszałem, że Rito robi strzelankę, to się w sumie ucieszyłem. Ale myślałem, że to jakieś sci-fi bardziej będzie jak Overwatch czy Apex czy cuś, szczególnie jak o skillach usłyszałem. A to wygląda jak CS po prostu. Nie zachęcili mnie.
Nowy gameplay ostudził mi hype na ta grę. Szczególnie bronie słabo się prezentują. Nie oceniam modelu strzelania z filmiku, ale wszystko prócz snajperki brzmi bardzo przeciętnie. Dobrze tez widziałem, ze w pewnym momencie gracz, który został zabity zostawił znacznik na ziemii rodem z Apexa? Nie do końca tez jestem przekonany co do trzech bombsite'ow. Prócz paru efektów oprawa mi raczej nie przeszkadza. CSGO nie ma się o co martwic, ale jeśli kod sieciowy będzie tak dobry, jak zapowiadają to całkiem sporo ludzi będzie w to grało. Zobaczymy ile się zmieni przez te 3-4 miesiące.
Szczerze to wygląda jakby zaaplikować za dużo modów do CSa. Najpewniej nie jestem targetem, ale moje zainteresowanie grą spadło do zera.
jakiej gry byś nie wymyślił to coś z czegoś zerżniesz, szczególnie z FPSów, których jest miliard
Też mi troszkę hype spadł po gameplayu, bo jednak skille mają większy wpływ na rozgrywkę niż twórcy zapowiadali
Wygląda jak typowy chiński klon zrobiony w 2009, wypuszczony w 2010 i zamknięty w 2011
Riot ma to w sumie przećwiczone. Wzięli Dote, uprościli, dali kolorową, dziecinną grafikę i pykło. Teraz to samo robią z CS'em przy okazji zahaczając o Overwatcha. Też powinno zdać egzamin.
ps. to samo było z PUBG i Fortnite'm. Widocznie masowy odbiorca lub taką konwencję.
Tak jak się spodziewałem, nie będzie to konkurencja dla CSa. Nie ten kierunek graficzny i nie ten system rozgrywki (rzucanie jakichś czarów czy nie wiadomo czego, zdecydowanie wolę taktyczne granaty), do tego klasy postaci. Jeśli jakaś gra miałaby się stać poważnym rywalem CS: GO to model i zasady rozgrywki muszą być podobne, a styl graficzny zbliżony (ale lepsza grafika), np. jak tutaj (w tych kilku scenach z faktycznej rozgrywki czuć CSa):
https://www.youtube.com/watch?v=Z4XgMaT4Peg
Nawet jeśli nie będzie się ludziom podobać, to stać ich na to, aby posłuchać narzekań co niektórych racjonalnych osób i usprawnić nieco swoją produkcję.
Wiele osób zagra dla samego tego, że to Riot Games i może zostanie na dłużej.
Natomiast jestem prawie na 100% pewien, że tutaj temat otrzyma lepsze wsparcie, niż znakomicie zapowiadający się Apex.
Ci to wg ucięli swojej kurze złoty wór z jajami xd
Respawn Entertainment lubią wykonywać dobrą i solidną robotę, nie lubią pieniędzy ;]
Rzadka to cecha ^^