czy jak NC+ staje się teraz Canal+ to jest to podstawa do rozwiązania umowy?
Jak kiedyś Wizja łączyła się z Canal+ w Cyfrę+ to była to podstawa bo zmieniała się oferta. Teraz mogli się wycwanić. Trzeba by w regulamin usługi popatrzeć.
Już dobrze nie pamiętam bo od lat nie korzystam ale umowę chyba się podpisuje z ITI Neovision więc sama zmiana nazwy raczej nie, ale jeśli idą za tym jakieś zmiany w ofercie programowej to już jak najbardziej tak.
Ale pewien nie jestem, sprawdź czy dostałeś od nich pismo o zmianie operatora bo jeśli faktycznie zmieniają warunki umowy to mają obowiązek powiadomić cię pisemnie. Zazwyczaj w takim piśmie jest bardzo drobnym druczkiem gdzieś w rogu kartki że w związku ze zmianą warunków umowy masz możliwość jej zerwania.
To jest tylko rebranding, nic więcej. Umowy pozostają bez zmian. Do tej pory sporo osób siedzi na umowach Cyfry+ ze sprzętem od nich, dzięki czemu mogą robić swój domowy multiroom bez opłat, bo stare karty cyfry+ były nieparowane.
Jeszcze kilka lat temu raz na jakiś czas usuwano z ofert kanały gwarantowane, co było podstawą do rozwiązywania umów przed czasem. Od chyba dwóch lat nie było takiej akcji, a do tego sporo kanałów w ofercie ma status "niegwarantowane" czyli są, ale mogą w każdej chwili zniknąć.
Jak chcesz się pozbyć abonamentu to zawsze można go przenieść na inną osobę. Idziecie do punktu sprzedaży z wypełnionym formularzem cesji i umowa przechodzi na drugą osobę.
Pamiętajcie też, że można sporo ugrać na przedłużaniu umowy. Trzeba najpierw złożyć wypowiedzenie (w polsacie można wysłać skan wypowiedzenia na maila z ICOK).
W polsacie dają Familijny Max HD za 29 zł. Ja mam do tego 4x dekodery i płacę 50 zł/miesiąc. Normalnie to chyba 89 zł kosztuje dla nowych. Najniższy pakiet rodzinny zawierający podstawowe kanały i tematyczne polsatu to cena 5 zł/miesiąc.
W NC+ pakiet comfort+ kosztujący normalnie 39 zł można dostać za 22 zł/miesiąc na przedłużeniu z wypowiedzeniem. Podobnie z wyższymi pakietami.
Kiedy Canal+ stawał się NC+, wiedziałem , że długo tak nie zostanie. Miałem rację :)
Brawo! Glupszej nazwy nie dalo sie wymyslec.
Zmieniaja na nazwe Canal+, gdzie na tej platformie mozna wybrac pakiet bez canal+ i co wtedy? Bede mowic ze mam canal+, a potem tlumaczyl ze bez canal+?
A co jesli na platformie canal+, wybiore konkurencyjny pakiet HBO bez canal+, wtedy bede tlumaczyl ze mam canal+ z HBO bez canal+?
Nc+ bylo fajna nazwa, bo abstrakcyjna.
Wygląda to, jak desperacka próba odcięcia się wizerunkowo od starej, poczciwej N'ki. Tak, jakby to ona była powodem, wszystkich problemów Canal +.
Odpowiadając na pytanie autora wątku. Nie, nie jest to podstawa do rozwiązania umowy.
"3 września 2019 r. platforma nc+ zmieniła nazwę na Platforma CANAL+.
Zmiana nazwy nastąpiła wyłącznie w sferze wizerunkowej. Formalna nazwa spółki jak i adres oraz dane kontaktowe pozostają bez zmian. Nie ulegają również zmianie warunki umowy i regulaminów świadczenia usług. W związku ze zmianą nazwy zmienił się także adres serwisu internetowego platformy."
Chyba nic więcej dodawać nie trzeba...