Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość RDR2 - im lepszy masz komputer, tym Arthur jest bardziej głodny

15.11.2019 22:52
😂
18
11
odpowiedz
1 odpowiedź
tankshtela
49
Konsul

U Alexa to pewnie Arthur przekręcił się już z niedożywienia...

15.11.2019 20:02
Termak
2
5
odpowiedz
Termak
49
Centurion

Szybsza gra - szybsza przemiana materii

15.11.2019 19:53
TRX
1
1
TRX
203
Generał

Wreszcie znalazła się jakaś zaleta konsolowych 30 fpsów ;)

15.11.2019 20:02
Termak
2
5
odpowiedz
Termak
49
Centurion

Szybsza gra - szybsza przemiana materii

15.11.2019 20:08
3
1
odpowiedz
2 odpowiedzi
12dura
48
Senator

Stare dobre powiązanie czasu w grze z klatkami na sekundę.
W Dark Souls 2 było to samo, jak grało się w 60 FPS broń psuła się dwa razy szybciej

15.11.2019 21:26
topyrz
3.1
topyrz
77
O_O

Co i tak nie dawało mi we znaki. Ale jak ktoś używał "starego" oręża, to mogło mu to przeszkadzać.

15.11.2019 23:05
3.2
zanonimizowany1158765
32
Pretorianin

Normalnie to nie przeszkadzało... dopóki nie doszedłeś do Eleum Loyce i tam trzeba było brać dwie bronie na walki z bossami.

15.11.2019 20:15
ReznoR666
4
2
odpowiedz
ReznoR666
48
Forgive me the 666

Bad programming practices are everywhere...

post wyedytowany przez ReznoR666 2019-11-15 20:31:12
15.11.2019 20:20
Bezi2598
5
odpowiedz
1 odpowiedź
Bezi2598
147
Legend

A ja się dziwiłem czemu muszę poić Arthura łychą co 10 minut żeby mógł biegać...

post wyedytowany przez Bezi2598 2019-11-15 20:20:36
16.11.2019 15:09
Shan Rivel
5.1
Shan Rivel
63
Pretorianin

To tłumaczy wszystko, bo mój Arthur je częściej niż koń, a ma niedowagę w przeciwieństwie do konia..

15.11.2019 20:26
6
odpowiedz
zanonimizowany714315
111
Legend

Dobry betatester z niego

15.11.2019 20:43
7
1
odpowiedz
siera97
53
Senator

A może oni pozazdrościli Bethesdzie i chcą mieć własnego F76?

15.11.2019 20:46
8
odpowiedz
1 odpowiedź
AntyGimb
87
Senator

Ja w tej grze prawie w ogóle nie jem a różnicy w wadze nie widzę.

16.11.2019 15:17
Shan Rivel
8.1
Shan Rivel
63
Pretorianin

W opcji "Gracz" możesz wybrać zakładkę Arthura i tam masz podane odżywianie. U mnie jest cały czas niedowaga (różnica w statystykach)

15.11.2019 20:57
😃
9
2
odpowiedz
Alanek95
1
Junior

Jezzu to u mnie by nie był nigdy głodny hahah
Specyfikacja:intel i3 i nvidia 635m

15.11.2019 21:03
AIDIDPl
10
1
odpowiedz
2 odpowiedzi
AIDIDPl
179
PC-towiec

Również zauważyłem że pory dnia szybko uchodzą zwłaszcza świt i wieczór i to tak szybko że już nawet nie wątpiłem że to może być błąd.

Z burzami i chmurami to samo.

15.11.2019 21:44
10.1
1
zanonimizowany1222151
36
Generał

Burze to ogólnie są śmiesznie krótkie.
Były śmiesznie krótkie już jak ogrywałem rok temu na PS4. Parę razy strzeli piorunem i koniec

17.11.2019 19:33
10.2
CocaineCowboy
18
Chorąży

O toz to kolego, odniosłem to samo wrażenie :).. Zaczyna świtać, za moment już jasno :)

15.11.2019 21:39
kęsik
😁
11
odpowiedz
2 odpowiedzi
kęsik
155
Legend

Na konsolach nie było więcej niż 30 klatek więc nie miał kto tego przetestować :D

16.11.2019 23:18
11.1
zanonimizowany1222151
36
Generał

A po co mieli testować w większej ilości klatek, jak twój sprzęt się udławi na średnich w 30fps w fullhd.
Tak samo jak 60% pozostałych pecetowców.

17.11.2019 13:40
TraXsoN
11.2
TraXsoN
123
Generał

velociraper To że ty jesteś biedny nie oznacza że każdy jest.

15.11.2019 21:41
12
odpowiedz
Sten Bear
9
Chorąży

Czyli dobrze mi się wydawało, że czas w grze za mocno zapierdziela. Już chciałem szukać jakiś modów na wydłużenie doby.

15.11.2019 21:44
13
1
odpowiedz
4 odpowiedzi
zanonimizowany1226085
22
Generał

Rockstar zadziwia z każdym dniem ;D

15.11.2019 21:50
AIDIDPl
13.1
1
AIDIDPl
179
PC-towiec

Jak swego czasu Bethesda z F76... A nie czekaj, oni dalej to robią.

15.11.2019 21:59
😂
13.2
zanonimizowany668247
168
Legend

Można by powiedzieć, że Rockstar sobie ostatnio ostro bethesduje. Tylko, żeby tą grę nie zubisoftowali i w końcu niech załatają. Nawet jakby im to musiało zająć więcej niż miesiąc patchowania.

post wyedytowany przez zanonimizowany668247 2019-11-15 22:01:44
15.11.2019 23:07
13.3
zanonimizowany1158765
32
Pretorianin

Tylko że w porównaniu z Bethesdą ich gry jeszcze mają sporo zawartości.

19.11.2019 18:46
bboy
😁
13.4
bboy
82
Konsul

Dokładnie, w F76 biegłeś tak szybko ile miałeś FPS-ów. Wystarczyło spojrzeć w ziemię by odciążyć GPU i zapieprzałeś jak Superman.

15.11.2019 22:17
14
odpowiedz
gerwaltzrybii
23
Pretorianin

i oni chcą za taki produkt 250 zeta, ja podziękuje już wole kupić sobie game passa xbox*a czy nawet origin access premier

15.11.2019 22:26
😂
15
odpowiedz
3 odpowiedzi
Krisy
34
Chorąży

Ciekawe na jakim sprzęcie on osiągnął te 160FPS

15.11.2019 22:44
15.1
Rauros
5
Legionista

Wydaje mi się, że na GeForce RTX 2080 Ti (11GB) plus procek i9 9900K, ponad 30 giga ramu, ustawienia niskie i rozdziałka najniższa - spokojnie wyciągnie 160 fps

16.11.2019 19:41
😂
15.2
3
JamajkaStyle
23
Chorąży

Osiągam w Ultra 80~ FPS. Na 2080 i i5-8400. Nigdzie nie ma podanych ustawień. Zejście do wysokich to już 144+

Ale po co użyć jedynych dwóch szarych komórek i pomyśleć o tym, że można obniżyć ustawienia, żeby sprawdzić teorie. Lepiej posiłkować się płaczem ludzi z gtx 960, że gra nie chodzi w ultra lub się nie uruchamia.

Brawa dla was <oklaski>

post wyedytowany przez JamajkaStyle 2019-11-16 19:45:21
17.11.2019 03:28
PROCTON
15.3
PROCTON
6
Junior

Na pewno lepszym niż twój.

15.11.2019 22:43
16
odpowiedz
zanonimizowany1299868
16
Senator

Ciekawy błąd...

15.11.2019 22:47
17
odpowiedz
zanonimizowany1225506
49
Generał

Błąd związany raczej z tym że gra była domyślnie pisana na konsole z 30 klatkami. To tylko pokazuje że ten port byk robiony na szybko. Ciekawe co mogłoby być przyczyną. Może rzeczywiście zapowiedź nowej gry Rockstara już w przyszłym roku jak chcieli tam szybko wypchnąć wersję na PC.

15.11.2019 22:52
😂
18
11
odpowiedz
1 odpowiedź
tankshtela
49
Konsul

U Alexa to pewnie Arthur przekręcił się już z niedożywienia...

15.11.2019 23:06
Metaverse
😁
18.1
Metaverse
68
Senator

Tez o tym pomyslalem jak to przeczytalem

15.11.2019 22:53
SULIK
20
1
odpowiedz
3 odpowiedzi
SULIK
257
olewam zasady

Widać, że programiści growi już od 1978 nie nauczyli się na błędach, tylko w przypadku Space Invaders bug okazał się prawdziwym feature :P tutaj dietetyczki będą zachwycone

16.11.2019 23:24
20.1
Nelinnor
8
Legionista

Tylko że tutaj to nie jest błąd, a sprytne wykorzystanie właściwości sprzętu, jego zalet jak i wad, po to aby wycisnąć z niego ile się tylko da. Takie i inne rzeczy na konsolach to standard. Nie bez powodu wsteczna kompatybilność zawsze odtwarzała gry z poprzednich generacji w oryginalnej liczbie klatek, a jakikolwiek upgrade wymaga indywidualnej ingerencji jak np. w przypadku Xboxa gdzie tylko pewna lista gier dostawała patche. Na PS4 Pro z automatu też nic nie działa lepiej dopóki twórcy nie przygotują odpowiednich poprawek, bez tego konsola specjalnie zwalnia i "emuluje" tym samym standardowe PS4. Z PS5 i jej zapowiadaną wsteczną kompatybilnością będzie tak samo wbrew temu co niektórzy oczekują, bo inaczej tego się nie da zrobić - gry będą chodzić tak samo, a lepiej tylko po aktualizacji i poprawkach, inaczej gry mogą się "wykrzaczać" na różne sposoby. Nie muszą, ale często mogą, właśnie dlatego że coś może korelować z prędkością.

Jedyne co zastanawia w przypadku RDR2 to fakt, że nikt tego nie przetestował na PC, co tylko świadczy o niezbyt solidnie przygotowanym porcie. Taka właściwość gry nie jest przecież przypadkiem który można łatwo przeoczyć jeżeli nie robi się portu szybko na kolanie. Inna sprawa że takie rzeczy to na PC też nie odosobniony przypadek, można przypomnieć choćby fizykę w serii TES, która nieźle szalała po odblokowaniu 60 FPS.

post wyedytowany przez Nelinnor 2019-11-16 23:27:25
18.11.2019 09:06
Matysiak G
20.2
Matysiak G
154
bozon Higgsa

Na Xboxie One w Undead Nightmare zombim potrafią znikać głowy. Wkurzający bug, bo tylko headshotem można je powalić

post wyedytowany przez Matysiak G 2019-11-18 09:07:02
22.11.2019 07:27
SULIK
20.3
SULIK
257
olewam zasady

Nelinnor - sam Twórca Space Inviders mówił że przyspieszanie stateczków w trakcie ich zabijania to był bug i początkowo tak nie chcieli, chcieli, aby cały czas statki poruszały się z tą samą prędkością.
Zostało tak jak jest, bo im się spodobało, albo nie potrafili tego naprawić.
A bug był związany z tym, ze im mniej obiektów na ekranie, tym sprzęt ma większy zapas mocy więc latają szybciej - podobnie jest z RDR.
Zupełnie nie rozumiem Twoich nawiązań do konsol oraz wstecznej kompatybilności ?
Jak chciałeś nawiązywać do podobnych problemów - to spora część gier dosowych miała ten sam problem - odpalałeś na 386 - fajnie działało, odpalałeś na celerownie 100 MHz, dostawało dopałkę z prędkością światła.

15.11.2019 23:17
21
2
odpowiedz
1 odpowiedź
toyminator
81
Senator

Dlatego bez preorderu, i rok po premierze. Nie ma sensu kupować szybciej. Ale rozumiem tych, którzy MUSZĄ zaraz grać,bo ich coś zje. Sam tak miałem. Ale jakoś udało się wyrosnąć z tego ;D

15.11.2019 23:27
21.1
Kordelaszczyk
29
Chorąży

Rdr 2 jest pierwszą grą jaką kupiłem w preorderze, nie żałuję.. Ostatni raz tak dobrze się bawiłem przy Dzikim Gonie.

15.11.2019 23:36
22
2
odpowiedz
san_chez
14
Legionista

Od początku dziwiłem się dlaczego pory dnia w tej grze zmieniają się tak szybko. Wychodzi więc na to, że jeśli mam ok. 60 kl/s, to czas w grze płynie 2 razy szybciej niż powinien. Ciekawe co jeszcze spartolili :) Teraz z rok będą łatać, żeby dało się w to sensownie pograć.

16.11.2019 00:47
KUBA1550
😂
23
odpowiedz
KUBA1550
64
Generał

Jak za 10 lat ktoś odpali RDR2 na PC i będzie mieć 500 fps to co 5 sekund będzie postać umierać z głodu :)

16.11.2019 01:28
Herr Pietrus
😁
24
odpowiedz
Herr Pietrus
230
Ficyt

Gdy przeczytałem tytuł wątku byłem przekonany, ze jestem już bardzo zmęczony i śpiący, albo znowu jakaś forumowa gwiazda trolluje...

16.11.2019 01:29
plochol
25
2
odpowiedz
plochol
84
Pretorianin

Mhm, ok, w porządku, niech to tylko naprawią zanim wejdzie na Steam ;]

16.11.2019 01:41
😂
26
odpowiedz
wwad
122
Generał

Błędy się zdarzają choć tu użytkownik miał farta że grał wcześniej na konsoli :)
Ja jako gracz tylko PC bym nie wiedział że to błąd a rdzenie faktycznie szybko się wyczerpują już przy moich skromnych 60 - 70 FPS to u niego dopiero musiał być efekt.

16.11.2019 02:06
SerwusX
27
1
odpowiedz
SerwusX
97
Marszałek

Premium VIP

Zeszłe tysiąclecie dzwoniło, pytało gdzie są jego rozwiązania.

16.11.2019 08:11
28
1
odpowiedz
nicolas_77
58
Pretorianin

Zaraz wpadnie ALEX i powie że u niego jest normalnie i że to wina waszego sprzetu

16.11.2019 09:10
learen128
29
odpowiedz
learen128
25
Centurion

Symulator prawdziwości - im lepszy kupisz komputer tym więcej musisz chodzić głodny.

16.11.2019 09:14
DanuelX
30
odpowiedz
DanuelX
82
Kopalny

Głodny? To nawet tutaj musieli wcisnąć gówno surwiwalowe?

16.11.2019 09:22
31
odpowiedz
mdradekk
107
Konsul

Ja się cieszę grą. Po patchu sporadyczne wyrzuty do pulpitu zniknęły. Odpalam, wsiąkam i jestem zadowolony. A Wy ze swoimi RTXami szukajcie kolejnych problemów :)

16.11.2019 09:51
32
1
odpowiedz
lyx
96
Pretorianin

Ok - czyli dlatego u mnie Arthur ma cały czas "niedowagę", a rdzeń zabójczego instynktu jest praktycznie co chwilę czerwonym X :D

post wyedytowany przez lyx 2019-11-16 09:52:05
16.11.2019 11:15
ameon
33
4
odpowiedz
1 odpowiedź
ameon
60
Pretorianin

Zwykłe partactwo, którego jest mnóstwo w tej grze i za które na ubi czy kogokolwiek innego lałyby się tony żółci. #doublestandards

18.11.2019 10:24
W_P
33.1
W_P
29
Pretorianin

No nie.

Red dead był pisany na konsole i na tych sprzętach chodzi wyśmienicie. W przeciwieństwie do produktów bethesdy.

Druga sprawa, że od zawsze było wiadomym, że porty PC to zwyczajnie te gorsze bo trudniejsze w ogarnięciu. GTA V wyszło na PC dwa lata po premierze konsolowej nie bez powodu. I też miało swoje błędy.

Błąd z efektem czasowym jest prawdopodobnie reliktem optymalizacji konsolowej, gdzie możesz wykorzystać stałą liczbę klatek do tego, aby nie śledzić dodatkowo mijającego czasu ( wykorzystujesz to, że jakaś funkcja jest wywoływana w każdej klatce ). Zyskujesz dzięki temu trochę czasu procesora, ale wybieg optymalizacyjny się sypnie jeżeli uwolni się ilość klatek.

post wyedytowany przez W_P 2019-11-18 10:26:49
16.11.2019 12:48
mirko81
34
odpowiedz
mirko81
70
Slow Gaming

Czyli spodziewać należy się patcha

spoiler start

koszyk jedzenia i amunicja

spoiler stop

16.11.2019 13:40
😁
35
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany1285146
7
Pretorianin

Ta gra to jeden wielki bug czyżby szykował się rywal dl F76 :D

16.11.2019 15:55
😂
35.1
Qui-Gon Jinn Borderlands
10
Pretorianin

Nie no... RDR-a 2 przynajmniej naprawiają i do premiery steamowej na pewno naprawią.
A Fallouta 76 psują coraz bardziej...

16.11.2019 16:46
36
odpowiedz
6 odpowiedzi
zanonimizowany1294384
2
Centurion

Pytanie do tych, co mają grę na Epic - czy RDR 2 działa niezależnie na tej platformie, czy i tak w tle odpala się ten Launcher Rockstara?

post wyedytowany przez Admina 2019-11-18 19:03:06
16.11.2019 18:07
36.1
Tomek198300
4
Junior

najlepiej kupic bezppsrednio na z*jebanym Launcher Rockstar

16.11.2019 19:11
36.2
zanonimizowany1294384
2
Centurion

Ehh... zadałem konkretne pytanie. Czy ludzie potrafią jeszcze czytać ze zrozumieniem? Nie obchodzi mnie czyjeś zdanie, gdzie lepiej kupić. Mnie tylko obchodzi czy wersja na Epic działa samodzielnie, czy i tak odpala się to g*wno Rockstara? O to mi chodzi. Jak ktoś wie, to proszę o odp. Na dalsze pytania odnośnie do działania RDR 2 na platformie Epic przyjdzie czas.

16.11.2019 19:22
Crod4312
36.3
1
Crod4312
157
Legend

Przecież już od dawna trąbiono, że działa na takiej samej zasadzie jak gry Ubisoftu. Odpalasz przez Epic? W tle odpala się luncher R*. Odpalasz przez Steam? W tle odpala się luncher R*. Więc tak zamiast jednego DRM masz dwa.

16.11.2019 19:39
ReznoR666
36.4
1
ReznoR666
48
Forgive me the 666

Zuchwalec
Sprawdzaj sobie DRMy jakich używają konkretne gry które Cię interesują na PCGamingWiki.
https://www.pcgamingwiki.com/wiki/Red_Dead_Redemption_2
I, tak - zawsze jest lepiej do działania gry minimalizować ilość uruchamianych DRMów naraz. Czyli w tym przypadku ominąć pośrednictwo Epic Games Store. Zawsze im mniej DRMów naraz tym lepiej.

17.11.2019 08:56
👍
36.5
1
zanonimizowany1294384
2
Centurion

Przecież już od dawna trąbiono, że działa na takiej samej zasadzie jak gry Ubisoftu

Ehh... No może i trąbiono, ale nie byłem pewien czy dotyczy to tylko Stema, czy na Epic też tak jest. Tak czy siak, łapka w górę za odp.

Sprawdzaj sobie DRMy jakich używają konkretne gry które Cię interesują na PCGamingWiki

Przydatna stronka. Dzięki.

19.11.2019 18:50
bboy
36.6
bboy
82
Konsul

Tylko, że Epic nie dokłada swoich DRM-ów.

16.11.2019 18:40
😂
37
1
odpowiedz
3 odpowiedzi
Wiarołomca
85
Senator

Wygląda to jakby pc było platformą testową

16.11.2019 19:13
37.1
zanonimizowany1294384
2
Centurion

I to ponad rok po premierze gry hehe... tego jeszcze nie było.

post wyedytowany przez zanonimizowany1294384 2019-11-16 19:14:20
16.11.2019 20:00
37.2
zanonimizowany1299868
16
Senator

Bo RDR2 było na konsoli z tylko 30 FPS i dlatego do tej pory nikt nie mógł tego odkryć.

16.11.2019 20:25
AIDIDPl
37.3
AIDIDPl
179
PC-towiec

Ja myślę że programiści z R powinni to wiedzieć jak robili grę na konsole.

Po prostu widać teraz gołym okiem jak olali wersję PC. Podobnie jak z GTA IV.

16.11.2019 20:26
38
1
odpowiedz
1 odpowiedź
Lukxxx
221
Generał

A więc to jest ten early access

16.11.2019 20:32
38.1
zanonimizowany1291232
5
Konsul

Beta testy

16.11.2019 22:35
Thorus121
39
odpowiedz
Thorus121
26
Pretorianin

Uuuuuu drugi Fallout76 się zaczyna.
Gdzie postać zależna jest od FPS w grze

Tam tak samo kiedyś była prędkość postaci ustawiona i zależna od FPS aż to poprawili.

Czyżby RockStar szedł śladami Bethesdy?
To nie skończy się dla nich dobrze.
Choć bethesda wciąż zarabia mimo, że ich gra to crap.
Więc i RS będzie zarabiał mimo, że gra to crap.

post wyedytowany przez Thorus121 2019-11-16 22:35:44
17.11.2019 03:37
Jane_od_Batmana
40
odpowiedz
Jane_od_Batmana
59
Generał

Aż szok, ze zaserwowali takiego babola jakim jest RDR2 po tym jak przenieśli naprawdę dobrze GTA5.

18.11.2019 08:50
41
odpowiedz
zanonimizowany780879
34
Centurion

to wygląda jakby Pecetowcy byli Beta-Testerami tylko, że rok po premierze na konsole xD

18.11.2019 10:26
Bukary
42
odpowiedz
Bukary
229
Legend

Poza problemami z uruchamianiem (trzeba było całkowicie wyłączyć antywirusa) i artefaktami (zniknęły po ostatniej łatce) to jedyny poważny błąd, który w moim wypadku się pojawił. Niestety, jest na tyle poważny, że psuje rozgrywkę: zbyt szybko wyczerpuje się rdzeń zabójczego instynktu i tracimy przyjemność z uczestnictwa w strzelaninach, gdyż ciągle trzeba spać i jeść.

To najważniejszy z błędów w samej grze, który powinni poprawić. Ale coś czuję, że tego nie zrobią.

18.11.2019 17:50
😁
43
odpowiedz
Przemek_ZS
31
Centurion

Gram na lapku z 1070 8GB i bez kitu Arthur ciagle u mnie glodny jest, znaczy ma niedowage :D Naprawde pozeram tam wszystko w tej grze, chodze na obiady w Valentine do salonu i czasami Artur zezre 4 naraz, oprocz tego jakies puszki, ciastka itp i ciagle ma niedowage!

post wyedytowany przez Przemek_ZS 2019-11-18 17:52:48
22.11.2019 08:58
kubuses
😂
44
odpowiedz
kubuses
8
Konsul

No to nieźle. Czyli że jak ktoś ma monitor 240hz i sprzęt który pozwalałby mu to odpalić np w 240 FPS to jak szybko nasza postać umiera z głodu?

Wiadomość RDR2 - im lepszy masz komputer, tym Arthur jest bardziej głodny