RDR2 - im lepszy masz komputer, tym Arthur jest bardziej głodny
U Alexa to pewnie Arthur przekręcił się już z niedożywienia...
Stare dobre powiązanie czasu w grze z klatkami na sekundę.
W Dark Souls 2 było to samo, jak grało się w 60 FPS broń psuła się dwa razy szybciej
Co i tak nie dawało mi we znaki. Ale jak ktoś używał "starego" oręża, to mogło mu to przeszkadzać.
Normalnie to nie przeszkadzało... dopóki nie doszedłeś do Eleum Loyce i tam trzeba było brać dwie bronie na walki z bossami.
Bad programming practices are everywhere...
A ja się dziwiłem czemu muszę poić Arthura łychą co 10 minut żeby mógł biegać...
Dobry betatester z niego
Ja w tej grze prawie w ogóle nie jem a różnicy w wadze nie widzę.
Jezzu to u mnie by nie był nigdy głodny hahah
Specyfikacja:intel i3 i nvidia 635m
Również zauważyłem że pory dnia szybko uchodzą zwłaszcza świt i wieczór i to tak szybko że już nawet nie wątpiłem że to może być błąd.
Z burzami i chmurami to samo.
Burze to ogólnie są śmiesznie krótkie.
Były śmiesznie krótkie już jak ogrywałem rok temu na PS4. Parę razy strzeli piorunem i koniec
O toz to kolego, odniosłem to samo wrażenie :).. Zaczyna świtać, za moment już jasno :)
Na konsolach nie było więcej niż 30 klatek więc nie miał kto tego przetestować :D
A po co mieli testować w większej ilości klatek, jak twój sprzęt się udławi na średnich w 30fps w fullhd.
Tak samo jak 60% pozostałych pecetowców.
Czyli dobrze mi się wydawało, że czas w grze za mocno zapierdziela. Już chciałem szukać jakiś modów na wydłużenie doby.
Rockstar zadziwia z każdym dniem ;D
Można by powiedzieć, że Rockstar sobie ostatnio ostro bethesduje. Tylko, żeby tą grę nie zubisoftowali i w końcu niech załatają. Nawet jakby im to musiało zająć więcej niż miesiąc patchowania.
Tylko że w porównaniu z Bethesdą ich gry jeszcze mają sporo zawartości.
i oni chcą za taki produkt 250 zeta, ja podziękuje już wole kupić sobie game passa xbox*a czy nawet origin access premier
Wydaje mi się, że na GeForce RTX 2080 Ti (11GB) plus procek i9 9900K, ponad 30 giga ramu, ustawienia niskie i rozdziałka najniższa - spokojnie wyciągnie 160 fps
Osiągam w Ultra 80~ FPS. Na 2080 i i5-8400. Nigdzie nie ma podanych ustawień. Zejście do wysokich to już 144+
Ale po co użyć jedynych dwóch szarych komórek i pomyśleć o tym, że można obniżyć ustawienia, żeby sprawdzić teorie. Lepiej posiłkować się płaczem ludzi z gtx 960, że gra nie chodzi w ultra lub się nie uruchamia.
Brawa dla was <oklaski>
Ciekawy błąd...
Błąd związany raczej z tym że gra była domyślnie pisana na konsole z 30 klatkami. To tylko pokazuje że ten port byk robiony na szybko. Ciekawe co mogłoby być przyczyną. Może rzeczywiście zapowiedź nowej gry Rockstara już w przyszłym roku jak chcieli tam szybko wypchnąć wersję na PC.
U Alexa to pewnie Arthur przekręcił się już z niedożywienia...
Widać, że programiści growi już od 1978 nie nauczyli się na błędach, tylko w przypadku Space Invaders bug okazał się prawdziwym feature :P tutaj dietetyczki będą zachwycone
Tylko że tutaj to nie jest błąd, a sprytne wykorzystanie właściwości sprzętu, jego zalet jak i wad, po to aby wycisnąć z niego ile się tylko da. Takie i inne rzeczy na konsolach to standard. Nie bez powodu wsteczna kompatybilność zawsze odtwarzała gry z poprzednich generacji w oryginalnej liczbie klatek, a jakikolwiek upgrade wymaga indywidualnej ingerencji jak np. w przypadku Xboxa gdzie tylko pewna lista gier dostawała patche. Na PS4 Pro z automatu też nic nie działa lepiej dopóki twórcy nie przygotują odpowiednich poprawek, bez tego konsola specjalnie zwalnia i "emuluje" tym samym standardowe PS4. Z PS5 i jej zapowiadaną wsteczną kompatybilnością będzie tak samo wbrew temu co niektórzy oczekują, bo inaczej tego się nie da zrobić - gry będą chodzić tak samo, a lepiej tylko po aktualizacji i poprawkach, inaczej gry mogą się "wykrzaczać" na różne sposoby. Nie muszą, ale często mogą, właśnie dlatego że coś może korelować z prędkością.
Jedyne co zastanawia w przypadku RDR2 to fakt, że nikt tego nie przetestował na PC, co tylko świadczy o niezbyt solidnie przygotowanym porcie. Taka właściwość gry nie jest przecież przypadkiem który można łatwo przeoczyć jeżeli nie robi się portu szybko na kolanie. Inna sprawa że takie rzeczy to na PC też nie odosobniony przypadek, można przypomnieć choćby fizykę w serii TES, która nieźle szalała po odblokowaniu 60 FPS.
Na Xboxie One w Undead Nightmare zombim potrafią znikać głowy. Wkurzający bug, bo tylko headshotem można je powalić
Nelinnor - sam Twórca Space Inviders mówił że przyspieszanie stateczków w trakcie ich zabijania to był bug i początkowo tak nie chcieli, chcieli, aby cały czas statki poruszały się z tą samą prędkością.
Zostało tak jak jest, bo im się spodobało, albo nie potrafili tego naprawić.
A bug był związany z tym, ze im mniej obiektów na ekranie, tym sprzęt ma większy zapas mocy więc latają szybciej - podobnie jest z RDR.
Zupełnie nie rozumiem Twoich nawiązań do konsol oraz wstecznej kompatybilności ?
Jak chciałeś nawiązywać do podobnych problemów - to spora część gier dosowych miała ten sam problem - odpalałeś na 386 - fajnie działało, odpalałeś na celerownie 100 MHz, dostawało dopałkę z prędkością światła.
Dlatego bez preorderu, i rok po premierze. Nie ma sensu kupować szybciej. Ale rozumiem tych, którzy MUSZĄ zaraz grać,bo ich coś zje. Sam tak miałem. Ale jakoś udało się wyrosnąć z tego ;D
Rdr 2 jest pierwszą grą jaką kupiłem w preorderze, nie żałuję.. Ostatni raz tak dobrze się bawiłem przy Dzikim Gonie.
Od początku dziwiłem się dlaczego pory dnia w tej grze zmieniają się tak szybko. Wychodzi więc na to, że jeśli mam ok. 60 kl/s, to czas w grze płynie 2 razy szybciej niż powinien. Ciekawe co jeszcze spartolili :) Teraz z rok będą łatać, żeby dało się w to sensownie pograć.
Jak za 10 lat ktoś odpali RDR2 na PC i będzie mieć 500 fps to co 5 sekund będzie postać umierać z głodu :)
Gdy przeczytałem tytuł wątku byłem przekonany, ze jestem już bardzo zmęczony i śpiący, albo znowu jakaś forumowa gwiazda trolluje...
Błędy się zdarzają choć tu użytkownik miał farta że grał wcześniej na konsoli :)
Ja jako gracz tylko PC bym nie wiedział że to błąd a rdzenie faktycznie szybko się wyczerpują już przy moich skromnych 60 - 70 FPS to u niego dopiero musiał być efekt.
Zaraz wpadnie ALEX i powie że u niego jest normalnie i że to wina waszego sprzetu
Symulator prawdziwości - im lepszy kupisz komputer tym więcej musisz chodzić głodny.
Ja się cieszę grą. Po patchu sporadyczne wyrzuty do pulpitu zniknęły. Odpalam, wsiąkam i jestem zadowolony. A Wy ze swoimi RTXami szukajcie kolejnych problemów :)
Ok - czyli dlatego u mnie Arthur ma cały czas "niedowagę", a rdzeń zabójczego instynktu jest praktycznie co chwilę czerwonym X :D
Zwykłe partactwo, którego jest mnóstwo w tej grze i za które na ubi czy kogokolwiek innego lałyby się tony żółci. #doublestandards
No nie.
Red dead był pisany na konsole i na tych sprzętach chodzi wyśmienicie. W przeciwieństwie do produktów bethesdy.
Druga sprawa, że od zawsze było wiadomym, że porty PC to zwyczajnie te gorsze bo trudniejsze w ogarnięciu. GTA V wyszło na PC dwa lata po premierze konsolowej nie bez powodu. I też miało swoje błędy.
Błąd z efektem czasowym jest prawdopodobnie reliktem optymalizacji konsolowej, gdzie możesz wykorzystać stałą liczbę klatek do tego, aby nie śledzić dodatkowo mijającego czasu ( wykorzystujesz to, że jakaś funkcja jest wywoływana w każdej klatce ). Zyskujesz dzięki temu trochę czasu procesora, ale wybieg optymalizacyjny się sypnie jeżeli uwolni się ilość klatek.
Czyli spodziewać należy się patcha
spoiler start
koszyk jedzenia i amunicja
spoiler stop
Ta gra to jeden wielki bug czyżby szykował się rywal dl F76 :D
Nie no... RDR-a 2 przynajmniej naprawiają i do premiery steamowej na pewno naprawią.
A Fallouta 76 psują coraz bardziej...
Pytanie do tych, co mają grę na Epic - czy RDR 2 działa niezależnie na tej platformie, czy i tak w tle odpala się ten Launcher Rockstara?
Ehh... zadałem konkretne pytanie. Czy ludzie potrafią jeszcze czytać ze zrozumieniem? Nie obchodzi mnie czyjeś zdanie, gdzie lepiej kupić. Mnie tylko obchodzi czy wersja na Epic działa samodzielnie, czy i tak odpala się to g*wno Rockstara? O to mi chodzi. Jak ktoś wie, to proszę o odp. Na dalsze pytania odnośnie do działania RDR 2 na platformie Epic przyjdzie czas.
Przecież już od dawna trąbiono, że działa na takiej samej zasadzie jak gry Ubisoftu. Odpalasz przez Epic? W tle odpala się luncher R*. Odpalasz przez Steam? W tle odpala się luncher R*. Więc tak zamiast jednego DRM masz dwa.
Sprawdzaj sobie DRMy jakich używają konkretne gry które Cię interesują na PCGamingWiki.
https://www.pcgamingwiki.com/wiki/Red_Dead_Redemption_2
I, tak - zawsze jest lepiej do działania gry minimalizować ilość uruchamianych DRMów naraz. Czyli w tym przypadku ominąć pośrednictwo Epic Games Store. Zawsze im mniej DRMów naraz tym lepiej.
Przecież już od dawna trąbiono, że działa na takiej samej zasadzie jak gry Ubisoftu
Ehh... No może i trąbiono, ale nie byłem pewien czy dotyczy to tylko Stema, czy na Epic też tak jest. Tak czy siak, łapka w górę za odp.
Sprawdzaj sobie DRMy jakich używają konkretne gry które Cię interesują na PCGamingWiki
Przydatna stronka. Dzięki.
I to ponad rok po premierze gry hehe... tego jeszcze nie było.
Bo RDR2 było na konsoli z tylko 30 FPS i dlatego do tej pory nikt nie mógł tego odkryć.
Beta testy
Uuuuuu drugi Fallout76 się zaczyna.
Gdzie postać zależna jest od FPS w grze
Tam tak samo kiedyś była prędkość postaci ustawiona i zależna od FPS aż to poprawili.
Czyżby RockStar szedł śladami Bethesdy?
To nie skończy się dla nich dobrze.
Choć bethesda wciąż zarabia mimo, że ich gra to crap.
Więc i RS będzie zarabiał mimo, że gra to crap.
Aż szok, ze zaserwowali takiego babola jakim jest RDR2 po tym jak przenieśli naprawdę dobrze GTA5.
to wygląda jakby Pecetowcy byli Beta-Testerami tylko, że rok po premierze na konsole xD
Poza problemami z uruchamianiem (trzeba było całkowicie wyłączyć antywirusa) i artefaktami (zniknęły po ostatniej łatce) to jedyny poważny błąd, który w moim wypadku się pojawił. Niestety, jest na tyle poważny, że psuje rozgrywkę: zbyt szybko wyczerpuje się rdzeń zabójczego instynktu i tracimy przyjemność z uczestnictwa w strzelaninach, gdyż ciągle trzeba spać i jeść.
To najważniejszy z błędów w samej grze, który powinni poprawić. Ale coś czuję, że tego nie zrobią.
Gram na lapku z 1070 8GB i bez kitu Arthur ciagle u mnie glodny jest, znaczy ma niedowage :D Naprawde pozeram tam wszystko w tej grze, chodze na obiady w Valentine do salonu i czasami Artur zezre 4 naraz, oprocz tego jakies puszki, ciastka itp i ciagle ma niedowage!
No to nieźle. Czyli że jak ktoś ma monitor 240hz i sprzęt który pozwalałby mu to odpalić np w 240 FPS to jak szybko nasza postać umiera z głodu?