Samochodowa rozwałka w Liberty City - mapa z GTA 3 trafiła do BeamNG.drive
Jak by taki był system zniszczeń w GTA to byłby płacz na forach. Już widzę misje pościgowe jeden błąd i po misji :)
KUBA1550 - a szkoda wlasnie. Bardzo mi sie podobala ogolna fizyka pojazdow w GTA IV (moze procz ultra miekkiego zawieszenia nawet w sportowych autach) i troche szkoda bylo, ze w V uproscili.
O ile dobrze pamiętam, to system zniszczeń z GTA IV też był chyba dość zaawansowany. Z piątki za to wyleciało dość sporo zawartośći związanej z fizyką właśnie.
Ogolne zachowanie sie pojazdow bylo najbardziej zaawansowane z serii wlasnie w IV. Uwielbialem uczucie wagi kazdego pojazdu i ze hamulce maja swoj limit.
W GTA V to jezdzi sie kartonami przyklejonymi do drogi, ktore jada gdyby nigdy nic po spotkaniu ze sciana przy wysokiej predkosci.
Ja rozumiem, że fizyka itp, ale te samochody to się gniotą jak z kartonu. Powinni je zrobić bardziej sztywne jeśli to ma być coś na kształt symulatora zgnieceń.
Głosy o tym że auta są za miękkie są bezsensowne. Auta gniotą się gdzieś w 80% tak jak w realnym życiu, jasne trudno oddać 100% realizm, oraz nie wszystkie modele są tak dopracowane by oddać totalny realizm. Jednak trafiając na auta bardziej przyziemne, takie jak Sunburst to przy realnych prędkościach do 140 km/h gniotą się tak jak powinny. Powyżej to tak jak w realu, mało co z nich pozostaje, a fizyka niestety nie jest w stanie spalić, zniszczyć, lub odłamać części samochodowych dlatego te 20% to brak totalnego realizmu. Spuszczanie samochodu z kilku metrów również pokazuje dobre działanie dachu, jednak powyżej 10 metrów ten dach nie oddaje realizmu, również trudno go stworzyć gdy jest się dopiero na wersji v0.1.x.x.x gdzie gra powstaje już te 7-8 lat, teraz inwestują w treść, fizykę troszeczkę lecz nie dużo starają poprawiać się przy każdej aktualizacji, mam tylko nadzieje że ta gra dobrnie kiedyś do wersji v1.0 w takiej wizji jak twórcy mieli plan.
A ja jestem ciekaw, kiedy Beam NG będzie miało oficjalną datę premiery - gra jest we wczesnym dostępie chyba już z 4 lata...
Co do ruchu ulicznego jest jeden plugin który pozwala na włączenie aut AI, o ile mapa ma odpowiednie ścieżki.
No przydałoby się AI z ruchem ulicznym w tej grze. Bo jak na razie wszystkie mapki wyglądają na martwe i puste.
Mogliby też zaimplementować do tej gry pieszych, choć akurat oni nie są już aż tak bardzo potrzebni.
Mogliby też zaimplementować do tej gry pieszych
hahaha, to by zamieniło tę grę w drugiego Carmageddona który brutalnością by serię gta powalił na kolana. Ciekawy motyw, ale nie sądzę by autorzy gry się na coś takiego poważyli. Przypuszczam że pozostanie to symulator zgniatania blachy w starciu z twardszymi przeszkodami :)
To ten plugin:
Działa na większości map na jakich grałem. Wymaga jednak mocnego procesora.
To teraz CARMAGEDDON