Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Wyniki sprzedaży exclusive'ów Epic Games Store

15.01.2020 10:05
Rumcykcyk
1
Rumcykcyk
120
Głębinowiec

Mnie to i tak śmieszy jak pozabezpieczali gry żeby mieć lepszą sprzedaż, a i tak ich gry rozeszły się jak ciepłe bułeczki jako dostęp do konta. Najwięcej na tym stracił RDR 2 bo gry z denuvo miały przynajmniej limit aktywacji na dobę, a grę rockstara mogło nawet odpalić 500 osób na dzień.

15.01.2020 10:11
JohnDoe666
2
odpowiedz
JohnDoe666
62
Legend

No dupy to te wyniki nie urywają, jak to zwykle bywa na PC, więc nie sądzę żeby ktoś wiele stracił na tej ekskluzywności.

15.01.2020 10:13
3
odpowiedz
12 odpowiedzi
kriskow44
4
Generał
Image

Aha ha ha ha pamietam rozmowy przy metro ze Epic nie ma szans ze wszyscy czekają na wersje steam ze może z 1000 osób to kupi a to liczby w setkach tysięcy i milionach

post wyedytowany przez kriskow44 2020-01-15 10:14:34
15.01.2020 10:39
kajpero
3.1
kajpero
42
Pretorianin
Image

Patrząc na to jak sprzedały się poprzednie części te 700k to naprawdę mało, szczególnie patrząc na to jak duży hype był na nowe metro.

15.01.2020 10:42
3.2
siera97
53
Senator

Dodatkowo metoda badawcza z tego co rozumiem, usuwa użytkowników konsolowych, ale tych którzy preorderowali na Steamie już nie

15.01.2020 11:24
3.3
zanonimizowany722423
64
Generał

W setkach tysięcy gdy na steamie przed premierą były miliony, ten wynik jest bardzo słaby.

15.01.2020 11:47
JohnDoe666
3.4
1
JohnDoe666
62
Legend

A jakież to gry sprzedawały się na Steam w milionach sztuk przedpremierowo?

15.01.2020 11:58
W_P
3.5
W_P
29
Pretorianin

stawiam na Cyberpunk 77.

Nie wiem. Podejrzewam

Edit: early access liczy się jako przedpremierowe?

post wyedytowany przez W_P 2020-01-15 11:59:42
15.01.2020 12:05
JohnDoe666
3.6
JohnDoe666
62
Legend

W_P
Fakt, w to jestem w stanie uwierzyć. Choć i to tak raczej przymykając oko. Wiedźmin 3 miał 1,5 mln. preorderów na wszystkich 3 platformach. Więc żeby uznać iż Cyberpunk ma szansę na powiedzmy 2 mln tylko na Steam trzeba naprawdę dużo dobrej woli.
Choć fakt, nie jest to niemożliwe.

15.01.2020 12:52
kAjtji
3.7
kAjtji
111
H Enjoyer

Pamiętajcie, że Metro jest w Gamepassie za 4zł.

15.01.2020 12:57
Fear87
3.8
Fear87
92
Generał

kAjtji, nie od premiery tylko od 9 czerwca. Więc wpływ tutaj jest znikomy.

15.01.2020 13:05
JohnDoe666
3.9
JohnDoe666
62
Legend

Z tym "znikomym wpływem" to bym nie przesadzał. Wprawdzie w czerwcu minął już ten "boom" premierowy ale zawsze wtedy zaczynają się promocje i wyprzedaże które może już nie robią takiego zysku ale zwiększają ilość sztuk w statystykach.

post wyedytowany przez JohnDoe666 2020-01-15 13:06:48
15.01.2020 13:17
😎
3.10
bolek2018
79
Generał

Co do metra to większość wybrała wersję CPY po * się na Epic Store i tym samym dev sobie tylko zaszkodził.

post wyedytowany przez Admina 2020-01-15 16:58:20
15.01.2020 13:29
keeper_4chan
3.11
keeper_4chan
104
Generał

To są bardzo słabe wyniki jak na rok prawie roku sprzedaży.

15.01.2020 15:09
kaszanka9
3.12
kaszanka9
109
Bulbulator

Na swoje i tak wyjdą, może 700 tys. to bida, ale dostali kasę za exa, więc to rekompensuje ewentualne braki w sprzedaży, a do tego jeszcze na premierę steam mogą trochę sprzedać, może nawet i mln jeżeli ludzie rzeczywiście czekali.

15.01.2020 10:47
4
2
odpowiedz
2 odpowiedzi
zanonimizowany1299868
16
Senator

Poczekam, aż niektóre gry będą dostępne na STEAM i minie rok, a wtedy to będzie ciekawe porównanie, który sklep wypadnie lepiej.

post wyedytowany przez zanonimizowany1299868 2020-01-15 10:49:44
15.01.2020 12:02
W_P
4.1
W_P
29
Pretorianin

Zgadza się.

Zwłaszcza, że w przypadku sprzedaży na Steam będzie się liczyć tylko na tzw. długi ogon.

15.01.2020 18:06
BlurekPL
4.2
BlurekPL
137
Generał

Porównanie bez sensu bo i gry będą tańsze i więcej osób się na nie rzuci.

15.01.2020 10:56
😐
5
1
odpowiedz
2 odpowiedzi
zanonimizowany714315
111
Legend

Nie sądziłem, że control i The Outer world's aż tak slabo się sprzedały

15.01.2020 12:13
5.1
zanonimizowany1290435
6
Pretorianin

OUter worlds był testem czy taki typ falloutowego rpga przejdzie znaczy w starym stylu jak new wegas to jest takie new vegas w kosmosie co do control to nie wiem może to gierka wychodziła w formie epizodów przesądziło.

15.01.2020 15:28
kAjtji
5.2
1
kAjtji
111
H Enjoyer

The Outer Worlds był od premiery w Gamepassie za 4zł, a tam ponoć był sporym sukcesem. Chyba niezbyt dużo osób kupiło grę za pełną cenę, zamiast 3miesiące gamepassa.

15.01.2020 11:08
Sasori666
6
odpowiedz
1 odpowiedź
Sasori666
192
Korneliusz

Borderki 3 to niewątpliwie sukces. Gorzej z bazą aktywnych graczy.
Ciekawe, bo wersja konsolowa według mnie nadal jest niegrywalna przez spadki klatek i zamulone menu.
WWZ było na grubej promocji i kosztowało chyba 20zł, gdzie normalnie było za 80.
Metro niby ok, ale to typowo PeCetowa marka, więc nie wiem czy wynik poniżej 1mln można zaliczyć jako sukces.
Control i The Outer Worlds to porażki według mnie. Nawet Geś ma słaby wynik, mimo że to tylko indyk, ale o grze było dosyć głośno i sprzedało się w ponad 1mlnie sztuk.

15.01.2020 20:59
6.1
Qui-Gon Jinn Borderlands
10
Pretorianin

Troprzem Jak to nie ruszyła? Gra jest ciągle w czołówce bestsellerów steama. Będzie jak z GTAV i będzie się cały czas sprzedawać. Nie od razu będzie wysoki wynik.

post wyedytowany przez Qui-Gon Jinn Borderlands 2020-01-15 21:00:29
15.01.2020 11:12
7
odpowiedz
Rogue Observer
31
Pretorianin

Tak deep silver krzyczało że jak to super metro się sprzedaje, A teraz jak wyszły na jaw dane ile sztuk się sprzedało to DS się kompletnie zbłaźniło. Bo nie oszukujmy ledwo ponad 700k dla gry AAA to wynik tragiczny, Outer worlds i Control to kompletna padaczka bo ponad 100k i 200k to jest praktycznie trumna dla marki.

15.01.2020 11:15
8
odpowiedz
4 odpowiedzi
zanonimizowany722423
64
Generał

Słabiutko, metro ledwie 700k a na steamie preorderów było 2 razy tyle (w tym ja). B3 też słabiutko, co to jest niecałe 2mln? Sprzedaż tych tytulów ruszy dopiero jak wyjdą na steamie i po miesiącu przebija te wyniki z epica.

post wyedytowany przez zanonimizowany722423 2020-01-15 11:23:35
15.01.2020 11:34
Troprzem
8.1
Troprzem
64
Konsul

Po premierze Red Dead Redemption 2 na Steamie sprzedaż nie ruszyła, a to był tylko miesiąc wyłączności, a nie rok.

15.01.2020 13:25
8.2
siera97
53
Senator

Pewnie sporo ludzi się zraziło fatalnym stanem portu.

15.01.2020 15:07
8.3
zanonimizowany722423
64
Generał

może dlatego że RDR2 wyszło rok wcześniej na konsole i tam sie mocno sprzedało, teraz dopiero wylazło na PC i jeszcze skasztaniony port plus duuże wymagania sprzetowe wiec nie, RDR2 nie możemy porównywać do innych gier.

post wyedytowany przez zanonimizowany722423 2020-01-15 15:11:54
15.01.2020 20:30
szopenik
8.4
szopenik
28
Legionista

Masz jakieś dane porównawcze czy tylko tak sobie gadasz?
Przypomnę, że dla wydawcy najważniejsze są preordery i pierwszy miesiąc sprzedaży gdy jest odpalona kosztowna machina marketingowa, jest hype, portale wrzucają newsy, ludzie o tym rozmawiają, są gameplaye na yt i streamy na twitchu. Po roku to już mało kto pamięta i albo wydawca albo steam (a to jest prawie niemożliwe z ich polityką promocyjną) sypną sporym grosiwem na marketing albo tylko część graczy zakupi za pełną cenę rok po premierze mając kupę nowości do ogrania (a ten rok zapowiada się nader obficie w premiery). Oczywiście sprzeda się, ale na jakieś spektakularne wyniki bym nie liczył.

post wyedytowany przez szopenik 2020-01-15 20:32:05
15.01.2020 11:24
dzl
9
odpowiedz
1 odpowiedź
dzl
103
John Yakuza

Sądziłem że nie będzie ciekawie ale nie do tego stopnia.

WWZ i Satisfactory ma niezłą sprzedaż jak na gry niezależne, ale można je było kupić za grosze na promocjach.

Wynik BL3 też nie zachwyca. Jak na tak nahajpowaną produkcję AAA wynik niecałych 2 milionów sprzedanych egzemplarzy jest rozczarowujący.

A na sprzedaż Control i The Outer Worlds lepiej spuścić zasłonę milczenia.

15.01.2020 12:16
9.1
zanonimizowany1290435
6
Pretorianin

border został złamany po nie całych trzech miechah od premiery jest już crack zarówno pod dlc jak i podstawkę dodatkowo ludzie sprzedają dostępy do br3 jak byś policzył tych wszystkich co grają ofline na dostępie to było jeszcze 1 mln albo więcej.

15.01.2020 11:48
10
odpowiedz
zanonimizowany1037485
13
Konsul

Dziwne, że ktokolwiek kupił tam The Outer Worlds, skoro większość ludzi ograła go poprzez xbox game pass za 4 zł albo czeka na wersję steam.

15.01.2020 11:51
W_P
11
odpowiedz
W_P
29
Pretorianin

Outer Worlds - śmiech.

Tylko że gra na premierę była dostępna w Game Pass za przysłowiowe 4zł. Czy mogło mieć to wpływ na sprzedaż ? Jak sądzicie?

Ja osobiście czekam na wersje GOTY, bo na każdym ostatnim Falloucie się przejechałem. Ach ta polityka małych DLC. Ciekawe, czy ktoś jeszcze ma takie podejście?

15.01.2020 12:31
kęsik
😎
12
odpowiedz
5 odpowiedzi
kęsik
155
Legend

No sorry ale fakty są takie że te wyniki są strasznie biedne. Tak Borderlandsy sprzedały się dobrze, ale tutaj też można zakładać że na Steamku poszłoby sporo więcej. Hades w miesiąc na Steamie sprzedał się lepiej niż na Epicu przez rok. Przecież z tych liczb które Epic podał to wychodzi uśredniając że przez rok sprzedali tylko 4 miliony sztuk gry kosztującej 60 eurodolarów. Przecież to strasznie mało. A przecież Epic miał parę exów AAA, AA i indyki. BL3 prawie połowę z tego sprzedało więc co zostało dla reszty? 90 czy ile tam exów 2 miliony kopii tylko poszło. Przecież to mniej niż jedna gra na Steamie np. Sekiro. No szału nie ma.

15.01.2020 12:41
JohnDoe666
12.1
JohnDoe666
62
Legend

No nie wiem czy takie biedne. Cytując autora tekstu:
Porównując wyniki powyższych tytułów z największymi bestsellerami ubiegłego roku na Steam, Borderlands 3 znalazłoby się w kategorii platynowej, a World War Z, Metro: Exodus, Control, The Outer Worlds oraz Satisfactory w złotej.
A mówimy tu przecież o nowych grach w cenach premierowych.

15.01.2020 12:45
kęsik
😉
12.2
kęsik
155
Legend

W newsie jest błąd, nie w złotej tylko w srebrnej: World War Z, Metro: Exodus, Control, The Outer Worlds and Satisfactory would have all landed in the Silver tier. Są biedne, przepraszam bardzo. Metro - 700k i to jest super duża gra AAA, jedna z największych premier roku. No jak napisałem wyżej samo Sekiro na Steamie poszło więcej niż 2 miliony, RE2 tak samo.

15.01.2020 13:01
JohnDoe666
12.3
JohnDoe666
62
Legend

No sory ale Metro nigdy nie było hiciorem pokroju gier FromSoftware czy serii Resident Evil. Owszem to uznana seria z grupą wiernych fanów ale absolutnie nie jest to poziom Sekiro.
To że gry sprzedałyby się lepiej gdyby wyszły na Steam to tylko twoje domysły których nie masz jak potwierdzić.

15.01.2020 13:10
kęsik
😒
12.4
kęsik
155
Legend

Na PC Metro było duże, Metro Redux wcale nie sprzedało się dużo gorzej niż takie Dark Souls 2 czy 3, a sprzedało się lepiej niż taki RE7.
Hades się sprzedał w miesiąc na Steamie lepiej niż przez rok na EGS, chcesz mi powiedzieć że większe gry nie sprzedałaby się lepiej? Sorry ale to już nie są domysły. Jestem absolutnie przekonany że Metro na Steamie także byłoby koło 2 milionów a BL3 pewnie koło 4 mln.

post wyedytowany przez kęsik 2020-01-15 13:15:47
15.01.2020 13:42
JohnDoe666
12.5
JohnDoe666
62
Legend

Na PC Metro było duże, Metro Redux wcale nie sprzedało się dużo gorzej niż takie Dark Souls 2 czy 3, a sprzedało się lepiej niż taki RE7.
No nie wiem. Rok po premierze Redux miało 1,5 mln. sztuk na wszystkie platformy więc jakoś dupy nie urywa. Może później na jakichś wyprzedażach po 5 zł trochę wyniku zrobiło, nie śledziłem tego aż tak dokładnie. Gra jest o 3 lata starsza od RE VII więc takimi wyprzedażami mogła ją wyprzedzić, przynajmniej chwilowo. Jednak to już nie świadczy tak naprawdę o niczym.
Hades się sprzedał w miesiąc na Steamie lepiej niż przez rok na EGS, chcesz mi powiedzieć że większe gry nie sprzedałaby się lepiej?
Tak, w zasadzie tak. Większe gry to silniejszy marketing, większy hype, ludzie bardziej wyczekują na te gry więc pokusa żeby mieć już, teraz, jest większa. Indyka można ograć później lub olać w ogóle.
Sorry ale to już nie są domysły. Jestem absolutnie przekonany że Metro na Steamie także byłoby koło 2 milionów a BL3 pewnie koło 4 mln.
No cóż, to stwierdzenie jest absolutnie domysłem i niczym więcej, a to że jesteś o tym przekonany niczego nie zmienia. Ja jestem absolutnie przekonany że nie masz racji a nie podaję tego jako argument. :)

15.01.2020 13:03
U.V. Impaler
13
odpowiedz
2 odpowiedzi
U.V. Impaler
224
Hurt me plenty

Metro Exodus tyłka nie urywa, biorąc pod uwagę, że na Steamie sprzedało się w ponad 400 tys. egzemplarzy.

15.01.2020 13:23
13.1
bolek2018
79
Generał

Po 15 lutego jeszcze trochę pewnie sprzedadzą ale ostatnio wydane DLC z tego co czytałem to bardzo słabo...

15.01.2020 13:31
13.2
zanonimizowany1299868
16
Senator

bolek2018 -> ale ostatnio wydane DLC z tego co czytałem to bardzo słabo...

Co masz na myśli? Że jest bardzo dobry DLC, ale bardzo krótki w stosunku do ceny?

post wyedytowany przez zanonimizowany1299868 2020-01-15 13:33:13
15.01.2020 14:04
14
odpowiedz
2 odpowiedzi
zanonimizowany714315
111
Legend

Nie wiem czy Metro to takie AAA, nie powiedziałbym
Control miało słaba reklamę i nie było dzielone na epizody
Natomiast Borderalnds 3 jak dobrze pamiętam to był o tej grze news, że sprzedaje się świetnie, ale najwidoczniej coś mi się pomyliło

15.01.2020 14:18
14.1
siera97
53
Senator

Nie wiem czy Metro to takie AAA, nie powiedziałbym
Takie biedniejsze AAA, ale raczej AAA. Na pewno miało o wiele większy budżet od poprzednich części, marketing nieporównywalny, a i samo uniwersum się strasznie rozrosło. Wyniki słabsze od remastera pierwszej części to katastrofa, co potwierdza brak chęci komentowania sprzedaży na PC przez Deep Silver.

Natomiast Borderalnds 3 jak dobrze pamiętam to był o tej grze news, że sprzedaje się świetnie, ale najwidoczniej coś mi się pomyliło
Był taki news, natomiast potem był news mówiący o tym że mowa o egzemplarzach wysłanych do sklepów. Poza tym ogólnie Border 3 ma niezłą sprzedaż, ale proporcje są strasznie na niekorzyść PC. Jak normalnie multiplatformy się na PC sprzedają tak między 30 a 50% całości, w zależności od tytułu, tak tutaj to jest pewnie jakieś 25%, czyli raczej słabo jak na looter shootera z nastawieniem na coopa który zdaje się ma jakieś problemy z wydajnością na konsolach.

15.01.2020 15:14
kaszanka9
14.2
kaszanka9
109
Bulbulator

Oczywiście, że metro to gra AAA.

15.01.2020 14:34
Krothul
15
odpowiedz
2 odpowiedzi
Krothul
65
Generał

Epic za Control zapłacili ok. 10mln euro czyli równowartość 150tys. egzemplarzy gry, gra się sprzedała w 240tys. czyli nie był to interes życia :)

post wyedytowany przez Krothul 2020-01-15 14:35:17
15.01.2020 15:38
Sasori666
15.1
Sasori666
192
Korneliusz

Zapłacili 10, a zarobili 3. Epic stracił 7 milionów na tej grze, albo i więcej, bo liczę cenę premierową.

15.01.2020 16:23
JohnDoe666
15.2
JohnDoe666
62
Legend

Zapłacili 10, a zarobili 3. Epic stracił 7 milionów
Nie wiem jak ty to liczysz. Przecież Epic nie wykłada tej kasy od tak sobie tylko potem inkasuje całość pieniędzy za każdą sprzedaną kopię aż do momentu zwrotu tych kosztów.

15.01.2020 16:14
A.l.e.X
😎
16
odpowiedz
6 odpowiedzi
A.l.e.X
151
Alekde

Premium VIP

pctowi użytkownicy gola z diodą ala rock na czole zastanawiają się nad posunięciami Tima, bo w końcu kto jak nie oni są prawdziwymi biznesmenami i strategami. Podpowiem urodziliście się w kraju gdzie wasi rodzice jeszcze niedawno musieli pracować od pierwszego do pierwszego i nie rozumiecie w żadnej sposób biznesu amerykańskiego. W USA można dokładać do interesu nawet 10 lat mając wizje co będzie dalej a kapitał zawsze się znajdzie, w post komunistycznej Polsce menadżerowie patrzą na plany nawet z sprzedaży miesięcznej jak styczeń czy luty i modlą się aby był tylko plus, bo jak będą na minusie to jeszcze stracą pracę albo w najlepszym wypadku czeka ich pogadanka u szefa. Epic jako firma, a współwłaściciele jako inwestorzy doskonale wiedzą co robią i po co to robią.

Konkurencja to najlepsza rzecz na rynku jak nie widzicie jak valve zabrało się do roboty to chyba jesteście ślepi :)

15.01.2020 16:22
kęsik
😒
16.1
kęsik
155
Legend

Konkurencja to najlepsza rzecz na rynku jak nie widzicie jak valve zabrało się do roboty to chyba jesteście ślepi :)

No tylko że Epic nie konkuruje z nikim na razie. Jeżeli gra jest dostępna w jednym sklepie to gdzie tu masz konkurencję?
I nie, Valve do żadnej roboty się nie zabrało, robi dokładnie to samo co przez ostatnie lata.

15.01.2020 17:37
16.2
Rogue Observer
31
Pretorianin

Mądrości że idzie skisnąć, na litość boską jeśli ktoś zakłada sklep z fizycznym czy cyfrowym towarem to chyba normalną koleją rzeczy będzie to że właściciel będzie starał się o to aby jego przedsiębiorstwo zarabiało aby pokryć ogólne koszta. Dla tego są busines plany, prognozowanie trendów, kalkulacje przychodów/wydatków itp, Alex jeśli uważasz że EGS który generuje więcej koszt niż zysku A Epic ładuje kasę nie po to aby poprawić funkcjonalność czy zabezpieczenia sklepu a na darmowe gierki czy exclusivy bo tak i wszystko i tak będzie git to się grubo mylisz.

Acha i w sprawie współwłaścicieli, Tencent ma udziały i pewnie parę innych ma udziały w Epicu i dzieli się z nim kasą ale to nie świadczy o tym że epic może wrzucać do pieca i palić ich hajsem, jest zobligowany do zarabiania dla nich i dla siebie i jeśli tego nie będzie spełniać to Tencent w pewnym momencie się wkur...wkurzy i przerwie żródełko z Chińskimi Pieniążkami.

15.01.2020 17:53
16.3
zanonimizowany722423
64
Generał

Co do ostatniego. Fajna ta konkurencja, tka nie konkurencyjna, ceny gier AAA jak stojana poziomie 60 dolców tak stoja, ba nawet B3 za wersje ,,ultimate" wołało 400zł
O usługach nawet nie ma co wspominać bo ich praktycznie nie ma, oni maja ważniejsze rzeczy do roboty, na przykłąd wrzucić do gry skórke jakiegoś gunwo streamera.

15.01.2020 19:02
Kaniehto
16.4
Kaniehto
62
Generał

jestem tu od niedawna, ale za każdym razem jak cię widzę to gadasz takie głupoty, że zastanawiam się czy nie jesteś zwykłym trollem

15.01.2020 22:22
16.5
zanonimizowany1146443
59
Senator

Rogue Observer
Tencent to nie inwestor, tylko udziałowiec. Dostają 40% zysków całej firmy, ale nic w nią nie inwestują. Jedyną inwestycją było właśnie wykupienie udziałów. Firma nadal należy do Tima.

post wyedytowany przez zanonimizowany1146443 2020-01-15 22:23:21
16.01.2020 10:42
A.l.e.X
😊
16.6
A.l.e.X
151
Alekde

Premium VIP

Rogue Observer - dlatego napisałem że nie rozumiesz, bo patrzysz kryteriami tworzenia i zarządzania firmami w PL, w USA jak buduje się jakieś przedsięwzięcie i ma się wizje to można znaleźć inwestorów którzy będą to finansować za obietnice zysku kiedyś, w PL zebranie inwestorów bez biznes planu i zarabiania od razu jest niemożliwe. Jednak nie odbiegając od tematu mieli swoje założenia wyszło że zostały spełnione dają jeszcze rok darmowych gier, dla użytkowników to rewelacyjna wiadomość.

Kaniehto - nie ma to jak ocena randoma z internetu niepoparta żadnym argumentem.

15.01.2020 20:53
17
odpowiedz
Qui-Gon Jinn Borderlands
10
Pretorianin

Wygląda tragicznie, bo takie Control musiałoby się rozejść w liczbie ok. 1,5 mln za pełną cenę by się zwróciło (tak wynikało z wyliczeń, bo epic dał chyba 9,5 mln $ za grę).

16.01.2020 03:04
keeper_4chan
18
odpowiedz
keeper_4chan
104
Generał

Patrząc na to, że na premierę No Man Sky sprzedało 800k kopi, to te wyniki nie powalają.
Ten sklep bez Fortnite by prze przetrwał.

post wyedytowany przez keeper_4chan 2020-01-16 06:06:23
16.01.2020 06:08
keeper_4chan
19
odpowiedz
1 odpowiedź
keeper_4chan
104
Generał

Satisfactory z tej listy wygląda ciekawie.
Szkoda że nie słyszałem o tej grze, może minimalny marketing, albo celowali w inny target.

16.01.2020 10:00
Fear87
19.1
Fear87
92
Generał

Celowali w target pieniędzy za exclusive na EGS.

Wiadomość Wyniki sprzedaży exclusive'ów Epic Games Store