The Outer Worlds w 4K tylko na Xboksie One X. PS4 Pro bez usprawnień
To ja podziękuję microsoftowi i nie kupię w najbliższym czasie. Poczekam aż gra stanieje przynajmniej o połowę. Takimi zagrywkami microsoft nie szanuje graczy.
@Up Outer Worlds jest na premierę w gamepassie zarówno na konsole jak i PC ;)
Co innego mieć swoje studio i zarządzać tytułem za własne pieniądze, a co innego wykupić studio które tworzy grę za własne pieniądze, i pod koniec produkcji naciskać na nie na jakieś durne ograniczenia.
Nie mam pretensji do MS za wydawania Gearsów, czy Halo na swoje platformy, bo to ich studia i ich kasa. Ale tu to jest to zwykły absurd.
które tworzy grę za własne pieniądze
Obsidian, to raczej za swoje pieniądze tego nie tworzy. Zwłaszcza, że mają wydawcę, Private Division, które jest własnością Take-Two.
Jednak tak, zachowanie trochę niemiłe.
@PanWaras no tak bo ekskluzywna zawartość do Destiny 2 i RDR2 to się znikąd wzięła na PS4
taaa bo sony nie kupuje
Ale nikt tu nikomu nie broni kupować inne studia.
@PanWaras no tak bo ekskluzywna zawartość do Destiny 2 i RDR2 to się znikąd wzięła na PS4
Po pierwsze, to ja nie bronię sony przy wykupywaniu jakiś bonusów. Po drugie jest różnica, między syfiastymi dodatkami, które trafiają na wyłączność na 30 dni, a ulepszoną oprawą graficzną.
Ja tam uważam, że wszyscy gracze powinni za każdym razem być traktowani identycznie. No ale widzę, że fanboje mają na ten temat inne zdanie.
Waras, ale skończ z tymi bajkami, m$ nie ma nic do gadania, oni kupili studio, a nie grę, grę wydaje zupełnie inna firma i to ona decyduje, to oni mają umowę na grę, nie m$.
Jeżeli już to zadziałało to na odwrót, przez wykupienie mieli pomoc inżynierów m$, więc tego i owego się nauczyli przy okazji o konsoli, dzięki czemu mogli zrobić lepszą wersję na xox. (bo na pewno już robią inną grę dla m$)
Tak samo wydawca zdecydował, że to będzie exs na epicu.
Może jednak będą jakieś usprawnienia potem, bo mimo wszystko jak na PRO to z 1080p się niezbyt postarali, nawet mimo tego, że XOX jest zauważanie wydajniejszy, a nie jak niektórzy twierdzą, że PRO jest tylko trochę słabsze.
Te gry konsoli nie sprzedadzą, ale Microsoft próbuje za wszelką cenę sprzedać ich ile się da przed końcem tej generacji... to w sumie zrozumiałe ;)
i bardzo dobrze nie dla psa kiełbasa hahahahhaha
Graficzny Ex konsolowy..hyhy tego sie nie spodziewałem
Kto wie jakie jeszcze absurdy dotyczące ekskluzywności czekają nas w przyszłości :P
Inna sprawa że XBOX to tak ciutkę mocniejsza konsola, może zwyczajnie Prosiak nie wyrabia?
może zwyczajnie Prosiak nie wyrabia?
Dziwne, bo przy innych tytułach obie mocniejsze konsole dostawały ulepszenia. Dziwne, że przy grze którą wykupiło MS tak się nie stało...
Ja tam osobiście nie mam nic przeciwko temu żeby właściciel konsoli "załatwiał" jakieś profity dla swoich klientów. Śmiać mi się chce tylko z tego że Sony dla swoich ogarnia kilkadziesiąt gier ekskluzywnych z których przynajmniej kilkanaście to gry AAA. Ekskluzywne tryby i dlc w największych hiciorach, ogrom contentu dostępny wcześniej niż na innych platformach.
I wtedy na scenę wychodzi M$ i mówi: "W tym drugoplanowym RPG będzie 4K na niektórych naszych konsolach, a u was nie :P".
Hehe, nie mają wstydu chłopaki po prostu :).
Rozumiesz, że pro jest dużo słabsze i po prostu nie uciągnie? Rozumiem że m$ wykupił też 4K dla Yooka-Laylee And The Impossible Lair, w którym to ps4 i pro różnią się tylko wydajnością? Taka jest moc tych konsol i już. PS4pro dostanie pewnie jakieś 1440p/1080p w zależności do tego co będzie wyświetlać podstawowa wersja, tak jak w 99% innych gier platformowych o które nie dostały swojego newsa.
Rozumiesz, że pro jest dużo słabsze i po prostu nie uciągnie?
Rozumiem że jest nieco słabsze, co nie zmienia faktu że uruchamia gry w 4K. Czy byłoby w stanie uruchomić tą konkretną grę? Nie wiem i ty też nie więc nie wiem skąd te zapewnienia że "nie uciągnie".
Rozumiem że m$ wykupił też 4K dla Yooka-Laylee And The Impossible Lair, w którym to ps4 i pro różnią się tylko wydajnością?
Raczej nie wykupił, taki a nie inny "przydział" rozdzielczości wynikał raczej z niskiego budżetu i związanej z tym "takiej se" optymalizacji. I żeby było jasne gra nie działa na One X w 4K tylko w rozdzielczości dynamicznej która momentami osiąga 4K.
A jeśli gra która uruchamia się w 60 fps na Switchu nie jest w stanie uciągnąć stałego 4K na One X to ewidentnie na siedzenie nad optymalizacją zabrakło albo czasu albo kasy.
Jedyny plus jest taki, że PS4 PRO będzie cichsze, bo będzie chodzić w 70%.
Może po prostu pro nie jest w stanie udźwignąć 4K. Praktycznie każda gra działa lepiej na xboxie one x a wersja pro dostaje albo jakiś mały wzrost w rozdzielczości, albo i żadnego i wcale nie ogranicza się do do gier studiów kupionych przez m$. Właściwie to dziś na PS4PRO standardem gier na U4 jest 1080p.
PS4 PRO mało którą grę odpalę w 4K. Zazwyczaj chodzi w 1440p i jest skalowane do 4K.
Xbox One X również nie jest w stanie odpalić w 4K, to tylko skalowanie, żadna z tych konsol nie ma odpowiedniej mocy. Nowa generacja ma ponoć odpalać w 4K wszystko, co również jest dosyć wątpliwe.
Wiadomo, że to wina a MS
Owszem XOX jest mocniejszy, ale pro zawsze coś ponad full HD dostawalo
„ Trudno uznać to za przypadek - być może to gigant z Redmond stawia warunek, zgodnie z którym gry przejętych przez niego studiów mają prezentować się najlepiej na jego platformach? „
Ale po co i w jakim celu, skoro Xbox X i tak jest mocniejszy od Pro i w wielu grach oferuje natywne 4K w przeciwieństwie do konsoli Sony?
MS też powinien mieć swoje exy, na ich miejscu wypuszczałabym je na Xboxy i PC z ograniczeniem do ich własnego sklepu z funkcją Play Anywhere.
Hmmm...