Half-Life: Alyx | PC
Gdyby VR kosztował ~2500zł to pewnie wiele osób by chętnie pograło, a tak to na yt se obejrzę ;D
Masz ogrom heafsetow za 2500 i to juz takich bez SDE, np HP Reverb, Oculus Quest z kablem
Można chyba założyć, że wydadzą wersję na konsole, nie wymagające siedzenia z nocnikiem na czerepie. Inaczej dużej sprzedaży nie będzie.
Nie czekam na to wcale. Za wiele lat minęło by jarać się tą przestarzałą obecnie marką.
wyszlaby tylko na jedna konsole, bo reszta jest za slaba
Ja myślę o nowej generacji, obecnie idą za rok pod młotek
ci co już zagrali to pieją z zachwytu nawet CDP lekko się przestraszył premiery, może jednak z tego coś wyjdzie.
Masz wątpliwości jako osoba z nazwą gry w nicku ? Poza tym to udowadnoa, źe exy wszelkich platform wymiatają. Ta gra to...ex pecetowy i nie tylko. Coś, czego w glebi duszy żaden konsolowiec nie może przetrawić, że nie zagra.
Jestem takim i jakoś ani nie parzy ani nie ziębi mnie ta gierka. Dziwne.
Jak gra odniesie sukces, to również się pojawi na konsolach Hydro. Half-Life i Orange Box zawitały na telewizorach. Wszystko zależy od sprzedaży, Gaben raczej nie odpuści dodatkowych pieniędzy z rynku konsolowego. Wcale nie będę zdziwiony jak Sony zaciera ręce, bo ma swojego VR i może zyskać niezły tytuł który nie pojawi się u konkurentów.
Uprzedzając - Inaczej jest z HL3, bo nie wiadomo, czy w ogóle wyjdzie, a inaczej z HL Alyx, bo ten ostatni jest oficjalnie zapowiedziany, więc i reakcja graczy jest inna. Szansa dla PS4 jest jednak taka, że te gogle prawdopodobnie ma znacznie więcej graczy niż wszystkich pecetowych, ale .. patrz wyżej :)
Ja poczekam powiedzmy 5 lat nim stanieje VR i sprzęt który uciągnie gry pod niego. Będzie grane... za 5 lat :D
Za 5 lata będzie kolejny vr, ktory będzie hologramem w okularach. Nikt nie będzie się zajmowal przestarzalymi headsetami. Wtedy takiego Indexa kupisz po cenie cardboardów ;)
Mam pytanie: skąd wiecie, że Alyx nie będzie miał polskich napisów ? Nigdzie nie podawano informacji o lokalizacji ? Nie pisze też o tym żaden serwis.
Choćby wg Steam, 10 języków obsługuje, ale już Polskiego nie. Ciekawe..., nawet szkoda myśleć o pre-orderze skoro brak PL.
Do BM już masz spolszczenie, a gra ma kilka dni. Spolszczenie było robione od zera.
Hydro2
Ja grałem w Black Mesa po polsku w wydanie z 2012. Już wtedy było spolszczone, gdy brakowało Xen.
Ale wersja z 2012 była darmowa, gdy jeszcze nie była na Steam od 2015 roku płatna.
Teraz spolczczemie jest na bazie tamtego przerobione od zera. Na jakieś 100 linii dialogowych, jakie minąłem w grze, nie przetlumaczono tylko....Fire in the hole (przy pierwszych spotkania z żołnierzami) :D Chociaż obstawiam, ze to celowe działanie, bo w ani jednym momencie nie widziałem chocby jednego niespolszczonego wyrazu, a juz niedługo dojdę do Xen. Po przejściu napiszę, czy cos jeszcze pominęli, ale nie wydaje mi się :)
Co prawda nie Alyx (ani nie Black Mesa), ale dostępne są mody VR do obu Half Lifów z wykorzystaniem kontrolerów ruchowych. Do dwójki wyszedł jak się okazuje ... 2 dni temu. Są w niej wersje pod różne headsety. Mi pozostaje wybrać Oddysseye, bo nie ma Reverbów na liście.
Wyszedł mod do oryginalnej jedynki, a .... 2 dni temu do dwójki (o czym nie wiedziałem)
https://www.youtube.com/watch?v=l56c0W8STEI - HL 1 w VR
https://www.youtube.com/watch?v=WEd1TaGd-xA - HL 2 w VR
Ale to wygląda cudownie!! Half Life 2 i Portal 2 to gry niemal idealne. To będzie jedna z najlepszych gier tego roku.
Dokładnie. Nawet Cyberpunk i The Last of Us 2 nie mają z nią szans mimo, iż obie będą mega dobre.
Aż tak to nie wiem, ale to może być pierwszy VR tytuł który urwie tyłki. Opinie osób które grały są świetne. Dobrze że Valve wraca do singla bo wychodzi im to fenomenalnie.
Wielu chwaliło VR już przy Doom VFR specjalnej wersji pod gogle wydanej w grudniu 2017 oraz także Re 7.
Choć może okazać się, że Half Life: Alyx pokaże lepiej potencjał VR. To się okaże.
Chyba trochę przesada. Dane w sieci podają około 0,8 miliona sprzedanych htc vive i 1,7 miliona oculusów. Więc 2,5 miliona graczy posiada sprzęt żeby zagrać w Half-Life Alyx. W najlepszym wypadku gra sprzeda się może w okolicach 2 milionów egzemplarzy. Podczas gdy Wiedźmina 3 sprzedano ponad 20 milionów kopii.
A teraz ogranicz to do jednej platformy, a następnie policz skalę sprzedazy x5 lat Alyx, bo tyle czasu minęło od premiery W3. Obstawiam za 5 lat 10 milionów z palcem w lewym oku.
Co nie zmienia że Cyberpunk wyjdzie na wszystkie platformy a Alyx tylko na vr. Ale nie przeczę, może okazać się że to właśnie ta gra sprawi że wreszcie coś ruszy się w kwestii vr i zaczną powstawać większe, wysokobudżetowe produkcje.
Wg pewnego źródła, gra bedzie miała premierę akurat na moje urodziny tj 3.03 <3 Najlepszy prezent, jaki mogło zrobic Valve. Łatwo to źródło namierzyć na Facebooku :D
Wkleję to, co napisalem w innym miejscu:
Nawet jeśli Ci sie to uruchomi, to nie włączysz nawet menu, a jeśli to nawet obejdziesz to już po wzięciu pierwszej broni nawet w nic nie wycelujesz. Co wiecej nie bedziesz w stanie tez otworzyć drzwi, czy wziac naboi z szafki, bo musisz przesunac inne zawadzajace przedmioty wlasną ręką często w taki sposób, że ruch ręki bedzie mus8iał być nietypowy, jak w realbym życiu. To samo z otwarciem dowolnych drzwi. Padem co najwyżej dotkniesz klamki, a jak chcesz ją wcisnąć bez ruchu ręką? Jak chwycisz sie drabinek nad sobą? W VR musisz ruszac rękami w taki sam sposób, jakbys w realu wchodzil po drabinie. Inaczej nie wejdziesz na górę. Jak chcesz tego dokonać padem? Half Life ma ogrom drabin, więc polegniesz na starcie. W Boneworks np raz odpuściłem wchodzenie na dużą ścianę, bo sie zbyt mocno spociłem (że aż wypiłem pół Coli dwulitrowej:E). Co więcej...leżąc w łóżku, a co dopiero, jak bym gram w trybie room scalling, gdzie tylko fizycznym podskoczenieniem i kucnieciem często mogłem iść dalej. Raz dla proby tak zagrałem i by sobie pomóc, stanąłem na krześle, dzięki czemu ulatwiłem sobie zadanie wskoczenia bardzo wysoko. W grze trzeba bylo wcześniej znaleźć łom, by sie dostac wyżej, ale, że przy pewnym androidzie łom mi 'w nim' utknął i bylo to dosyć daleko, to nie chcąc się wracac taki kawal się wkur.iłem i stanąłem na krzeslo. Problem z głowy:POczywiście bałem się, ze sie wy.ebię. Dlatego co jakis czas wlaczalem podgląd realnego świata:PPotem wspiąłem się na półkę wyżej, przeszedlem analogiem na lewym kontrolerze do przodu, po czym ostrożnie zszedłem z krzesła. Mimo iż dziewczyna mnie asekurowała, to stwierdziłem, ze fajna zabawa, ale nigdy więcej room scale only. Poza tym udalo sie to tylko dlatego, że jestem wysoki:ENormalnie musialbym wracać po łom:ETylko wygodnie w fotelu/w łóżku. Oczywiście kilka na tysiąc przykładów, ale mam nadzieję, ze chociaż każdy, kto przeczyta ten komentarz, na dobre odpuści pomysłu przeniesienia gry do 2D ;)
uwielbiam to, ze ocena gry zostala zanizona tylko dlatego, ze jest gra vr
A czego Ty sie spodziewałeś? Ludzie nie dopuszczaja mysli, ze następca technologiczny Crysisa 1 moze być nieosiagalny dla większości, bo jest na urzadzenia, ktorych prawie nikt nie ma, więc minusują. Z Crysisem 1 było to samo, a to dlatego, że dopiero teraz powstaja ladniejsze gry. Nigdy tego nie zapomnę. Do tej pory Crysis 1 jest zaledwie jedna z pięciu gier, która ma u mnie 10/10. HL: Alyx na 90% spotka ten sam los. :)
Hydro2 na swoim profilu dałeś 10/10 grze CoD: Infinite Warfare, także raczej nie możemy uważać Cię za autorytet w kwestii oceny gier ;)
To było pół roku przed premierą, a oceny nie da się zmienić, a poza tym oceniałem tylko singla i tylko na podstawie materiałów wtedy dostępnych ;) Zresztą singiel był akurat udany. Może nie na 10, ale na 8-9 na pewno.
https://www.youtube.com/watch?v=30v1UWkMBlU
czy ja dobrze widzę, że w tej grze nie chodzi się normalnie tylko skacze jak w grze turowej?
ok, da się to zmienić. Dzięki bogu bo jest to rozwiązanie tragiczne
Jak tak na to patrzę, to marzy mi się aby Valve po sukcesie wersji VR przygotowało tradycyjną wersję tego samego tytułu. Grałbym i grałbym.
Serio? Bo w mojej ocenie ten materiał pokazuje ładną ale średnią grę. Czym innym jest ustawione wymiatanie w tej grze jak np. w tym materiale - https://www.youtube.com/watch?v=30v1UWkMBlU
a czym innym normalna gra. A normalna gra zapowiada się strzelaniem zza osłony.
Masz co najmniej 5 sposobów poruszania się. Na filmiku masz teleport, dla mniej odpornych na VR graczy. Oprócz tego będziesz mógł wybrać room scale, tradycyjne poruszanie się analogiem, system mieszany (teleport plus analog plus room scale) i jeszcze dodatkowo dwa tempa chodzenia. Oprócz tego będziesz mógł wybrać smooth around turning, czyli płynne obracanie się analogiem (czego nie polecam nawet tak wytrzymałym typom, jak ja), skokowe obroty (najlepsza opcja, najlepiej ustawić 15 stopni), oraz obroty włąsną głową. Oj będzie granie :D Jeszcze tylko 21 dni :D Normalnie bym powiedział, że szkoda, że nie jutro (jako idealny prezent na urodziny), ale headset jeszcze nie wrócił z gwarancji, więc dobrze, że pod koniec marca :P
Tu masz 3 nowe filmiki. Niech oni mi już oddają headset !!
https://www.youtube.com/watch?v=LTLotwKpLgk
https://www.youtube.com/watch?v=nFjtVmka54E
https://www.youtube.com/watch?v=Qspam8ftpIc
:D
A co do Twojego pytania o systemie poruszania się w VR. Samo otwieranie drzwi, wyciąganie czegoś z półek, wspinanie się po drabinie, przeładowywanie broni - każdą z tych czynności robimy całym swoim fizycznym ciałem. Broń przeładowujemy dwoma rękami, odbezpieczając magazynek, jego zmianą, oraz samym przeładowaniem. To nie jest press R to reloaded. To samo, jak wchodzimy po drabinie. W samym Boneworks wejście na niektóre drabiny skutkowało tym, że musiałem pójść do kuchni i się napić wody/coli/piwa, bo zmachałem się bardziej niż jakbym biegał na kilometr. :P VR to zupełnie inne granie. To nie tylko obraz, ale samo uczestniczenie w grze, stanie się jej bohaterem (tu bohaterką). Nie ma fizycznych szans, na tradycyjną wersję, bo wtedy to byłaby gra niczym nie różnica się od innych.
No jest klimat i to mi się podoba, oraz poboczna historia jak w dwóch dodatkach do pierwszego Half-Life. Naprawdę grałbym w tradycyjnej formie. Natomiast jeśli chodzi o teleport, to nie wiem czy jest on dla mnie odpornych graczy. Szczerze to po pewnym czasie zaczęło robić mi się niedobrze, dopiero jak Alyx zaczęła płynnie się poruszać to ten efekt minął.
EEE - grałeś ?
Hydro no jak grałem. Piszę o tym filmie, że na rzyga mnie brało kiedy Alyx się teleportowała i nie wiem czemu. Jak płynnie się poruszała wszystko grało. Może za bardzo się wkręciłem w ten swój ekranik 15".
Na VR miał byś odwrotne uczucie. Ja to co innego, ale nawet ja muszę grać na skokowych obrotach, choć płynnym ruchu analogiem. Obawiam się, że teleport byłby dla Ciebie lepszy, bo w VR miał byś inną intensywność. Na pewno nie mógłbyś grać tak, jak ja, czyli na siedząco w łóżku ruszając się o przodu jak na padzie/klawiaturze (nawet ze skokowym obrotem na boki), bo by błędnik Ci zwariował. U Ciebie widzę w sumie jako najlepszy cykl mieszany.
Jeżeli naprawdę będzie tyle sposobów poruszania się to co za problem będzie zrobić wersję bez VR, może nawet jest już gotowa tylko trochę sobie poczeka na premierę, nie wiem czy Gabowi zależy na kasie ale jeżeli gra będzie dobra to standardowa wersja sprzedałaby się w kilku milionach egzemplarzy na standardowego PC-ta.
Przecież przed chwila napisalem, dlaczego. Lol. Przeczytaj jeszcze raz post 16.2 oraz mój ponizej, który az powieliłem, byś zrozumiał, dlaczego bie ma wersji 2D.
Chciałbym widzieć minę
Na szczęście mi to nie grozi :)
Powtórze to po raz 5854688
Nawet jeśli sie to uruchomi, to nie włączysz nawet menu, a jeśli to nawet obejdziesz to już po wzięciu pierwszej broni nawet w nic nie wycelujesz. Co wiecej nie bedziesz w stanie tez otworzyć drzwi, czy wziac naboi z szafki, bo musisz przesunac inne zawadzajace przedmioty wlasną ręką często w taki sposób, że ruch ręki bedzie musiał być nietypowy, jak w real bym życiu. To samo z otwarciem dowolnych drzwi. Padem co najwyżej dotkniesz klamki, a jak chcesz ją wcisnąć bez ruchu ręką? Jak chwycisz sie drabinek nad sobą? W VR musisz ruszac rękami w taki sam sposób, jakbys w realu wchodzil po drabinie. Inaczej nie wejdziesz na górę. Jak chcesz tego dokonać padem? Half Life ma ogrom drabin, więc polegniesz na starcie. W Boneworks np raz odpuściłem wchodzenie na dużą ścianę, bo sie zbyt mocno spociłem (że aż wypiłem pół Coli dwulitrowej:E). Co więcej...leżąc w łóżku, a co dopiero, jak bym gram w trybie room scalling, gdzie tylko fizycznym podskoczenieniem i kucnieciem często mogłem iść dalej. Raz dla proby tak zagrałem i by sobie pomóc, stanąłem na krześle, dzięki czemu ulatwiłem sobie zadanie wskoczenia bardzo wysoko. W grze trzeba bylo wcześniej znaleźć łom, by sie dostac wyżej, ale, że przy pewnym androidzie łom mi 'w nim' utknął i bylo to dosyć daleko, to nie chcąc się wracac taki kawal się wkur.iłem i stanąłem na krzeslo. Problem z głowy:P Oczywiście bałem się, ze sie wy.ebię. Dlatego co jakis czas wlaczalem podgląd realnego świata:P Potem wspiąłem się na półkę wyżej, przeszedlem analogiem na lewym kontrolerze do przodu, po czym ostrożnie zszedłem z krzesła. Mimo iż dziewczyna mnie asekurowała, to stwierdziłem, ze fajna zabawa, ale nigdy więcej room scale only. Poza tym udalo sie to tylko dlatego, że jestem wysoki:E Normalnie musialbym wracać po łom :E Tylko wygodnie w fotelu/w łóżku. Oczywiście kilka na tysiąc przykładów, ale mam nadzieję, ze chociaż każdy, kto przeczyta ten komentarz, na dobre odpuści pomysłu przeniesienia gry do 2D ;)
To o czym piszesz bardzo prosto rozwiązać, ten kto grał w gry z serii Penumbra wie co mam na myśli.
Wolfdale gdybys obejrzal wywiad z devami z Valve na temat Hl Alyx to bys wiedzial, ze kategorycznie stwierdzili, ze nie bedzie wersji bez VR. Ta gra byla od podstaw projektowana i tworzona pod VR.
https://www.youtube.com/watch?v=cRVXhA0-TI4 - obejrzyj i posluchaj co mowia tworcy.
Jak masz tryb teleportacji to nie musisz się chwytać drabinki, żeby wyjść na górę. Ale oczywiście popieram... Nie widzę sensu przenoszenia tej gry na 2D, po taki zabiegu straciłaby cały potencjał jaki w niej drzemię.
Pozdro :)
Powiem tak: Po obejrzeniu wszystkich czterech gameplayów stwierdzam, że to nie będzie tylko gra. To będzie nowa generacja rozrywki gejmingowej. Mam nadzieję, że uda mi się nagrać jakiś dobry gameplay(e) na premierę, by to udowodnić. :)
To może być GOTY z którym będzie walczył już chyba tylko Cyberpunk od Redów bo The Last of Us 2 nie ma szans w po tym co można było zobaczyć po ostatnim trailerze.
nie, hl alyx pelnoprawna gra, ktora moze okazac sie soft-rebootem serii
Mam nadzieję, że po obejrzeniu tego raz na zawsze skończą się pytania, dlaczego Alyx jest tylko na VR :)
Tak mnie nakręciły te nagrania, że pobieram właśnie Half-Life 2. Niestety tylko tym muszę się zadowolić i zatopić się ponownie w klimacie tego co czeka FałErowców.
Pamiętaj o cinematic mod (czy jakoś tak) :) Mnie bardziej ciekawi, o której godzinie gra będzie odblokowana. Liczę po cichu, ze będzie to w niedziele o północy. Jeśli w połowie dnia - będę zmuszony wziąć wolne w pracy, a tego bardzo nie chcę. Godzina po premierze i będzie po ptokach jeśli chodzi o mój plan.
Dasz mi źródło ?
Na ign jest polska recka z czterech godzin gry. Jest lepiej niz najlepiej :P
https://pl.ign.com/half-life-alyx/29942/news/half-life-alyx-ogralismy-pierwsze-4-godziny-ign-first
widziałem już też inne opisy same 10/10 polecą pewnie to będzie jednak GOTY tego roku. Alyx na 16-18 godzin w najlepszym wydaniu VR jakie było kiedykolwiek dostępne brzmi tak nierealnie że aż nie chce wierzyć.
6 days left :)
Jaką średnią na MC albo Opencritic obstawiacie dla Half Life Alyx?
Po tym co widziałem stawiam na 94.
Jeszcze jeden dzień i wyjdzie kolejny HL. Jaram się mimo że nie zagram przez kilka lat. HL2 to najlepszy FPS w historii dla mnie. Tylko Titanfall 2 zbliżył się do poziomu tego fenomenu.
Mw taką, jaką podałeś :)
Mw?
Tak oto mamy pierwszą recenzję HL: Alyx. Jest to 9/10 :)
Brytyjski miesięcznik Edge wystawił pierwszą ocenę Half-Life: Alyx. Gra otrzymała od recenzenta 9 na 10 oczek.
Już pojutrze na rynku PC zadebiutuje poboczna odsłona kultowej serii Valve - Half-Life: Alyx. Deweloperzy stworzyli ową produkcję z myślą o graczach posiadających zestaw wirtualnej rzeczywistości. W sieci pojawiła się już pierwsza recenzja gry studia Valve - szanowany, brytyjski miesięcznik Edge wystawił Half-Life: Alyx notę 9/10.
W chwili obecnej nie znamy szczegółów recenzji. Możemy jednak sądzić, że nowa gra amerykańskiego studia spełni wymagania graczy z zestawami VR.
By PPE
Jeszcze jakieś pytania ?
Wrzuć na luz Hydro, 3/4 postów w tym wątku są Twojego autorstwa, dorosły chłop a zachowuje się jak dziecko, pierwszy raz będziesz grał w grę która Cię interesuje?
A co innego ma mnie cieszyć w dzisiejszych czasach ? Koronawirus czy pop....i ludzie, którzy przez pandemię zbzikowali do reszty ? To prawdopodobnie ostatnia rozrywkowa (słowo klucz) rzecz w moim życiu, jaka mnie jeszcze będzie w stanie ucieszyć, no chyba, że przed rokiem 2026 wygram w lotto. Poza tym ja się cieszę tak w temacie z Alyx, a ktoś inny w innym. Jeszcze ktoś inny z powodu, ze do niego przyjeżdża kochanka, a jeszcze ktoś inny, że się hajta (chociaż w obecnych czasach pewnie za rok), czy urodzi mu się dzieciak. odrobinkę. W innym temacie nie zobaczysz już mojej mikropodjarki. Zapewniam. Więc sam zluzuj odrobinę :)
ty tylko w forsie widzisz sens życia, non stop bredzisz o tym totolotku. nie czytasz dokładnie jak widać postów ALEX'a
piszesz o rozrywce, masz kompa za pare tysięcy... jaką gre ukończyłeś w tym roku ? szczerze
Podobno 6
rzuciłeś się na eternal oczywiście bez zaliczenia doom 4 ...
trzeba było brać ze steam i po godzinie niezadowolenia zwrócić gre, albo przetestować 'klasycznie'
a w RDR2 jak ci idzie? taki był hype :)
93/100 MC. Miazga. Nareszcie nowy Half-Life!!
Niestety po 40 minutach natknąłem się na solidne błędy.
Nie widziałem napisów, mimo prób ustawiania tego różnie w opcjach.
W pewnym momencie gry zostałem kilkukrotnie wyrzucony poza mapę przelatując przez wszystkie ściany, przez co nie mogę kontynuować, bo za każdym razem jest to samo. Mój brat, który zaczął grać pomnie utknął tak samo.
Czekam na patch Gejben.
Faktycznie jest kilka błędów jak to często na początku bywa. Patch powinien je wyeliminować. Ja np nie rozwalam desek przybitych na otworach drzwiowych tylko robię krok do przodu (fizycznie swoimi nogami) i jestem w drugim pomieszczeniu. Co do napisów to ktoś coś zknocił z plikami, bo wystarczy zmienić język steam na angielski i już są napisy. Patch to powinien naprawić. Za to sama gra wymiata!!!
Jakby ktoś chciał zobaczyć moje pierwsze wrażenia z gry to zapraszam :) https://www.youtube.com/watch?v=pwyFutXlAVU
Nie skończyłeś jeszcze gry ale już 9 wystawiłeś? Jestem ciekawy ilu recenzentów robi tak jak np. ty...
Moze troche samokrytyki?
Co chwila widze jak w jakis watkach oceniasz gry bez ich skonczenia, a nawet zagrania wiec tego typu czepianie proponuje zaczac od siebie.
Po ograniu ok 5h powiem tak - 9.5/10. Sama w sobie gra ma tylko dwie wady: gracz nie widzi napisów eng mimo ich włączenia w opcjach i nie można ustawić poziomu podłogi z pozycji gry. Musiałem to robić w panelu WMR, co skutkowało jednorazowym wyjściem z gry. Nagrałem wczoraj jeszcze gameplay jsk gram na lezaco. Z racji, że pod koniec (ok 4 rano) już byłem półtomny (wcześniej spałem ok 5h) zanim go wrzucę, to sprawdzę po pracy, czy sie nadaje na wrzucenie. :P Im była późniejsza godzina, tym mniej wyraźniej i ciszej gadałem :P
A na czym kolega ogrywa? Gra na Index to jest po prostu mistrzostwo świata :3
Pooglądałem trochę gameplayu osób, które nie wymiatają w rozgrywce (czyli grają nie jak opłacona osoba w zajawkach tylko jak pewnie grałbym ja) i grze IMO brakuje dynamizmu. Takie dreptanie i kręcenie się po lokacjach..
Mozesz ustawić poziom dynamizmu. Domyślnie i dynamizm i prędkość chodzenia jest na medium i ze względu na błędnik ludzie tego nie zmieniają.
Właśnie próbuję sobie wyobrazić cały rozdział Surface Tension z Black Mesy choćby na łatwym poziomie trudności z tym całym VR, gdzie wszystko wygląda jak w jakimś zwolnionym tempie i ogarnia mnie śmiech.
Dwie rady:
1. Przed zagraniem w HL Alyx warto zagrać w HL2 i oba dodatki. Ze względów fabularnych znajomość Episode Two jest bardzo ważna. Niby HL Alyx to prequel, ale jednak zrozumienie wszystkiego co tam się dzieje wymaga wiedzy z drugiego epizodu.
2. Po ukończeniu HL Alyx obejrzyjcie napisy końcowe, bo po nich jest jeszcze jedna ważna scena.
Edit - coś nie działa, nie wiem czemu. Jutro wrzucę
Nie oczekiwałem wiele a i tak dostałem bardzo dużo. Moja pierwsza dycha jak na razie z nowszych tytułów. https://www.youtube.com/watch?v=dnlFJM8PTHA
Jak ktoś ma w miarę duży pokój i to najlepiej wykorzystać pełną moc VR i się po prostu poruszać płynnie a nie skokowo tak samo się obracać a nie skokowo, można sobie zaznaczyć grubą taśmą na podłodze miejsce graniczne aby wyczuć stopami gdzie jest koniec albo położyć dywan tak aby czuć różnice wysokości i zaznaczony obszar (najfajniej się gra w granicach pomieszczenia 4x4m i większym, ale na mniejszym też się da oczywiście), koniecznie zamontować uchwyty na kabel najlepiej samo ściągające + dobry tip to też włączyć sobie wentylator na podłodze aby ustalić sobie w głowie pewien kierunek np. oznaczenie umownej północy. Po tych zabiegach można okularów w ogóle nie zdejmować. Hydro powinieneś jakiś temat VR założyć + opisywać gry / zresztą też czasem mogę coś tam napisać. Fajnie jakby większość osób spróbowała samemu.
Poza tym jak się skończy ten cały koszmar z koronawirusem to w większości miast można VR sobie wynająć cena to coś z 100-200 PLN / doba i sprawdzić czy się podoba. Jak będę miał w domu wszystkie headsety to też mogę napisać który jest najfajniejszy moim zdaniem. Na ten moment to mogę tylko o oculusach się wypowiedzieć RS i queście.
Cos sciemniasz, ze masz VR. Po co jakies tasmy, dywany. Ustawiasz sobie Oculus /Gurdiana lub SteamVR/Chaperone. Jak podchodzisz za blisko to przeciez w okularach ci sie zaswieca sciana wirtualna i wiesz, ze podchodzisz do granicy. Po cholere jakies tasmy, wyczuwanie nogami. Ten wentylator to juz wogole poplynoles. To jest dla ludzi co maja mega chorobe lokomocyjna. Udowodniono, ze jak czuc przeplyw powietrza na twarzy to mozg interpretuje to jako ruch i choroba lokomocyjna sie slabiej albo wcale nie pojawia. W takim przypadku to lepiej, zeby uzywali teleport. Przynajmniej na poczatku. Organizm szybko lapie i wyrabiasz tzw. nogi VR i potem mozesz baczki krecic, na padzie grac godzinami i zadnych skutkow ubocznych nie czuc.
https://www.youtube.com/watch?v=5o_ZkZNcwsY
https://www.youtube.com/watch?v=jxxqi7AdoeQ
Bardzo dobry pomysł z tym dywanem, też o tym myślałem ostatnio. Niby jest system Guardian ale juz nie raz w ścianę przywaliłem przy szybkich akcjach. Aa na dywaniku jednak jakaś kontrola jest
maciell - oczywiście że jest ale co z tego jak się zagapisz i grasz dynamicznie, to że jeszcze nie wywaliłeś się ani razu to chyba cud jakiś ;) to wszystko co napisałem wynika z doświadczenia i przypadku. Kiedyś jak grałem nastąpiłem na klocek lego córki i od razu to poczułem / każdy kto wdepnie w klocka ten wie jakie to uczucie :). Wtedy pomyślałem żeby ogrodzić strefę do pełnego ruchu (mimo ze mój pokój do VR jest w sumie całkiem niezły 6x6 metra) i uwaga tutaj najlepiej się sprawdza jak czujesz różnice wysokości na tyle niską aby nie połamać sobie kręgosłupa stąpając czyli 0.5-1cm max. zrobiłem wiec sobie taką matę z pianki grubej do grania ale dywan też się nada spokojnie. Jeśli chodzi o szybkie granie to największy problem dla mnie to poczucie braku punktu odniesienia gra vs. realny świat. Grając latem miałem nawiew z klimatyzacji i wtedy dokładnie jakby w głowie miał gdzie jest ten punkt odniesienia / ale możliwe że masz racje i ten przepływ może łagodzić chorobę lokomocyjną bo z tym punktem odniesienia gra się znakomicie. Oczywiście mówię tutaj o graniu na stojąc. Poza tym nie tylko chodzi o przywalenie w ścianę walnięcie kiedy kucasz i się przechylasz :). Jeśli chodzi o odciągi to firma system zarządzania kablami Kiwi Vr silence b. dobrze układa cały kabel pod sufitem bo ma odciągi. Jak będę miał już indexy to na bazie ich wszystko napiszę w jakimś temacie oddzielnie, jak się komuś przyda to okey.
Hydro2 - temat można założyć mimo że będzie zapewne b. niszowy to jednak może przekona kogoś do spróbowania bo to zupełnie inne doznanie, poza tym można wrzucać gry i odnośnik do nich to ludzie przestaną mówić że jest tylko Alyx i nic więcej. Takie gry jak Lone Echo też są grami wysoko budżetowymi, poza tym tutaj chodzi o te uczycie bycia tam i poczucie przestrzeni ale to sam wiesz najlepiej jak ktoś tego nie doświadczył to tak jak rozmowa ze ślepym o kolorach.
https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=15135138 ten temat w sumie można uznać za główny o VR na Golu. :)
VR i tak skończy jak 3D. Mimo wszystko szkoda. Widać to choćby po ilości ocen graczy. Na Metacritic zaledwie 730... Gdyby te okulary kosztowały max. 700-1000zł to może byłoby lepiej a tak? Kiepsko to widzę.
Nie opowiadaj glupot. Naprawe ludzie wyjdzcie z pod kamieni.
Obejrzyj sobie ostatni wywiad z Gabenem na IGN. On powiedzial, ze nie spodziewa sie rekordowej sprzedazy, ze wzgledu na ilosc headsetow. Nie porownuj gry VR do gry nalesnikowej.
Od roku 2012 to słyszę. Coś dlugo kończy. Po tym, co pokazuje HL:A śmiem wątpić :)
Oby, bo nie uśmiecha mi się kupować tego gówna tylko po to żeby pograć w gierki. A jak zaczną wypuszczać tylko pod VR to jako, można powiedzieć nałogowy gracz będę poniekąd zmuszony wydać kasę na to radło.
Ja po prostu zrezygnuje z nowych gier. Chyba ze stworza prawdziwe VR, z ruchem, gdzie bieg to moj bieg, skoki to moje skakanie, z dotykiem, zapachem, itd moze nawet jakims niewielkim bolem. Takie vr jak obecne jest beznadziejne. Ale czegos takiego co opisuje raczej nie doczekam sie za mojego zycia w cenie dla przecietnego Polaka.
VR i tak skończy jak 3D
Zapewne...
Dlatego jakość sprzętu rośnie, a baza użytkowników i gier powiększa się.
Widać to choćby po ilości ocen graczy. Na Metacritic zaledwie 730... Gdyby te okulary kosztowały max. 700-1000zł to może byłoby lepiej a tak?
Ah jakby konsole najnowszej generacji kosztowały 500 zł, a telewizory 4k 70+ cali np 600 zł.
VR wysokiej klasy to obecnie "luksus" tak samo jak porządny komputer.
I tak btw masz PSVR które obecnie kosztuje blisko 900 zł z paczką gier czyli spełnia Twoje warunki.
Z tego co czytam to była jakaś ciekawostka pod jedną grę... Zresztą wątpię czy wszelkie komisje które "chronią" moralność graczy zgodziłyby się na urządzenie, które wyemituje zapach flaków, zgnilizny i palącego się mięsa na dajmy na to polu bitwy w jakimś hack n slashu...
A z ruchem co? Wymyślono coś na zasadzie jakiejś bieżni, żeby sprint w grze gracz odczuł we własnych nogach?
Tak, ale możesz ją wykorzystać do gier, wolnych, szybkich i simraców. Niestety cena to 22 tysie. W zestawie dostajesz specjalne buty, ale imersja gniecie suty :D W roku 2016 miałem okazję testować protoptyp takiego urządzenia, ale niestety tylko w jednej grze i na moment.
No właśnie, więc to wszystko jest perspektywa czasowa podobna do wycieczek na Marsa zanim taki sprzęt będzie można kupić za jakieś 2k zł plus będzie można w tym pograć we wszystko. A i tak zaczną się pewnie jakieś problemy prawne, że to jeszcze bardziej wypacza psychikę itd itp.
Ja zostaję przy klasyce, po 3-4 piwkach mam VR za 15 zł a nie za 5k.
Witam.
Gram na starym Oculus Rift CV1 i powiem szczerze, że gra jest przepiękna. Jak dla mnie absolutna rewelacja. "Filing" strzelania jest świetny. Nie ma aktualnie na VR lepszej jakościowo produkcji. Polecam!
Moje podejście do tego tytułu (z czasem dorzucam też własne napisy) możecie zobaczyć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=3xdQdgJEo3k
Ty za to za swój super model dałeś 430 zł więc pewnie kupiłeś kawałek plastiku ulepionego z tektury
I kto by pomyślał, że wyjdzie nowy HL?
Na życzenie wstawię drugi gameplay z dalszej części gry :)
Ta gra przypisuje się do konta i nieda się normalnie kupić na własność więc dlamnie to gówno.
Fortnite w które nie grałem dałem 0.0, więc Alyx, w którą też nie grałem dam tyle samo
Przez takich jak ty gaming upada i tylko takie gry jak Alyx mogą go jeszcze ocalić. No chyba, że cyowałeś kogoś innego, to mam na myśli właśnie jego :)
Ponieważ w innych miejscach (chociaż tutaj pewnie też) w większości popukają się wszyscy w głowę, a tu pewnie znajdę zrozumienie garstki wariatów - spieszę podzielić się radością!
właśnie dostałem info o dostępnej wysyłce, opłaciłem, ściągnąłem i zainstalowałem już HL:Alyx no i siedzę w oknie wypatrując kuriera ;-)
ps. byłem w grupie z terminem wysyłki 2-4 tygodnie
nie no jaja jakieś ;( nie żebym się nie cieszył twoim szczęściem, ale to jest ... coś nie tak, nie dość że nie odpisują i ignorują to tobie wysłali produkt z zamówienia z 9 marca ;( a mi nie zamówionego wcześniej, pewnie im się coś w systemie popsuło ale czemu padło na mnie ?!: ( Miłej gry jakby coś potem założę temat o fajnych grach i programach aby grać w gry ekskluzywne z oculusa.
Ludzie, którzy nie mieli na glowie VR a komentują na podstawie youtube, gdzie ktos gra w HL:A czy The walking dead S&S są jak ślepi rozmawiający o kolorach.
Dodam tylko, że początkowo byłem sceptycznie nastawiony do VR, też myślałem - będzie jak z 3D.
Wystarczyło 15 min na Rift S i jestem kupiony.
I nie rozumiem ciągłego pisania o 5k PLN za headseta + kolejne 5k za kompa, to juz dawno nie aktualne.
Rift S to 2,3k a komp z GF 1070 wystarcza. Taki zestaw miażdży każda grę na PC czy konsole imersją.
Ta agresja i wystawianie grze ocen 0 bo nie możesz pograć to chore podejście.
Oczywiście jest to głupota pieprzyć a nigdy na głowie nie mieć ale akurat w moim przypadku i kilku znajomych zresztą też miałem okazję bawić się oculusem przez jakieś ponad 2 tygodnie no i sorry ale nie wiem ile bym musiał siedzieć z tym na łbie aby się do tego wynalazku przyzwyczaić dla mnie takie granie to masakra to było jakoś ponad 3 lata temu gry co testowałem to też jakieś padaki były chyba za stary już jestem na to nie wiem jeszcze jak sobie przypomnę jakie były jaja aby to potem sprzedać we w miarę rozsądnej cenie to mnie czyści
No wreszcie po tylu latach jest kolejny Half-Life, już człowieka mógł szlak trafić, tyle czekania xD. Gra oczywiście jest bardzo dobra, ale niestety brakuje w niej polskich napisów (jak na dzień dzisiejszy). W grze nie ma dużo dialogów, więc tłumaczenie chyba nie było by zbyt pracochłonne czy kosztowne. Chyba największą wadą tej gry jest to, że jest trochę za krótka, można ją przejść w 10 godzin, ale dobrze że wreszcie jest i te 10, a może i 15 godz. (jak na gogle VR to długo)
Js mam na liczniku 11, a nie jestem nawet w połowie ;) 20 h to min, w jakie przejde grę. Obstawiam nawet 23-4
Ponoć w grę już się da grać bez googli
Tylko kwestia czasu aż wydadzą patcha
Index mimo że wygląda fantastycznie (zwłaszcza te kontrolery) jest jednak za drogi jak na mój budżet, więc kupiłem sobie rifta. Od premiery pierwszego Vive miałem wielką chrapkę na VR, ale do tej pory brakowało mi jakiegoś zapalnika, tej jednej dużej i naprawdę dobrej gry, teraz tylko mieć nadzieję, że będzie takich powstawać więcej.
spioszeq - jak ma sie pisac takie komantarze to juz lepiej isc kupe zrobic.
a co do Rifta to sie zgodze, zwlaszcza ze ceny teraz bardziej przystepne, 450 euro to cena konsoli a wrazenia zupelnie nowe
W końcu jest - pierwszy poprawnie działający mod non-VR. Gracie klasycznie na klawiaturze i myszce BEZ VR:
Tutaj pobieracie:
http://www.mediafire.com/file/mc8x5scqora8uvk/hlvr-fakevr-bin.rar/file
hahah no proszę cie, już wole nie gracnigdy niż grac z takim modem, czekam na lepsze rozwiązania.
zgaduje,ze mod ledwo dziala i aby przejsc gre nalezy dosyc czesto noclipa
https://www.youtube.com/watch?v=AznXghYmi5w&feature=youtu.be na życzenie wstawiam filmik, jaki nagrałem kilka dni temu, a nie wiedziałem nawet, że się nagrał. Chcę na nim udowodnić, że nie trzeba biegać jak poj.. o 1 w nocy, tylko można sobie grać leżąc wygodnie w łóżku, jak na konsoli ;)
Przejscie zajeło mi 19 godzin. Pewnie mozna to przebiec dwa razy szybciej ale nie warto sie spieszyc. Niesamowity klimat, grafika, dzwieki, muzyka i interakcja z otoczeniem powoduja ze mozna zatrzymac sie w jednym miejscu na dlugo po skończonej strzelaninie czy rozwiazanej zagadce.
Podnosilem, rzucałem z góry, tłuklem butelki i ogladalem z bliska prawie wszystko. Najwieksze wrazenie robily headcraby i niektore zwłoki. Probowalem też złapać żywego headcraba, karmiłem barnacle wszystkim co sie tylko dało w tym rownież rzucałem jednemu butelki wódki probujac go upić. Po wyjsciu na powierzchnie kontemplowalem otoczenie a pod koniec to juz wogole opadla mi szczęka.
Z minusów tylko niezbyt dobrze zrobione swobodne chodzenie, zwlaszcza nienaturalne wchodzenie na cos albo koncówka wpinania po drabinie (teleporty to w niektórych momentach bardzo dobra alternatywa) i mało immersyjny chociaż wygodny wybór broni (pod tym wzgledem dużo lepiej jest to zrobione w Walking Dead) ogólnie jednak jest to świetna gra.
Ja mam 12h i kończę 5 chapter, więc mw tyle mi tez to zajmie :)
Czyli jednak jest! 94/100 na Metacritic. Czyli moja predykcja się sprawdziła.
Co sądzicie o kulach ? Chodzi mi o ich pomysłowość, ale czy Wam się podobają, co sądzicie o ich wizualnym aspekcie, ale czy Was nie frustrują po pewnym czasie powtarzalnością, albo trudnością ? Mi kompletnie nie, ale przyznam, że im bardziej skomplikowane kule, tym bardziej ... ręce bolą od operowania nimi.
No fajnie to wygląda, ale ja osobiście poczekam. Najpierw kupię nowego kompa (plan na 2022 rok), a jeśli VR będzie do 1000zł to zakupię wraz z grą.
https://www.youtube.com/watch?v=5tqPi-a3gIU&feature=youtu.be
Mój ostatni filmik z Half Life Alyx. Tym razem chcę na nim pokazać, jak grać na headsecie WMR (u mnie to Reverb) w środku nocy leżąc wygodnie w łóżku w momencie, kiedy nie jesteśmy sami w domu i (np) dziewczynę denerwuje światło wymagane do kamerek headsetu WMR. Jest to także imo mój najlepszy z dotychczasowych filmików i najbardziej dokładny filmik pokazujący to, jak ja na prawdę gram na co dzień w VR :) Zapraszam :)
Coś sie chyba tnie ci gierka, ciągle jakieś skoki/zacinki przy rozglądaniu ;) Przypomina mi to stare Might&Magic, tylko wtedy były ograniczenia fps ;)
Tylko podczas nagrywania filmiku. Tak to jest normalnie 90 klatek :)
Hydro patrząc na ten gameplay wydaje się to być mega toporne wszystko chyba, że leżysz i w takiej pozycji to tak wygląda. Fajnie jakby technologia bardziej była zminimalizowana i bardziej bezprzewodowa.
Wyglądac tak będzie, ale inaczej nie mam jak tego pokazać. W VR na szczęście jest to dynamiczniejsze :) A na kable jak widziałeś mam haki :)
Hydro coraz częściej w łóżku z Alyx, wiedziałem że do tego dojdzie. Podziwiam że Twoja luba to toleruje.
Nie widzi :p
Z dedykacją dla wszystkich hejterów VR i HL:Alyx - koleś ma poczucie humoru i chce mu się, a nie tylko marudzi :)
https://www.youtube.com/watch?v=dxEBYZ4xvnI
z pozdrowieniami dla wszystkich miłośników hibernacji ... tfu! ... VRyzacji na całym świecie ;-)
Właśnie ukończyłem. Muszę powiedzieć że to najlepsza gra w jaką grałem. I nie płaczcie że sprzęt drogi. Ja kupiłem dwa miesiące temu używany Oculus Rift CV1 za 700 zł. I mam grafikę gtx1070 która nie jest już jakimś topowym modelem a gra działała świetnie na high.
Dla mnie to tez chyba najlepsza gra, w jaką grałem i tak mówi mnostwo osób, zwlaszcza roczniki 80+ -
A roczniki 80- co mowią? Za ich czasów pewnie były lepsze gry. Wtedy to były czasy.
Nie wiem. Gram od 8 roku życia, czyli od roku 1988, kiedy to dostalem C64 na gwiazdkę. Wtedy nikt tego nie miał. Najszybciej na osiedlu ktoś miał c64 w 1992. Pamiętam, jakby to bylo wczoraj.
To jest przyszłość grania jakby wychodziło więcej gier / a pewnie będzie nie widzę sensu kupowania niczego innego niż gry VR. Jak ktoś zaczyna teraz przygodę z VR to ma z 30-40 tytułów do ogrania + z 200 indyków czyli na rok co najmniej, świetlana przyszłość przed VR. Tak naprawdę to nie dzięki Alyx i Valve co Oculus i Facebookowi jak ktoś nie wiedział to najlepsze studia obecnie tworzą gry na VR m.in. Respawn Eternament czy Insomniac Games.
W grę nie grałem ale widziałem kilka filmików i sprawiedliwie gra powinna dostać GOTY czegoś takiego jeszcze nie było i niesamowite ile w tym tytule jest możliwości i mówię to jako osoba którą VR nie interesuje ale trzeźwym okiem trzeba docenić, że to nowa rewolucja gier.
VR ma ogromne zalety ale i wiele ograniczeń oraz niedogodności, gra się topornie, możesz zaplątać się i przewrócić, uderzyć w ścianę lub rozbić coś w pokoju, xD można dostać mdłości i dlatego poruszasz się w grze skokowo, poci ci się czoło pod goglami i czujesz że masz coś na głowie założone, coś ciąży ci na niej, poza tym taka forma gry ma zalety tylko do jednego typu gier - do gier FPP, natomiast do gier strategicznych, platformówek, RPG z widokiem izometrycznym, i różnych innych gier nie ma sensu używać gogli VR. na pewno trzeba jeszcze dużo pracy nad VR, ale coś co jest nowe nas zachwyca, czy to będzie przyszłość grania?, na pewno taka forma grania będzie się rozwijać, będzie lepszy sprzęt, lepsze gogle VR niż dziś
Dawno wiekszej bzdury nie czytaĺem. Noe dość, że platformowki i rzut izomeryczny w VR maja sie lepiej niz 90% innych gier w VR (patrz np Moss, gra na 10/10, 10x leosza niz np Rayman Legends), to jeszcze mowisz o czasach 2012-16. Dzis to zupelnie inne headsety i nie ma w nich ani jednego problemu, który wymieniłeś. Brawo :)
Minusow jest sporo:
- Wiele headsetow jest źle wycenionych
- Wiele headsetów nie ma regulacji IPD
- Inside out tracking wymaga światła, co powinno byc wyeliminowane
- Sensory sa za drogie, rzadko spotykane do osobnego kupna, zajmuja za duzo miejsca w pokoju, dodaja kable i ograniczają przestrzeń
- Dostępność knucklesow (czyli obecnie najbardziej zaawamsowanych kontrolerach VR, ktore oprócz tego, że nie trzeba ich trzymać, to skanuja nasze palce) pozostawia wiele do życzenia
- Podobnie, jak i dostępność w czasie pandemii niektórych headsetów w przyzwoitej cenie, w tym Indexów
- Kontrolery WMR ciagle te same od lat
- Wiele headsetów jest nadal nie do końca wygodna
- Za bardzo większość trzyma sie kurczowo 110 stopni, a 200 w Pimaxach powoduje blur na rogach. 130 jest idealne
- Wiele headsetów nadal ma za niską rozdzielczość na oko. Optymalna wzgledem ceny ma tylko Reverb poki co, ale ma inne minusy, dla wieku nie do przyjęcia
- Po tylu latach powinna mocniej ruszyć bezprzewodowość
Sa jednak plusy:
+ Wyszedl Half life Alyx i wiele na orawde dobrych innych gier. Treści juz nie brakuje
+ Wiele headsetow jest świetnie wycenionych
+ Technologia caly czas idzie do przodu, a teraz dzieki Valve pojdzie jeszcze dalej i szybciej
+ Wiele jest bardzo wygodnych (Index i Reverb przoduja)
+ Platforma WMR po 3 latach istnienia wreszcie jest stabilna. Niestabilnie bylo az do 22.03.2020
+ Nie ma juz wiekszych problemow z nudnościami. Wystarczy odpowiednio dostosować tryb gry, a tych.....
+ Jest juz kilka. Od tekeportów poprzez plynne poruszanie i roomscale, az do granoa ma siedzaco, czy nawet na leżąco, jak na konsoli (jeden z moich filmików na YT How to play in the dark on WMR idealnie to pokazuje przy HL:A)
+ Dziś byle udywany komputer za 1500zł pociagnie w przyzwoitych detalach większość gier. Majac 3 tysie możemy kupic i orzyzeoity headset i komputer. Jeszcze do niedawna było to nie do pomyślenia.
To tak na sklecilem na szybkiego. Jak coś jeszcze mi się przypomni, dopiszę :)
jak kupisz valve index to wszystkie minusy Hydra możesz wykreślić ;) zresztą nawet kupując Oculusa Roft S z 80% można wykreślić.
Żeby nie bylo, ze rzucam słowa na wiatr i żeby przestac niektórym przeszkadzać. Bedziecie mieli w końcu spokój :)
Hydro2 dzięki za fachową odpowiedź, masz rację że w każdą grę można zagrać w goglach VR, jeśli oczywiście jest przystosowana do VR, nie jestem znawcą VR tak więc pewnie napisałem parę bzdur xD, a usuwać konto po co, niech sobie będzie, może będziesz chciał coś tu napisać, wtedy nowe konto zakładać?
Już mówiłem wcześniej, ze to zrobię. Może kiedyś tu wrócę pod innym, ale jesli tak sie stanie, to raz, ze ogranicze się tylko i wyłącznie do tematow związanych z VR i nie dam po sobie poznać, że ja, to ja . W kazdym razie dzięki za docenienie :) A jeśli sie zastanawiasz nad kupnem VR, to jako pierwszy headset Rift S imo jest najlepszym wyborem.
spoiler start
Jeff
spoiler stop
wówczas zostaniesz zmiażdżony na łopatki i przestaniesz wielbić ukochane przez Ciebie
spoiler start
Alien Isolation
spoiler stop
:D Musisz to zobaczyć, zwłaszcza w nocy :D Wszyscy musicie :P
Mało czasu na granie, niestety (BTW: czy też tak macie, że pracując z domu wyrabiacie 200% normy?).
Ok - wracając....
grałem w Half-Life, kiedy tylko wyszedł - 1998 rok i było poczucie czegoś wyjątkowego, przełomowego - pierwsza gra FPP, która była w zasadzie całkowicie oparta na narracji i samej historii - nikt wtedy oczywiście tak nie myślał - wszyscy po prostu byli zajęci ... graniem :)
HL2 - 2003 (miał być) i w końcu premiera 2004 - "sławetny" wyciek wersji pre-build i potem rok nerwowego oczekiwania. Ludzie pukający się w głowę - "po co jakiś steam potrzebny?" - ponownie - wrażenie przełomu - już nie tylko historia, ale niezwykła fizyka świata gry, która nie jest gadżetem, a kluczowym elementem mechaniki... i zabawy, której nie było wcześniej
HL:Alyx - Gra, której nikt się nie spodziewał. Gra, która po raz kolejny pokazuje dlaczego Valve odniosło tak ogromny sukces i dlaczego na to zasłużyli. Człowiek starszy o 22 lata, ale tak samo rozdziawiający gębę z podziwu i zachwytu, jak kiedy uciekał po wybuchu z laboratorium w części pierwszej.
Jeśli choć cześć z tego, co wyżej, rezonuje w Twojej głowie i wahasz się, czy warto zagrać?
WARTO!!!
To doświadczenie jest warte KAŻDEJ wydanej na nie złotówki. NAPRAWDĘ!
Też tak mam że 200% raz ze taka branza ze mam teraz wiecej pracy, dwa ze mniej ludzi, pozamykali przedszkola i żłobki wiec kolezanki ktore maja dzieci maja problem (a raczej ja mam, bo musze je zastepowac).
Dokladnie tak jak piszesz, to co wychodzi ostatnio na VR a zwlaszcza Alyx to doświadczenie warte kazdej wydanej zlotowki. Tym bardziej trzeba teraz siedziec w domu.
Jaki Eminem, przecież to Liroy...
spoiler start
A na serio to Linkin Park i śp. Chester Bennington
spoiler stop
I na koniec poglaskal headcraba hehe.
To niezły Eminem XDDD
W tytule "In the End" LUL, wiadomo błędy się zdarzają ale uśmiałem sie bardzo haha.
Half Life Alyx - świetnie wyglądający symulator podnoszenia magazynków. Akcji jest tam tyle co kot napłakał, a obecni przeciwnicy nie stanowią żadnego wyzwania ...
A wywnioskowales to na filmiku u kolegi ?
Wiesz, że na yt się nie liczy?
A na Oculusie sąsiada?
Jeśli to quest to owszem, ale ... jeśli byłby to Twój Quest (czyli mógłbyś robić z nim rzeczy, których nie możesz robić w przypadku sprzętu, który nie jest Twoj, a które całkowicie zmienią odbiór headsetu, choć są pewnego rodzaju ryzykiem uszkodzenia sprzętu), to inna bajka.
A czego niby nie mogę zrobić w Alyxie na Quest'cie sąsiada, co byłbym w stanie robić gdybym posiadał własny sprzęt?
Choćby użyc na nim VirtualDekstop