Nadchodzi sequel Nier: Automata? PlatinumGames szykuje duże zapowiedzi w 2020 roku
Warto jeszcze dodac, ze PlatinumGames dostalo pieniazki od tencent, a wiadomo co to oznacza....
www.gematsu.com/2020/01/platinum-games-receives-capital-investment-from-tencent-holdings-to-expand-into-self-publishing
Fajnie jakby zrobili Bayonette 2 na pc jak było z 1 bo gra jest świetna
Od roku można grać na PC przez CEMU
Hydro nie używam Shit piratów
Eh odbijam się od ich gier jak bejzbol od grubasa.
Za dużo japońszczyzny, za dużo japońskiego humoru, za dużo japońskich mechanik growych.
Jeszcze nikt nie zrobił czegoś co by się wszystkim podobało :)
Dla mnie nier a to gra dekady. A jak się grało jeszcze w poprzednie to już całkiem kosmos :)
Japońskie mechaniki growe w przeciwieństwie do reszty rzeczy, które wymieniłeś są najlepsze na świecie
Raczej 12dura mówi o czystym gameplayu typu Solusy, DMC czy Metal Gear Rising. I jeżeli o to chodzi to ma rację, mechanicznie zachód odstaje.
Bzdura lel :D
Nie, jrpgi te klasyczne z turową walką to syf, mówie o tym co mr. Kęsik. Gry z najlepszym gameplayem na rynku prawie zawsze pochodzą z japonii
spoiler start
ps. do moderacji: proszę pana, on pierwszy zaczął się wyzywać!
spoiler stop
Lepsze „japońskie mechaniki" niż zachodnie tępe wciskanie przycisków które i tak poprowadzi nas prędzej czy później do finału.
To była auto-korekta? Myślałem, że mnie obraziłeś świadomie i już mi było smutno bardzo :(
A jak wolisz gameplay to Automata ma dość słabawy, MGR Revengeance będzie lepszym wyborem.
Obydwie gry mają elder god tier soundtrack
A za chwilę 10 rocznica marki nier :)
Muszą coś oglosic, czekam jak na zbawienie ogrywając po raz kolejny automate i niera :)
Bayonetta była bardzo dobra a Nier Automata był czymś więcej niż grą. Nawet Transformersy od PG były całkiem dobre więc nie powiem, czekam na cokolwiek od nich.
Bayonetta 2 na normalne platformy byłaby świetna, raczej mało prawdopodobne, ale kto wie może Nintendo nie ma na nią wiecznej wyłączności?
Tak bardziej ralne: Mam nadzieję na zapwiedź nowego Niera od Yoko Taro z datą premiery 2021/2022 (pewnie na E3), remaster/remake Nier Gestalt/Replicant. Chciałbym też usłyszeć że Drakengard żyje (może jakiś remaster?)
To już lepiej, żeby rzeczywiście to Microsoft przejął PlatinumGames, niż Chińczycy pałętali gdzie się tylko da.
PRECZ Z PRZEJMOWANIEM ZACHODNICH DEWELOPERÓW I WYDAWCÓW PRZEZ CHIŃSKI KAPITAŁ!
Tencent Games:
• Riot Games | 100% | League of Legends
• Sharkmob | 100%
• Supercell | 84.3% | Clash Royale
• Grinding Gear Games | 80% | Path of Exile
• Fatshark | 36% | m.in. Warhammer: Vermintide 2, Escape Dead Island
• Funcom | 29% | Mutant Year Zero: Road to Eden, Conan Exiles
• Bluehole | 20.6% | PUBG, TERA
• Glu Mobile | 14.46%
• Sumo Digital | 9.96%
• Frontier Developments | 9% | Planet Zoo, Jurassic World Evolution
• Paradox Interactive | 5%
• Ubisoft | 5%
• Activision Blizzard | ok. 5%
• Miniclip | większościowe udziały | wydawca mobilnych portów Plague Inc. czy Agar.io
• Robot Entertainment | mniejszościowe udziały | ReadySet • Heroes, Hero Academy, Age of Empires Online
• SQUARE ENIX | współpraca
NetEase:
• BUNGIE | mniejszościowe udziały + jedno miejsce w radzie dyrektorów + $100 milionów na produkcję
• A44 | 27,78% | Ashen
• Quantic Dream | mniejszościowe udziały | Detroit: Become Human, Beyond: Two Souls, HEAVY RAIN
• bE HAVIOUR | mniejszościowe udziały | m.in. Assassin's Creed: Rebellion, Halo Wars: Definitive Edition, Dead by Daylight, Fallout Shelter
• Bossa Studios | mniejszościowe udziały | m.in. I Am Bread
• Jumpship | mniejszościowe udziały | studio byłego prezesa PLAYDEAD
• Blizzard Entertainment | udzielenie licencji i wydawanie ich gier na rynku chińskim, produkcja Diablo Immortal.
Leyou:
• Splash Damage | 100% | Halo: The Master Chief Collection na PC, Gears Tactics, Gears 5 i Gears of War 4 (multiplayer), BRINK
• Digital Extremes | 61% | Warframe, The Darkness II
• Certain Affinity | 20%, $10 mln na nową grę
>Brak słowa o MGR Revengeance
Jaki w ogóle egzystencji sens jest, gdy platinum zaniechało mgr?
Taka sama szansa jak na powrót Castlevanii i Silent Hilla.
Żadna.
Chyba że zdarzy się cud i marki przejdą w inne ręce, kogoś kto zrobi z tych marek użytek.
Bayonetta 3 już pewnie w tym roku <3
Nintendo mogłoby też ich pogłaskać i wziac Sequel do Vanquish jak nikt inny się nie kwapi.
Proszę nie, Automata jest tak genialna, bo zakończenie jest już definitywne
spoiler start
Arka odlatuje w nieznane, być może trafi na jakąś planetę, a wszystkie androidy biorą przyszłość w swoje ręce
spoiler stop
Dodanie całej fabuły PO automacie kompletnie przekreśla sens i przesłanie
spoiler start
przede wszystkim to o błędnym kole wiecznych konfliktów, które chyba udało się wreszcie zażegnać
spoiler stop
A nie można po prostu zrobić takiego sequela jak Automata była dla Replicanta? Czyli zrobić tak nawiązania, żeby osoba nie grająca w poprzednią część nie myślała, że coś jej umyka i oddzielić je czasowo dość mocno. Tak samo nie spodziewałbyś się po pierwszym NieR, że jest sequelem jednego z zakończeń Drakengard, chociaż oficjalnie jest nazywany spin-offem.
Oni mają inny system sequeli, łączą się jedynie przy głębszym poznaniu lore.
Ale odkrywanie tych smaczków to jeden z powodów genialności gry :)
Trzeba zaufać Yoko Taro :)
No nie do końca definitywne bo zakończenie z gry było już rozwinięte w przedstawieniu głosowym napisanym przez Yoko Taro, prezentowanym podczas koncertu muzyki z gry. theark.wiki/w/Farewell
Ciekawe, czy znowu bez polskiego lengłydża :p
Bayonetta 3 już pewnie w tym roku <3
Nintendo mogłoby też ich pogłaskać i wziac Sequel do Vanquish jak nikt inny się nie kwapi.
Z Bayonettą 3 nic nie jest pewne. Słuch o niej zaginął. Od zapowiedzi PG zdążyło zapowiedzieć i wydać Astral Chain na Switcha.
Mam wrażenie, że Bayonetta średnio pasuje Nintendo. Oni dali kasę na sequel w czasach Wii U, które było promowane głównie pod graczy core'owych, a samo Nintendo bardzo mocno postawiło na 3rd party. Wii U w ciągu roku dostało CoDa, NFSa, FIFĘ, AC, Deus Exa, Batman: Arkham City, Mass Effect 3 i kilka innych gier AAA. Jak skończyło Wii U każdy wie.
Switch to nie jest Wii U. Nintendo wróciło do dawnego stylu własnego ekosystemu, stawiając na własne exclusive'y oraz indyki zwane tam nindie.
Dlatego nie zdziwiłoby mnie, gdyby okazało się, że Bayonetta 3 została anulowana, albo cała seria odsprzedana innemu wydawcy.
Zbiorcze wydanie dwóch pierwszych części może nie sprzedało się na Switchu źle, ale dużo gorzej niż typowe exclusive'y Nintendo, więc i trzecia część raczej średnio sobie poradzi, a już na pewno nie będzie system sellerem tj. nikt dla niej Switcha nie kupi, a jak ktoś Switcha kupił to dla Zeldy, Mario, Pokemonów, Metroida itd.
Bayonetty nie pojawiają się też na przecenach w eShopie. Szkoda, bo za 10€ bez problemu weszły by do TOP10.
Nintendo nie chce slasherów od Platinum Games na Switchu i dlatego PG zamiast robić slashera Bayonettę 3 na Switcha zrobiło slashera Astral Chain na Switcha. Aha.
Jak zawsze pierdzielisz bez sensu i piszesz ścianę bełkotu który nie ma nic wspólnego z rzeczywistością.
Czarny Wilk wyczerpał temat.
Do końca życia nie zapomnę jak Likfidator pisał, że Rockstar przesuwa datę premiery rdr2, bo bo boją się Pokemonów (jakoś tak to było)
Albo tego jak pisał, że Sony płaci za wysokie oceny exow itd
Przy okazji mogliby zrobić wreszcie remaster albo pecetowy port pierwszego Niera.
ciekawe jaki może mieć to związek z 10-leciem
https://www.jp.square-enix.com/nier10th/
remaster Niera z poprzedniej generacji? Byłoby super bo gra niedoceniana.
?
it basically means Tencent gives Plat money for receiving a certain portion of their profits in return. The only people who have anything to lose is Tencent because Platinum can still do whatever they want without any external pressure. The only pressure they'd have is making a successful enough game to receive future investments, which doesn't really require catering to a Chinese audience or companies to do (unless Tencent has such high expectations that they'd have to cater to, but I'm still doubtful about that even for them). And even then if this is the only investment Platinum ever got and things don't work out, they'd still be fine and can just return to seeking out publishers.
?
As much I have an obsessive hate for China and its corporations, this is nothing but beneficial for Platinum.
Jak ktoś zaznaczył tam wyżej - robienie bezpośredniego sequela nie ma żadnego sensu bo Automata bo historia kompletna i niepotrzebująca rozwijania dotychczasowych wątków. Gra w tym samym uniwersum i z tym samym lore to chyba jedyne co może wyjść i liczę, że poznamy wkrótce jakieś szczegóły.
Ja się pytam, co ze spolszczeniem do "jedynki" ?
Kto powiedział, że nie umie ? Umie na tyle, by się dogadać, ale każde tłumaczenie napisów to co najmniej sekunda czasu, a to sekunda straty z każdej sceny ;)
To musisz się nauczyć rozumieć język, a nie go tłumaczyć. Tak jak z polskim. Czytasz jakieś zdanie/słowo w naszym języku to nie zastanawiasz się co ono znaczy tylko doskonale wiesz. Oduczenie się tłumaczenia, z np. angielskiego na polski, w locie napisów do filmu/serialu/gry naprawdę dużo ułatwia i przyspiesza cały proces. I jeżeli już znasz w miarę dobrze dany język to nauka czytania w tymże nie jest taka trudna jakby się mogło wydawać.
Ale po co przecież ang jest prosty
Nintendo nie chce slasherów od Platinum Games na Switchu i dlatego PG zamiast robić slashera Bayonettę 3 na Switcha zrobiło slashera Astral Chain na Switcha. Aha.
I jak widać nie zrozumiałeś. Mały hint:
- Boyonetty ESRB: M
- Astral Chain ESRB: T
i jeszcze raz przeczytaj to co napisałem powyżej.
Wszystko wskazuje też na to, że Nintendo nie jest za bardzo zadowolone ze współpracy z Platinum Games. Tu nie chodzi o to, że robią złe gry, ale te gry sprzedają się gorzej niż pozostałe exclusive'y. Może też samo PG woli iść w multiplatformy, bo na 3 konsolach raczej sprzedadzą ponad milion kopii każdej kolejnej gry, a na Switchu może być ciężko.
Trudno powiedzieć nawet jak poradził sobie Astral Chain. Danych liczbowych brak, jedynie informacja, że spełnił oczekiwania. Tylko czy było to 300 tys. kopii czy milion nikt nie wie. Bayonetta 2 sprzedała się w 700 tys. kopii, z czego 300 na Wii U i 400 tys. na Switchu, ale to są stare dane, więc jeszcze 100-200 tys. kopii na Switcha może zeszło.
W każdym razie jak na gry, które są promowane na stronie głównej eShopu jako exclusive'y Switcha to nie jest dużo.