Ruszyła otwarta beta samodzielnego moda S.T.A.L.K.E.R. Anomaly
Sadząc po stylu moda, widać że robili go ci sami goście którzy zrobili mod Misery który był naprawdę mega modem. Anomaly też prezentuje się całkiem fajnie ale tej grze stanowczo przydałby się nowy silnik graficzny albo konkretnie poprawiony X-Ray bo widać że ma swoje lata i zalatuje drewnem. Mimo to pozostają nam jak na razie mody bo nikt się nie chce podjąć ani kontynuacji ani nowej gry z uniwersum Stalkera co naprawdę jest przykre...
@Strielok1011 powstaje S.T.A.L.K.E.R. 2. Data premiery (podobno) jest ustawiona na 2021r. Wtedy albo rzeczywiście będzie premiera albo chociaż pełna zapowiedź. Jeszcze tylko 1,5 roku. Zważając na to ile fani serii czekają na następnego stalkera to te 1,5 roku to stosunkowo krótko.
No właśnie widziałem nową stronę GSC ale poza tym że nic tam konkretnego nie ma, prócz artworku i ścieżki dźwiękowej która brzmi klimatycznie to trochę mnie to dziwi że 1,5 roku do premiery a tu pustka. Dopóki nie zobaczę video z rozgrywki to nie będę się jarał bo gra znowu może być tak że znowu premiera przeciągnie się o kilka lat.
Już wczoraj go pobrałem, dosłownie godzinę po wydaniu pierwszego hotfixa. Śmiga bez problemów,
Tych modów na bazie Misery do darmowego Zewu Czarnobyla (Call of Chernobyl) wyszło trochę i według mnie to właśnie Anomaly jest z nich najlepszy.
Jak wyjdzie pełna wersja to może wrócę ale nawet w wersji alfa czy beta są to bardzo stabilne projekty, coś co wiele wysokobudżetowych produkcji AAA w wersji 1.0 może nie gwarantować :]
Sadząc po stylu moda, widać że robili go ci sami goście którzy zrobili mod Misery
no właśnie nie robiła go ekipa od Misery (choć może tam ktoś ze starej ekipy przeszedł do nowego projektu)
który był naprawdę mega modem.
perfekcyjny to on nie był ale grało się przyjemnie jak ogarnęło się mechanikę gry i umierało coraz rzadziej :]
ale tej grze stanowczo przydałby się nowy silnik graficzny
ostatnio takie projekty jak Anomaly wychodzą na mocno przerobionym silniku OpenXRay w wersji 64bit, dzięki czemu tak masywne projekty są bardzo stabilne, nie mają dużych wymagań sprzętowych (testowałem na leciwym GF 650 Ti i wiatraki nawet nie drgnęły podczas gdy wiele indyków 2D, szczególnie na Unity, daje jej popalić) chyba że chcesz grać na pełny gwizdek.
I gra wygląda pięknie, nie wiem jak dało by się to lepiej zrobić? Lepsze animacje? To już masa roboty, byli tacy co dłubali albo nadal dłubią i końca nie widać...
Grałeś w Autumn Aurora 2 do Cienia Czernobyla ? Jeśli nie to pobierz i zagraj a zobaczysz jak gra może się zmienić i na nowo zachwycać mimo że to stary silnik a mod jest z 2014. Chłopaki z polski stworzyli świetnego i stabilnego moda który nawet na starszym sprzęcie chodzi płynnie na ultra. Jak będziesz grał to odwiedź w nocy Jantar i pozdrów ode mnie zombiaki. xD
Naprawdę polecam !
To Stalker...
Ze stalkerami pij wódkę, do reszty co się rusza strzelaj, POI questów są zaznaczone na mapie.
Nie ma bo nie ma chętnych do tłumaczenia, to nie jest komercyjny produkt z wydawcą który poniósłby koszty tłumaczenia.
Jest forum dedykowane tłumaczeniom modów do gier z tej serii ale oni tylko rosyjskie mody tłumaczą, angielskie raczej zostawiają bo ten język więcej osób ogania.
Zresztą i ekipa tłumacząca się wykrusza, brak świeżej krwi to pozostaje jedynie nauka języka...