Death Stranding - głos dziecka usłyszymy z głośnika na padzie
Dla mnie i pewnie wielu innych graczy zdecydowanie lepszym rozwiązaniem jest lokalizacja kinowa niż dubbing. I wolę to niż uszczęśliwianie mnie na siłę, jak choćby w przypadku Marvel's Spider-Man, gdzie grałeś w pełni po angielsku albo w pełni po polsku. Na dodatek język gry dało się zmienić dopiero po zmianie całego języka w konsoli. Porażka na całej linii. Choć z drugiej strony fajnie byłoby mieć przynajmniej wybór.
Też byłem zawiedziony, spider to jedna z nielicznych gier sony gdzie olali opcje językowe po całości, z tego co wiem, do dzisiaj tego nie zmienili, więc już pewno nie zrobią tego nigdy, mimo, że ludzie się skarżyli.
Dokładnie, pisałem do Sony i Insomniac- że dubleż jest okropny (tak się dzieje jak używa głosów postaci z kreskówek/sitcomów z programów dla dzieci), dodatkowo ten z dublażem zawierał bonusy preorder (płacisz więcej i taki myk robią) a wystarczyłby jeden patch... WARA Z DUBBINGIEM W DEATH STRANDING I GHOST OF TSUSHIMA!!!
@kaszanka9 Niestety, do tej pory żaden patch nie wprowadził możliwości wyboru języka. Wielka szkoda, że tak jest ale już chyba można porzucić nadzieję, że kiedykolwiek coś takiego dodadzą. Jest to tym bardziej przykre, że w innych grach od Sony, jak choćby w Uncharted 4, da się grać w wersję językową, jaka nam tylko pasuje.
Mam nadzieję, że będzie gadał z nami o tym w co lubimy grać tak jak Mantis czytał w myślach i wymieniał nasze ulubione gry Konami w MGSie.
Zawsze żałowałem że nigdy nie grałem w MGSa, gdy jeszcze nie byłem świadom istnienia tego momentu. To wtf byłoby bezcenne.
Czyli to dlatego pad w limitowanej edycji PS4 inspirowanej grą, ma taki sam kolor, jak ta sztuczna macica z gry :). Ciekawe, czy trzeba będzie też kołysać kontroler, żeby przestał wibrować i "płakać" ;].
Ten cały Hideło Kodzima to typ z nierównym sufitem
No, sklepienie krzyżowe ma jak w gotyckich pałacykach
Póki co do premiery coraz mniej a promocja gry przed premierą jest cały czas pokazywana graczom od tyłka strony. Wszyscy wydawcy przed premierą pokazują grę z jak najlepszej strony by więcej było na nią chętnych a tutaj jest wręcz na odwrót. To jakaś nowa strategia Kojima Productions? Czy po prostu pokazano już max możliwości tej gry? Z tego powodu jestem zmuszony poczekać co pokażą po premierze, jak ta gra dokładniej wygląda.
Ja ciągle uważam że Kojima pokazuje drobne pierdoły żeby na końcu zrobić potężne ,,Jeb'' i rozwalić konkurencję, ale pewności nie mam więc na razie wstrzymam się z zamówieniem.
W serii Dishonored Serce mówiące przez głośnik i używające wibracji pada było fajnym ficzerem, dosłownie czułem się jakbym sam je trzymał. Ciekawe czy gra wykorzysta też panel dotykowy, pasek świetlny i żyroskop.