Final Fantasy VII Remake - wyciekł obszerny gameplay
Wkurzają mnie niemiłosiernie te dialogi... szczególnie podczas walki.
Dodatkowo nie bardzo podoba mi się design wnętrza reaktora i pomysł że to Shinra ostatecznie wysadza reaktor... ot takie wybielanie naszych postaci na zasadzie, my tak naprawdę jesteśmy ci dobrzy i to nie przez nas zginęło tylu ludzi... meh.
Ale mnie Japończycy irytują z tymi swoimi ogromnymi mieczami... Ja nie wiem tojakid kompleks jest i w ten sposób reagują czy co??
Pewnie bo w zachodnich grach protagoniści nie latają z broniami których normalny człowiek nie byłby w stanie podnieść, to domena wyłącznie Japończyków :D.
Może i latają, ale te paskudne miecze na pół ekranu są jednak domena Japończyków...
Może Cloud używa materia "lekkość" niewidoczna w grze, który został nałożony na miecza? W końcu to mieszanka fantasy i sci-fi w stylu anime.
Powiedz to Wojnie z "Darksiders" i dowolnemu wojownikowi z serii "Dragon Age" używającemu mieczy dwuręcznych. :D
Dobrze jak spotkam to im powiem... Naprawdę nie rozumiesz, że generalizowalem i to, że wymieniasz jakies przykłady nie zmienia faktu, że w japońskich grach jest to normą w odróżnieniu do incydentalnych przypadków? W Darksiders nie grałem, może zagram bo dwie części za darmo na epicu są, a co do Dragon Age to nie doszło do aż tak absurdalnych rozmiarów jak np tutaj, ale mimo to w drugiej części mnie to nieco draznilo.
Nie wiem może używa. Nie zmienia to faktu, że nie przeszkadza mi to, iż nie byłby w stanie unieść takiego ciężaru. To tylko gra i nie można brać jej w 100% realistycznie i wiadomym, że pełna jest uproszczenia i nie realizmu. Nie leży mi poprostu styl tych absurdalnie wielkich mieczy i nie rozumiem ich fenomenu w Japonii, że są z uporem maniaka ładowane do tak wielki gier z tego kraju...
Po co te dzielenia na epizody ?
było to już wałkowane z tysiąc razy ale podsumowując: Gra jest za duża żeby mogli ją skończyć na raz.
To żaden argument. Gra będzie tak duża jak sobie zaplanowali. Mogli zaplanować mniejszą. Dzielenie spójnej historii na kawałki i robienie długich przerw między ich premierami jest frustrujące dla odbiorców, aż odechciewa się sięgać po taki produkt. To ma być remake gry, która nie była wydana w epizodach, i która stała się kultowa ze względu na fabułę. Przeniesienie tej samej fabuły do nowej gry nie uzasadnia jej ćwiartowania na epizody. Jeżeli zrobili to po to, aby było więcej rozgrywki, więcej grania, to moim zdaniem popełnili błąd. Wielu graczy ma problem z kończeniem pojedynczych gier, a co dopiero takich seriali. Epizodowość pasuje do krótkich i łatwych przygodówek, których cały pierwszy sezon zostaje wydany na przestrzeni roku. Raczej wątpię by FF VII wyrobiło się do końca 2020.
Ile te patałachy w służbie Shinry potrzebują czasu na oddanie strzału? Cloud chlasta dwóch, a trzeci patrzy i czeka na swoją kolej.
Dokładnie. W wersji oryginalnej to byłoby zrozumiałe, bo to walka turowa. Ale w tej wersji zmienili system walki, więc wszystko to wygląda nienaturalnie.
Oprócz gameplaya wyciekł również soundtrack oraz cała masa screenshotów, wiele najprawdopodobniej ze wczesnej fazy produkcji, pozbawionych oświetlenia i efektów post-procesowych. W tym screeny Red-XIII, i Clouda w sukience.
Nieźle.
Link do leaka: imgur.com/a/rDXISUM
Każda część będzie po 250zł czy to za całość, a reszta będzie się ściągać z czasem? Ile epizodów?
Life is Strange, Hitman, Little NIghtmare. Epizody tych gier wychodziły w krótkich odstępach czasowych, a Hitman objętością chyba nie różni się jakoś mocno od FF VII :>
Wiedźminowi może naskakać FF7 i reszta :PPP Fajna gra ale wiedzmin to jest POLSKA!!! i niech nam skoczą wszyscy!:PDDD