Modyfikacja Fallout 4: New Vegas na nowych screenach
Pytanie - Czy zastąpienie mechanik New Vegas mechanikami z F4 to powód od radości. ?
Przynajmniej nie będzie aż tak drewnianie.
Na pewno nie jest to powód do hejtu . Fallout New Vegas to nie Hymn Narodowy by za każdym razem był taki sam potraktuj to jak sztukę (którą jest) a sztuka inspiruje czasem do przetwarzania jej na inny rodzaj ( Andy Warhol ) . Wynik modyfikacji może się podobać lub nie . Ale niech powstaje czemu nie .
I zapewne powstanie tak samo jak cała reszta morrowindów, obliwionów, fallautów na nowych silnikach :D
Wolałbym grać ze starą grafiką, lepszy klimat.
Co prawda mam bardzo mocno dopalone graficznie Fallout 3 i Fallout:New Vegas na modach, ale na silniku Fallout 4 jest jeszcze większy potencjał do wizualnych fajerwerków. Problem będzie inny - zmiana mechanik więc to bardziej może przypominać dodatek do F4 niż FNV coś jak Skywind, które pewnie bliższe będzie Skyrim niż Morrowind :)
Dla mnie oczywiście w tej serii:
F2 > F1 > FNV > F3 > F4 > F76
Uważam, że New Vegas ma najbardziej podobny klimat do jedynki i dwójki. Przeniesienie serii w 3d jest przynajmniej jakąś odmianą, bo ile można było grać w jedynkę i dwójkę.
Aczkolwiek większość kultowych serii, które z 2d przeniosły się w 3d mocno traciły.
ale na silniku Fallout 4 jest większy potencja
No tylko, że to ten sam silnik od czasu Morrowinda.
Więc wytłumacz to, że podane jest tak:
Morrowind 2002 - Gamebryo
Oblivion 2006 - Gamebryo
Fallout 3 2008 - Gamebryo
Fallout NV 2010 - Gamebryo
Skyrim 2011 - Creation Engine
Fallout 4 2015 - Creation Engine
Fallout 76 2018 - Creation Engine
Creation Engine to zmodyfikowany Gamebryo ?
The Creation Engine is a 3D video game engine created by Bethesda Game Studios based on the Gamebryo engine
Śmieją się z Pirania Bytes, że od czasu G3 nad którym pracowali od połowy 2003 roku do teraz używają tego samego silnika Genome Engine, a wychodzi, że Bethesda od 1999 roku pracuje na zmodyfikowanym Gamebryo.
Bo w 1999 roku zaczęli pracować nad Morrowindem :)
DanuelX
Trzeba jednak zauważyć pewną kluczową kwestię.
Skyrim Legendary Edition, by zmodować wizualnie tak dobrze jak Skyrim Special Edition musisz wpakować więcej modów graficznych co może poskutkować posypaniem się. Łatwiej nowszą wersję.
Fallout 3 oraz Fallout NV zmodowane maksymalnie są na granicy posypania się, a i tak Fallout 4 wygląda ciut lepiej.
Fallout 4 też idzie lekko podrasować choć nie tak jak F3 i FNV.
Ale z czasem i do F4 będą lepsze mody graficzne. Kwestia czasu.
Creation Engine to zmodyfikowany Gamebryo ?
To ty nie wiesz tego panie ekspercie od walania niepotrzebnych wielkich ścian tekstu na tematy wszelakie sięgające 20 lat wstecz?
Historia mówi wszystko. Bez niej nie ma punktu odniesienia.
Nie 20 lat wstecz tylko 40 lat wstecz. Piszę często o grach z lat 80' i 90', gdy 20 lat wstecz nawet nie sięga gier lat 90'. Wiele innych osób pisze też o grach z lat 80' i 90' jak SirXan i Iselor oraz inni znani użytkownicy.
Nie muszę wiedzieć tego, że Gamebryo = Creation Engine, bo w niczym mi to nie przydaje się i niczego generalnie nie zmienia. Ostatecznie kluczowa jest dla mnie tylko stabilność silnika.
To że Gamebryo bazuje na bardzo starym silniku to swoją drogą ale najważniejsze pytanie - ile się zmieniło od tego czasu?
Jak widać - niewiele bo to ta sama zabugowana, zlepiona taśmą kupa kodu...
Pamiętam, że czekałem kiedyś na Morrowinda na silniku Skyrima i wkońcu zapomniałem o tym :). Teraz jak wszedłem na ich stronę to widzę, że nie jest skończone i pewnie nigdy nie zostanie tak samo jak i ten projekt z newsa.
Już robili remake morrowind, obliviona, fallouta 3(tego już nie robią) na nowszych silnikach, żaden nie skończony a żeby cokolwiek do grania zobaczyć to mija co najmniej 5 lat.
Najciekawiej wyglądał remake fallouta 1 w 3d, w sensie że niby nie takie małe miasta jak sie grało w orginał okazywały się śmiesznie małe w widoku FPS
Spoko, dajcie znać jak pierwszy taki projekt się uda.
Do tej pory ani jeden nie dał jeszcze konkretnych rezultatów.
Sprawdziłem sobie jak wygląda Fallout 4: New Vegas na youtube i uważam, że Fallout: New Vegas lepiej prezentuje się na modach, bo mniej traci na klimacie.
Tak wygląda podrasowany New Vegas modami:
www.youtube.com/watch?v=ogX4m9i9QK0
^Ten FNV na modach to kolejny przykład że ludzie nie znają umiaru w efektach...
Totalne barachło.