Borderlands 3 z 60 klatkami na sekundę na PlayStation 4 Pro
Po co? Oko konsolowca widzi w 25 FPS.
60 fps na konsoli? Super, na PC poleci w 240 Hz bez problemu!
Pytanie ile tu może pozwolić sobie na 240 fps 240 Hz bez znacznych dropow
Każdy psioczy na to PS4 Pro
A ilu? tak realnie ma to stałe 60 fps na PC
A ilu? tak realnie ma to stałe 60 fps na PC
Znając życie to jakieś 20-30% tych którzy twierdzą że mają :))).
@JohnDoe666
Wedle Steama, to całkiem sporo % osób może tyle mieć https://store.steampowered.com/hwsurvey/videocard/
Oczywiście, zależy to też od gry, ale generalnie w większości gier można mieć te 60fps na GTX 950 i wyżej (a takie GPU to jakieś 50-60% użytkowników Steam). Ośmieliłbym się powiedzieć, że "stary" GTX 760 dałby radę w 60fps, ale raczej na niskich, tak czy siak on to jedyne 0.64%, więc czy to wielka różnica?
Problemem tej ankiety jest to, że nie wiadomo kto ma PC do grania, a kto ma PC do pracy/domowy i przypadkiem zainstalował steama dla kilku mało wymagających gierek.
Więc na takim Xboxie One X tym bardziej. Może nawet zagram z ciekawości choć wątpię, aby taki styl rozgrywki mi się spodobał.
Pytanie ile tu może pozwolić sobie na 240 fps 240 Hz bez znacznych dropow
Nie zrozumiałeś o co mi chodziło. Bardzo trudno (drogo!) jest uzyskać 120-240 fps w grach co działają w 30 fps na konsoli. Nie chodzi tylko o samą moc obliczeniową, ale również o optymalizację. Żeby gra działała w 60 fps kod gry musi być dużo lepiej zaprojektowany tj. analizuje się w profilerze działanie kodu i jak są jakieś skoki dodające zbędne milisekundy to przenosi się ten kod do osobnych wątków, albo pisze tak, by się tego pozbyć.
Robiąc grę na 30 fps, wystarczy trzymać się 33 ms dla pojedynczej klatki, a na PC niech się sami martwią.
Ogólnie zasada jest taka, że jeśli coś działa w 60 fps na konsoli, to na PC wyciągniesz 144 czy nawet 240 FPS bez problemu. W przypadku gier 30 fps nawet dobicie do 120 fps jest problemem, bo wystarczy, że w kodzie gry są instrukcje, które powodują kilku ms opóźnienia. Przy 33 ms to nie problem, bo nawet jak główny wątek się zatrzymuje, to moc CPU można przekierować na inne wątki. Uzyskanie 240 fps staje się niemożliwe, bo nie ma fizycznej możliwości by jedna iteracja gameloopa wykonała się w 4 ms.
To jak ważna jest optymalizacja pod wysokie FPS widać np. w Forzie Horizon. Trójka działała tylko w 30 fps na konsoli, a uzyskanie stabilnych 60 fps na PC było bardzo trudne. Forza Horizon 4 ma tryb 60 fps na XO X, więc wykonano odpowiednie optymalizacje kodu i na PC też śmiga w 60 fps.
Dlatego też wsparcie dla 60 fps w Borderlands 3 na konsoli to świetna wiadomość, bo to gwarantuje, że na PC uzyskanie wysokich FPS będzie bezproblemowe.
Acha.
Mnie bardziej interesuje grywalnosc I odporność na sieciogłupotę. Wolfenstein poległ ciekawe jak z borderlands.
Wspomniany szereg graficznych opcji konfiguracyjnych dajecie na LOW i jest 60 fpsów :p
Ja tam kupuje ta grę na ps4 a tak się składa ze mam pro. I żebyście zrozumieli jasno nie mowie tu ze nie mogę jej różniez kupić na kompa bo tez mam taka możliwość ale wiem co się będzie działo na kompie, wyjdzie Borderlands 3 wbija ogórki na multi z odplonym infinity i będą rozdawać Itemy i se klonować dlatego wybieram pleja mam pewność ze każdy gra tam
Uczciwie :)
Nie ma 60 klatek - źle.
Jest 60 klatek - też źle.