League of Legends zdetronizowało Fortnite’a na Twitchu
Kurcze ten LoL od dobrych 3 lat umiera i cholera nie chce umrzeć :/ Czyżby internetowi "znafcy" jednak nie mieli racji?
Z tego co słyszałem już od wielu graczy to lol upada od 3 sezonu... czekaj który mamy teraz? :D
WoW też jest w takim stanie od 10 lat :P
A nagły wzrost zainteresowania LoL'em nie jest przypadkiem efektem premiery trybu Teamfight Tactics, wzorowanego na Auto Chess?
Kuriozum: Oglądać jak ktoś inny gra w grę, a w wielu przypadkach jeszcze mu za to płacić... (ta cywilizacja musi upaść).
Patrzenie samo w sobie nie jest złe, jak służy wyrobieniu sobie opinii i podjęciu decyzji o ewentualnym zakupie. W sumie może też być swojego rodzaju pomocą w samodzielnej rozgrywce.
Jednakże płacić komuś za to jest kompletną głupotą. Równie dobrze można płacić za oglądanie jak trawa rośnie, albo farba schnie na ścianie :/
@up
Nie ma to jak gry komputerowe porównać do sztuki albo sportu. Brawo.
@Up
A co jest niby nietrafionego w tym porównaniu? W czym facet siedzący przed telewizorem i patrzący na mecz piłki nożnej, koszykówki czy hokeja jest lepszy od kolesia, który ogląda sobie potyczkę w LoLu albo Overwatchu? To jest w 100% to samo i sprowadza się po prostu do czerpania rozrywki. Jednego ekscytuje oglądanie ludzi np. biegających za piłką, innego ludzi grających w gry. Każdy ma swoje upodobania i nikomu nic do tego. A rozróżnianie tych form rozrywki na lepsze i gorsze, jest głupie, dziecinne i niczym nieuzasadnione.
Który to rok już mamy?
Polecam wyruszenie do roku 2019, a nie siedzieć w 2014 i dalej biadolić na tą formę rozrywki.
Sam nie płacę, ale własnie to jest po prostu inna forma rozrywki, a ludzie jak chcą zapłacić to właśnie płacą za rok spędzony w danej społeczności i tonę rozrywki, którą dany twórca contentu im zapewnił przez powiedzmy rok czy więcej.
To jest nic innego jak płacenie za rozrywkę. Jesteś młody. Każdego dnia korzystasz z rozwoju techniki, która globalnie wpływa przede wszystkim na dostarczanie nam zabawy to tego zrozumieć nie potrafisz?
@Maddred
Już ci koledzy wspomnieli o płaceniu, za facetów biegających za piłką. Śpiew też choć dużo łatwiej samemu zagrać w piłkę niż zaśpiewać lub usłyszeć śpiew na ulicy od kogoś z dobrym głosem
Ale to jest nic. Już lata temu ludzie płacili za oglądanie jak inni ludzie żyją. Np Big Brother. Albo seriale obyczajowe gdzie nie dzieje się nic. Zupełnie nic... Tylko zwykłe życie. Czaisz to? Ja płacę za Netflix i nazywam debilami wszystkich co płacą za tv i mają reklamy w 30% tego co oglądają. A jeszcze jak ktoś płaci może i mniej niż ja, ale ma dekoder bez nagrywania i milion powtórek to uważam to za chore. Płacić za możliwość obejrzenia filmu 1,5h w ciągu 3h (reklamy) i o konkretnej godzinie (a w tym czasie pies się zeszczał, dziecko zes...unęło się z łóżka i leży na podłodze - to nie ważne bo przegapisz sceny z filmu ;) ludzie to debile nie? Płacą za takie syfy.
Tylko 1 jedna rzecz ci streamerzy zazwyczaj grają na poziomie pół profesjonalnym lub graja w ta grę zawodowo osiągneli poziom który 99% widzów może pomarzyć
Ogólnie top gierki na twitchu to wylęgarnie raka.
(dla C: to znaczy, że nie lubię tych gier)
Warto nadmienić, że LOL i TFT jest liczony łącznie, zresztą nawet jest jeden luncher, to tylko mod/mode, a nie osobny tytuł
P.s. WOW ma tyle lat i dalej wysoko, do tego MMO, w które z reguły gra mniej ludzi, zważywszy na czas, który trzeba poświęcić. LOL/TFT i tego typu rozgrywki są popularne bo i oglądanie jak ktoś gra, uczy samej gry, łatwo i szybko można wejść, bez straty czasu ;)
w styczniu, skąd są statystyki, nikt o TFT praktycznie jeszcze nie wiedział...
Kowalus20 warto abyś przed dodaniem wypowiedzi zobaczył, czy to o czym piszesz jest prawdą ;)
Owszem League of Legend i Teamfight Tactics korzystają z jednego lauchera natomiast na Twitchu są do tych gier dwie osobne kategorie :)
Moim zdaniem Fortnite był mocno napompowany (szczególnie finansowo)od samego początku i to powietrze cały czas ucieka a może po prostu widownia Fortnite już zdążyła dorosnąć ;)