Witam,
potrzebuje na szybko ogarnąć jak wstawić 200 screenów do dokumentu.
Używam libreoffice.
Mam 200 obrazków jpg w folderze. Jak to wstawić do dokumentu tekstowego aby jeden screen był pod drugim.
Jak przeciągamy kilka zdjęć w libreoffice to wszystkie są w tym samym miejscu jeden na drugim. A ja potrzebuje żeby ustawiły się po kolei.
Może spróbuj na dysku zaznaczyć te pliki a potem ctrl+c i ctrl+v w dokumencie.
A dobra, już rozumiem. Chodzi Ci o to, że na raz 200 żeby się nie męczyć :)
Dobra już mam powiedzmy. JPG to PDF po 20 zdjęć a potem łączenie pdfów i jest git :P
I w wordzie i w googledocs przez Wstaw>obrazy (albo grafika) po prostu zaznaczasz pliki, które są wstawiane jeden pod drugim.
To w klasycznym Wordzie pewnie tak działa. On ma jakiegoś innego Office'a i jest trochę inaczej.