Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Assassin’s Creed 2020 ma oferować „Unity w ramach Odyssey”

13.11.2019 13:41
1
17
zanonimizowany1226085
22
Generał

"Rośnie też liczba graczy, którzy chcą je eksplorować i są zadowoleni z tego, że otrzymują więcej zabawy"

Ta, chyba więcej tego samo i więcej nudy.

post wyedytowany przez zanonimizowany1226085 2019-11-13 13:52:06
13.11.2019 14:09
Mr. JaQb
7
10
odpowiedz
6 odpowiedzi
Mr. JaQb
111
Legend

Jak już chcą forsować te ogromne otwarte światy, to niech pójdą krokiem Rockstar - zero pytajników na mapie, a na ciekawe, unikalne (!) miejsca trafia się samemu podczas faktycznej eksploracji, a nie łażeniu od pytajnika do pytajnika, które z eksploracją zbyt wiele nie ma wspólnego.

Ale znając życie pewnie znowu zrobią same bazy wojskowe i punkty widokowe.

13.11.2019 14:02
6
5
odpowiedz
3 odpowiedzi
Loukassz
3
Junior

Byłem przeogromnym fanem całej serii. Obserwowałem wszystkie teorie co do kierunków w jakim pójdzie fabuła główna, analizowałem wszystkie poszlaki dawane przez Ubisoft w kolejnych odsłonach. Niestety obecne części to jeden wielki kopniak w twarz dla fanów. Takiego rozwodnienia, skądinąd, ciekawego uniwersum nie doświadczyłem jeszcze nigdzie. Sądząc po komentarzach na przykład na youtube nie jestem w tym odczuciu odosobniony.
Cieszy mnie, że obecna (chyba najgorsza do tej pory) formuła Ubigame, zakładająca wrzucenie mnóstwo niepotrzebnych elementów RPG, coraz bardziej odrzuca graczy i recenzentów (nowy Ghost Recon, Far Cry: New Dawn).

13.11.2019 14:46
Butryk89
15
5
odpowiedz
1 odpowiedź
Butryk89
159
Senator

Przepraszam, ale rzygam już "wielkimi otwartymi światami", które nie mają sensownej zawartości.

13.11.2019 13:41
1
17
zanonimizowany1226085
22
Generał

"Rośnie też liczba graczy, którzy chcą je eksplorować i są zadowoleni z tego, że otrzymują więcej zabawy"

Ta, chyba więcej tego samo i więcej nudy.

post wyedytowany przez zanonimizowany1226085 2019-11-13 13:52:06
13.11.2019 13:46
Rumcykcyk
2
odpowiedz
2 odpowiedzi
Rumcykcyk
121
Głębinowiec

Lubię grać w Odyssey, przechodzę drugi raz i mam na liczniku 90h z głównej fabuły idę do Sparty, a aktualnie robię DLC Atlantydę. Najgorsze co robi Ubisoft to powtarzalność czyli odbijanie posterunków 2700 razy, grobowce 100 razy, mini obozy 7542 razy, 192 razy wieże. Po jakimś czasie tracimy radość z życia jeśli zapchaj dziura światem jest monotonna powtarzalność. Trzeba dawkować po kilka godzin dziennie ale mimo, że AC czerpie z Wieśka 3 jeśli chodzi o pytajniki to tam się lepiej bawiłem mimo, że też robiliśmy przeważnie to samo.

13.11.2019 14:28
2.1
3
Atrycze
38
Pretorianin

Ja naprawdę rozumiem że można lubić jakąś grę, ale grasz w nią drugi raz ? Te flaki z olejem 2 razy w życiu bym nie przełkną. Chłopie Szkoda twojego życia serio :l.

post wyedytowany przez Atrycze 2019-11-13 14:29:36
13.11.2019 15:02
Rumcykcyk
2.2
Rumcykcyk
121
Głębinowiec

Grałem na starcie, teraz chciałem odświeżyć bardziej DLC i zobaczyć jakie nowości w patchu 1.5.1 czyli co się zmieniło od premiery. AC Origins też przeszedłem 2x czyli na starcie i po ostatnim patchu.

13.11.2019 13:47
Gorn221
3
odpowiedz
1 odpowiedź
Gorn221
106
Łowca Demonów

Ja bym wolał Brotherhood w Odyssey.

13.11.2019 14:17
3.1
lis22
86
Generał

Ja bym właśnie chciał coś a la Unity w świecie Odyssey, czyli fabuła skupiona na Assasynach i Templariuszach ale w większym świecie.

13.11.2019 13:47
4
odpowiedz
2 odpowiedzi
zanonimizowany1191507
24
Legend

Czyli bugi i brak optymalizacji w otwartym, nudnym i pustym świecie. Zajebiście.

13.11.2019 17:54
Marokso
4.1
Marokso
77
Konsul

No nie przesadzaj z tymi bugami. Grałem niedawno i jest już okej.

13.11.2019 18:24
4.2
zanonimizowany1146443
59
Senator

W momencie premiery 5 lat temu bugity było niegrywalnym gniotem. Ciężko, żeby po takim czasie sytuacja się nie poprawiła.

13.11.2019 13:57
5
odpowiedz
gerwaltzrybii
23
Pretorianin

Oby fabułę lepszą zrobili, świat może być mniejszy bo w oddyseyi za bardzo było czuć ctrl+c ctrl+v, czy więcej specjalnych przeciwników.
Ale i tak jakbym miał wybierać między odysseyą a gta 5 to wybrałbym to pierwsze, i na bank kolejne assassyny mnie bardziej wciągną niż przereklamowana seria GTA

13.11.2019 14:02
6
5
odpowiedz
3 odpowiedzi
Loukassz
3
Junior

Byłem przeogromnym fanem całej serii. Obserwowałem wszystkie teorie co do kierunków w jakim pójdzie fabuła główna, analizowałem wszystkie poszlaki dawane przez Ubisoft w kolejnych odsłonach. Niestety obecne części to jeden wielki kopniak w twarz dla fanów. Takiego rozwodnienia, skądinąd, ciekawego uniwersum nie doświadczyłem jeszcze nigdzie. Sądząc po komentarzach na przykład na youtube nie jestem w tym odczuciu odosobniony.
Cieszy mnie, że obecna (chyba najgorsza do tej pory) formuła Ubigame, zakładająca wrzucenie mnóstwo niepotrzebnych elementów RPG, coraz bardziej odrzuca graczy i recenzentów (nowy Ghost Recon, Far Cry: New Dawn).

13.11.2019 14:13
Outremere
6.1
Outremere
2
Centurion

No to prawda. Odkąd zaczęli bawić się w książki i komiksy, praktycznie metafabuła w głównym nurcie, czyli grach, nie istnieje.

Ale podobno mają "zrebootować" serie (cały wątek na Redicie się w tej sprawie toczył) i podejrzewam że nie wymażą całej historii ale wreszcie wrócą do tworzenia fabuł łączących odsłony ze sobą - czemu sprzyja to że wychodzi nowa generacja więc mają nawet pretekst do świeżego startu

13.11.2019 14:22
6.2
Loukassz
3
Junior

@Outremere
Dokładnie. Tylko ja byłem przekonany, że to my, Polacy (a może nawet szerzej europejczycy), jesteśmy odcięci od informacji o tych komiksach/książkach, przez co nie wiesz co się dzieje grając w kolejne części. Ale właśnie komentarze na wspomnianym Youtube'ie pokazały mi, że nic z tych rzeczy- jest to globalne zjawisko.

13.11.2019 16:08
Outremere
6.3
Outremere
2
Centurion

(2)
No właśnie. I do tego dochodzi nie kończenie wątków (jak zakończenie w Syndicate) i zaczynanie nowych kompletnie z dupy nie wiadomo po co (zakończenie Origin).

Miałem dostęp do niektórych komiksów, książek niestety nie, ale nawet w nich nie wyjaśniają tyle ile powinni (cała historia Orlovów z zabójstwem Mistrza Assassinów w Dubaju).
Ubi musi zrobić tej serii soft reboot tylko po to by wreszcie znów tworzyć historię w kolejnych grach. A po tym co wydarzyło się w zakończeniu Atlantydy do Odyssey (nie wiem czy grałeś to ci nie spoileruje) to praktycznie tylko pokazali do jakiego stanu doprowadzili fanów, gdzie nawet ja nie wiedziałem o co im chodziło.
I jeśli AC 2020 będzie kontynuował to rozwarstwianie historii na różne medium to wątpię by utrzymali przy sobie fanów, zwłaszcza że ostatnie dwie części mało oferowały dla ludzi którzy są z tą serią najdłużej i zdaje mi się że o tym wiedzą (stąd cały ten wątek na Redicie i wycofanie się z premierą AC na 2019)

13.11.2019 14:09
Mr. JaQb
7
10
odpowiedz
6 odpowiedzi
Mr. JaQb
111
Legend

Jak już chcą forsować te ogromne otwarte światy, to niech pójdą krokiem Rockstar - zero pytajników na mapie, a na ciekawe, unikalne (!) miejsca trafia się samemu podczas faktycznej eksploracji, a nie łażeniu od pytajnika do pytajnika, które z eksploracją zbyt wiele nie ma wspólnego.

Ale znając życie pewnie znowu zrobią same bazy wojskowe i punkty widokowe.

13.11.2019 15:06
Mówca Umarłych
7.1
Mówca Umarłych
126
Pan Milczącego Królestwa

Zawsze się zastanawiałem co za problem mają ludzie z markerami na mapach. Przecież markery w niczym nie przeszkadzają jeśli chodzi o swobodną eksplorację i jeśli się chce to można nie zwracać na nie większej uwagi.
To nie markery sprawiają, że ludzie przemierzają świat od jednego do drugiego, tylko sami gracze, którzy tak grają.

13.11.2019 15:17
Mr. JaQb
7.2
1
Mr. JaQb
111
Legend

Mi przeszkadzają, bo lubię kończyć gry całościowo, a jak widzę 100 znaczników na mapie, które obejmują trzy różne aktywności to dostaję ataku OCD. Bo wiem, że nie będę tam łaził, czyli zostanie mi coś do zrobienia - a nie lubię takiej sytuacji. W Wiedźminie 3 na szczęście dało się to wyłączyć.

13.11.2019 16:36
7.3
Swiru01
33
Centurion

@Mówca Umarłych, z samymi znacznikami ja w sumie problemu nie mam, ale jeśli markerów projektanci nie umieszczą, to muszą tak przemyśleć grę , żeby w jakiś inny sposób zachęcić gracza do przemierzania mapy. A jak markery umieszczą to w sumie nie muszą już robić nic innego, bo gracz pójdzie w dane miejsce bo widzi marker i w sumie wychodzi na to, że większość mapy jest tylko nośnikiem obozów, wież itp.

13.11.2019 18:38
7.4
zanonimizowany1027056
59
Generał

W Wiedźminie 3 szedłem sobie droga i trafiłem na uszkodzoną karawanę zaatakowana przez Wiwernę królewską. Dopiero później okazało się, że to zadanie z tablicy.

13.11.2019 19:34
7.5
glazier44
3
Junior

Nie kumem tego hejtu na AC:O
przecież 80-90% pytajników i tak się dowiedziało w ramach zadań.. lub jak ktoś chciał obniżyć poziom "renomy" to zleceniodawca był w jakimś obozie ukrytym pod gwiazdką

13.11.2019 21:00
Mr. JaQb
7.6
Mr. JaQb
111
Legend

ajax34 - i tak to właśnie powinno wyglądać. Takie aktywności poboczne czy też małe side questy powinny być znajdowane w trzy sposoby:

- przypadkiem, podczas eksploracji
- podczas plotkowania z NPCami
- ewentualnie z tablicy z ogłoszeniami

W Wieśku niestety na tablicy w wioskach były zazwyczaj 1-2 zadania, a oprócz tego dodawało się po 10 znaczników z założonymi z góry aktywnościami (gniazdo potworów, obóz bandytów, skarb) - bezsens. Wiadomo, rozwiązania o których mówiłem byłyby znacznie bardziej pracochłonne dla devów do wdrożenia (oprócz trzeciego, które jest w formie tekstowej), ale jakoś Rockstar w RDR2 potrafiło to zrobić - na trakcie dosłownie zawsze się coś działo, pominę, że były to aktywności po pewnym czasie powtarzające się, ale nie było to coś do odhaczenia, ot losowa sytuacja. A jeśli było jakieś faktycznie ciekawe miejsce do odwiedzenia, to samemu trzeba było się na nie natknąć, przykładowo:

spoiler start

dom uderzony meteorytem, który znalazłem bo zainteresowała mnie samotna chata w lesie
albo płacząca kobieta na bagnach, klimat rodem z horroru, gdy rzuciła się na naszą postać z nożem i kilkoma zbirami

spoiler stop

post wyedytowany przez Mr. JaQb 2019-11-13 21:11:07
13.11.2019 14:09
Outremere
👍
8
odpowiedz
3 odpowiedzi
Outremere
2
Centurion

Mam nadzieję, że w AC 2020 wróci pełnoprawny mulit-coop coś podobnego do AC Unity lub coś jeszcze lepszego.

Te światy są ogromne i zwiedzanie go ze znajomym byłoby jeszcze fajniejsze.

Tak samo cieszylbym się jakby zrobili coś w stylu fabuły że wybierasz czy chcesz dołączyć do Assassinów czy Templariuszy, przez co mógłbyś przejść grę dwa razy i doświadczyć fabuły z dwóch punktów widzenia - dynamika tego konfliktu zawsze była ciekawa głównie przez to że dobre rozpisanie go pokazuje że żadna ze stron nie jest tą "dobrą"

I oby przywrócili wreszcie te charakterystyczne elementy serii jak rozmowa po śmierci ze swoim celem, bo grając w Odyssey nie raz zabijałem jeden z ważniejszych celów a nawet nie bardzo orientowałem się jakie było jego stanowisko w Zakonie, co strasznie zubożało polowanie na nich.

13.11.2019 14:19
8.1
1
lis22
86
Generał

Mam nadzieję, że multi nie wróci już nigdy, co najwyżej co op w kampanii.

13.11.2019 16:12
Outremere
8.2
Outremere
2
Centurion

@lis22

No mi chodziło właśnie o coopa (stąd to nawiązanie do Unity)

Patrząc na to że kooperację mają już wszystkie gry Ubi z wyjątkiem Assassinów uważam za kompletnie nietrafiony pomysł, zwłaszcza jak wielki świat był w Odyssey
(wielki do tego stopnia że jakby swojego singla grało na niej dwóch graczy to istniała duża szansa że nigdy by się nie spotkali przez całą rozgrywkę)

13.11.2019 17:33
RaDeK002
8.3
RaDeK002
76
Legatus

Ja też mam nadzieje, że multi nie wróci, akurat w AC to zabija cały klimat.

13.11.2019 14:09
9
odpowiedz
Czapir8767
24
Pretorianin

ten wywiad ukazał sie parę tygodnii temu, napiszcie że zapowiedziano wiedźmina 3...

13.11.2019 14:10
AIDIDPl
10
odpowiedz
3 odpowiedzi
AIDIDPl
180
PC-towiec

Mi też się dobrze gra w Odyssey ale powtarzalność i to jak poszli na ilość a nie na jakość przytłacza tak że chce się rzygać, nie mówiąc o grindzie. Mi bardzo on nie przeszkadza bo robię wszystkie znaczniki na mapie i zadania poboczne i da się zarabiać oraz mieć na ulepszenia.

post wyedytowany przez AIDIDPl 2019-11-13 14:11:36
13.11.2019 14:24
10.1
3
Loukassz
3
Junior

Tylko to jest jeden z najgorszych rozwojów postaci jaki spotkałem w grach. On nie wnosi nic. Nie poczujesz się ani trochę potężniejszy, bo wrogowie skalują się cały czas (wyglądając tak samo). Daje to tak absurdalne sytuacje, że nawet kurczaki w miastach są skalowane i spróbuj uderzyć jednego, to zaraz te przebrzydłe stworzenia zadziobią chmarą Twojego bohatera.

13.11.2019 15:14
Mówca Umarłych
10.2
2
Mówca Umarłych
126
Pan Milczącego Królestwa

Loukassz :"Nie poczujesz się ani trochę potężniejszy, bo wrogowie skalują się cały czas (wyglądając tak samo)."
Według mnie skalowanie nie powinno mieć zasięgu globalnego ale dobrze pomyślane może również pozytywnie wpływać na rozrywkę. Części postaci nie powinno ono obejmować, część jak najbardziej, ponieważ jeśli zakładamy, że świat "żyje", a główna postać się rozwija to dlaczego nie mieliby tego robić również i przeciwnicy (?).
Skalowanie powinno być dobrze osadzone w świecie, który zwiedzamy. Dla mnie na ten przykład do przyjęcia jest, że np. "kurczak" czy wieśniak będzie miał przez cała grę ten sam poziom ale np. część postaci posługujących się orężem już niekoniecznie i nie zawsze - można na przykład dać zwykłym wojakom stały poziom ale już jakimś jednostkom elitarnym - skalowalny aby stanowiły cały czas wyzwanie.

post wyedytowany przez Mówca Umarłych 2019-11-13 15:19:14
13.11.2019 16:18
Outremere
10.3
Outremere
2
Centurion

@Loukassz @Mówca Umarłych

No skalowanie w Odyssey to prawdziwe utrapienie właśnie przez to że w ogóle nie czujesz postępu swojej postaci, szczególnie jak rozwiniesz swoje drzewko umiejętności na maksa.

To już lepiej było w poprzednich częściach (np dzielnice w AC Unity itp) gdzie odpowiednio ciężsi wrogowie byli w innych lokacjach.

Z tym skalowaniem to co najwyżej najemnicy mięli do tego prawo - w końcu robili to co my, czyli można było to uznać za fair że się rozwijają, ale to nadal bardzo głupie gdy będąc na szczycie listy walczysz z kimś z dolnych tierów i ma zbliżony do ciebie poziom

Najlepszym rozwiązaniem byłoby chyba dać możliwość dojścia graczom do takiego momentu gdzie są w stanie poczuć swoją siłę - co dałoby im poczucie tego że do czegoś doszli - i jednocześnie pod koniec gry wprowadzać kompletnie nowe nie spotykane wcześniej zagrożenia lub przeciwników, którzy mięliby z nimi szanse

13.11.2019 14:21
kęsik
👎
11
odpowiedz
kęsik
156
Legend

Aha, czyli Ubiszaft chce mi zaproponować dużo większe Unity z dużo gorszym gameplayem? To ja dziękuję bardzo. Jaka to jest durna firma.
Ja bym preferował ACII w ramach ACII.

post wyedytowany przez kęsik 2019-11-13 14:22:15
13.11.2019 14:31
😱
12
2
odpowiedz
szaki666
107
Pretorianin

Boże, widzisz, a nie grzmisz, weź że spraw, aby UbiShit, otworzyli oczy!!! ,bo chyba cierpią na kurzą ślepotę.

13.11.2019 14:41
Zdzichsiu
13
odpowiedz
Zdzichsiu
142
Ziemniak

A dostanę dobrze zrobione, wielkie i ładne miasto z dobrym gameplayem? Unity to Paryż. Duch Origins i Odysei zakładałby zrobienie całej Niziny Francuskiej.

post wyedytowany przez Zdzichsiu 2019-11-13 14:41:23
13.11.2019 14:45
14
1
odpowiedz
greGhost0r
32
Chorąży

Zepsuli markę, jedno i to sami, wejdź na 100 wież

13.11.2019 14:46
Butryk89
15
5
odpowiedz
1 odpowiedź
Butryk89
159
Senator

Przepraszam, ale rzygam już "wielkimi otwartymi światami", które nie mają sensownej zawartości.

13.11.2019 15:39
15.1
1
zanonimizowany1299868
16
Senator

Przynajmniej w grze Red Dead Redemption 2 było o czym zwiedzać.

post wyedytowany przez zanonimizowany1299868 2019-11-13 15:55:45
13.11.2019 15:10
Kaniehto
16
1
odpowiedz
2 odpowiedzi
Kaniehto
63
Generał

aha czyli dwie najgorsze części xD

post wyedytowany przez Kaniehto 2019-11-13 15:10:22
13.11.2019 15:43
😐
16.1
firuell
75
Pretorianin

Najgorszymi były 1 i 2. Jedynka nudny świat, 2 to samo tyko z odrobinie poprawioną grafiką. I te misje na czas, ganianie jakiś mnichów po dachach! To była nuda.

14.11.2019 05:23
Valt
16.2
Valt
58
Konsul

Najgorsze? Chyba zapomniałeś o Syndicate.
A Unity ja akurat lubię, bugi dawno połatano, a z perspektywy czasu to tym bardziej gra wydaje mi się jeszcze lepsza.

@firuell
To jesteś w mniejszości, dla wielu fanów dwójka była jedną z lepszych lub nawet najlepszą odsłoną.
I że niby dwójka to było to samo co jedynka? Gościu, zmian było tyle, że różnica była naprawdę ogromna między jedynką a dwójką. Jedynka dziś wygląda jak jakiś prototyp tego co miało być później.

post wyedytowany przez Valt 2019-11-14 05:26:09
13.11.2019 15:11
17
3
odpowiedz
12dura
48
Senator

Ubisoft robi tak na prawdę jedną grę tylko różne uniwersa i perspektywy

13.11.2019 15:17
18
odpowiedz
4 odpowiedzi
zanonimizowany1027056
59
Generał

Eksploracja musi być ciekawa jak w Wiedźminie albo GTA.

13.11.2019 15:24
18.1
12dura
48
Senator

Czyli nic a nic?

13.11.2019 15:37
18.2
1
zanonimizowany1299868
16
Senator

Albo Red Dead Redemption 2.

13.11.2019 16:59
18.3
TobiAlex
201
Legend

LOL, Ty tak poważnie? Eksploracja w Wiedźminie? Haha, dobre sobie. To już wolę 150x odbijać posterunek niż 1764389 raz spotkać wilki.

13.11.2019 18:34
18.4
1
zanonimizowany1027056
59
Generał

Jak to mówią jeden lubi kwiaty, a drugi śmierdzące skarpety.

13.11.2019 15:41
😃
20
2
odpowiedz
1 odpowiedź
Booster
5
Legionista

Oby tylko nie było Rzymu... dostaniemy kolejny raz praktycznie to samo po Egipcie i Grecji. Mogliby zrobić sobię przerwę od starożytności i wypuścić dla odmiany Ragnarok, co moim zdaniem wyszło by wszystkim na dobre. Na Rzym jeszcze przyjdzie czas.

13.11.2019 16:20
Outremere
20.1
Outremere
2
Centurion

Według "przecieków"
AC na starą generację ma być u Wikingów, a ten na nową cenę w jakimś azjatyckim państwie.

Ile z tego jest prawdą dowiemy się w czerwcu

13.11.2019 15:43
😐
21
3
odpowiedz
Zar3011
103
Pretorianin

Mam wrazenie ze gdzies juz to czytalem. Aha no tak www.gry- online.pl/newsroom/ubisoft-nie-wroci-do-robienia-mniejszych-gier-takich-jak-ac-unity/zd1cb3d

13.11.2019 15:52
Persecuted
22
odpowiedz
16 odpowiedzi
Persecuted
149
Adeptus Mechanicus

Seria Assassin's Creed nie jest ani wtórna, ani nudna, Te gry po prostu nie są dla każdego (kierowane są do osób o specyficznym, wysublimowanym guście). Ludzie, którzy je krytykują, ich zwyczajnie nie rozumieją.

post wyedytowany przez Persecuted 2019-11-13 15:52:52
13.11.2019 15:56
22.1
zanonimizowany1299868
16
Senator

Ludzie, którzy je krytykują, ich zwyczajnie nie rozumieją.

Albo nie grali w to.

13.11.2019 16:23
Outremere
22.2
Outremere
2
Centurion

Masz rację.
Najbardziej męczą mnie te mówienie o odgrzewanym kotletów, albo że nic się nie zmienia a prawda jest taka że seria AC to jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się marek - dodawali statki, polowania na zwierzynę, olbrzymie rozległe światy, itp

13.11.2019 16:42
22.3
2
;-p
96
Generał

Błąd, ona właśnie stara się być dla każdego i dlatego Odyssey jest prequelem prequela- dawniej to było o Bractwie Skrytobójców, które działało na przestrzeni historii- teraz jest o najemniko/wojownikach (jak w większości gier), a z boku był wątek ISU (i mniej o nich wiemy- tym są bardziej interesujący)...
To że zrobili z Odyssey RPG- też to sugeruje, jednak ich światy są żałośnie puste i pozbawione interakcji z otoczeniem (ładnie zrobione makiety)

post wyedytowany przez ;-p 2019-11-13 16:45:32
13.11.2019 16:52
Persecuted
22.4
Persecuted
149
Adeptus Mechanicus

@Up

Ale właśnie ten rozległy świat jest jego największą zaletą, bo to on potęguje wrażenie samotności we wrogim, pozbawionym empatii świecie i pozwala tym samym lepiej wyeksponować motyw oczyszczającej wędrówki oraz przemiany, która zachodzi w świadomości głównego bohatera. Nie każdy to zrozumie, bo Odyssey to nie gra dla każdego.

13.11.2019 17:01
22.5
3
12dura
48
Senator

Nie, one zwyczajnie mają skaszaniony gameplay do poziomu mobilnych gier mmo, ci którym się ty gry podobają ich nie rozumieją, jak zrozumiesz to stwierdzasz, że to koopa

post wyedytowany przez 12dura 2019-11-13 17:02:11
13.11.2019 17:17
Persecuted
22.6
Persecuted
149
Adeptus Mechanicus

@Up

Odwrotnie. Tylko rozumni i świadomi gracze doceniają gry z tej serii. Wszystkim krytykującym brakuje inteligencji lub po prostu mają kiepski, casualowy gust i powinni się zając grami na swoim poziomie - Fifą albo Call of Duty.

13.11.2019 17:49
22.7
12dura
48
Senator

Tak jakby fifa i kalofdjuty były na innych poziomach, w sumie do fanów coda mam większy szacunek bo było kilka serio dobrych codów

13.11.2019 18:04
😐
22.8
;-p
96
Generał
Image

@Persecuted ta, "poczucie samotności we wrogim, pozbawionym empatii świecie"- przed, czy po tym jak "dymasz staruszkę bo jej stary już nie może"... Świat jest tylko ładny, między Cassandrą a Alexilosem jest różnica tylko taka że pierwsza ma cycki- to co mówi 12dura- nudne rozwiązania z mmo f2p, szczególnie to widać w paczce "kostiumów"- ni to dla asasyna, ni to dopasowane do epoki

post wyedytowany przez ;-p 2019-11-13 18:10:05
13.11.2019 18:32
kęsik
😒
22.9
1
kęsik
156
Legend

Seria Assassin's Creed nie jest ani wtórna, ani nudna, Te gry po prostu nie są dla każdego (kierowane są do osób o specyficznym, wysublimowanym guście).

Tak było do AC Syndicate. Potem Ubiszaft poszedł w masówkę, wpadł na pomysł żeby zabić serię i zrobić z niej klon Wiedźmina 3 bo to się aktualnie sprzedawało.

Ludzie, którzy je krytykują, ich zwyczajnie nie rozumieją.

No ale w serii są różne gry. Za ACII, Revelations i Syndicata dam się pokroić ale na Originsy i Odyseje ja pierwszy napluję.

post wyedytowany przez kęsik 2019-11-13 19:47:11
13.11.2019 19:57
Persecuted
22.10
Persecuted
149
Adeptus Mechanicus

@;-p

Gra nie jest nudna, tylko najwyraźniej nie jest dla ciebie.

13.11.2019 20:03
😂
22.11
zanonimizowany1146443
59
Senator

Seria Assassin's Creed nie jest ani wtórna, ani nudna

xD

Tylko rozumni i świadomi gracze doceniają gry z tej serii. Wszystkim krytykującym brakuje inteligencji lub po prostu mają kiepski, casualowy gust i powinni się zając grami na swoim poziomie - Fifą albo Call of Duty.

Buhahahaaha, teraz żeś dowalił. Cała seria AC od zawsze jest nastawiona na masówkę i grają w nią głownie casuale. Ludzie mający dobry gust nie grają w te nudne, wtórne badziewia bez własnej tożsamości. O ile jeszcze w starsze części dało się jakoś grać (sam teraz gram trochę w AC II, szału nie robi, ale i tak jest lepiej niż myślałem, jestem mniej więcej w połowie gry i na chwilę obecną to taki średniak 6/10, grałem w dużo lepsze gry z 2009 roku), tak po Black Flagu każda kolejna gra z tej serii jest nudnym, niegrywalnym gniotem.

post wyedytowany przez zanonimizowany1146443 2019-11-13 20:05:09
13.11.2019 22:58
Persecuted
22.12
Persecuted
149
Adeptus Mechanicus

@Up

Wręcz przeciwnie. A skoro tak piszesz, to na 100% nie rozumiesz tej serii i najwyraźniej nie jest dla ciebie (być może przerasta cię złożoność rozgrywki lub zawiłości fabularne).

post wyedytowany przez Persecuted 2019-11-13 22:59:17
14.11.2019 10:20
22.13
1
Loukassz
3
Junior

@Persecuted
A ty akurat posiadasz ten wysublimowany gust? Co każe Ci wierzyć, że "Tylko rozumni i świadomi gracze doceniają gry z tej serii. Wszystkim krytykującym brakuje inteligencji lub po prostu mają kiepski, casualowy gust"?
Mówimy tu o grze będącej makietą świata szytego grubymi nićmi. O grze robionej właśnie dla wszystkich, w taki sposób by możliwie nikogo nie wkurzyć, z mnóstwem niepasujących do siebie elementów, beznadziejnym skalowaniem doświadczenia, stawiającej na tanie efekciarstwo, zaprojektowanej bez polotu, tylko po to by dostarczyć graczowi jak najwięcej powtarzalnych godzin rozgrywki? Mówimy o tej samej grze dla ludzi ponadprzeciętnie inteligentnych, której głównym targetem jest odbiorca jak najbardziej masowy? Gdzieś tu się pogubiłem. Skąd twoje przekonanie o wyjątkowości bo podoba Ci się taka a nie inna produkcja?

post wyedytowany przez Loukassz 2019-11-14 10:22:38
14.11.2019 11:21
Persecuted
22.14
Persecuted
149
Adeptus Mechanicus

@Up

Skąd twoje przekonanie o wyjątkowości bo podoba Ci się taka a nie inna produkcja?

Stąd, że doznałem oświecenia, czytając, oglądając i słuchając wielu recenzji i opinii, tak dziennikarzy jak i graczy, na team Death Stranding. Jeszcze nie tak dawno sam sądziłem, że gra może być jakaś - dobra, mniej dobra, całkiem zła itp. Że cecha danej produkcji może być jest wadą albo zaletą, plusem albo minusem i że można stwierdzić to w miarę obiektywnie, choćby na podstawie pewnego konsensusu, uznawanego przez większość naszej społeczności (np. misje eskortowe są do bani, tak samo jak fetch questy - pewnie 9/10 graczy się z tym zgodzi).

Dziś już natomiast wiem, że żyłem złudzeniami. Dzięki Death Stranding zrozumiałem, że tak na prawdę nie ma złych ani dobrych gier, są tylko takie, które "są dla nas i trafiają w nasz gust" albo "nie są dla nas i nie trafiają w nasz gust". Stąd wiem już, że jeżeli jakiś element gry ktoś uważa np. za słaby albo nudny, to wcale nie dlatego, że ten element - w odczuciu tej osoby - taki właśni jest. Jedynym słusznym wytłumaczeniem jest zwyczajnie subiektywizm naszej percepcji oraz indywidualizm naszego gustu. Innymi słowy, jeżeli coś w danej grze ci się nie podoba, to po prostu oznacza, że gra nie jest dla ciebie, nie zrozumiałeś jej, albo masz kiepski gust. Przypadek DS pokazuje, że taka argumentacja jest akceptowana przez większość graczy (i wielu branżowych dziennikarzy), stąd postanowiłem również się nią posługiwać.

Także teraz już wiecie, jeżeli Assassin's Creed wam się nie podoba, to po prostu nie jest gra dla was, nie zrozumieliście jej, albo macie kiepski gust. Koniec dyskusji, można się rozejść...

post wyedytowany przez Persecuted 2019-11-14 11:25:25
14.11.2019 15:35
22.15
;-p
96
Generał
Wideo

@Peresecuted- w DS widać włożone serce twórców- ta gra nadrabia też innymi aspektami, poza tym mechaniki związane z kierowaniem są prima soft (góry najlepiej w grach zrobione; Uncharted 2- panie idź mi z tym, w DS burza śnieżna to zerowa widoczność)...

Kolekcjonerki AC kupuję od lat... Hejtowany AClll podobał mi się, z Unity dobrze się bawiłem, były gorsze części gdzie eksperymentowali (Black Flag, Syndicate)- ale coś tam o tych asasynach było... Przy Odyssey- też sobie dawałem kredyt zaufania, ale ona przez brak wątku który napędzał serie jest nijaka...

Wywalili człon który sprawiał że seria była interesująca, kreatywna- na jakiegoś marny tryb RPG, kiedy ich gry są puste i bez interakcji, (rpg też do bani, bo statystyki i bycie gejem to jest może jakieś Role Play ale w liniowym ME, tu Gothic ma więcej możliwości niż ich sandboxy)

Wiesz czemu gram w asasyny, bo mało jest gier w których można przenieść się w czasie i zwiedzić miasto z danego okresu, ale też dlatego że widziałem kreatywność twórców jak dopasowywali szaty naszego skrytobójcy- do danego okresu... W Odyssey mi tego brakuje

Ta seria ma złe decyzje marketingowe, przypominam o anulowanym wczesnym target renderze ACIII https://www.youtube.com/watch?v=Yb53ALjqfhI; czy screenie z bujania w AC Victory https://ocs-pl.oktawave.com/v1/AUTH_2887234e-384a-4873-8bc5-405211db13a2/spidersweb/2014/12/assassins-creed-victory-4-650x363.jpg
(to pokazuje że mają górę która ambitne projekty, ficzery usuwa) https://www.reddit.com/r/assassinscreed/comments/6469af/ac_victory_outfit/ (tu reddit który znalazł outfit z Victory- nosi go NPC w Syndicate, poczytaj sobie że na screenach Victory wygląda "żywiej" niż w finalnym produkcie)

Recykling lokacji- seria ma taki potencjał aby ukazać każde miejsce na Ziemi i w danym okresie- a oni powielają już nie tylko okresy, ale zbliżone lokacje...

AC Odyssey- dla mnie jest próbą aby ciągnąć więcej kasę z mikrotransakcji i zgarnąć nowych graczy i (którym wisi wątek asasynów)- rozumiem, że tobie się podoba bo być może cenisz bardziej aspekt "wirtualnego zwiedzania"- dla mnie on miernie wypada jak nie mogę poczuć że jestem częścią tego wykreowanego (przez interakcje ze światem)

To jakby z SH zrobić grę jak RE (też horror, ale swoją tożsamość traci)...

Na AC2020/Vikings/Kingdom/Ragnarok- czekam tylko dlatego, że jest to jakiś powiew świeżości po kolumnowych settingach...

post wyedytowany przez ;-p 2019-11-14 16:14:02
14.11.2019 21:31
22.16
zanonimizowany1146443
59
Senator

Wręcz przeciwnie. A skoro tak piszesz, to na 100% nie rozumiesz tej serii i najwyraźniej nie jest dla ciebie (być może przerasta cię złożoność rozgrywki lub zawiłości fabularne).

Nic mnie nie przerasta. Rozgrywka w tej serii jest prosta jak konstrukcja cepa. Gracz jest prowadzony cały czas za rączkę od znacznika do znacznika, a misje fabularne to taki banał, że szkoda gadać. Fabuła natomiast to zwyczajna sztampa z oczywistymi twistami. Jej rzekoma złożoność w nowszych częściach nie wynika z kunsztu twórców, tylko z ich nieudolności, przez którą nie potrafią skończyć wątku rozpoczętego 12 lat temu. Zresztą już nawet w samym ubisofcie to widzą. Inaczej nie zastanawialiby się nad rebootem serii.

post wyedytowany przez zanonimizowany1146443 2019-11-14 21:32:30
13.11.2019 16:04
😃
23
odpowiedz
AhuraRico
48
Centurion

Ponad 300 godzin i nadal jest fajnie, trzeba tylko sobie odpowiednio dawkować

13.11.2019 16:07
A.l.e.X
24
odpowiedz
1 odpowiedź
A.l.e.X
152
Alekde

Premium VIP

po cyberpunku wydanie gry w niezmienionym stylu to będzie samobójstwo. Mogli by porzucić markę LOLa Creed i zabrać się za jakieś fajne okresy historyczne i unikalną fabułę i historię. Przecież dokładnie wiedzą że każdy ma w ... ich assassinów i templariuszy a chce czegoś nowego i świeżego.

13.11.2019 16:53
Rumcykcyk
24.1
Rumcykcyk
121
Głębinowiec

AC to marka = pieniądz. Gdyby mieli możliwość zrobienia symulatora kozy to nazwaliby go Assasin Creed Koza i kasa by się zgadzała. Już od dawna byłem za tym żeby odciąć się od AC i jak robili już Origins to mogliby napisać fajną historię dla tego okresu, podobnie było z Odyssey. Wątek assasinów został wciśnięty na siłę.

13.11.2019 16:16
25
1
odpowiedz
Kordelaszczyk
30
Chorąży

Meh... Do Unity zrobiłem trzy podejścia i za każdym razem się odbiłem. Ta część była po prostu nudna. Mógłbym powiedzieć, że właśnie na tej części zakończyłem swoją przygodę z AC, ale dałem się skusić na Origins i żałowałem - ta gra oprócz ładnych widoków i fantastycznie odwzorowanego starożytnego Egiptu nie miała nic ciekawego do zaoferowania. Z Odyssey tego błędu już nie popełniłem. W ogóle ostatnimi czasy Ubosoft nie ma nic ciekawego do zaoferowania.

13.11.2019 16:24
kaszanka9
26
1
odpowiedz
kaszanka9
109
Bulbulator

Przecież unity to też był gniot, maksymalnie rozwodniona mierna polityczna fabuła, tak jak wszystkie kolejne ac po unity, z tym, że unity było w znacznie mniejszej skali i też dużo bardziej liniowe, skoncentrowane na singlu, i tak bieda, ale to co przyszło po unity to nic lepszego.

13.11.2019 16:34
27
2
odpowiedz
8 odpowiedzi
;-p
96
Generał

Ich światy są nudne i puste- Kojima robiąc grę o kurierze i postapokaliptycznym świecie (gdzie NPC siedzą w schronach)- robi świat który jest bardziej przekonujący tym swoim lore- niż oni robiąc te niby "historyczne makiety" w asasynach... niech ponownie skupią się na wątku asasynów i będzie dobrze...

post wyedytowany przez ;-p 2019-11-13 16:35:55
13.11.2019 17:07
-=Esiu=-
😁
27.1
-=Esiu=-
206
Everybody lies

Jeśli w asasynach dodaliby

spoiler start

tyrolki

spoiler stop

to napierdzielałbym jak głupi :D

Teraz to dopiero jest jazda :D

13.11.2019 17:20
Persecuted
27.2
1
Persecuted
149
Adeptus Mechanicus

Tyrolki już były, 4 lata temu, w Syndicate...

13.11.2019 17:20
AIDIDPl
27.3
1
AIDIDPl
180
PC-towiec

Przecież w Origins i Odyssey można zjeżdżać po linach.

13.11.2019 17:24
-=Esiu=-
😁
27.4
-=Esiu=-
206
Everybody lies

@Persecuted
Tia, ale mapa w Syndicate, a w takim Origins/Oddyssey... Jeszcze znając ubi to kolejny Asasyn będzie jeszcze większy i nudniejszy.

@AIDIDPl
Ale nie można tych lin dawać gdzie CI się podoba :D

13.11.2019 17:28
Persecuted
27.5
1
Persecuted
149
Adeptus Mechanicus

@-=Esiu=-

Chciałeś tyrolek, a jak się okazało, że już były, to ci nagle mapa przeszkadza...

13.11.2019 17:46
-=Esiu=-
😁
27.6
-=Esiu=-
206
Everybody lies

Mi przeszkadza? Absolutnie. To ubi ma problem z małymi mapami i tworzy coraz większe pustki wypełnione biedazawartością :D. A Syndicate jest dalej w kolejce do zagrania, a kolejka długa :/

13.11.2019 19:25
27.7
;-p
96
Generał

-=Esiu=- ja właśnie wczoraj robiłem trasę tyrolek od Stacji Meteo-zaschodniego Jeziornego- śmieciarza- do chilaristyki- (tylko kojimba wprowadził ograniczenia do towrów z asemblera- sieci q-pid)

spoiler start

ja niosę dopiero Mame do Lockne

spoiler stop

14.11.2019 05:17
Valt
27.8
Valt
58
Konsul

Death Stranding może i można zarzucić nudę i powtarzalność, ale chociaż Kojima na swoją obronę ma świetną fabułę, a Ubisoft się już dawno przestał starać, by historia była chociaż przyzwoita. xd

post wyedytowany przez Valt 2019-11-14 05:19:12
13.11.2019 16:51
28
odpowiedz
zanonimizowany398029
124
Konsul

Rozwleczone, grinderskie jak Odyssey i zabugowane jak Unity... szykuje się dobra gra xD Nie no ale tak serio to Asasyny już mnie dawno zmęczyły, ta seria kiedyś to były jedne z moich ulubionych gier, przyjemna walka, parkour, ładnie zaprojektowane lokacje, nawet znośna fabuła (przynajmniej ta "historyczna"). W Black Flag bawiłem się wybornie, ale jednocześnie uważam że to już nie powinien być Asasyn, bo choć rozgrywką gra stała bardzo dobrze to motyw łączenia piratów z zakapturzonymi zabójcami po prostu mocno mi się gryzł. Unity było całkiem niezłe, chwilę nawet czułem ten "next-gen" jaki czuć było gdy wychodziła jedynka w 2007 roku ale ilość błędów, dziwne decyzje produkcyjne (dodany rozwój postaci gdzie większość umiejętności do odblokowania to te które mieliśmy w poprzedniczkach od początku - siadanie na ławce chociażby...) i moim zdaniem taki sobie bohater główny sprawiły że się od gry odbiłem mimo cudownego Paryża i niezwykle topornego ale efektownego systemu parkour. Potem jeszcze miałem przygodę z Origins ale tam już w ogóle nie czułem że gram w Asasyna i dlatego Odyssey odpuściłem całkiem, to już nie moje klimaty. Jak dla mnie twórcy gdyby mieli jakieś zdrowe a nie tylko finansowe podejście to by tą serię zamknęli już dawno temu i przekierowali środki na inne projekty (Rayman 4, gdzie jesteś? Sam Fisher też nie chce być na emeryturze). Porządny remaster jedynki by się przydał na zakończenie i tyle. Ale sądze że logo asasynów w takiej czy innej formie będzie z nami tak długo aż Fallout 76 zostanie naprawiony.

13.11.2019 17:05
29
odpowiedz
zanonimizowany1255967
74
Generał

W odyssey widać ogromny rozstrzał zaangażowania włożonego w tworzenie lokacji z z tym przy tworzeniu misji, jak by mapa byłą 2 razy mniejsza a misje 2 razy bardziej różnorodne to mogła by być nawet te 2 razy lepsza
Świat jest ogromny i ma naprawdę mnóstwo detali w każdym miejscu w zasadzie ale poza podziwianiem widoków w wielu miejscach nie ma kompletnie nic ciekawego do zrobienia.
Sytuacja jest jeszcze gorsza od skyrim czy fallout 4 bo tam w skrytkach bywają różnorodne przedmioty i można coś z nimi zrobić, zwłaszcza w f4

13.11.2019 17:26
30
odpowiedz
firebird18
68
Pretorianin

"Żyjesz w tym świecie i dążysz do tego, do czego chcesz dążyć"
a do czego się "dąży" w Odyssey??Co tan do groma można takiego zrobić w ramach misji pobocznych????????

post wyedytowany przez Admina 2019-11-13 17:32:30
13.11.2019 17:36
Metaverse
😒
31
3
odpowiedz
1 odpowiedź
Metaverse
69
Senator

10tys ludzi kupa hajsu i zamiast czegos nowego dostajemy Dywizje w Wildlands a za rok Unity w Odyssey.

13.11.2019 18:21
31.1
1
;-p
96
Generał

Widać, że wpadka z Breakpoint niczego ich nie nauczyła :p

13.11.2019 18:23
FRON(T)LINE
32
1
odpowiedz
FRON(T)LINE
54
Centurion

Ogromnie liczę na AC w realiach starożytnego Rzymu. Czegoś takiego jeszcze nie było. Nieważne kiedy, ale ważne by powstało. Raczej nie jako kolejna odsłona chociaż kto wie... Przekonamy się. Wikingowie to raczej trafny trop.

13.11.2019 18:29
Crod4312
33
odpowiedz
Crod4312
158
Legend

Mi się podobaja nowa formuła AC i lubię w nią grać (Odyssey mimo iż według mnie gorsze od Origins to spędziłem tam 170h) ale w sumie grind i nabijanie poziomów jest dość żmudne. Stare rozwiązane z rozdziałami/wspomniani było bardziej naturalne i powodowało, że fabuła była bardziej skondensowana i spójna. Unity również uwielbiam (chyba jedyne AC które skończyłem 4 razy) bo gra się w nie rewelacyjnie. Więc jak dobrze to połączą to jestem kupiony.

post wyedytowany przez Crod4312 2019-11-13 18:30:03
13.11.2019 18:56
34
4
odpowiedz
2 odpowiedzi
Qui-Gon Jinn Borderlands
10
Pretorianin

Czyli będziemy mieć piękny, otwarty i ZABUGOWANY totalnie świat, a gry-online i tak da ocenę 9/10?

13.11.2019 20:11
👍
34.1
zanonimizowany1292498
4
Pretorianin

Wszystko ladnie polatane.
Nie siej defetyzmu.

13.11.2019 20:23
34.2
zanonimizowany1146443
59
Senator

Teraz to sobie mogą. 5 lat temu w momencie premiery bugity było niegrywalnym gniotem.

13.11.2019 19:01
35
odpowiedz
bolek2018
80
Generał

Widać że nie wiedzą co czynią... Tragedia z tekstu wynika że będzie tylko gorzej... "Gra usługa" w kawałkach z 50 DLC rozciągnięta na 3 lata. Samo Odyssey miało 2 DLC składające się z 3 epizodów każdy a to widać dopiero początek tego co zapowiadają w przyszłym roku.

13.11.2019 19:42
36
odpowiedz
zanonimizowany1292498
4
Pretorianin

Najgorsze w Odyssey byli lowcy nagrod.
Zawsze podczas spinki sie materializowal w dwie minuty i upierdliwy byl jak mucha miesna.
Skopali to tym razem.

13.11.2019 20:19
👎
37
odpowiedz
zanonimizowany1146443
59
Senator

Czyli będzie to kolejny zabugowany gniot z nudnym i pustym otwartym światem, który dodatkowo będzie nastawiony na grind i mikrotransakcje. Współczuję tym, którzy będą w to grać.

13.11.2019 20:41
38
odpowiedz
Yarren
7
Junior

Faktycznie, może się okazać, że w ramach starożytnej "trylogii" dostaniemy asasyna w czasach Imperium Rzymskiego (może pod koniec jego istnienia, czyli po rozłamie cestarstwa?).
Jednak trochę żałuje tych powrotów w przeszłość bo były już eksplorowane takie ciekawe okresy z XVIII i XIX wieku. Obecnie brakuje mi chyba najbardziej czegoś z niezapełnionej jeszcze historycznej luki czyli XVI/XVII wiek (początki ery kolonialnej i barokowej). Moglibyśmy znowu dostać broń palną albo mini-kuszę zamiast latać z nieporęcznym łukiem...

13.11.2019 21:44
Aitor
39
odpowiedz
Aitor
33
Pretorianin

Nie wiem czemu ale jak przeczytalem pare zdan, to naszla mnie mysl, ze miedzy slowami chce zakomunikowac iz mogliby stworzyc kilka roznych historii w jednej grze, pamietacie jak sie rozpoczynal Unity? Bylo 9 czy tam 12 kafelkow z roznymi historiami (finalnie zagralismy tylko jedna), tutaj mogliby zrobic wlasnie kilka takich kafelkow historycznych.

Z drugiej strony, musialoby to byc mocno przemyslane, bo o ile pomysl bylby ciekawy (skoro robia juz cale panstwa, a mowa byla nawet o polowie europy, to raczej srednie byloby, gdyby jeden asasyn przedymal pol kontynentu samemu xD), tak rozmycie postaci mogloby byc tragiczne, chociaz, kazdy by znalazl swoja ulubiona postac i historie, dajmy na to na 15-20h jedna, nawet jesli dzialyby sie w tym samym okresie, to sterowanie kilkoma postacami, i pokazanie konfliktu moze z obu stron (rogue bylo calkiem ciekawe) mogloby wypalic.

14.11.2019 05:15
Valt
40
odpowiedz
Valt
58
Konsul

A czy ostatnio coś nie mówili, że po porażce Breakpointa chcą przemyśleć sposób tworzenia gier? Zmienić podejście? I co? Dalej to samo będzie.

14.11.2019 08:48
41
odpowiedz
MadMaxPL
56
Konsul

UBI zmień formułę!

14.11.2019 22:12
Dovah
😂
42
odpowiedz
Dovah
50
Centurion

"AAA+" hahahahahahahahaha
Chyba AA-, od lat gry z sektora AA przewyższają jakością i innowacyjnością tak zwane tytuły AAA. Jaką czelność trzeba mieć, żeby nazwać masowo produkowane gnioty z Ubisoftu AAA+?!

17.11.2019 10:18
Harry M
43
odpowiedz
Harry M
195
Master czaszka

Ale ja nie chcę "licznych i skupionych opowieści"... Ja chcę jedną, dobrze napisaną opowieść w ramach jednej gry. Dlaczego Ubisoft tak bardzo zarzyna moją ulubioną serię?

Wiadomość Assassin’s Creed 2020 ma oferować „Unity w ramach Odyssey”