Deep Down nie zostało anulowane - mimo prawie 7 lat od zapowiedzi na PS4
Ostatnio szukałem informacji o tym tytule, bo pamiętam jakie wielkie wrażenie zrobiła na mnie grafika w dniu premiery trailera. :) Coś jak niewydane kiedyś "Eight Days".
https://www.youtube.com/watch?v=GhnuysG50WQ
Pamiętam tą zapowiedź na E3. Robiła piorunujące wrażenie, gra światła i cienia jak rycerz szedł z pochodnią przez jaskinie.
Nie rozumiem jak można tak po prostu olać dobrze prezentującą się grę i zmarnować pracę nie wiadomo ilu ludzi.
Jedna z pierwszych zapowiedzi jakie pisałem dla GOLa była poświęcona właśnie tej grze. To było przeszło 200 moich napisanych tutaj artykułów temu :D I to nie licząc newsów i tekstów na Gameplaya :)
lol, przyznam że obecnie ciężko by się było nabrać na taki bullshot render, a gdzie w 2006 roku? generalnie te Eight Days ma lepszą grafikę i więcej interakcji z otoczeniem, lepsze animacje niż gry w prawie już 2020 roku :D
Chyba żartujesz - Eight Days wygląda dokładnie jak gry z ery PS3 - plastikowe 3D ze szczegółami w formie tekstur o niskiej rozdzielczości i wszechobecnym 2D na drugim planie.
https://www.youtube.com/watch?v=_rJ86NVdU_A
moze sie zdziwicie, ale pamietam jak widzialem techdema na niewydanego jeszcze ps2 "rozdzki" pod kamerke :) ktore dopiero przy ps3 byly wykorzystane.
Dla tej gry chciałem kupić PS4, szkoda że premiery nie widać...
Szkoda gry, ale porzucenie jej na rzecz dragon's dogmy 2 to będzie dobra decyzja, a jeszcze lepsza jak te obydwie gry się stopią w jedną całość na silniku deep down
Tytuł miał funkcjonować we wspieranym mikropłatnościami modelu free-to-play i w dużej mierze polegać na kooperacyjnych rozgrywkach multiplayer.
W ogóle mi w takim razie nie szkoda, że przepadł...
Jeżeli nie wykorzystali silnika do innych tytułów to albo są niespełna rozumu, albo silnik sprawiał olbrzymie problemy, co pewnie było też przyczyną nie wydania gry.
„ Przypomnijmy, że pierwszy pokaz Deep Down w 2013 roku zrobił kolosalne wrażenie głównie za sprawą oprawy wizualnej tytułu wspieranej przez nowy autorski silnik Capcomu o nazwie Panta Rhei”
Pokaz dema Deep Down na PSmeeting w 2013 to taki odpowiednik Killzone 2 z 2005. Render na rozpalenie wyobraźni.