Nowe gameplaye i wrażenia z pokazu Star Wars Jedi: Fallen Order
Źle to wygląda, walka drętwa jakaś i wydaje się zbyt łatwa i bez polotu i ci podświetlający się na czerwono przeciwnicy, jak to kłuje w oczy!
kAjtji - zgadzam się o stokroć!
Gracz płacąc za tytuł otrzyma gotowy produkt, który będzie mógł przejść od razu - od początku do końca.
Coś niesamowitego!
12dura - jak ta gra wygląda źle to ja chyba jestem z końca galaktyki.. obłędnie to wygląda! Gdzie tu masz sztywność? Raczej finezyjność w walkach i mega fajne animacje. Stawiam tak jak GOL na jeden z największych hitów tego roku i czekam!!
Po Twojej wypowiedzi widać że nie jest zbyt trudneo Tobie zaimponować. Nic odkrywczego nic ciekawego, tylko walka (banalnie łatwa) i mnóstwo powtarzalnej eksploracji. Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuudy
Serio żeby w 2019 nie zrobić efektów kiedy miecz dotyka ziemi lub przenika przez obiekty... Już w Jedi Academy było to poprawnie zrobione i więcej ponadto nie trzeba... Jak to wygląda w ogóle? Nijak.
Są takie efekty. Jak przejedziesz promieniem po skale czy roślinie to zostaje świecąca szrama
Na filmie wiele razy podczas turlania miecz był w połowie w ziemi, a mimo to nie zostawał ani ślad. Dodatkowo często bohater po prostu chodząc na bok muska ziemie mieczem, a mimo to nie zostaje ślad. Tak jakby ten efekt tylko był aktywowany podczas animacji ataku (widać to w walkach w lesie).
w dzisiejszych grach to tylko nic więcej jak wyraźniejsze tekstury, wieksze mapy, więcej bluru i bloomu, sun rayów, i poprawna animacja
kiedyś eksperymentowano z technikami, jak np. destrukcją otoczenia, uginaniem się liści, postać potrafiła "kopnąć" leżący przedmiot pałętający się pod nogami,
teraz.... byle wydać
Strasznie słabo to wygląda - dziś dostaliśmy zwiastun innej gry z otwartym światem która wygląda cudownie - a ta ''korytarzówka'' która zdawało by się że powinna o wiele lepiej wyglądać niż gra z otwartym światem - wygląda bardzo przeciętnie
eksplozje przy walce z AT-ST wyglądają jak sprity 2D z gier z lat 90-tych...
Jezusie, jaka padaka. I ta walka wyglądająca gorzej niż w starusieńkim Jedi Academy.
Bleh, ale czego się spodziewać po ciulowym wydawcy i studiu, co do tej pory robiło jakieś szybko umierające w multiku strzelanki?
Zdecydowanie brakuje w tym muzyki w tle. Same odgłosy otoczenia niezbyt wystarczą na dłuższą metę. Przejścia pomiędzy niektórymi animacjami też koślawe.
Tak to wygląda spoko. Spoko w sensie gra na pewno nie na 8. Pytanie, czy takie 7,5 zadowoli garnitury z EA i przypadkiem kompletnie nie zarżną oni przez to na jakiś czas singlowych akcyjniaków.
Animacja ruchu taka śmieszna. Momentami postać ślizga się w powietrzu :) Gameplayi grafa taka sobie oby fabuła była ciekawa
Miejscami zalatuje trochę grą z niższej półki (np. animacje czasem dziwnie się ze sobą łączą albo wyglądają nieco sztucznie i "robotycznie"), ale jako całość wypada bardzo fajnie. Pierwszy zapis rozgrywki zwiastował mroczne widmo porażki, ale teraz nadeszła nowa nadzieja ;].
Jak dla mnie to Battlefront II bije to coś na głowę graficznie.
Oni robią taką bardziej kreskówkową grafikę jak Apex Legends która mi kompletnie nie leży. I faktycznie nie zachwyca - jak to wielu się wypowiedziało tutaj na forum.
Też tak uważam. BFII wygląda świetnie jeśli chodzi o modele, tekstury, efekty i oświetlenie.
Frostbite, mówi to coś panu? Nie widziałem bardzo ładnej (w porównaniu do innych silników) gry na Unreal Engine.
Już przynajmniej dwie gry udowodniły, że Frostbite nie nadaje się do TPP. I tak chciałbym, żeby kiedyś powstała gra SW, która tak wygląda i nie jest Battlefrontem.
Wole słabszą grafikę ale udaną grę. Przy Titanfall 2 udowodnili, że są w stanie zagwarantować dobrego singla, który nie powala graficznie. Tylko tyle oczekuje od tej gry.
Andromeda i Anthem mimo, że graficznie robiły robotę wiadomo jak skończyły.
Akurat Mass effect Andromeda to dobra gra. Miała w sumie pecha bo nie jest do końca dobrym Mass effect. Jednak gra się bardzo przyjemnie.
Ludzie, nie narzekajcie tak. Czego Wy oczekujecie od gry BEZ MIKROPŁATNOŚCI OD EA..
Lmao
Serio nie wiem co się dzieje z tymi ludźmi w tych czasach... przecież ta gra wygląda i rusza się świetnie! Szczególnie ostatnia walka z bossem jest niesamowita! Będzie jedna z gier roku jak nic! Graficznie jest bardzo dobrze, dźwiękowo jeszcze lepiej, animacje tak samo dobre jak chociażby w Sekiro i nie wiem czego tu chcieć więcej...?
Po Twojej wypowiedzi widać że nie jest zbyt trudno Tobie zaimponować. Nic odkrywczego nic ciekawego, tylko walka (banalnie łatwa) i mnóstwo powtarzalnej eksploracji. Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuudy
EA szaleje bardzo dobra Fifa, bardzo dobze wyglądające ŚW jak i dobry need for speed
Wszystko odwrotnie.
Grą roku na PC to będzie RDR2.
Ja tam nie rozumiem narzekania na tą produkcję, oczywiście zdaje sobie sprawę że komuś może się nie podobać ale jak dla mnie to albo hejtują ludzie którzy w głowach mają tylko Jedi Outcast/Academy i wszystko porównują do tych gier, albo hejtują bo EA więc dla zasady gra będzie gówniana. A ja uważam że to może być najlepsze co EA się trafiło od lat jeżeli chodzi o gry jak i o gry Star Wars. Model walki mi się bardzo podoba, z jednej strony miecz świetlny mięso armatnie zabija jednym ciosem, z drugiej są wrogowie których trzeba mocno obić żeby padli, jak dla mnie wyważone na tyle że nic mnie tu nie kłuje w oczy, że coś niekanoniczne. Albo że miecz nie zostawia śladów na ścianie jak po niej przejedzie... nie każdy jest Rockstarem żeby szlifować swoje gry do perfekcji, może Respawn nie ma aż tyle środków żeby tak grę dopieścić na zasadzie "macie tu kasę na swoją grę single i zróbcie tak żeby wyszło epicko i wam starczyło bo my to wolimy doić na ultimate teamach więc do roboty".
Jak dla mnie to może być najlepsza gra ze świata SW przynajmniej od czasów The Force Unleashed, czyli od bardzo dawna. Jedyne co mi przeszkadza to właśnie ten Cal który jest trochę zbyt dzieciaczkowaty ale walić, może będzie jakaś wielka przemiana w trakcie gry. Tak czy inaczej zapowiada się dobrze, nie dość że porządna gra z uniwersum Gwiezdnych Wojen, ma fajny - przynajmniej fajnie wyglądający - system walki, nie jest molochem sandboxem, nie będzie mieć lootboxów i innego gówna jakie dotyka dziś branżę.
Mam nadzieję, że jednak będzie nieco lepiej, wizualnie nie jest źle, choć cudów nie ma, ale to najmniejszy problem.
Mi tu brakuje muzyki, jest to dość antyklimatyczne, sama pustka, do tego walki wydają się za łatwe i gdyby ten typek nie robił prezentacji to typowy gracz już dawno by rozwalił bossa, generalnie bossowie są za mało agresywni i mają za mało hp tudzież im to hp za szybko spada.
Np. ten at-st to wręcz czeka na gracza, to jest nudne czekanie, aby odbić jego atak i w zasadzie po sprawie, zdecydowanie brakuje agresji, ten strażnik był fajny i tu jest potencjał, jeszcze bardziej agresywny, jeszcze mniej możliwości uszkodzenia, więcej odbić naszych ataków, ale czy oni to poprawią do premiery, a może już mają lepszy poziom trudności.
Mają mnie, wygląda to nad wyraz dobrze ale i tak poczekam na recenzje i wtedy będe miał pewność.
W końcu porządna gra z uniwersum z Jedi w roli głównej. Battlefront też niczego sobie, ale jednak to bardziej tpp. Co zaś do walki mieczem, w końcu pokazano defragmentacje przeciwników.