Doskonała sprzedaż A Way Out
2 miliony to jest "doskonała sprzedaż"??
Samo ps4 to 100mln potencjalnych kupców, xbox one to kolejne 20-40 milionów wiec same konsole to teoretycznie ok 65mln (130/2 bo gra co-op wymagajaca jenej kopii). Przy takiej liczbie nazwanie 2mln kopii "doskonałą sprzedażą" jak dla mnie srednio pasuje.
[1]
z czego większość z tych „potencjalnych kupców" jest zajęta ogrywaniem gier sportowych (i mikrotransakcjami do nich) albo kupiło konsolę dla jakieś serii/typów gier albo do popykania po robocie na kanapie.
Nazywanie tych milionów „potencjalnymi klientami" jest mocno na wyrost. Gdyby wydawca brałby to pod uwagę to zrobiłby to co EA - posłał twórców na zieloną trawkę.
także nie patrz tylko na liczby...
Biorąc pod uwagę że to studio niezależne i to że EA promowało grę to dosyć słaby wynik do którego też ja się dołożyłem czekając jak gra wyjdzie na Origin Access.
Bo ta gra promowana i wspierana przez EA, taki mały diamencik wśród ich syfu
Ta gra posiada jedynie tryb multiplayer a więc by w nią zagrać to nie ma najmniejszych szans na piracenie i konieczny jest zakup.Dziekuje,dobranoc.
A to coś złego? Przypominam że wystarczy że jedna z osób ma klucz przez co możesz się podzielić z kolegą kosztami.
Przecież jest możliwość gry na jednej kanapie ze znajomym (jest to nawet zalecane przez twórców), więc jak najbardziej można grać na piracie.
Ojejciu biedni piraci.
xD
A czy ja napisałem, że to coś złego :-) Raz na miesiąc po wypłacie kupuję jakąś grę i nie odczuwam dużych strat na koncie :-) Nie rozumiem w tych czasach piracenia, aczkolwiek uważam że to właśnie tryb multiplayer sprawia że ludzie nie sięgają po piraty tylko wolą właśnie zakupić dany tytuł by ogrywać go na multi.
Więc jeśli ktoś tworzy dobry tytuł głównie tylko pod co-op to wiadome z góry, że ten tytuł będzie sprzedawany jak świeże bułeczki.
Świetna gra, kupiłem na premierę. Zacierałem na nią rączki już długo przed premierą i się nie zawiodłem. Cieszy mnie, że sprzedaż zadowala twórców :)